Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
-
seamann
Gamen skrev:Kempes skrev:Nej tak til Masango.
Hvis vi skal have spillere fra kontinentet hvorfra vi alle stammer, så skal det dælme ikke være nogle med størrelse og fysik som en bjergrytter i Tour de France.
Vi har rigeligt med undermålere på holdet og Holgersson kan ikke dække 10 mand op alene hver gang modstanderne har en dødbold på vores banehalvdel.
Det var da det mest besynderlige jeg længe har hørt. Hvis der er noget holdet har mere brug for end dødboldsstyrke, så er det bevægelighed og kreativitet på den sidste tredjedel. Det ser ikke ligefrem ud til at Meilinger er den type. Masango er enormt dygtig til at finde frie rum, og tager gode løb uden bold. Han vil være en meget kompetent afløser for Risgård og kan ovenikøbet dække flere pladser.
Interessant at halvdelen af dette forum kan mene, at en spiller der har spillet 13 Superligakampe på 2 år er et betydeligt sikrere kort transfer-mæssigt, end en af de modstandere der har gjort allermest ondt på AaB i indbyrdes kampe siden han kom til. En spiller der lynhurtigt vænnede sig til dansk fodbold, og på sit første år her har imponeret stort.
Hvordan får du det til halvdelen af dette forum?
Lyder spændende, Masango er god - bevægelig, hurtig og boldfast. Spørgsmålet er vel om en transfer er realistisk, når han har 2 år tilbage af kontrakten.
-
Gamen
seamann skrev:
Lyder spændende, Masango er god - bevægelig, hurtig og boldfast. Spørgsmålet er vel om en transfer er realistisk, når han har 2 år tilbage af kontrakten.
Det er da i hvert fald stort set halvdelen af transfertråden, der mener det vil være en god idé at binde an med en spiller de knap nok kender.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Gamen skrev:Kempes skrev:Nej tak til Masango.
Hvis vi skal have spillere fra kontinentet hvorfra vi alle stammer, så skal det dælme ikke være nogle med størrelse og fysik som en bjergrytter i Tour de France.
Vi har rigeligt med undermålere på holdet og Holgersson kan ikke dække 10 mand op alene hver gang modstanderne har en dødbold på vores banehalvdel.
Det var da det mest besynderlige jeg længe har hørt. Hvis der er noget holdet har mere brug for end dødboldsstyrke, så er det bevægelighed og kreativitet på den sidste tredjedel. Det ser ikke ligefrem ud til at Meilinger er den type. Masango er enormt dygtig til at finde frie rum, og tager gode løb uden bold. Han vil være en meget kompetent afløser for Risgård og kan ovenikøbet dække flere pladser.
Interessant at halvdelen af dette forum kan mene, at en spiller der har spillet 13 Superligakampe på 2 år er et betydeligt sikrere kort transfer-mæssigt, end en af de modstandere der har gjort allermest ondt på AaB i indbyrdes kampe siden han kom til. En spiller der lynhurtigt vænnede sig til dansk fodbold, og på sit første år her har imponeret stort.
Han er da højere end Vilakazi...
Aner ikke rigtig noget om ham, kan også se, at de fleste kun kender ham fra AaB-kampene. Men hvis godt spil mod os gjorde, at vi skulle hente en spiller, så kan vi også hente Bjarnason i AGF og Mick van Buren i Esbjerg og det skal vi heller ikke...
- FlæskeFrank
-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
JEG HAR EN HEMMELIG KILDE DER SIGER
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Gamen skrev:seamann skrev:
Det er da i hvert fald stort set halvdelen af transfertråden, der mener det vil være en god idé at binde an med en spiller de knap nok kender.
Og 89,2% af alle, der hiver statistik ud af r...n, er 100% af gangene, fulde af crap.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
thomasjn
- Allstar

Synes egentlig Masango kunne være et fornuftigt bud i hvert fald. Vi mangler en højrebenet offensiv midt der kan trække ind i banen efter Thomsens exit og her passer Masango godt ind. Derudover har han egentlig vist ting og sager i glimt som er spædendne for os og han har lært, hvad europæisk fodbold går ud på. Jeg havde egentlig troet han slog igennem til foråret, men konesagen ødelagde selvsagt alle ambitioner i Randers. Kan vi få en syafrikansk landsholdsspiller der allerede har et års erfaring i Superligaen og med fornuftige perspektiver synes jeg egentlig det er bedre end meget andet der er nævnt i denne tråd.
-
Kokkefar
- Allstar

