Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 19.09.2016
Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 19.09.2016
Det ser jo frygteligt ud!!!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Hvis ikke man vidste det så er det sgu svært at se hvilket hold som spillede 1 div før sommerferien...
Vi er pisse passive når Lyngby er på bolden og bakker hele tiden , og vi magter sjældent at lave mere end 2 afleveringer i træk, og gør vi så er de så elendige at manden der modtager bolden er så presset at den alligevel bliver mistet kort efter.
Vi skal fandeme mere ud og presse på, og vise Lyngby at det altså er dem der er oprykker, og sætte os i respekt i duellerne !
også i skrivende stund, så fucker de fandeme op igen, det er imponerende hvor elendig Lyngby´s angriber har været indtil videre, de er vel de eneste som overgår vores forsvar
Vi er pisse passive når Lyngby er på bolden og bakker hele tiden , og vi magter sjældent at lave mere end 2 afleveringer i træk, og gør vi så er de så elendige at manden der modtager bolden er så presset at den alligevel bliver mistet kort efter.
Vi skal fandeme mere ud og presse på, og vise Lyngby at det altså er dem der er oprykker, og sætte os i respekt i duellerne !
også i skrivende stund, så fucker de fandeme op igen, det er imponerende hvor elendig Lyngby´s angriber har været indtil videre, de er vel de eneste som overgår vores forsvar
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
Gamen
Skandaløst af Blåbjerg. Det er nu 2 mål, som han med mere skarphed fra Lyngby, havde foræret væk.
Altså seriøst bør man overveje om han skal flåes ud NU....! Igen en kæmpefejl.Frank Buck skrev:Blaabjerg er da godt nok startet elendigt - forhåbentlig får han rettet op på det, for ellers afholder vi da ikke Lyngby fra at score i dag.
Vågn op for helvede Blåbjerg!!!
-
andreasaab89
- Allstar

Blåberg må da have spillet på Oddset idag ?
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Pollack2 skrev:Altså seriøst bør man overveje om han skal flåes ud NU....! Igen en kæmpefejl.Frank Buck skrev:Blaabjerg er da godt nok startet elendigt - forhåbentlig får han rettet op på det, for ellers afholder vi da ikke Lyngby fra at score i dag.
Hvad har vi af alternaviver, Gaarde har jo ikke været sin opgave voksen og forstærket det forsvar
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Seriøst hvad sker der?!
-
andreasaab89
- Allstar

Voldsom forskel i agressivitet
AaB er min trosretning
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Jeg har fornemmelsen af vi vinder idag alligevel, trods en usikker start.
Dette har bare at være blåbjergs sidste kamp for AaB!!!
De får Mæhle til at se bund rutineret ud. Er det en del af filosofien med at lade unge få chancen mon?
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
blåbjerg er igen helt væk, ligesom i Brøndby kampen
Hvad er der sket med ham
Hvad er der sket med ham
-
andreasaab89
- Allstar

Flores er god
AaB er min trosretning
Kasper Pedersen spiller også udmærket!
Det er jo helt håbløst
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Han har da aldrig været specielt god??Nitten skrev:blåbjerg er igen helt væk, ligesom i Brøndby kampen
Hvad er der sket med ham
Skal vi nu ikke liiiige...EINHILL skrev:Dette har bare at være blåbjergs sidste kamp for AaB!!!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Det gode er, at selv om vi har spillet så elendigt, så er det stadig 0-0.
Vi skal bare spille lidt bedre, og det burde ikke være umuligt, det kan jo næsten ikke blive værre, og så er der god mulighed for point i denne kamp.
Vi skal bare spille lidt bedre, og det burde ikke være umuligt, det kan jo næsten ikke blive værre, og så er der god mulighed for point i denne kamp.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Jo, det skal vi, men når det er sagt, så skal Blåbjerg satme stramme op, hvis han vil være med på det her niveau.Hanga skrev:Skal vi nu ikke liiiige...EINHILL skrev:Dette har bare at være blåbjergs sidste kamp for AaB!!!