Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Favoritspiller: Wayne Rooney
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af kkoldsoe » 7. aug 2016, 03:16

Tumben skrev:
Martino skrev:
Tumben skrev:
AaB-Jones skrev:
Tumben skrev:Der sgu vidst være endnu en spiller,på vej til AaB her sgu det dreje sig om en forsvarsspiller,der forventes at kunne præsenteres en af de nærmeste dage.
Velkommen på forum - dejligt med en gut, der rent faktisk har kilder med viden :aabfan: Ved du noget om nationalitet på den pågældende?
Ved ikke mere ind at det sgu dreje sig om en spiller fra Skandinavien.
Ved du om det er en back eller centerforsvarer?

Vi har tidligere jagtet en svensk spiller, ved ikke om det er den samme som stadig spøger. Antog egentlig at det var en af Malmøs kantspillere, men Molins forsvandt til Kina.
Det sgu være en back,der er eller har været inde omkring et landshold,hvilken eller hvad for et landshold ved jeg ikke.
Kunne man forestille sig, at Kuhn og Malmø var i spil her. De har en talentfuld norsk højreback i Andreas Vindheim
21 år. Han er kun reserve på holdet, da de har en noget mere rutineret spiller på den plads. Vindheim har været på de forskellige norske u landshold, og har været udtaget til seniorlandsholdet, dog uden nogen kampe til følge. Han er forholdsvis hurtig har fine pasnings evner og er ret offensiv

Gamen

Indlæg af Gamen » 7. aug 2016, 08:09

kkoldsoe skrev: Kunne man forestille sig, at Kuhn og Malmø var i spil her. De har en talentfuld norsk højreback i Andreas Vindheim
21 år. Han er kun reserve på holdet, da de har en noget mere rutineret spiller på den plads. Vindheim har været på de forskellige norske u landshold, og har været udtaget til seniorlandsholdet, dog uden nogen kampe til følge. Han er forholdsvis hurtig har fine pasnings evner og er ret offensiv
Vindheim har været kronisk skadet det seneste år, så det ville være en meget dårlig idé.

Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Kontakt:

Indlæg af kkoldsoe » 7. aug 2016, 12:23

Gamen skrev:
kkoldsoe skrev: Kunne man forestille sig, at Kuhn og Malmø var i spil her. De har en talentfuld norsk højreback i Andreas Vindheim
Vindheim har været kronisk skadet det seneste år, så det ville være en meget dårlig idé.
Ok. Synd for ham :(

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 7. aug 2016, 17:01

I forhold til angriber jagten har jeg hørt at Helenius transfer til en unavngiven 2. bundesligaklub er meget tæt på. Jeg har derudover hørt navnet Islam Salieh Feruz fra min kilde, det skulle være en ung lovende angriber med et stort videresalgspotentiale, jeg kender ikke meget til ham, men det kan være nogle herinde kan hjælpe?
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 7. aug 2016, 17:05

Brent skrev:I forhold til angriber jagten har jeg hørt at Helenius transfer til en unavngiven 2. bundesligaklub er meget tæt på. Jeg har derudover hørt navnet Islam Salieh Feruz fra min kilde, det skulle være en ung lovende angriber med et stort videresalgspotentiale, jeg kender ikke meget til ham, men det kan være nogle herinde kan hjælpe?
Han lyder skotsk!

Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 7. aug 2016, 17:08

Brent skrev: Jeg har derudover hørt navnet Islam Salieh Feruz fra min kilde, det skulle være en ung lovende angriber med et stort videresalgspotentiale, jeg kender ikke meget til ham, men det kan være nogle herinde kan hjælpe?
En somalier! Du overgår dig selv :thumbsup:

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 7. aug 2016, 17:14

Provst i Brovst skrev:
Brent skrev:I forhold til angriber jagten har jeg hørt at Helenius transfer til en unavngiven 2. bundesligaklub er meget tæt på. Jeg har derudover hørt navnet Islam Salieh Feruz fra min kilde, det skulle være en ung lovende angriber med et stort videresalgspotentiale, jeg kender ikke meget til ham, men det kan være nogle herinde kan hjælpe?
Han lyder skotsk!

