Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. jul 2016, 10:21

Gamen skrev:
AalBoyeBK skrev:Det er underligt at folk insisterer på at høre rygter fra Tyskeren, når det så åbenlyst er opdigtet. Der er ikke nogle i AaB der lige render rundt og fortæller deres bekendte hvad de lige laver. Det er vel efterhånden bevist, at der ikke kommer noget ud om AaB's transfers før de offentliggøres.
Dét der er decideret naivt. Der er mange der kan opsnappe den slags inden en transfer sker. Sekretærer, økonomimedarbejdere, bestyrelsesmedlemmer osv. osv. Du må tænke på at der er en del papirarbejde frem og tilbage, besøg af spillerne, lægetjek, kontraktforhandlinger mm.
Det er ikke andet end 6-7 år siden daværende leder af AaB College konstant plaprede løs om signings til en af brugerne herinde. Lige indtil hans navn en dag blev nævnt, og der blev lukket for den del.
Ganske enig, og mere hemmeligt end som så er det jo trods alt heller ikke, det er først hvis det konsekvent kommer videre til eksempelvis debatsiden eller journalisters ører, at det kan være et problem. Ofte er det jo i øvrigt lige så meget reglerne som gør at vi ikke hører mere om hvad der foregår, sådan var det i hvert fald i flere tilfælde i Halftime dagene. Men det er da klart at der er transfers man er meget interesseret i at holde hemmeligt indtil de er på plads, for ikke at give andre chancen for at byde ind. Andre gange kan det decideret være i klubbens interesse at lade noget sive ud, for at sende et signal til omgivelserne.

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 1. jul 2016, 11:19

Rygter er jo altid en blanding af sandheder, røvere og ting der bare ikke går igennem. Er det ikke derfor de er så spæneden at høre om?

Det er pisse irriterende at dele rygter, for så at blive svinet til, hvis de ikke lige holder. Jeg har delt mange rygter i min tid her inde, som stort set alle sammen gik hjem, men det sidste rygte jeg delte, gik ikke hjem, og så blev jeg svinet til, fik pbér om jeg skulle holde min mund, med at dele lorte rygter osv.. Sjovt nok af de selv samme typer, som typisk efterspørger rygter....

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 1. jul 2016, 11:29

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... dansk-klub

Kunne Cavric være en mulighed til kanten? Nogen der har set ham i lidt flere kampe for AGF, end bare dem mod os?
Aalborg BK 1885!

AalBoyeBK
1. div
1. div

Indlæg af AalBoyeBK » 1. jul 2016, 11:30

Gamen skrev:
AalBoyeBK skrev:Det er underligt at folk insisterer på at høre rygter fra Tyskeren, når det så åbenlyst er opdigtet. Der er ikke nogle i AaB der lige render rundt og fortæller deres bekendte hvad de lige laver. Det er vel efterhånden bevist, at der ikke kommer noget ud om AaB's transfers før de offentliggøres.
Dét der er decideret naivt. Der er mange der kan opsnappe den slags inden en transfer sker. Sekretærer, økonomimedarbejdere, bestyrelsesmedlemmer osv. osv. Du må tænke på at der er en del papirarbejde frem og tilbage, besøg af spillerne, lægetjek, kontraktforhandlinger mm.
Det er ikke andet end 6-7 år siden daværende leder af AaB College konstant plaprede løs om signings til en af brugerne herinde. Lige indtil hans navn en dag blev nævnt, og der blev lukket for den del.
Jeg er enig i, at der godt kan være nogle der snakker til bekendte i andre klubber. Men jeg synes også efterhånden at det er bevist at ingen af dem der skriver noget herinde er ITK. De rammer i hvert fald absolut ingenting. For mig virker det klart som om der er lukket på Hornevej, og det bygger jeg mest af alt på at de sidste mange transfers vi har lavet har der ikke været nogen som helst der har nævnt inden. Det på trods af at disse mennesker påstår vi er tæt på den og den spiller 15-20 gange i løbet af et transfervindue. I går blev der postet et link, hvor en journalist nævnte at Jeppe Andersen kunne være på vej til AaB, men det blev ikke engang diskuteret, selvom det var det mest konkrete i lang tid sammen med Masango. For et par uger siden handlede alt om Okotie, selvom den eneste kilde var en random bruger herinde - jeg synes det er ærgerligt at man ikke diskuterer det reelle i stedet for at blive tryllebundet, af nogle, der har meget underlige behov for at føle sig vigtige.

