Superligaen 2016/17 - grundspil
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Re: Superligaen 2016/17 - grundspil
KEP med rigtig flot anførerattitude, da Pukki scorer til 3-0.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Hvad lavede han?Gnu skrev:KEP med rigtig flot anførerattitude, da Pukki scorer til 3-0.
Ska' vi hak'?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Stod bare og kiggede da bolden og manden gik forbi ham. Alle andre jagtede tilsyneladende friloeberen, men ikke kong KEP. For at vaere fair, saa havde han aldrig naaet den bold, og det var tydeligt. Men nogle mener at en anfoerer boer gaa forrest, og vise lidt gejst etc.MrBangDK skrev:Hvad lavede han?Gnu skrev:KEP med rigtig flot anførerattitude, da Pukki scorer til 3-0.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Man behøver ikke være fair, når det drejer sig om spillere, der vælger ob og ussel mammon fremfor AaB.Buzz Killington skrev:Stod bare og kiggede da bolden og manden gik forbi ham. Alle andre jagtede tilsyneladende friloeberen, men ikke kong KEP. For at vaere fair, saa havde han aldrig naaet den bold, og det var tydeligt. Men nogle mener at en anfoerer boer gaa forrest, og vise lidt gejst etc.MrBangDK skrev:Hvad lavede han?Gnu skrev:KEP med rigtig flot anførerattitude, da Pukki scorer til 3-0.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Det kommer til at koste Kent Nielsen jobbet før eller siden, at han har hentet jønsson, kep, og trane. Ingen af dem er gode fodbold spillere. Det er jo grotesk så kedeligt og jammerligt Kent vil have holdet spiller.
11000 til sæsonens første kamp. Nu er folk jawet væk, og der dukker kun de virkelig trofaste op.
Kent spiller Horsens fodbold. Ad.
11000 til sæsonens første kamp. Nu er folk jawet væk, og der dukker kun de virkelig trofaste op.
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Han var heldig i AaB. Der måtte han bruge de spillere der var. Og hold da kæft de var de bedste i den årgang. Nu skal han selv lægge spillestil og hente spillere til den. Han kan sgu da kunne skuffe stort. at han så har hentet en flok mætte overskud spillere med til OB. der dybeste set kun belastede os med dårlig attitude og høje lønninger gør det kun sjovere.Since skrev:Det kommer til at koste Kent Nielsen jobbet før eller siden, at han har hentet jønsson, kep, og trane. Ingen af dem er gode fodbold spillere. Det er jo grotesk så kedeligt og jammerligt Kent vil have holdet spiller.
Griner stadig over OB`s fans prøved på at moppe os os da de hentede Kent og dem.
Proev at laese Morten Crone's Kronik paa BT omkring OB.
Hvad han mener med foelgende saetning:
Hvad han mener med foelgende saetning:
Jeg ved, hvordan han internt i AaB var under pres fra en gruppe spillere, der gik til ledelsen for at faa ham verfet ud, men vi ved alle, hvordan det endte. han skulle ikke verfes nogen steder hen og blev det ikke.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Morten Crone er jordens største skovl.AK48hamas skrev:Proev at laese Morten Crone's Kronik paa BT omkring OB.
Hvad han mener med foelgende saetning:Jeg ved, hvordan han internt i AaB var under pres fra en gruppe spillere, der gik til ledelsen for at faa ham verfet ud, men vi ved alle, hvordan det endte. han skulle ikke verfes nogen steder hen og blev det ikke.
Janteloven eksisterer IKKE!
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Smører du ikke lidt tykt på?Uldahl skrev:...
Han var heldig i AaB. Der måtte han bruge de spillere der var. Og hold da kæft de var de bedste i den årgang. Nu skal han selv lægge spillestil og hente spillere til den. Han kan sgu da kunne skuffe stort. at han så har hentet en flok mætte overskud spillere med til OB. der dybeste set kun belastede os med dårlig attitude og høje lønninger gør det kun sjovere.
...
