AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
https://youtu.be/UHe_GwFdvHw
Her er lidt lækkert guf fra tidligere tider. Skulle have købt den målmandstrøje med wurtz på ryggen
Her er lidt lækkert guf fra tidligere tider. Skulle have købt den målmandstrøje med wurtz på ryggen
Viktor Ahlmann har slået sig til Lucas Andersens nyye hold, Nordens Paris FC.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg kan se at Nicolai Thomsen blev skiftet ud efter 59 min i går, er der nogen der følger lidt med i fransk fodbold som kan uddybe lidt?
Vores Old Boys hold i Odense tabte igen igen her til eftermiddag, men græsset er jo grønnere i Odense eller noget.
RAUS RAUS SSE!
Lønnen er hvert fald højere, og det betyder nok en del, for spillere der aldrig har tjent enorme summer.Jakobsen skrev:Vores Old Boys hold i Odense tabte igen igen her til eftermiddag, men græsset er jo grønnere i Odense eller noget.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Succes raten blandt tidligere AaBere hos fodsportsforeningen er mildest talt ikke prangende.Jevs skrev:Donny Gorter til prøvetræning i Viborg.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -viborg-ff
Curth er i denne sæson reduceret til reserve, Bruhn og SF er ligeledes reserver mens Wichmann om muligt får endnu mindre spilletid end han gjorde i AaB.
Ham kunne jeg godt nok godt li'. Når ikke vi henter ham er jeg glad for at vi i det mindste får ham at se i Superligaen igen. God spiller for Viborg.Jevs skrev:Donny Gorter til prøvetræning i Viborg.
-
Gamen
Kuhn skulle være meget tæt på at kapre Kusk, iflg. vedholdende rygter. Sandsynligvis på lejeaftale fra vinter.
-
frederikshavneren
- Allstar

Spørgsmålet et så bare om Kuhn stadigvæk er træner i MFF til den tid. Hvis Malmö glipper mesterskabet er det ikke utænkeligt at Kuhn får sparket, MFF er en voldsomt ambitiøs klub for hvem kun guldet er tilfredsstillende.Gamen skrev:Kuhn skulle være meget tæt på at kapre Kusk, iflg. vedholdende rygter. Sandsynligvis på lejeaftale fra vinter.
Nøj han ville pynte på vores hold!Kokkefar skrev:Ham kunne jeg godt nok godt li'. Når ikke vi henter ham er jeg glad for at vi i det mindste får ham at se i Superligaen igen. God spiller for Viborg.Jevs skrev:Donny Gorter til prøvetræning i Viborg.
Jeg savner Winsnes
-
frederikshavneren
- Allstar

Spændende hvornår FC Leasy mister tiltroen til Kent, det fynske fodboldflagskib tager gevaldigt vand ind
Det næste 4 kampe hedder Brøndby, AGF, Rfc, FCK. Kent Nielsen overlever ikke den serie. Han er ikke den rette mand til det job.frederikshavneren skrev:Spændende hvornår FC Leasy mister tiltroen til Kent, det fynske fodboldflagskib tager gevaldigt vand ind
Kent Nielsen har kontrakt til sommeren 2019, med en løn på omkring 1,5 mio om året. Tror knap de har råd til at fyre ham her 1½ år inde i den.Since skrev:Det næste 4 kampe hedder Brøndby, AGF, Rfc, FCK. Kent Nielsen overlever ikke den serie. Han er ikke den rette mand til det job.frederikshavneren skrev:Spændende hvornår FC Leasy mister tiltroen til Kent, det fynske fodboldflagskib tager gevaldigt vand ind
Det gik da fint med at fyre Troels Bech. Og han fik 2,1 om året. Kent Nielsen er billig til sammenligning.Eksil skrev:Kent Nielsen har kontrakt til sommeren 2019, med en løn på omkring 1,5 mio om året. Tror knap de har råd til at fyre ham her 1½ år inde i den.Since skrev:Det næste 4 kampe hedder Brøndby, AGF, Rfc, FCK. Kent Nielsen overlever ikke den serie. Han er ikke den rette mand til det job.frederikshavneren skrev:Spændende hvornår FC Leasy mister tiltroen til Kent, det fynske fodboldflagskib tager gevaldigt vand ind