Bambo
Junior
Junior

Indlæg af Bambo » 1. jul 2016, 11:38

Tak for oplysningen Eksil.
Hvorfor skulle vores sportsdirektør også være fri for at græde snot ? Det har jeg gjort utallige gange over dine tåbelige indlæg.
Du skulle i øvrigt tage og ændre Eksil til Exit

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 1. jul 2016, 11:39

Bambo skrev:Hvordan synes i selv det går med forstærkninger af truppen ? Holder Gårde ferie eller er han ude og lede efter flere u 19 spillere til forstærkninger af holdet. Hold op en sæson AaB går ind til, jeg tror de får det mere end svært.
Ja mener han er på en 3 ugers rundrejse med familien i Thailand... det skal der sgu være plads til, nu hvor økonomien nok fejler i AaB efter du ikke forlænge dit sæsonkort.
Har sgu lidt ondt af ham... ikke det bedste vejr i Thailand lige nu...
http://www.yr.no/sted/Thailand/Phuket/P ... arsel.html

Håber han overlever og kommer hjem og se første kamp mod Horsens, hvor vi skal se vores 6 U19 folk i start 11'eren... bliver SÅ fedt :-)

Gamen

Indlæg af Gamen » 1. jul 2016, 11:51

AalBoyeBK skrev:jeg synes det er ærgerligt at man ikke diskuterer det reelle i stedet for at blive tryllebundet, af nogle, der har meget underlige behov for at føle sig vigtige.
Du mener altså ikke, at journalister lever op til netop den beskrivelse? :-)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 1. jul 2016, 11:54

hje1980 skrev:
Bambo skrev:Hvordan synes i selv det går med forstærkninger af truppen ? Holder Gårde ferie eller er han ude og lede efter flere u 19 spillere til forstærkninger af holdet. Hold op en sæson AaB går ind til, jeg tror de får det mere end svært.
Ja mener han er på en 3 ugers rundrejse med familien i Thailand... det skal der sgu være plads til, nu hvor økonomien nok fejler i AaB efter du ikke forlænge dit sæsonkort.

Håber han overlever og kommer hjem og se første kamp mod Horsens, hvor vi skal se vores 6 U19 folk i start 11'eren... bliver SÅ fedt :-)
Jeg forventer da, at Gaarde inden den 1. juli har fyret alle de spillere, som ikke præsterede i foråret.

Det giver for mig 6 U19 i start11 samt 5 U17... Måske kantinedamen kommer på holdet.
- FlæskeFrank

AalBoyeBK
1. div
1. div

Indlæg af AalBoyeBK » 1. jul 2016, 11:57

Gamen skrev:
AalBoyeBK skrev:jeg synes det er ærgerligt at man ikke diskuterer det reelle i stedet for at blive tryllebundet, af nogle, der har meget underlige behov for at føle sig vigtige.
Du mener altså ikke, at journalister lever op til netop den beskrivelse? :-)
Haha, måske.. Men er ganske overbevist om at de ikke bare opdigter noget for at føle sig vigtige på et debatforum.
Jeg tror i hvert fald på sandheden i hvad Dennis Søndergaard skriver eksempelvis. Det gør jeg fordi jeg ved at han oftest har haft ret.
Jeg tror ikke på hvad Tyskeren skriver. Det gør jeg ikke fordi at jeg endnu aldrig har oplevet, at han har ret.

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af 9520AaB » 1. jul 2016, 12:01

FlæskeFrank skrev:
hje1980 skrev:

Jeg forventer da, at Gaarde inden den 1. juli har fyret alle de spillere, som ikke præsterede i foråret.

