Kenneth K skrev:Udover vores åbenlyse backproblemer, som er en hæmsko for vores offensiv, så bør resten af vores offensiv simpelthen snart steppe op og bevise, at de kan og vil noget, for kvaliteten gemmer de simpelthen for godt på for tiden. Vi ved jo, at de har den. Det gælder både Ene, Meilinger og til dels Flores og Basso. De skal altså allesammen lige tage sig sammen og hæve deres niveau med en 10-20% ift. hvad de har bidraget med i de seneste par kampe. En bænkning af Ene vil ikke være urimelig, og at bringe Pohl i spil til den første times tid, eller hvor meget han nu engang har luft til, tror jeg vil være en god investering. Der er krummer i Pohl, og før eller siden tror jeg på, at vi får en konge torjäger ud af ham.
Meget enig. Ene er en meget dedikeret fodboldspiller, men i øjeblikket emmer han bare af dårlig karma og negativ energi. Han går hele tiden og bitcher over de andre spillere i stedet for at se lidt indad. Jeg er med på, at det ikke er nogen nem opgave og dirigere rundt med en taktisk meget underudviklet Basso. Ene er selvfølgelig frustreret over de mange meter han løber forgæves, når hans pres på modstanderens bagkæde ikke bliver fulgt op af Basso. Desuden pisser det mig jævnt meget af, at Ene sparker dødbolde fremfor Meilinger.
Jeg tror også tiden er kommet til at ryste posen. Vi har brug for nogle mål og noget optimisme. I går skete der først lidt, da Grønning og Pohl kom ind. Jeg også rimelig sikker på, at det skal være en af de to, som offensivt skal sparke gang i AaB igen.
Ellers er mit indtryk fra i går, at der var tale om en generelt off-dag, hvor særligt Ene, Flores, Meilinger og PK havde fået støvlerne forkert på. Det er så også lige rigeligt mange spillere, hvis man skal have forhåbninger om point.