Mayron George og Park sad over i Hobros træningskamp i går, da de var ved at arbejde på transfers af disse. Kunne være AaB!
Kilde: Ove Pedersen.
-
Yankee
- Allstar

Kokkefar skrev:Mayron George og Park sad over i Hobros træningskamp i går, da de var ved at arbejde på transfers af disse. Kunne være AaB!
Gud forbyde det! Jeg håber virkelig ikke vi vil til at ændre på den spilfilosofi der gør det så let for unge spillere at blive integreret på holdet - og det kan jeg da på ingen måde heller forestille mig.
-
thomasjn
- Allstar

Yankee skrev:Kokkefar skrev:Mayron George og Park sad over i Hobros træningskamp i går, da de var ved at arbejde på transfers af disse. Kunne være AaB!
Gud forbyde det! Jeg håber virkelig ikke vi vil til at ændre på den spilfilosofi der gør det så let for unge spillere at blive integreret på holdet - og det kan jeg da på ingen måde heller forestille mig.
Kan ikke se en lidt mere pragmatisk indkøbsstrategi skulle være et problem. Der er også en smertegrænse for, hvor mange unge talenter der ikke er slået igennem endnu vi kna fylde truppen op med.
-
Yankee
- Allstar

thomasjn skrev:Yankee skrev:Kokkefar skrev:Mayron George og Park sad over i Hobros træningskamp i går, da de var ved at arbejde på transfers af disse. Kunne være AaB!
Kan ikke se en lidt mere pragmatisk indkøbsstrategi skulle være et problem. Der er også en smertegrænse for, hvor mange unge talenter der ikke er slået igennem endnu vi kna fylde truppen op med.
Prøv at læse mit indlæg igen

Jeg snakker om spilfilosofi.
-
Eksil
- Allstar

Yankee skrev:Kokkefar skrev:Mayron George og Park sad over i Hobros træningskamp i går, da de var ved at arbejde på transfers af disse. Kunne være AaB!
Hvorfor skulle det bryde sammen fordi der kommer en spiller fra Hobro?
-
KJ
- Superliga

- Geografisk sted: 2100 København Ø
Hvis rygtet om Masango holder vand, viser det, at Garde har forstået budskabet om, at vi mangler kvalitet her og nu. Selvom det sejler i Randers lader de dog nok ikke Masango gå for pebernødder, men han ville kunne gå direkte ind i startopstillingen på en af fløjene eller på midten.
-
Eksil
- Allstar

Kan det her blive en AK-saga hvor spilleren ikke vil spille der, og bosserne måler peniser af indtil vinduet næsten er lukket.
-
AaB-Jones
- Allstar

Eksil skrev:
Kan det her blive en AK-saga hvor spilleren ikke vil spille der, og bosserne måler peniser af indtil vinduet næsten er lukket.
Det er rigtigt, men så tror jeg desværre, at det er sandsynligt, at andre klubber overhaler os indenom i den proces. Synes også vi skal have et par markante forstærkninger på plads, inden sæsonen starter.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Eksil skrev:Yankee skrev:Kokkefar skrev:Mayron George og Park sad over i Hobros træningskamp i går, da de var ved at arbejde på transfers af disse. Kunne være AaB!
Hvorfor skulle det bryde sammen fordi der kommer en spiller fra Hobro?
Så skal vi vel heller ikke have spillere fra Randers. De slår Hobro i røvkedelig spil med flere længder.
- FlæskeFrank
-
Gamen
FlæskeFrank skrev:
Så skal vi vel heller ikke have spillere fra Randers. De slår Hobro i røvkedelig spil med flere længder.
Det ses tydeligt i tabellen.
-
troelsh
- Allstar

- Geografisk sted: 9000
Nu skal vi jo heller ikke glemme at vores mesterskab var ufatteligt billigt, og macho Gravgaard ønsker naturligvis ikke at sælge sine spillere til sådan en klub!
-
thomasjn
- Allstar

Gamen skrev:FlæskeFrank skrev:
Det ses tydeligt i tabellen.
Som sådan enig i at mange Randers spillere ikke passer ind på vores hold. Kunne dog sagtens se spillere som Masango, Ishak og Fenger gør sig i AaB.
-
Gamen
I en tid hvor klubben under hans ledelse er gået fra at være potentielt top-4 hold til at falde totalt fra hinanden, så kan jeg godt forstå at han forsøger at pisse territorie af. Han har ikke brug for flere utilfredse spillere i truppen, og det kan være grund nok til at sælge.