OB er på vej mod 6 nederlag i træk og deres forum er ret beset ikke mere hysterisk end debatside.dk er.seamann skrev:Nej, men sådan reagerer pøbelen jo. Det er vist også set her.doukas skrev:Fra OBs forum. Brugeren Sheed skriver, "Rasmus Jönsson fortjener at blive skidt i munden".
Så ringe har han da alligevel ikke været?
AaB´ere i andre klubber / udlandet
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, der er godt nok en ordenlig omgang tillaert hjaelpeloeshed i Odense efter saa mange smertefulde aar.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Myten om den besindige nordjyde lider ofte et knæk herinde.Provst i Brovst skrev:OB er på vej mod 6 nederlag i træk og deres forum er ret beset ikke mere hysterisk end debatside.dk er.seamann skrev:Nej, men sådan reagerer pøbelen jo. Det er vist også set her.doukas skrev:Fra OBs forum. Brugeren Sheed skriver, "Rasmus Jönsson fortjener at blive skidt i munden".
Så ringe har han da alligevel ikke været?
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Hej
Jeg kommer lige med en melding fra fronten.
Solen skinner stadig i den fynske hovedstad.
I dag var der såmænd World Cup finale i recurvebueskydning. Her tabte OB, desværre.
De bedste hilsner
Mig
Jeg kommer lige med en melding fra fronten.
Solen skinner stadig i den fynske hovedstad.
I dag var der såmænd World Cup finale i recurvebueskydning. Her tabte OB, desværre.
De bedste hilsner
Mig
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Vi skal være glad for ob valgte at overbyde os med hensyn til Johansson.
Vi slap af med KEP på det HELT rigtige tidspunkt.
Jeg savner Winsnes
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Nu formåede fynboerne trods alt både at score ikke bare en, men hele to gange og skaffe Kent et point mod os i Aalborg. Og vi er temmelige gode.
Det sjoveste ved, at de henter AaB has-beens som deres primære targets og det går så ringe er, at det smadrer deres primære transferstrategi totalt. Sådan politisk overfor omgivelserne kan man ikke blive ved med at forsvare at man henter AaB has-beens og hvad gør de så? Jeg gætter på random østeuropæere eller afrikanere.
RAUS RAUS SSE!
Haha det er jo syg syg læsning at læse deres kamptråd igennem.Martino skrev:Vi slap af med KEP på det HELT rigtige tidspunkt.
De bakker virkelig op om deres spillere i den klub. Jeg husker samme hetz mod Jönsson efter et par spillerunder.
Hvis man så hvordan Kent blev spurgt omkring KEP og han kunne ik svare igen, så er man sq presset. Vores gamle ven KEP er virkelig faldet i niveau.
Så helt rigtig set af Gaarde !
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Thomsen blev matchvinder i sin debut for Nantes. Efterfølgende har han startet et par kampe på bænken, men han er her til aften tilbage i startopstillingen på Velodromen, hvor Nantes gæster Marseille.9800 skrev:Jeg kan se at Nicolai Thomsen blev skiftet ud efter 59 min i går, er der nogen der følger lidt med i fransk fodbold som kan uddybe lidt?
Lasse og Lucas blev indskiftet i weekendens kampe for KAA Gent og Grasshoppers. Thelander har mig bekendt endnu ikke spillet for Panathinaikos i denne sæson, han er nok skadet endnu engang.
Gilli har straks erobret en stamplads hos de succesrige oprykkere SK Brann Bergen, han spiller oftest offensiv kant.
Hvad blev Kent spurgt om?Kristian skrev:Haha det er jo syg syg læsning at læse deres kamptråd igennem.Martino skrev:Vi slap af med KEP på det HELT rigtige tidspunkt.
De bakker virkelig op om deres spillere i den klub. Jeg husker samme hetz mod Jönsson efter et par spillerunder.
Hvis man så hvordan Kent blev spurgt omkring KEP og han kunne ik svare igen, så er man sq presset. Vores gamle ven KEP er virkelig faldet i niveau.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Både Jönsson og KEP fik tilbudt flotte kontrakter af Gaarde, men tog videre, så det er ikke "godt set". Erstatningerne har været fine, men det betyder ikke at beslutningerne i første omgang var Gaardes.Kristian skrev:
-
Gamen
Nej, set i det lys var det meget heldigt at Jönsson tog røven på Gaarde. Han har vist nøjagtig samme niveau, som i den sidste lange periode af tiden i AaB... Middelmådighed ud over alle grænser - og beklager, men det betaler man altså ikke en fyrstelig løn for.Eksil skrev:
Både Jönsson og KEP fik tilbudt flotte kontrakter af Gaarde, men tog videre, så det er ikke "godt set". Erstatningerne har været fine, men det betyder ikke at beslutningerne i første omgang var Gaardes.
