Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
-
hje1980
- Allstar

- Geografisk sted: 9230
Gamling skrev:hje1980 skrev:Gamling skrev:Hvor er det uambitiøst af LS at stille sig tilfreds med 4 indkøb, når vi har mistet langt flere og holdet i den grad mangler 3 signings mere (angriber, høj midterforsvarer og offentiv højre back).
Du glemte at skrive at ironi kan forekomme...
Der er nok en sandsynlighed for ironi, men på den anden side er kravet fra mange kernefans her på siden jo ubønhørligt. Og vi skulle jo så nødigt rykke i nedrykningsfare !
Ja det er bekymrende... :-)
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Nå nu for at være seriøs. Hvis vi ikke får en ny hb, og står med pk og et omskolings eller udvikling "projekt" for Børsting og mæhle, hvad er så data på de 2 sidstnævnte ifht hurtighed, indlægskvalitet, opdækningssikkerhed mv når man sammenligner med pk ?
Gamling
"Ib Simonsen forever"
-
Gamen
Gamling skrev:Nå nu for at være seriøs. Hvis vi ikke får en ny hb, og står med pk og et omskolings eller udvikling "projekt" for Børsting og mæhle, hvad er så data på de 2 sidstnævnte ifht hurtighed, indlægskvalitet, opdækningssikkerhed mv når man sammenligner med pk ?
Lad os nu lige se om Mæhle overhovedet har førsteholds-kvalitet, før vi tager ham med i ligningen.
Hvad angår Børsting, så er jeg ret skeptisk overfor en omskoling. Vi har brug for en spiller der kan sin metier - en Donny Gorter-type til højre back. Ikke en, der i forvejen bumler lidt afsted i sin udvikling, og ikke har specielt mange spidskompetencer, men mere er god all-round. Vi mangler kvalitet på den højre back, ikke flere af de samme middel/under middel præstationer gang på gang på gang.
-
Rams
- Allstar

- Geografisk sted: Brønshøj
Opsamling på nævnte emner i denne tråd, der nu kan streges:
Medo, HJK Helsinki, defensiv midt, bragt på bane af Gamen --> solgt til Al-Kuwait.
Barnabas Bese, MTK Budapest, højre back, bragt på bane af undertegnede --> Solgt til Le Havre
In verbis simus faciles
-
Siiger
- Drenge

-
Kontakt:
http://www.aabsport.dk/nyheder/2016/08/ ... -2016.aspx
Sloth, Holgersson, Flores og Meilinger. Fire kvalitetsspillere og alligevel et transferoverskud på 12,5 mio. Stærkt købmandskab i mine øjne!
Kan man så samtidig tage i betragtning, at Spalvis mistede motivationen, Jönne loller rundt i OB, Thomsen salg var uundgåeligt og KEP er blevet erstattet, så kan man ikke lade være med at stille sig rimeligt tilfreds sådan en tirsdag eftermiddag.
-
doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Siiger skrev:http://www.aabsport.dk/nyheder/2016/08/ ... -2016.aspx
Sloth, Holgersson, Flores og Meilinger. Fire kvalitetsspillere og alligevel et transferoverskud på 12,5 mio. Stærkt købmandskab i mine øjne!
Kan man så samtidig tage i betragtning, at Spalvis mistede motivationen, Jönne loller rundt i OB, Thomsen salg var uundgåeligt og KEP er blevet erstattet, så kan man ikke lade være med at stille sig rimeligt tilfreds sådan en tirsdag eftermiddag.
Sloth og Flores er ikke med i regnskabet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Yankee
- Allstar

Siiger skrev:
På tilgangssiden, ja. Det er ikke ret imponerende at vi dårligt nok fik 2 mio. € for Spalvis og Thomsen.
Det er værd at bemærke at "investeringer i truppen" ift. forventningen til hele året sandsynligvis bare dækker over Flores og Sloth, som tæller med i 2. halvår. Det er derfor ikke et løfte om en masse indkøb den næste uges tid.
-
doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Yankee skrev:Siiger skrev:
På tilgangssiden, ja. Det er ikke ret imponerende at vi dårligt nok fik 2 mio. € for Spalvis og Thomsen.
Det er værd at bemærke at "investeringer i truppen" ift. forventningen til hele året sandsynligvis bare dækker over Flores og Sloth, som tæller med i 2. halvår. Det er derfor ikke et løfte om en masse indkøb den næste uges tid.
Sloth fik man på en fri transfer (derfor han nok få noget i sign-on fee) og Flores kostede nok 3,5 mio kr.
Tror heller ikke på, at der kommer flere spillere ind, med ambitionen om et overskud mellem 5-10 mio kr.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Siiger
- Drenge

-
Kontakt:
doukas skrev:Siiger skrev:http://www.aabsport.dk/nyheder/2016/08/ ... -2016.aspx
Sloth og Flores er ikke med i regnskabet.
Min fejl, beklager. Det skærer selvfølgelig i overskuddet, men det er da ganske stærkt? Kunne vi have håbet på bedre?
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
Gamen skrev:Gamling skrev:Nå nu for at være seriøs. Hvis vi ikke får en ny hb, og står med pk og et omskolings eller udvikling "projekt" for Børsting og mæhle, hvad er så data på de 2 sidstnævnte ifht hurtighed, indlægskvalitet, opdækningssikkerhed mv når man sammenligner med pk ?
Lad os nu lige se om Mæhle overhovedet har førsteholds-kvalitet, før vi tager ham med i ligningen.
Hvad angår Børsting, så er jeg ret skeptisk overfor en omskoling. Vi har brug for en spiller der kan sin metier - en Donny Gorter-type til højre back. Ikke en, der i forvejen bumler lidt afsted i sin udvikling, og ikke har specielt mange spidskompetencer, men mere er god all-round. Vi mangler kvalitet på den højre back, ikke flere af de samme middel/under middel præstationer gang på gang på gang.
Principielt enig, men det er jo så det vi ikke får i dette vindue. Og så har LS og Gaarde så nævnt disse 3 som de muligheder der er, hvorfor det vel giver mening at drøfte deres potentielle styrker og svagheder.
Gamling
"Ib Simonsen forever"
-
9800
- Superliga

