dyhrmaN skrev:Måske er vi ved at være nået dertil, hvor pengene ikke skal bruges på nye spillere men i stedet på en ophævelse af LS kontrakt samt ny træner hurtigst muligt:
- Jeg har aldrig kunnet huske så mange rygter og internt fnidder, som der er nu.
- Spillet ligner unægteligt det fra Magnus Pehrsson-tiden.
- Dispositionerne i opstillingen er meget mærkelige - Risgård som angriber, eksempelvis.
- Dispositionerne under kamp er tilsvarende mærkelige og virker tilfældige.
- Flere af bærende kræfter skifter væk og smækker med dørerne.
Noget er rotten in the state of AaB - og måske skulle man begynde begynde at kigge på, hvad der eventuelt er roden til dette. Og jeg trækker hjertens gerne i land, hvis det viser sig ikke at være LS.
Jeg vil tillade mig at være lodret uenig.
- Jeg har aldrig kunnet huske så mange rygter og internt fnidder, som der er nu.
Kan du ikke huske Martin P, Indrek Zelinski, Steffen Højer, Ståle Solbakken, Louay Chanko,osv osv?
Det virker som om Lars og Ene har nogle uoverensstemmelser - og det har Lars tydeligvis ikke håndteret optimalt. Men den slags problemer har alle trænere altså - også i AaB.
- Spillet ligner unægteligt det fra Magnus Pehrsson-tiden.
Hvordan? Vores preslinje er meget højere end under Pehrsson, vi spiller meget mere direkte end under Pehrsson og vi laver MANGE flere mål og point end under Pehrsson. Jeg synes det er helt i skoven og et meget uretfærdigt kritikpunkt - især fordi Pehrsson havde en langt stærkere trup dengang end vi har i dag.
- Dispositionerne i opstillingen er meget mærkelige - Risgård som angriber, eksempelvis.
Risgård har spillet angriber for at forbedre vores førstepres, hvilket virkede kanongodt mod Randers og i 1. halvleg i går. Med en spiller som Bassogog er det vitalt at vi erobrer bolden højt oppe på banen, og der bidrager Helenius eller Enevoldsen ikke lige så godt som Risgård.
Desuden kan man vel ikke klandre Lars for at han holder fast i det hold, der netop har slået Randers?
- Dispositionerne under kamp er tilsvarende mærkelige og virker tilfældige.
Det forstår jeg slet ikke. Ja, Ene skulle have været tidligere ind i går - det er let nok at se i bakspejlet. Men det giver da god mening at bytte en halvskadet Bassogog ud og så får vi en meget formstærk og energisk Magnus Christensen ind, som gør det rigtig godt. Jeg synes slet ikke det virker tilfældigt, hvad Lars laver - tværtimod virker han meget velovervejet på mig.
- Flere af bærende kræfter skifter væk og smækker med dørerne.
Hvem har smækket med døren? De har måske brokket sig over at AaB ikke ville give dem en kæmpe kontrakt - men det er altså Allan Gaardes bord og ikke Lars Søndergaards. Meget urimeligt at kritisere Lars Søndergaard for spillerhandler.