Vi kan kun være glade for, at OB gaflede Jönsson. Forstod slet ikke, hvorfor Gaarde ville forlænge i første omgang. En tilbagevenden til tidligere tiders niveau lignede mere end et håb end noget der var realistisk. Jeg er med på han har været meget skadet, men vi burde have set fremgang taget i betragtning, hvor meget spilletid han fik i sidste sæson. At en konkurrende klub bruger mange penge på en skadet spiller og, at vi ikke gør det kan jeg kun være tilfreds med.Gamen skrev:Nej, set i det lys var det meget heldigt at Jönsson tog røven på Gaarde. Han har vist nøjagtig samme niveau, som i den sidste lange periode af tiden i AaB... Middelmådighed ud over alle grænser - og beklager, men det betaler man altså ikke en fyrstelig løn for.Eksil skrev:
Både Jönsson og KEP fik tilbudt flotte kontrakter af Gaarde, men tog videre, så det er ikke "godt set". Erstatningerne har været fine, men det betyder ikke at beslutningerne i første omgang var Gaardes.
Ifht. KEP var det ok at forsøge folængelsen. Jeg var altid haft det lidt svært med KEP, men han er trods alt en ok spiller. Dog er jeg rigtigt glad for, at Gaarde holdt hovedet koldt her og ikke strak sig for langt for at forlænge med KEP for så var han heller ikke bedre. At han så tager over til farmand i Odense det er næsten så oplagt at det er plat. De må have troet de fik KEP 2014, men han toppede i 14 og så er det kun gået nedad siden.
RAUS RAUS SSE!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu er det vel ikke forkert, at Gaarde tilbød dem nye kontrakter. Gaarde tilbød dem jo åbenbart mindre end de selv syntes, at de var værd eller ihvertilfald mindre end OB mente.
KEP er stadig en god spiller. Jönsson havde været en god gardering ift. mange ukendte(kvalitetsmæssig) angribere, som vi havde på det tidspunkt.
KEP er stadig en god spiller. Jönsson havde været en god gardering ift. mange ukendte(kvalitetsmæssig) angribere, som vi havde på det tidspunkt.
- FlæskeFrank
Som jeg har forstået det, så har AaB og OB tilbudt KEP cirka det samme, men OB et år mere og derfor foretrak han dem. Jönsson har nok fået flere fynske end jyske dollars, uden at jeg ved det. For begge spillere trak et godt forhold til Kent og en placering i toppen af truppens hakkeorden nok også. Det er ikke for at pisse på hverken Gaarde eller spillerne, men bare for at sige, at klubben ikke har været genial i dens ageren. Jönsson er jeg dog rigtigt glad for ikke blev, da 70 procent bare virker til at være hans nye 100 procent.FlæskeFrank skrev:Nu er det vel ikke forkert, at Gaarde tilbød dem nye kontrakter. Gaarde tilbød dem jo åbenbart mindre end de selv syntes, at de var værd eller ihvertilfald mindre end OB mente.
Det er altså også et element at tingene bare fungerer utroligt meget bedre på og uden for banen i AaB end de gør i OB.
Det virker nogle gange surrealistisk når man f.eks. læser Sloth-tråden, hvor det bliver kørt op til at AaB har store interne problemer og at mandskabsbehandlingen sejler. Alligevel må man konstatere at det er meget få spillere, der får et boost ud af at forlade AaB. Det er faktisk mere reglen end undtagelsen af de falder betydeligt i niveau næsten øjeblikkeligt, hvad enten de skifter til udenlandske eller indenlandske klubber.
Det virker nogle gange surrealistisk når man f.eks. læser Sloth-tråden, hvor det bliver kørt op til at AaB har store interne problemer og at mandskabsbehandlingen sejler. Alligevel må man konstatere at det er meget få spillere, der får et boost ud af at forlade AaB. Det er faktisk mere reglen end undtagelsen af de falder betydeligt i niveau næsten øjeblikkeligt, hvad enten de skifter til udenlandske eller indenlandske klubber.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg er ret sikker på - klassisk AaB - at AaB har været nærige med kontraktlængden. Og pt. synes det at være meget fornuftigt.Eksil skrev:Som jeg har forstået det, så har AaB og OB tilbudt KEP cirka det samme, men OB et år mere og derfor foretrak han dem.
Når det så er sagt, så synes jeg Würtz ser yngre og yngre ud. Han kommer til at spille i mange år endnu og på højt niveau.
- FlæskeFrank
Såfremt rygterne om Gorter til Viborg er sande så kan de to klubber nu stille et helt AaB-hold undtagen på målmandsposten.Gnu skrev:Ja, det er en glimrende løsning, vi har med OB og Viborg der.Gamen skrev:Pas. Men det behøver ikke stoppe her - hent gerne Patrick Kristensen, Kent.jonas386 skrev:Hvorfor bliver man ved med at hente oversudsspillere i AaB?
AaB
OB - AaB Has Beens
Viborg - AaB Never Was
Søren Frederiksen, Kenneth Emil PEtersen, Donny Gorter, Jacob Barret Laursen
Rasmus Jönsson, Mathias Thrane, Mathias Wichmann, Andreas Bruhn
Jeppe Curth, Anders K. Jacobsen
RAUS RAUS SSE!