For det er da vildt nok, at spillere med dårlig attitude, har kunnet sætte sit præg på AaB's double-vindere i en grad som de gjorde. Mit bud er, at vi ikke havde vundet doublen uden AK, Jönsson og KEP.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Jeg mener godt, at KEP kan trækkes ud af ligningen. Uden ham havde vi næppe solgt Lasse, hvilket næppe havde været nogen svækkelse. Jeg ved, at alt kun er gisninger, og der er jo ingen facit på min (eller din påstand), men alligevel.jernskjorten skrev:Smører du ikke lidt tykt på?Uldahl skrev:...
Han var heldig i AaB. Der måtte han bruge de spillere der var. Og hold da kæft de var de bedste i den årgang. Nu skal han selv lægge spillestil og hente spillere til den. Han kan sgu da kunne skuffe stort. at han så har hentet en flok mætte overskud spillere med til OB. der dybeste set kun belastede os med dårlig attitude og høje lønninger gør det kun sjovere.
...
For det er da vildt nok, at spillere med dårlig attitude, har kunnet sætte sit præg på AaB's double-vindere i en grad som de gjorde. Mit bud er, at vi ikke havde vundet doublen uden AK, Jönsson og KEP.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
Gnu
- Allstar

Han kunne rigtig nok ikke nå den, men han kunne måske samlet en eventuel returbold op, hvis han havde løbet med tilbage. I stedet valgte han at give op på forhånd og stod bare og glanede.Buzz Killington skrev:Stod bare og kiggede da bolden og manden gik forbi ham. Alle andre jagtede tilsyneladende friloeberen, men ikke kong KEP. For at vaere fair, saa havde han aldrig naaet den bold, og det var tydeligt. Men nogle mener at en anfoerer boer gaa forrest, og vise lidt gejst etc.MrBangDK skrev:Hvad lavede han?Gnu skrev:KEP med rigtig flot anførerattitude, da Pukki scorer til 3-0.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
AK er en rigtig god angriber, han har det fandenivoldskhed, som man efterspørger hos angribere. Han har så været meget skadet og så har han måske ikke kvalitet nok til at være førsteangriber, men kun til at være genial 3. angriber. Det sidste ønskede han ikke, og fair nok.Mogens skrev:Jeg mener godt, at KEP kan trækkes ud af ligningen. Uden ham havde vi næppe solgt Lasse, hvilket næppe havde været nogen svækkelse. Jeg ved, at alt kun er gisninger, og der er jo ingen facit på min (eller din påstand), men alligevel.jernskjorten skrev:Smører du ikke lidt tykt på?Uldahl skrev:...
...
- FlæskeFrank
Hva?Since skrev:Kent spiller Horsens fodbold. Ad.
De spiller boldbesiddende, teknisk betonet fodbold - de er bare ikke ret gode til det.
- jernskjorten
- Allstar

Nej, det er en helt gratis påstand :-)Mogens skrev:Jeg mener godt, at KEP kan trækkes ud af ligningen. Uden ham havde vi næppe solgt Lasse, hvilket næppe havde været nogen svækkelse. Jeg ved, at alt kun er gisninger, og der er jo ingen facit på min (eller din påstand), men alligevel.jernskjorten skrev: Smører du ikke lidt tykt på?
Men min pointe er også blot, at jeg ikke synes, at det er rimeligt at betegne dem som dyrt betalte spillere, der ikke kom med andet end dårlig attitude, for det mener jeg er decideret respektløst over for nogle spillere, der har gjort det fantastisk i AaB-trøjen - efter min mening.
At især Jönsson er faldet fuldstændig igennem i OB, undrer mig meget, når han nu selv følte, at han var ved at være på 100%.
-
Gamen
Det er den hændelse jeg har omtalt herinde tidligere. En ret velbevaret hemmelighed - det slap i hvert fald ikke ud på daværende tidspunkt.AK48hamas skrev:Proev at laese Morten Crone's Kronik paa BT omkring OB.
Hvad han mener med foelgende saetning:Jeg ved, hvordan han internt i AaB var under pres fra en gruppe spillere, der gik til ledelsen for at faa ham verfet ud, men vi ved alle, hvordan det endte. han skulle ikke verfes nogen steder hen og blev det ikke.
