Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016
Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016
Lars S må have set sig sur på Sloth, længere er den ikke. han burde starte inde i morgen, håbløs beslutning af LS . Tror Sloth søger væk i januar.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Ja, der er vel to muligheder. Enten er Sloth et fejlkøb, og så er det endnu et i rækken fra Gaarde. Eller også magter vores træner-orakel, hvis mandskabsbehandling ved flere lejligheder har vist tvivlsomme tegn, ikke at forløse en tidligere liga-profil og landsholdsspiller. Jeg hælder i denne sag til det sidste.Martin Bak skrev:Hold nu kæft .... Jeg under bestemt Magnus Christensen pladsen, men det er efterhånden tragikomisk , at vi har en træner som nærmest af princip fravælger rutinerede spillere som har gjort det godt- Ene er blevet kørt i sænk af Søndergaard i en sådan grad at han har mistet selvtilliden på banen, når han får chancen - og nu er det så sloths tur... Allan Gaarde , det er nu, at du skal visedig som en mand med nosser - i Søndergaards kontrakt står der bla at han skal stille stærkeste hold (standard i trænerkontrakter) - det er ikke urimeligt at påstå at Søndergaard misligholder kontrakten med de valg han foretager sig
Fodbold skal ses med hjertet!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jo, det er lige praecist hvad det er. Det er ekstremt hysterisk og urimeligt.Martin Bak skrev:Hold nu kæft .... Jeg under bestemt Magnus Christensen pladsen, men det er efterhånden tragikomisk , at vi har en træner som nærmest af princip fravælger rutinerede spillere som har gjort det godt- Ene er blevet kørt i sænk af Søndergaard i en sådan grad at han har mistet selvtilliden på banen, når han får chancen - og nu er det så sloths tur... Allan Gaarde , det er nu, at du skal visedig som en mand med nosser - i Søndergaards kontrakt står der bla at han skal stille stærkeste hold (standard i trænerkontrakter) - det er ikke urimeligt at påstå at Søndergaard misligholder kontrakten med de valg han foretager sig
Han har overhovedet ikke valgt nogen fra, andet end Sloth. Hvis du er uenig, saa dokumenter.
Angaaende Enevoldsen, saa har han da netop spillet fantastisk under LS sammenligned med tiden under Kent. Han har endda rost traenerstaben for at hjaelpe ham til at blive en bedre angriber/afslutter, saa det stemmer ikke helt. Han har vaeret skadet i opstarten, og virkede tung de sidste kampe. Det saa hans praestationer har nok mere med hans springerknae at goere, end at han er "blevet koert i saenkt", med mindre du mener det er LS der gaar og sparker ham i knaehaserne.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hvad var det nu lige for en kamp, hvor Casper Sloth spillede godt for AaB i....? Den kamp findes ikke. Hvem siger, Sloth nogensinde kommer op på det niveau, han havde i AGF? Hvem siger, det ikke bliver Helenius om igen? Og hvad fanden er det for noget pis med at Søndergaard skulle have kørt Enevoldsen i sænk? Enevoldsen har fået noget nær maksimal spilletid under Søndergaard. At Enes form ikke har været fantastisk, og at han har været meget skadet, kan vel ikke ligefrem tilskrives Søndergaard.
Hvorfor skulle Sloth stå foran nogen af de øvrige spillere i køen? Hvis Søndergaard mener, at Magnus Christensen p.t. er bedre, skal han da for pokker spille!
Jeg håber bestemt at Sloth bliver en kæmpe succes i AaB, men indtil videre har han intet vist - og har tilsyneladende heller ikke overbevist trænerstaben til træning eller i reserveholdskampene.
Hvorfor skulle Sloth stå foran nogen af de øvrige spillere i køen? Hvis Søndergaard mener, at Magnus Christensen p.t. er bedre, skal han da for pokker spille!
Jeg håber bestemt at Sloth bliver en kæmpe succes i AaB, men indtil videre har han intet vist - og har tilsyneladende heller ikke overbevist trænerstaben til træning eller i reserveholdskampene.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Enig. Sloth har været udmærket, men bestemt heller ikke mere, i de kampe han har været i aktion. Jeg forstår simpelthen heller ikke hvorfor nogen mener han skulle være så oplagt som starter, om Würtz så spiller eller ej.KJ skrev: Hvorfor skulle Sloth stå foran nogen af de øvrige spillere i køen? Hvis Søndergaard mener, at Magnus Christensen p.t. er bedre, skal han da for pokker spille!