- Favoritspiller: Wurtz
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Selvom at jeg er enig i, at vi kunne bruge en bedre centerforsvarer, så er det næppe en løsning vi tager. Vi er i en genopbygningsfase og skal ikke ud i midlertidige løsninger, når behovet trods alt ikke er større.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
-
Kontakt:
Siiger skrev:http://www.aabsport.dk/nyheder/2016/08/ ... -2016.aspx
Nu er det godtnok blevet onsdag aften.....men er ganske enig, har også et lille smil på, uagtet hvem der indgår eller det modsatte i halvårsregnskabet.

Det ser altså både lyst og lovende ud.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
-
AalBoyeBK
- 1. div

Kusk er slet ikke i truppen i aften. Jeg tror snart han skal videre fra FCK. Desværre har vi jo overhovedet ikke brug for nogen på hans plads i øjeblikket, men jeg ved ikke om man kan sige nej til Kasper Kusk.
OB mangler til gengæld virkelig hans type. Det ville jeg ikke kunne klare.
-
Eksil
- Allstar

Kusk er den bedste dåseåbner i superligane, men FCK skal ned og slås på Cypern og derfor er der ikke brug for hans spidskompetencer. Han skal nok spille 25 SL kampe og med lidt held 6-7 EL kampe også.
-
AalBoyeBK
- 1. div

Hvis Ståle havde tiltro til Kusk så havde han ham med på bænken mod APOEL. Der er ingen chance for Kusk kommer til at spille så mange kampe for FCK. Toutouh, Falk og Verbic er alle klart foran i øjeblikket.
Det var ikke for ingenting at Kusk blev flået ud af i pausen mod os og har spillet hvad der svarer til 3 kampe i Superligaen og samlet 7 minutter af CHL-kvallen efter man slog det nordirske amatørhold ud. Han er 100% ikke inde i varmen pt.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 24. aug 2016, 20:52
AalBoyeBK skrev:Hvis Ståle havde tiltro til Kusk så havde han ham med på bænken mod APOEL. Der er ingen chance for Kusk kommer til at spille så mange kampe for FCK. Toutouh, Falk og Verbic er alle klart foran i øjeblikket.
Det var ikke for ingenting at Kusk blev flået ud af i pausen mod os og har spillet hvad der svarer til 3 kampe i Superligaen og samlet 7 minutter af CHL-kvallen efter man slog det nordirske amatørhold ud. Han er 100% ikke inde i varmen pt.
Kusk er ude i kulden, i denne sæson har har kun shinet i de bløde kampe mod Farum og Lyngby. Han er blevet fravalgt til de store kampe og går sikkert også glip af søndagens derby.
Det forlyder at Kadrii skal udlejes, det vil betyde at Kusk skal kæmpe med Amankwaa om at være 4. valg.
-
AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
frederikshavneren skrev:AalBoyeBK skrev:Hvis Ståle havde tiltro til Kusk så havde han ham med på bænken mod APOEL. Der er ingen chance for Kusk kommer til at spille så mange kampe for FCK. Toutouh, Falk og Verbic er alle klart foran i øjeblikket.
Kusk er ude i kulden, i denne sæson har har kun shinet i de bløde kampe mod Farum og Lyngby. Han er blevet fravalgt til de store kampe og går sikkert også glip af søndagens derby.
Det forlyder at Kadrii skal udlejes, det vil betyde at Kusk skal kæmpe med Amankwaa om at være 4. valg.
Ja, Kusk og Thomsen slog igennem ca samtidigt hos os med Kusk som det største talent. Men nu sidder Kusk på tribunen, mens Thomsen har succes i den bedste franske række og er på landsholdet. Tænk engang hvor vigtigt det er at træffe kloge karrierevalg. Jeg under sgu dem begge deres hidtidige skæbne efter AaB.
Fodbold skal ses med hjertet!
-
AK48hamas
- Superliga

mich1596 skrev:Siiger skrev:http://www.aabsport.dk/nyheder/2016/08/ ... -2016.aspx
Nu er det godtnok blevet onsdag aften.....men er ganske enig, har også et lille smil på, uagtet hvem der indgår eller det modsatte i halvårsregnskabet.

Det ser altså både lyst og lovende ud.
Casper Sloth og Flores er ikke inkluderet i dette halvaarsregnskab.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

AaB 85 95 99 08 skrev:frederikshavneren skrev:AalBoyeBK skrev:Hvis Ståle havde tiltro til Kusk så havde han ham med på bænken mod APOEL. Der er ingen chance for Kusk kommer til at spille så mange kampe for FCK. Toutouh, Falk og Verbic er alle klart foran i øjeblikket.
Ja, Kusk og Thomsen slog igennem ca samtidigt hos os med Kusk som det største talent. Men nu sidder Kusk på tribunen, mens Thomsen har succes i den bedste franske række og er på landsholdet. Tænk engang hvor vigtigt det er at træffe kloge karrierevalg. Jeg under sgu dem begge deres hidtidige skæbne efter AaB.[/
Jeg er slet ikke enig i at Kusk var et større talent end Thomsen. Thomsen var også bedre end Kusk i mesterskabssæsonen efter min mening.
Janteloven eksisterer IKKE!