KJ skrev:Yankee, hvad har vi haft kurs mod de sidste 8-9 måneder? Vi har spillet elendigt... Og spilkonceptet er i bedste fald uklart.
Jeg har stor respekt for at vi (angiveligt) vil spille det samme system i superligaen og på ungdomsholdene, men når vi nu skiftevis har en højre og venstre back, som er langsommere end en snegl har fysik som en 7-årig pigespejder, må vi fravige spillestilen. Flores blev vel ikke sat op af Patrick Kristensen én eneste gang...?
Jeg håber, at Lars Søndergaards mange roser til Mæhle er en intro til en bænkeplads til Patrick Kristensen....
Det nuværende hold skal ikke ligge til last om hvordan spillet var FØR denne sæson.
AaB har meldt ud at denne sæson er sæson 1 i genopbygningen af det næste mesterhold. Så lad os holde os til det når der skal gives kritik og ros.
Så det hele skal sammenlignes med hvordan tingene så ud fra den 1. juli og frem. Her ser jeg et hold der stadig har områder hvor holdet skal blive klart bedre og de automatiske aftaler stadig ikke sidder i skabet.
Kunne man forvente dette allerede nu efter 3 måneder - NEJ.
Har man fået givet de nye unge mulighederne for at komme ind omkring holdet - JA
- Er dette positivt for dette kommende mesterhold - JA for helvede
Har pointhøsten været godkendt so fa - JA
Har spillet være godkendt - NEJ
- Er dette tilfredsstillende - nej selvfølgelig ikke, men det skal nok komme som holdet bliver bedre og bedre spillet sammen.
Er truppen optimal - NEJ
- havde man forventet dette i det nye år 1 - Nej det håber jeg ikke man havde forventet. Den brede holdet mangler nu, er det som de unge skal skabe over de næste 1-2 år krydret med forstærkninger udefra over de næste 1-2 år.
- Bør man fremskynde dette - NEJ. Vi har ikke pengene til dette i ET vindue og de unge skal også have plads i truppen til at udvikle sig til et mesterhold.