Jeg læste i øvrigt at Søndergaard ser Sloth som en mere offensiv spiller end Magnus, som han kalder en balancespiller. Det synes jeg er rigtigt spændende.
Hold nu op med det der.birk skrev:Lars S må have set sig sur på Sloth, længere er den ikke. han burde starte inde i morgen, håbløs beslutning af LS . Tror Sloth søger væk i januar.
Begrund venligst hvorfor at han skulle have set sig sur på ham.
Sloth er ikke den balancespiller som Wurtz er for os og slet ikke typen til at spille ved siden af Risgård. Sloth skal slå Risgård af. Det er den plads han er bedst på.
Ingen kommer i nærheden af Wurtz, men MC er dog tættest på "lige nu".
AaB 85 95 99 08 skrev:Ja, der er vel to muligheder. Enten er Sloth et fejlkøb, og så er det endnu et i rækken fra Gaarde. Eller også magter vores træner-orakel, hvis mandskabsbehandling ved flere lejligheder har vist tvivlsomme tegn, ikke at forløse en tidligere liga-profil og landsholdsspiller. Jeg hælder i denne sag til det sidste.Martin Bak skrev:Hold nu kæft .... Jeg under bestemt Magnus Christensen pladsen, men det er efterhånden tragikomisk , at vi har en træner som nærmest af princip fravælger rutinerede spillere som har gjort det godt- Ene er blevet kørt i sænk af Søndergaard i en sådan grad at han har mistet selvtilliden på banen, når han får chancen - og nu er det så sloths tur... Allan Gaarde , det er nu, at du skal visedig som en mand med nosser - i Søndergaards kontrakt står der bla at han skal stille stærkeste hold (standard i trænerkontrakter) - det er ikke urimeligt at påstå at Søndergaard misligholder kontrakten med de valg han foretager sig
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Yadda yadda yadda, 'MC er en bedre balancespiller'....okay. Men med Sloths CV in mente er det sgu alligevel bemærkelsesværdigt at han slet ikke kan finde vej til holdet. Hvad har man lige hentet ham for, hvis han hverken kan true Risgård - eller en førsteårs-senior?!? Er han virkelig i SÅ dårlig forfatning? Det må han jo næsten være, for ellers er billedet at man ikke kan finde plads til en Sloth som er i form - og så er vi tilbage ved spørgsmålet: Hvorfor har AaB hentet ham? For hvis man rent faktisk HAR hentet ham for at være backup for sølle EEEN plads på holdet, så tror jeg sgu på Sloth når han siger, at han var blevet lovet mere.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Han har deltaget i 9 ud af 10 kampe, 47 minutter i snit pr. kamp. http://www.superstats.dk/spillere/spill ... =2016/2017Funky skrev:Yadda yadda yadda, 'MC er en bedre balancespiller'....okay. Men med Sloths CV in mente er det sgu alligevel bemærkelsesværdigt at han slet ikke kan finde vej til holdet. Hvad har man lige hentet ham for, hvis han hverken kan true Risgård - eller en førsteårs-senior?!? Er han virkelig i SÅ dårlig forfatning? Det må han jo næsten være, for ellers er billedet at man ikke kan finde plads til en Sloth som er i form - og så er vi tilbage ved spørgsmålet: Hvorfor har AaB hentet ham? For hvis man rent faktisk HAR hentet ham for at være backup for sølle EEEN plads på holdet, så tror jeg sgu på Sloth når han siger, at han var blevet lovet mere.
Før det har har han knap nok spillet i to år. 1040 minutter inklusiv fire kampe i første division for AGF. http://www.transfermarkt.dk/casper-slot ... aison=2014
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Er der nogen der ved, hvordan og hvornår TV-pengene udbetales denne sæson?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Første gang efter 13. runde.doukas skrev:Er der nogen der ved, hvordan og hvornår TV-pengene udbetales denne sæson?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Al logik siger at vi vinder kampen, men jeg tror alligevel at der venter os en meget svær kamp. Statistikker er til for at blive brudt hvilket er godt det samme da vi ofte har store problemer i Silkeborg.
Vi har problemer spillemæssigt og står nu overfor en oprykker som har fundet formen på det seneste.
Søndergaard har selvfølgelig valgt Christensen af en årsag, jeg tænker bare på at vi risikerer at få problemer tempomæssigt centralt da Risgård og Christensen er forholdsvis langsomme.
Der kan nemt blive et scenario hvor vi har bolden meget men ikke kan skabe noget pga. manglende kreativitet og tempo.
