Jeg kom helt tilfældigt ind på debatsiden for halvanden års tid siden, jeg kan ikke huske hvordan, men sandsynligvis i en af mine utallige søgninger omkring AaB og deres flotte historie. Lige siden dengang har jeg været daglig gæst herinde og spændt fuldt med i mine medfans diskussioner om den klub vi holder af. Det har altid været en god måde at koble af fra den travle hverdag og jeg elsker alt omkring AaB, så ligegyldigt hvad der blev diskuteret om de røde, fandt jeg det altid interessant.
Uden at jeg skal sidde her og skrive en lang roman eller noget, vil jeg nu godt komme med en lille morale og reminder. Debatsiden er et fantastisk sted hvor vi fans kan diskutere, give hinanden ret, juble sammen, ærgre os sammen, men også give udtryk for vores uenigheder. Vi skal respektere hinandens holdninger og respektere at der er andre som ikke mener det samme som os selv. Det er essensen for et forum som dette. Jeg siger bestemt ikke at der nogle herinde som har behandlet hinanden skidt, og jeg har bestemt heller ikke noget at skulle sige i med dette er mit første indlæg
Det bringer mig til selv emnet her i tråden: Vores kærlighed og passion for AaB!
Nu har jeg læst mange af jeres indlæg og har altid været interesseret i hvordan i blev fans af denne klub. Hvornår? Hvorfor? Et bestemt moment? Hvor lang tid? Fedeste oplevelse? You name it
Nu har jeg skrevet en lang smøre, så skal jeg nok selv skrive hvorfor jeg blev AaB fan i et andet indlæg
Og jeg glæder mig til at være en del af dette forum, vi ses nok på stadion