Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Yankee » 30. jun 2016, 09:12

Kristian60 skrev:
Det var da en vældig fakta-offerrolle du har fundet dig der. Fakta er ikke bandlyst, og det er fakta at George havde færre erobringer, afleveringer og indlæg end spalvis - men det siger bare ikke særlig meget om hvordan George ville passe ind i det nuværende AaB hold.

Jeg havde også haft ret mange afleveringer i barcelona hvis jeg havde fået 30 starter på en sæson.
Men hvad er det så, der viser at George ville passe godt ind på det nuværende AaB-hold - udover mavefornemmelser?

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 30. jun 2016, 09:21

Sanchez94 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... dansk-klub
Kender ham ikke, nogle der kan sætte et par ord på ham?
Mit kendskab er også lidt begrænset. Jeg ved dog, at Esbjerg fansene er ret glade for ham. Ved så meget, at han er en offensiv midtbane-type som traditionelt har lagt på kanterne i deres system og trukket ind ala. i vores system. Har dog slet ikke set nok Esbjerg til at vurdere om han er god nok. Umiddelbart er jeg mere hooked på Masango da mit indtryk er, at han kan mere på egen hånd.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 30. jun 2016, 09:28

Gravgaards ord om AaB's økonomiske formåen er jo ikke forbudte, og såmænd sikkert heller ikke forkerte - men for satan hvor er det bare udtryk for manglende format.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Reyad
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Indlæg af Reyad » 30. jun 2016, 09:28

Jeg ser Jeppe Andersen som et godt alternativ til Risgaard. Klart bedst centralt i min optik, men han bliver misbrugt lidt på kanten, da han ikke er hurtig nok.
Det er ikke oplagt, at han skifter til AaB. Vi satser vel stadig på Abildgaard, og Jeppe har kæmpet virkelig meget med skader. AGF, OB, Randers eller FCN ser jeg som mere oplagt.

Uden tvivl en dygtig spiller, der kan blive en stor superligaprofil, men det kræver længere perioder uden skader. Han passer helt tydeligt ikke ind i Jonas Dals systemer.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Indlæg af Glenn Francisco » 30. jun 2016, 09:35

Reyad skrev:Jeg ser Jeppe Andersen som et godt alternativ til Risgaard. Klart bedst centralt i min optik, men han bliver misbrugt lidt på kanten, da han ikke er hurtig nok.
Det er ikke oplagt, at han skifter til AaB. Vi satser vel stadig på Abildgaard, og Jeppe har kæmpet virkelig meget med skader. AGF, OB, Randers eller FCN ser jeg som mere oplagt.

Uden tvivl en dygtig spiller, der kan blive en stor superligaprofil, men det kræver længere perioder uden skader. Han passer helt tydeligt ikke ind i Jonas Dals systemer.
Jeg har ham i mit manager spil for 2. sæson nu, og han er ikke en profil på mit hold men en god superligaspiller - sådan vil det vel også være i virkeligheden ;) ;)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div

Indlæg af Kristian60 » 30. jun 2016, 09:38

Yankee skrev:
Kristian60 skrev:
Det var da en vældig fakta-offerrolle du har fundet dig der. Fakta er ikke bandlyst, og det er fakta at George havde færre erobringer, afleveringer og indlæg end spalvis - men det siger bare ikke særlig meget om hvordan George ville passe ind i det nuværende AaB hold.

Jeg havde også haft ret mange afleveringer i barcelona hvis jeg havde fået 30 starter på en sæson.
Men hvad er det så, der viser at George ville passe godt ind på det nuværende AaB-hold - udover mavefornemmelser?
Det har jeg aldrig sagt han gør, og det vil være rigtig svært at finde noget data der tyder på det - lige så vel som dit data ikke kan bruges til særlig meget i den overvejelse.

AalBoyeBK
1. div
1. div

Indlæg af AalBoyeBK » 30. jun 2016, 10:43

Synes Jeppe Andersen vil være den perfekte spiller for os. Han har haft lidt problemer med skader de seneste år, men har stadig leveret på ret højt niveau. For et par år siden inden han blev skadet var han vanvittigt god og der var han jo også 10-15 millioner værd. Man kan håbe at man kan bringe ham derop igen, tror ikke han koster mere end 1,5-2 millioner nu.

Han minder i spillestil ufatteligt meget om Thomsen, bortset fra at han har et bedre spark. En dynamisk mellemrumsspiller der først og fremmest har spidskompetencer i pasningsspillet. (Det er klart at Thomsen er en lidt bedre spiller, men typemæssigt er de meget ens). Jeppe Andersen har heller ikke rigtigt fået gang i målscoringen, så på den måde minder de også om hinanden, men jeg ser ret meget potentiale for det.

For mig vil han være den perfekte spiller, da han også vil kunne spille på den centrale midtbane. Masango vil så kunne byde sig til både i forhold til venstrekanten, men også helt fremme. Med de 2 spillere vil vi have en rigtig stærk og konkurrencedygtig midtbane.

Gamen

Indlæg af Gamen » 30. jun 2016, 10:45

Med Parks skifte til Viborg bliver det forhåbentlig også åbenlyst for enhver, at vi leder på en højere hylde. Så kan det måske mindske behovet for at blive ved med at foreslå 1. divisions-spillere der ikke egner sig til vores måde at spille på.

Henok Goitom er transferfri om 2 dage, og der er ikke den interesse for hans tjenester som han åbenlyst selv var overbevist om. Send bare ham til AaB på en 2-årig kontrakt.

