Nu påstår jeg heller ikke at Børsting var en stor oplevelse, men tager vi en sammenligning mellem de startende forreste 4 - Børsting, Vibe, Larsen og Brock Madsen, så synes jeg da absolut han kunne være indsatsen bekendt i den sammenligning.Funky skrev:Jeg synes ikke Børsting var nogen stor oplevelse; jo, han løber og mosler, men boldbehandling og koldblodighed er ikke ligefrem Spitzenklasse. Fra hans (og Blåbjergs) fødder så jeg de samme upræcise pasninger som vi efterhånden kender i AaB. Blåbjerg skal nok være glad for, at hans nærmeste konkurrent i AaB hedder Kasper Pedersen. Børsting får vel også sit hyr med at fastholde en plads i startopstillingen for AaB, når Sloth for alvor begynder at skubbe Ris væk fra midterpladserne.Jesper Schmidt skrev:Jeg synes nu Børsting gjorde det glimrende - med i rigtigt meget offensivt i 1. halvleg, og meget synlig, udover det sædvanlige arbejdsraseri. Desuden et par rigtigt flotte dybdeløb, hvoraf det ene med lidt mere koldblodighed havde givet mål, og heltestatus. Men perfekt var det selvfølgelig ikke helt.
Hvis jeg skulle ønske mig spillere fra den kamp, så ville jeg i øvrigt give Dortmund et kald og spørge om de ikke har ham der den danske 17 årige 10er i overskud... han bliver sgu god.
EDIT: Derudover kan man jo ikke andet end glæde sig over at der er 3 mand fra AaB's ungdomsafdeling med i en OL slutrundekamp.
Bedst for DK var målmand Højbjerg, uden tvivl. Eddy Gomez var en enmandshær i centerforsvaret. Og han løber rundt i Kina og spiller bold?? Skørt. Kaptajn Lasse Vibe brændte store og små chancer i ét væk. En meget typisk dansk landsholdskamp, bortset fra at Gomez var et monster i feltet.
Gomez gjorde det godt, men viser vel også hvad forskellen er på en voksen forsvarsspiller kontra unge talenter. Højbjerg klart MOM.
Jeg ved ikke helt om jeg tror på at Risgård kommer til at skubbe Børsting væk fra kanten, jeg synes ikke det fungerer ret godt med ham derude... men det vil tiden jo vise.