Jeg vil gerne sætte en kasse øl på at Kent ikk er i Odense om 4 kampe.Since skrev:Det gik da fint med at fyre Troels Bech. Og han fik 2,1 om året. Kent Nielsen er billig til sammenligning.Eksil skrev:Kent Nielsen har kontrakt til sommeren 2019, med en løn på omkring 1,5 mio om året. Tror knap de har råd til at fyre ham her 1½ år inde i den.Since skrev:Det næste 4 kampe hedder Brøndby, AGF, Rfc, FCK. Kent Nielsen overlever ikke den serie. Han er ikke den rette mand til det job.frederikshavneren skrev:Spændende hvornår FC Leasy mister tiltroen til Kent, det fynske fodboldflagskib tager gevaldigt vand ind
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Brømbø har nu tabt to i træk, og 'GF er som altid til grin. Så 4-6 pinde i de næste fire er vel ikke urealistisk? Og så er det jo i øvrigt først til nogle gøgler-playoff-kampe i foråret at de nederste otte hold skal toppe...Since skrev:Det næste 4 kampe hedder Brøndby, AGF, Rfc, FCK. Kent Nielsen overlever ikke den serie. Han er ikke den rette mand til det job.frederikshavneren skrev:Spændende hvornår FC Leasy mister tiltroen til Kent, det fynske fodboldflagskib tager gevaldigt vand ind
Lindmark / Vendelbokartellet
Sådan tror jeg nu ikke OB ser på det. Det handler om at undgå nedryknings-playoff - dvs. at man skal have så mange point med ind i gruppespillet som muligt, så man kan blive 1'er eller 2'er i gruppen. Derudover handler det om at få så god "seedning" som muligt i grupperne - derfor er det noget mere attraktivt at blive nr. 7 frem for nr. 8 eller 9 i grundspillet.Lindmark skrev:
Brømbø har nu tabt to i træk, og 'GF er som altid til grin. Så 4-6 pinde i de næste fire er vel ikke urealistisk? Og så er det jo i øvrigt først til nogle gøgler-playoff-kampe i foråret at de nederste otte hold skal toppe...
Incitament er der masser af - langt mere end der normalt er for klubber i midterfeltet.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det bliver ikke Jesper Hansen, som fyrer Kent Nielsen. Hvis det skal ske, så skal bestyrelsen fyre hele trænerteamet + sportsdirektøren9000AA skrev:Jeg vil gerne sætte en kasse øl på at Kent ikk er i Odense om 4 kampe.Since skrev:Det gik da fint med at fyre Troels Bech. Og han fik 2,1 om året. Kent Nielsen er billig til sammenligning.Eksil skrev:Kent Nielsen har kontrakt til sommeren 2019, med en løn på omkring 1,5 mio om året. Tror knap de har råd til at fyre ham her 1½ år inde i den.Since skrev:Det næste 4 kampe hedder Brøndby, AGF, Rfc, FCK. Kent Nielsen overlever ikke den serie. Han er ikke den rette mand til det job.frederikshavneren skrev:Spændende hvornår FC Leasy mister tiltroen til Kent, det fynske fodboldflagskib tager gevaldigt vand ind
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Nu er jeg jo lige glad da jeg ikk holder med Odense. Men er man Odense fan, eller sports direktør der ovre, skal der jo snart ske noget. Og det typiske og letteste er at fyre træneren, lige meget hvor mange penge man har smidt i ham.doukas skrev:Det bliver ikke Jesper Hansen, som fyrer Kent Nielsen. Hvis det skal ske, så skal bestyrelsen fyre hele trænerteamet + sportsdirektøren9000AA skrev:Jeg vil gerne sætte en kasse øl på at Kent ikk er i Odense om 4 kampe.Since skrev:Det gik da fint med at fyre Troels Bech. Og han fik 2,1 om året. Kent Nielsen er billig til sammenligning.Eksil skrev:Kent Nielsen har kontrakt til sommeren 2019, med en løn på omkring 1,5 mio om året. Tror knap de har råd til at fyre ham her 1½ år inde i den.Since skrev:Det næste 4 kampe hedder Brøndby, AGF, Rfc, FCK. Kent Nielsen overlever ikke den serie. Han er ikke den rette mand til det job.frederikshavneren skrev:Spændende hvornår FC Leasy mister tiltroen til Kent, det fynske fodboldflagskib tager gevaldigt vand ind