Billede
OKay, tak for info, kender du også hans stats? det skulle eftersigende være en formalitet at få kontrakten på plads :aabfan:
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Kontakt:

Indlæg af kkoldsoe » 7. aug 2016, 17:18

Brent skrev:
Provst i Brovst skrev:
Han lyder skotsk!

Billede
OKay, tak for info, kender du også hans stats? det skulle eftersigende være en formalitet at få kontrakten på plads :aabfan:
http://www.transfermarkt.de/islam-feruz ... ler/130427

1.63..Bette lårt ! Ikke ligefrem den store Somalier der er ønsket i front :p

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 7. aug 2016, 18:08

Brent skrev:
Provst i Brovst skrev:
Han lyder skotsk!

Billede
Jeg slår ham op i aften. Jeg har 2016 udgaven. Så den er up to date.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 7. aug 2016, 20:03

Samme kilde som sendte Dalgaard til AaB? Du havde dog ret i at Dalgaard ender i en nordjysk klub da han meldes tæt på Vendsyssel FF.

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 7. aug 2016, 20:29

Du joker vel?

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 7. aug 2016, 20:39

Hvor meget skulle du give for han i FM, da du fik ham tilbudt?
Et Hjerte - En Klub

Aabwibz
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 8. aug 2016, 01:34

Islam Feruz er akademi spiller for Chelsea men har de sidste 2 år været lejet ud til forskellige middelmådige hold. Ét stort problembarn som formåede at blive lejet ud til en russisk klub i et par dage ca før han valgte at det ikke var noget for ham (eller blev sendt hjem, som rygterne også siger). Derudover har han siden da drevet lidt rundt i små klubber og spillet hvad der svarer til en halvleg måske de sidste par år. Var så vidt jeg husker også taget på træningslejr hos en klub fra Kazakstan og valgte at have 2 træninger med dem før han tog det næste fly til London, endda uden at fortælle klubben han smuttede. Der var meget stor hype omkring ham da han skiftede fra Celtics akademi til Chelseas tilbage i 2010 eller 2011 men det er vidst ikke en spiller AaB skal gå efter :thumbsup:

Edit: så efterfølgende det var Brent der havde lavet opslaget, sorry for feeding the troll
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 8. aug 2016, 09:11

Tilsyneladende ingen ny højre back på vej, da vinduet vil blive betragtet som lukket såfremt Flores handlen går hjem.

http://nordjyske.dk/nyheder/gaarde--ind ... f/112/1513

Meget ærgerligt da vores offensive spil afhænger meget af vores backs, er her er Patrick ikke god nok.

FIDEL
Allstar
Allstar

Indlæg af FIDEL » 8. aug 2016, 09:17

Hvis Helenius ryger afsted, så får vi vel en spiller mere...eller hvad??

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 8. aug 2016, 09:19

Øv havde et håb om man gik efter en ny Højre back.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 8. aug 2016, 09:24

gravballe skrev:Øv havde et håb om man gik efter en ny Højre back.
Samme her. Jeg håber, at en af de to unge backs kan begynde at presse PK og Gilli for spilletid, samt at Ahlmann ikke går i stykker igen.

Edit: Så lige OL highlights. Når en gang Esbjerg er rykket ned, så køb Jeppe Højbjerg. Kæft nogle reflekser den mand har.

Dobbelt Edit: Så tester Silkeborg en peruviansk højreback. Hent da ham også, det virker altid i FM, at købe to fra samme land http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vejl ... eruvianer/ ;-)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 8. aug 2016, 09:34

Vi må også sige, at vi er ved at have god dækning på næsten alle pladser.

Central midtbane er vel næsten et problem Würtz og Risgård skal spille. Det bør Sloth også. Magnus Christensen har vist flot niveau, og fra sidste sæson var Abildgaard jo også spændende på pladsen. Så 5 spillere slås om 2 pladser. Tænkt hvis Kakeeto, så også stepper op.

Jo der er nogle, som vil være skuffet efter hver kamp på den centrale midtbane.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 8. aug 2016, 09:57

Synes Gaarde er for hurtig til at lukke vinduet. Vores bagkæde mangler i den grad kvalitet. Patrick er ikke langstidsholdbar på pladsen. Det virkede i 2013/2014 fordi resten af holdet var så blændende godt og man var inde i en positiv spiral. Sidan da har det skidt ud på offensivt og defensivt. Ja Patrick kan slå gode indlæg i ny og næ, men der er for langt imellem snapsene. En ny profileret mand ind tak. Patrick har været en loyal reserve, som har været god for os, men AaB skylder ham altså ikke fast spilletid.

