Kamptråd: AaB - Viborg FF, 22.09.2016
Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 22.09.2016
Godt nok en tynd trup vi har med den opstilling.. Fatter ikke at Sloth ikke snart starter inde!!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Reserver:
CC
Sloth
Børsting
Bytyqi
M. Christensen
Grønning
Rokkedal
-
frederikshavneren
- Allstar

SF starter inde for viborgenserne, Wichmann og Bruhn er endnu engang henvist til reservebænken. Curth er ikke med for fodsportsforeningen
Skandale!! Og Patrick stadig på venstre back! Hvorfor forstår Søndergaard aldrig noget?Tyskeren skrev:Godt nok en tynd trup vi har med den opstilling.. Fatter ikke at Sloth ikke snart starter inde!!
Det er vel noget med at LS vurderer pk til at være bedre defensivt..Califfen skrev:Skandale!! Og Patrick stadig på venstre back! Hvorfor forstår Søndergaard aldrig noget?Tyskeren skrev:Godt nok en tynd trup vi har med den opstilling.. Fatter ikke at Sloth ikke snart starter inde!!
Hvem er SF? Og sig mig, er Curth røget så langt ud i kulden i Viborg? Var han ikke deres topscorer i fjor, hvor han sågar dristede sig til at score mod AaB?frederikshavneren skrev:SF starter inde for viborgenserne, Wichmann og Bruhn er endnu engang henvist til reservebænken. Curth er ikke med for fodsportsforeningen
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Soeren FrederiksenHovedet skrev:Hvem er SF? Og sig mig, er Curth røget så langt ud i kulden i Viborg? Var han ikke deres topscorer i fjor, hvor han sågar dristede sig til at score mod AaB?frederikshavneren skrev:SF starter inde for viborgenserne, Wichmann og Bruhn er endnu engang henvist til reservebænken. Curth er ikke med for fodsportsforeningen
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
frederikshavneren
- Allstar

Søren Frederiksen.Hovedet skrev:Hvem er SF? Og sig mig, er Curth røget så langt ud i kulden i Viborg? Var han ikke deres topscorer i fjor, hvor han sågar dristede sig til at score mod AaB?frederikshavneren skrev:SF starter inde for viborgenserne, Wichmann og Bruhn er endnu engang henvist til reservebænken. Curth er ikke med for fodsportsforeningen
Curth har ikke fået særlig meget spilletid i denne sæson, om det skyldes at han ikke længere er god nok eller evt. pga. skader ved jeg ikke.
Sløjt fremmøde på stadion
utroligt at man kan kvaje sig så meget, som Blåbjerg gjorde i sidste kamp og stadig komme i startopstillingen. Der er jo ingen konsekvens!! Gid at jeg kunne udføre mit job ligeså elendigt og stadig være sikret et arbejde dagen efter.....
- Buzz Killington
- Allstar

Hvem skulle starte i stedet?EINHILL skrev:utroligt at man kan kvaje sig så meget, som Blåbjerg gjorde i sidste kamp og stadig komme i startopstillingen. Der er jo ingen konsekvens!! Gid at jeg kunne udføre mit job ligeså elendigt og stadig være sikret et arbejde dagen efter.....
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Who cares?? Måske en som kan lave en simpel aflevering, uden at ramme modstanderen....Buzz Killington skrev:Hvem skulle starte i stedet?EINHILL skrev:utroligt at man kan kvaje sig så meget, som Blåbjerg gjorde i sidste kamp og stadig komme i startopstillingen. Der er jo ingen konsekvens!! Gid at jeg kunne udføre mit job ligeså elendigt og stadig være sikret et arbejde dagen efter.....
Jeg ville godt nok også blive forbløffet, hvis nordjyder i hobetal var faret til stadion i aften, må jeg tilstå.frederikshavneren skrev:Søren Frederiksen.Hovedet skrev:Hvem er SF? Og sig mig, er Curth røget så langt ud i kulden i Viborg? Var han ikke deres topscorer i fjor, hvor han sågar dristede sig til at score mod AaB?frederikshavneren skrev:SF starter inde for viborgenserne, Wichmann og Bruhn er endnu engang henvist til reservebænken. Curth er ikke med for fodsportsforeningen
Curth har ikke fået særlig meget spilletid i denne sæson, om det skyldes at han ikke længere er god nok eller evt. pga. skader ved jeg ikke.
Sløjt fremmøde på stadion
Hold da op, jeg vidste ikke engang, at Søren Frederiksen spillede i Viborg nu. Tak for info. Og jeg kender heller ikke noget til Curths skæbne.
Rokkedal, ikke!Buzz Killington skrev:Hvem skulle starte i stedet?EINHILL skrev:utroligt at man kan kvaje sig så meget, som Blåbjerg gjorde i sidste kamp og stadig komme i startopstillingen. Der er jo ingen konsekvens!! Gid at jeg kunne udføre mit job ligeså elendigt og stadig være sikret et arbejde dagen efter.....
- Buzz Killington
- Allstar

Ingen grund til at tage dig serioest.EINHILL skrev:Who cares?? Måske en som kan lave en simpel aflevering, uden at ramme modstanderen....Buzz Killington skrev:Hvem skulle starte i stedet?EINHILL skrev:utroligt at man kan kvaje sig så meget, som Blåbjerg gjorde i sidste kamp og stadig komme i startopstillingen. Der er jo ingen konsekvens!! Gid at jeg kunne udføre mit job ligeså elendigt og stadig være sikret et arbejde dagen efter.....
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Til gengæld skal jeg da lige love for, at OB og Kent Nielsen befinder sig i krise. 5 nederlag i træk. Det er sateme vildt!
4-1-4-1 opstilling på hjemmebane mod Viborg.. Amen for fanden..
-
Debatjuntaen
- Administrator

Endnu en gang må vi gøre opmærksom på, at forespørgsel på links ikke hører til i kamptrådene!
Nu siger vi det for sidste gang.. næste gang falder der advarsler/karantæner.
Indlæg slettes!
/Debatjuntaen
Nu siger vi det for sidste gang.. næste gang falder der advarsler/karantæner.
Indlæg slettes!
/Debatjuntaen
Vi kan hurtigt ende i samme situation. Hold op vi er startet sløjt! Viborg sidder på det hele.Hovedet skrev:Til gengæld skal jeg da lige love for, at OB og Kent Nielsen befinder sig i krise. 5 nederlag i træk. Det er sateme vildt!
Viborg spiller os godt
.. Pis også
.. Pis også
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
9 min spillet, så er Basso allerede træt, da jeg har hørt at hans manglende tekniske færdigheder skyldes træthed
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!