-
Gnu
- Allstar

Måske skulle tamponerne overveje at sparke ham ned til træning, så han kun spiller på halv kraft. Det var dér, han var bedst i AaB.jernskjorten skrev:Nej, det er en helt gratis påstand :-)Mogens skrev:Jeg mener godt, at KEP kan trækkes ud af ligningen. Uden ham havde vi næppe solgt Lasse, hvilket næppe havde været nogen svækkelse. Jeg ved, at alt kun er gisninger, og der er jo ingen facit på min (eller din påstand), men alligevel.jernskjorten skrev: Smører du ikke lidt tykt på?
Men min pointe er også blot, at jeg ikke synes, at det er rimeligt at betegne dem som dyrt betalte spillere, der ikke kom med andet end dårlig attitude, for det mener jeg er decideret respektløst over for nogle spillere, der har gjort det fantastisk i AaB-trøjen - efter min mening.
At især Jönsson er faldet fuldstændig igennem i OB, undrer mig meget, når han nu selv følte, at han var ved at være på 100%.
Jönsson er aldrig blevet den samme spiller efter sin operation.Gnu skrev:Måske skulle tamponerne overveje at sparke ham ned til træning, så han kun spiller på halv kraft. Det var dér, han var bedst i AaB.jernskjorten skrev:Nej, det er en helt gratis påstand :-)Mogens skrev:Jeg mener godt, at KEP kan trækkes ud af ligningen. Uden ham havde vi næppe solgt Lasse, hvilket næppe havde været nogen svækkelse. Jeg ved, at alt kun er gisninger, og der er jo ingen facit på min (eller din påstand), men alligevel.jernskjorten skrev: Smører du ikke lidt tykt på?
Da han kom til AaB fra Wolfsburg i mesterskabssæsonen og var halv skadet, har jeg sjældent set så dygtig en spiller i AaB, men har godt nok ringe nu, og OB's fans er heller ikke ligefrem begejstret for ham.
Ja Jönsson var vanvittig i det forår hvor vi vandt guld.. Hans speed og touch på bolden er bare ikke det samme mere.troelsh skrev:Jönsson er aldrig blevet den samme spiller efter sin operation.Gnu skrev:Måske skulle tamponerne overveje at sparke ham ned til træning, så han kun spiller på halv kraft. Det var dér, han var bedst i AaB.jernskjorten skrev:Nej, det er en helt gratis påstand :-)Mogens skrev:Jeg mener godt, at KEP kan trækkes ud af ligningen. Uden ham havde vi næppe solgt Lasse, hvilket næppe havde været nogen svækkelse. Jeg ved, at alt kun er gisninger, og der er jo ingen facit på min (eller din påstand), men alligevel.jernskjorten skrev: Smører du ikke lidt tykt på?
Da han kom til AaB fra Wolfsburg i mesterskabssæsonen og var halv skadet, har jeg sjældent set så dygtig en spiller i AaB, men har godt nok ringe nu, og OB's fans er heller ikke ligefrem begejstret for ham.
Så kan man altid prise sig lykkelig for OB overbød AaB, og grine lidt af diverse OB fans havde travlt med at provokere os med de købte vores spillere
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Generelt er det sgu bare ret morsomt hvordan OB bare bliver ved med at hente tidligere AaB spillere, til trods for at det aldrig rigtigt er blevet helt godt med dem de har hentet... jeg kan i hvert fald ikke komme i tanker om en eneste spiller som har vist samme eller bedre niveau i OB end i AaB. Selv Silber var decideret dårlig i hans korte tid derovre. Og det er jo ikke fordi de ikke har prøvet...igen og igen...
Den gamle AaB'er der har gjort det bedst i Oense er vel ham der ikke er hentet af Kent, altså Jacob Barret. KEP har jo været en katastrofe, AK har ikke været lige så god som han var her, Jönsson kommer aldrig tilbage og Thrane har alle dage været elendig. Barret derimod har faktisk udviklet sig og er blevet mere eller mindre fast mand. Kents Old Boys projekt sejler derimod.Jesper Schmidt skrev:Generelt er det sgu bare ret morsomt hvordan OB bare bliver ved med at hente tidligere AaB spillere, til trods for at det aldrig rigtigt er blevet helt godt med dem de har hentet... jeg kan i hvert fald ikke komme i tanker om en eneste spiller som har vist samme eller bedre niveau i OB end i AaB. Selv Silber var decideret dårlig i hans korte tid derovre. Og det er jo ikke fordi de ikke har prøvet...igen og igen...
RAUS RAUS SSE!