Så er der midterforsvaret. Holgersson er solid og jeg tror han bliver endnu bedre for os, men vi er ikke særligt brede kvalitetsmæssigt. Blåbjerg er stadig meget lala og Kasper P er hylde D i Superligaen og ligner ikke en der bliver mere end det. Vi har jo alle vores favorittyper, men alt i alt handler forsvarsspil om at lave færrest fejl og der laver især Kasper P alt for mange og Blåbjerg laver også stadig nogle graverende fejl. Jeg kan leve med, at man giver Blåbjerg chancen som 2-3 valg da han har alderen med sig ifht. at udvikle sig og så absolut har potentialet. Kasper P ser jeg ikke blive meget bedre end han er nu. Han vil spille gode kampe i ny og næ, men han laver alt alt for mange fejl af en 23 årig at være. Jeg ved godt det ikke sker, men jeg ville hente en ny stopper ind og sende Kasper P videre.
RAUS RAUS SSE!

FIDEL
Allstar
Allstar

Indlæg af FIDEL » 8. aug 2016, 10:10

Jakobsen skrev:Synes Gaarde er for hurtig til at lukke vinduet. Vores bagkæde mangler i den grad kvalitet. Patrick er ikke langstidsholdbar på pladsen. Det virkede i 2013/2014 fordi resten af holdet var så blændende godt og man var inde i en positiv spiral. Sidan da har det skidt ud på offensivt og defensivt. Ja Patrick kan slå gode indlæg i ny og næ, men der er for langt imellem snapsene. En ny profileret mand ind tak. Patrick har været en loyal reserve, som har været god for os, men AaB skylder ham altså ikke fast spilletid.

Så er der midterforsvaret. Holgersson er solid og jeg tror han bliver endnu bedre for os, men vi er ikke særligt brede kvalitetsmæssigt. Blåbjerg er stadig meget lala og Kasper P er hylde D i Superligaen og ligner ikke en der bliver mere end det. Vi har jo alle vores favorittyper, men alt i alt handler forsvarsspil om at lave færrest fejl og der laver især Kasper P alt for mange og Blåbjerg laver også stadig nogle graverende fejl. Jeg kan leve med, at man giver Blåbjerg chancen som 2-3 valg da han har alderen med sig ifht. at udvikle sig og så absolut har potentialet. Kasper P ser jeg ikke blive meget bedre end han er nu. Han vil spille gode kampe i ny og næ, men han laver alt alt for mange fejl af en 23 årig at være. Jeg ved godt det ikke sker, men jeg ville hente en ny stopper ind og sende Kasper P videre.

Nu kan det bare være spin fra kære Gaarde. Såfremt Helenius skydes af, hentes der nok enten en angriber eller en back. Men en central forsvarer kommer der ikke, selvom Blåbjerg og Pedersen laver personlige fejl.
Holdet kan godt bruge en stærk angriber, som kan hjælpe til på de defensive dødbolde. Det er bare så vigtigt at have styr på dødboldene, og det glæder mig meget at vi allerede har scoret 3 mål i 4 kampe på den konto..

Forskellen på de to spillere og eksempelvis Børsting og Bassogog er jo at når Blåbjerg og Pedersen laver fejl, bliver det typisk kampafgørende, grundet deres centrale og vigtige position på banen.
Blåbjerg har placeringsvanskeligheder, særligt på høje indlæg - det har vi set mange gange, ikke kun i denne sæson. Derudover skal han lære at blive mere tough og gå på kroppen af modstanderne. Men med erfaring kommer den der toughness og placeringsevnen, der er særligt vigtig for ham, idet han ikke er så høj.
K. Pedersen HAR spillet bedre end han gør pt. , men han laver for mange personlige fejl og kommer tit til kort i de fysiske dueller generelt. Han skal forbedre sit duelspil.
Den sportslige ledelse tror åbenbart på disse 2 spillere siden de giver dem masser af spilletid. Men det er klart at når vi har et talent på en så central plads, så vil der komme udsving og kampafgørende fejl.

Låst