Det giver for mig 6 U19 i start11 samt 5 U17... Måske kantinedamen kommer på holdet.
Mit bud er at Gaarde er ude og kigge efter en ny U-19'er til at udfylde rollen som ny maskot. Theodor skuffede den interne målsætning om Top 2 i Danmarks bedste maskot. Vi overvejer pt også at lade U 17 holdet være bolddrenge på stadion, så vejen på banen bliver kortere.
Alt det går Bambi(O) sgu glip af.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 1. jul 2016, 12:02

Bambo skrev:Tak for oplysningen Eksil.
Hvorfor skulle vores sportsdirektør også være fri for at græde snot ? Det har jeg gjort utallige gange over dine tåbelige indlæg.
Billede

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 1. jul 2016, 12:07

Eksil skrev:
Bambo skrev:Tak for oplysningen Eksil.
Billede
Allan er tilbage :'(
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 1. jul 2016, 12:08

Buzz Killington skrev: Allan er tilbage :'(
Men i det mindste har han fået stavekontrol på computeren den her gang. :thumbsup:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 1. jul 2016, 12:19

Hold kæft hvor keder vi os, mens vi venter på en ny spiller.

Rubin Okotie har vel ikke fundet ny klub. Rade heller ikke.

Så angrebet skal nok blive forstærket...
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 1. jul 2016, 12:19

Søgaard skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... dansk-klub

Kunne Cavric være en mulighed til kanten? Nogen der har set ham i lidt flere kampe for AGF, end bare dem mod os?
Jeg saa nogle kampe med ham i starten for AGF. Saa virkelig spaendende ud. Hurtig, god teknik, ok hurtige foedder rigtig fin fysik. Om han har det noedvendige blik for spillet og passningsfaerdigheder som kan jeg ikke huske, og det er vel noget af det vigtigste hvis han skal erstatte Thomsen.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Sønderhof
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Indlæg af Sønderhof » 1. jul 2016, 14:06

Buzz Killington skrev:
Søgaard skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... dansk-klub

Jeg saa nogle kampe med ham i starten for AGF. Saa virkelig spaendende ud. Hurtig, god teknik, ok hurtige foedder rigtig fin fysik. Om han har det noedvendige blik for spillet og passningsfaerdigheder som kan jeg ikke huske, og det er vel noget af det vigtigste hvis han skal erstatte Thomsen.
Cavric har bestemt kvaliteterne til at forstærke os, og alle andre på nær FCK, når han rammer sit topniveau. Problemet er bare at han er alt for svingende, og har en dårlig indstilling/attitude. Da Glen kom til, forsøgte man at sætte ham i angrebet, formenligt fordi hans disciplin og arbejdsindsats ikke var god nok til at spille kant, hvor han klart er bedst.
Minder på mange måder om Kim Aabech, dog uden samme spilforståelse og målnæse, men derimod en masse fart og tro på tingene.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 1. jul 2016, 23:58

Maaske vores in-house AGF'er har lyst til at give sit besyv omkring Cavric?
salling23 skrev:...
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Silvermoon
1. div
1. div
Geografisk sted: Terndrup

Indlæg af Silvermoon » 2. jul 2016, 11:51

AaB Jagter Casper Sloth

Kilde nordjyske

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 2. jul 2016, 11:57

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avis ... per-sloth/

Mr. Swag... Jeg ved ikke helt... Godt navn og god spiller da han var i AGF, men omvendt virkede han lidt som en primadonna og som en generel lidt træls type.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 2. jul 2016, 12:03

Hanga skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avis ... per-sloth/

Mr. Swag... Jeg ved ikke helt... Godt navn og god spiller da han var i AGF, men omvendt virkede han lidt som en primadonna og som en generel lidt træls type.
Han er blevet ældre, måske har det modnet ham at sidde på bænken i England. Jeg tror han ville være en gevinst. Jeg er bare i tvivl om, hvorvidt han vil bytte en bænkplads i England ud med en tilsvarende i Aalborg, til en ringere løn. Dog virker det til Risgaard har toppet, så måske er han tiltænkt som starter.

Låst