Vi har problemer spillemæssigt og står nu overfor en oprykker som har fundet formen på det seneste.
Søndergaard har selvfølgelig valgt Christensen af en årsag, jeg tænker bare på at vi risikerer at få problemer tempomæssigt centralt da Risgård og Christensen er forholdsvis langsomme.
Der kan nemt blive et scenario hvor vi har bolden meget men ikke kan skabe noget pga. manglende kreativitet og tempo.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Så du mener, at det der kendetegner Würtz er kreativitet, hurtighed og tempo?frederikshavneren skrev:Al logik siger at vi vinder kampen, men jeg tror alligevel at der venter os en meget svær kamp. Statistikker er til for at blive brudt hvilket er godt det samme da vi ofte har store problemer i Silkeborg.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Ja han er farlig, men også svær at spille sammen med og pisse uskarp. Det er tydeligt at LS kæmper med balancen på holdet, netop delvist pga basso. Risgaard har spillet på top for at skabe balance.Buzz Killington skrev:Pt som i sidste kamp eller hvad? Han har da mig bekendt vaeret vores farligste spillere i naesten alle kampe indtil da. Hvis du vil skifte nogen ud fra dagsformen saa boer Flores vaere en langt stoerre kandidate til en baenkplads (hvilket dog ogsaa ville vaere tosset da han netop skal bruge kamptraening).FIDEL skrev:Jeg synes Basso skal en tur på bænken, og erstattes af Børsting, som tager Flores plads . Så et angreb med Flores og Pohl.
Pt synes jeg bare at Basso skader mere end han gavner...
Flores var skuffende imod Viborg, og ved at placere ham lige bag Pohl, får vi ham mere med i spillet og måske frigør d Hans kreativitet.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg regner heller ikke med, at Sloth spiller fra start, men Lars Søndergaard har intet sagt noget om Sloth.
Han har sagt, at Magnus C spiller i stedet for Würtz. Det hindrer f.eks. ikke, at Risgård flyttes i front og Sloth overtager hans plads.
Min bekymring har været om Pohl kunne spille fra start kun 3 dage efter sidste runde - en mand, som var været sygemeldt længe. Men spiller Pohl, spiller Sloth ikke.
Han har sagt, at Magnus C spiller i stedet for Würtz. Det hindrer f.eks. ikke, at Risgård flyttes i front og Sloth overtager hans plads.
Min bekymring har været om Pohl kunne spille fra start kun 3 dage efter sidste runde - en mand, som var været sygemeldt længe. Men spiller Pohl, spiller Sloth ikke.
- FlæskeFrank
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Nej absolut ikke. Vi mangler fart og kreativitet på midtbanen, noget som især gør sig gældende centralt.doukas skrev:Så du mener, at det der kendetegner Würtz er kreativitet, hurtighed og tempo?frederikshavneren skrev:Al logik siger at vi vinder kampen, men jeg tror alligevel at der venter os en meget svær kamp. Statistikker er til for at blive brudt hvilket er godt det samme da vi ofte har store problemer i Silkeborg.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Hvis Søndergaard virkelig skulle vælge at flytte vores eneste anden sammenspillede og erfarne centrale midt væk, helt frivilligt, i en kamp hvor Würtz i forvejen er væk... undskyld mig men det ville i mine øjne være så inkompetent at det grå papir burde findes frem på Gaardes kontor. Det kommer selvfølgelig ikke til at ske.FlæskeFrank skrev:Jeg regner heller ikke med, at Sloth spiller fra start, men Lars Søndergaard har intet sagt noget om Sloth.
Der må være et eller andet helt galt mellem Sloth og Søndergaard. Har Søndergaard tilfældigvis en 19-årig datter, som Sloth kunne have rodet lidt rundt med?
Det er absurd, at han stadig ikke får chancen.
Fuck mig. Ironi og tekst rimer bare ikke.Califfen skrev:Der må være et eller andet helt galt mellem Sloth og Søndergaard. Har Søndergaard tilfældigvis en 19-årig datter, som Sloth kunne have rodet lidt rundt med?
Hun er vist et par år ældre. Men ja, det kunne da være en mulighed hvis ikke det er konen det er gået udover. Det er jo tilsyneladende en stolt AaB traditionCaliffen skrev:Der må være et eller andet helt galt mellem Sloth og Søndergaard. Har Søndergaard tilfældigvis en 19-årig datter, som Sloth kunne have rodet lidt rundt med?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.