9000AaB
Superliga
Superliga
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Indlæg af 9000AaB » 30. jun 2016, 11:14

Mon det er AaB der er ude efter ham her?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ra-danmark

Han har ikke spillet mega meget, men har set ham et par gange, og han er faktisk rimelig god - efter min mening.
Ved Gaarde kigger efter en ekstra midtbane spiller, og han er lidt en Risgård type med godt overblik og en god fysik men laver få mål i perioder.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 30. jun 2016, 11:16

Gamen skrev:Henok Goitom er transferfri om 2 dage, og der er ikke den interesse for hans tjenester som han åbenlyst selv var overbevist om. Send bare ham til AaB på en 2-årig kontrakt.
Henok Goitom var helt klart oplagt for nogle år siden. Jeg er ikke helt opdateret på hans kvaliteter i dag, han må også have noget en vis alder ?

Mht. Jeppe Andersen. Og måske også Mollins. Det ville være dejligt, hvis vi var rige nok til at hente spillere, som ikke var havde skadesforløb i tide og utide.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Indlæg af Glenn Francisco » 30. jun 2016, 11:17

9000AaB skrev:Mon det er AaB der er ude efter ham her?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ra-danmark

Han har ikke spillet mega meget, men har set ham et par gange, og han er faktisk rimelig god - efter min mening.
Ved Gaarde kigger efter en ekstra midtbane spiller, og han er lidt en Risgård type med godt overblik og en god fysik men laver få mål i perioder.
Han er spændende uden at kende det vilde til ham - men han er diskuteret en del på de foregående sider også :)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

seamann

Indlæg af seamann » 30. jun 2016, 11:24

Ærgerligt med Park. Han havde været en klar gevinst og er væsentligt mere attraktiv end alle de halvskadede spillere, der foreslås.

AalBoyeBK
1. div
1. div

Indlæg af AalBoyeBK » 30. jun 2016, 11:28

Kenni Poulsen, som er journalist Jydske Vestkysten, og for lang tid siden skrev at Jeppe Andersen ikke ønskede at forlænge med EfB, skrev i øvrigt i går om Jeppe Andersen: "Rygter vil vide, at han er i spil som Nicolaj Thomsen-afløser i AaB" på Twitter.

Synes det giver helt vildt god mening med en transfer, i forhold til den type der passer til os, men det har jeg vist også givet udtryk for et par gange. Tror han er nogenlunde det højeste vi kan gå efter.

Og det kan godt være at Jeppe Andersen har haft lidt skadesproblemer, men til gengæld var og er han en stor profil i Esbjerg - han er sgu en spiller der er flere niveauer over Park, det er jo nærmest en hån at sammenligne de to.

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 30. jun 2016, 12:04

Hahaha, Michael Gravgaard prøver på stadig flere måder at fremstå som et usympatisk røvhul: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/grav ... paa-amini/
I originalartiklen får han også lige svinet Kasper Junker til: http://amtsavisen.dk/randers-fc/randers ... fer-vindue

Nå, men hvis vi er i markedet for Masango har direktøren da selv præsenteret strategien for at presse prisen ned. Man kunne jo lige høre agenten, om Randers nu også er en klub, som hans klient ønsker at spille for.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 30. jun 2016, 12:09

Gnu skrev:Hahaha, Michael Gravgaard prøver på stadig flere måder at fremstå som et usympatisk røvhul: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/grav ... paa-amini/
I originalartiklen får han også lige svinet Kasper Junker til: http://amtsavisen.dk/randers-fc/randers ... fer-vindue

Nå, men hvis vi er i markedet for Masango har direktøren da selv præsenteret strategien for at presse prisen ned. Man kunne jo lige høre agenten, om Randers nu også er en klub, som hans klient ønsker at spille for.
Han er simpelthen så totalt blottet for format, ham Gravgaard. Ham skal de nok få masser af sjov ud af dernede i Randers.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 30. jun 2016, 12:39

Funky skrev: Han er simpelthen så totalt blottet for format, ham Gravgaard. Ham skal de nok få masser af sjov ud af dernede i Randers.
Dejligt at Gravgaard ikke skuffer mine forventninger til ham... Grinede højlydt da de hentede ham.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 30. jun 2016, 12:42

Gnu skrev:Hahaha, Michael Gravgaard prøver på stadig flere måder at fremstå som et usympatisk røvhul: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/grav ... paa-amini/

Smukt, Gravgaard er ved at køre Randers i sænk. Virker ikke som om han er blveet en dag klogere siden han rendte rundt og solgte hælervarer for en 10 års tid tiden.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 30. jun 2016, 14:27

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rlaengelse

Mon ikke AaB er blandt de interesserede, jeg kender dog ikke det helt store til Jeppe Andersen, men hans skadeshistorik er ret bekymrende, og han laver tilsyndeladende ikke et hav af mål og assist som vi har brug for spillere der kan

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Foran fjerneren

Indlæg af AaB1978 » 30. jun 2016, 15:05

Masongo ligger ikke skjul på, at han vil væk fra Randers

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ra-randers

Brugeravatar
AnyFellow
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af AnyFellow » 30. jun 2016, 15:12

troelsh skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rlaengelse

Mon ikke AaB er blandt de interesserede, jeg kender dog ikke det helt store til Jeppe Andersen, men hans skadeshistorik er ret bekymrende, og han laver tilsyndeladende ikke et hav af mål og assist som vi har brug for spillere der kan
Det vil simpelthen være typisk AaB at lave en kontrakt med ham. Han er skadet og forventes ikke klar før om 6-8 uger:
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/jepp ... ngere-tid/

Med de erfaringer vi har gjort os i den seneste tid omkring skadede spillere skal AaB bare holde sig langt væk.

Låst