Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016
-
andreasaab89
- Allstar

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016
Vil gerne have ahlman med
gillis direkte modspiller der laver begge mål
gillis direkte modspiller der laver begge mål
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
De har jo åbenbart ikke luft til mere end 45 min. Nu står Søndergaard nok efter kampen og siger at han er rimelig tilfreds ..... SUK! SUK! SUK!
Kom nu igang AaB!!!
Hvordan kan Børsting spiller så mange minutter? Bliver godt at han skal til Rio...han bringer virkelig intet!
Jeg savner Winsnes
Nærmest ikke i hele kampen. Vores mål er kommet efter kæmpe foræringer....gravballe skrev:Det værste er sådan set, vi ikke har skabt en Skid i hele anden halvleg
Kom nu igang AaB!!!
Tag helenius ud og ind med ene
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
andreasaab89
- Allstar

De virker faktisk trætte
Meilinger Børsting og Risgaard især
Meilinger Børsting og Risgaard især
AaB er min trosretning
-
andreasaab89
- Allstar

EnigBrent skrev:Tag helenius ud og ind med ene
Bliver irriteret bare af synet
AaB er min trosretning
OB går efter sejren nu. Alt er ringe, hvor jeg dog savner et AaB hold, der spiller godt. Det er ikke set siden sidste forår.
Mon der er nogen klubber, der kunne have interesse i at hente Helenius? Eller bare få ham gratis. Får decideret kvalme af at se hans arbejdsindsats.
Helt enig. Hvad f..... skulle han ind for. En af ligaens absolut ringeste angribere. SÆLG ham hurtigst muligt...andreasaab89 skrev:EnigBrent skrev:Tag helenius ud og ind med ene
Bliver irriteret bare af synet
Kom nu igang AaB!!!
Jeg forstår simpelthen ikke denne hetz. Han har spillet 20 minutter og gjort det ok i en mere eller mindre umulig situation.Pippo skrev:Mon der er nogen klubber, der kunne have interesse i at hente Helenius? Eller bare få ham gratis. Får decideret kvalme af at se hans arbejdsindsats.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Pilen på Lars S. i dag!
Dårlige udskiftninger. Håbløst at vente så længe med at sætte Ene ind i anden halvleg hvor vi intet skaber. Hvorfor dog Helenius ind først??!!
Dårlige udskiftninger. Håbløst at vente så længe med at sætte Ene ind i anden halvleg hvor vi intet skaber. Hvorfor dog Helenius ind først??!!
Hey AaB!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Det kan måske handle om at Ene har sagt han vil væk? Nå, pæn chance Helenius kom til nu.Peter A. skrev:Pilen på Lars S. i dag!
-
andreasaab89
- Allstar

Det handler ikke om indsatsen men om attitudenFunky skrev:Jeg forstår simpelthen ikke denne hetz. Han har spillet 20 minutter og gjort det ok i en mere eller mindre umulig situation.Pippo skrev:Mon der er nogen klubber, der kunne have interesse i at hente Helenius? Eller bare få ham gratis. Får decideret kvalme af at se hans arbejdsindsats.
AaB er min trosretning
For helvede da, stolpe ud
For helvede mand... 2 dumme tabte point!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Og hvad aflæser du hans attitude i, hvis hans indsats i øvrigt er ok. Nu må du fandeme holde op!andreasaab89 skrev:Det handler ikke om indsatsen men om attitudenFunky skrev:Jeg forstår simpelthen ikke denne hetz. Han har spillet 20 minutter og gjort det ok i en mere eller mindre umulig situation.Pippo skrev:Mon der er nogen klubber, der kunne have interesse i at hente Helenius? Eller bare få ham gratis. Får decideret kvalme af at se hans arbejdsindsats.
Der blev presset lidt til sidst og det var fint, men hvorfor skulle set tage såååååååå lang tid før, der kom nogen gejst og tempo?
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Funky skrev:Og hvad aflæser du hans attitude i, hvis hans indsats i øvrigt er ok. Nu må du fandeme holde op!andreasaab89 skrev:Det handler ikke om indsatsen men om attitudenFunky skrev:Jeg forstår simpelthen ikke denne hetz. Han har spillet 20 minutter og gjort det ok i en mere eller mindre umulig situation.Pippo skrev:Mon der er nogen klubber, der kunne have interesse i at hente Helenius? Eller bare få ham gratis. Får decideret kvalme af at se hans arbejdsindsats.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.