Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016
Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016
Jeg tror altså ikke på det her Lars Søndergaard-projekt længere.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Indrømmet, jeg holdt ikke specielt øje med ham i starten. Men nu har jeg kigget lidt ekstra efter ham de sidste 20 minutter, og der er da intet der er lykkedes. Hverken bolderobringer eller afleveringer.Lucas Kuskenius skrev:Så har du satme set dårligt efter. Han er lykkedes i næsten alle situationer, hvor bolden er blevet spillet op på ham. Desuden har han erobret bolden et par gange.Frank Buck skrev:Jeg syntes nu ikke han har været særlig god? Ved målet var det det godt, men det er vel også den eneste gang i kampen det er lykkedes for ham?Gamen skrev:Pohl sublim som opspilsstation so far!
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Sparket brækker, jovist, men den sidder jo for fanden lige midt i målet.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
Forhelvede Nicolaj 
Det så dælme underligt ud. Bolden så ud til at brække helt vildt. Men ja, jeg tror da godt vi kan regne med Larsen i AaB en del flere sæsoner, sådan som 2016 er ved at tegne for ham.Buzz Killington skrev:Ikke igen... ffs Larsen.
I øvrigt synes jeg spillet er planløst og ringe. Jeg er skideligeglad med, om det hedder 4-5-1 eller 4-3-3, samlebetegnelsen må være "kikset taktik".
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Det er korrekt, at det ikke er lykkedes for ham de sidste 15 minutter, men det gjorde det i starten, som var det du kommenterede på.Frank Buck skrev:Indrømmet, jeg holdt ikke specielt øje med ham i starten. Men nu har jeg kigget lidt ekstra efter ham de sidste 20 minutter, og der er da intet der er lykkedes. Hverken bolderobringer eller afleveringer.Lucas Kuskenius skrev:Så har du satme set dårligt efter. Han er lykkedes i næsten alle situationer, hvor bolden er blevet spillet op på ham. Desuden har han erobret bolden et par gange.Frank Buck skrev:Jeg syntes nu ikke han har været særlig god? Ved målet var det det godt, men det er vel også den eneste gang i kampen det er lykkedes for ham?Gamen skrev:Pohl sublim som opspilsstation so far!
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Enig, det må ske nu. Når Larsen er kampafgørende, er det sjældent til vores fordel. Han koster rigtig meget point på en sæson.Lucas Kuskenius skrev:Jeg stemmer for, at vi begynder at bruge CC.
Og så må det da også snart være nok med Flores, der render rundt og ligner en lille dreng, som har fået lov til at spille med de voksne. Han skal altså snart stemple ind i sæsonen.
Fodbold skal ses med hjertet!
Lars S en skændsel med opstilling og taktik, pindsvine bold 4-5-1. Det er ikke FCK på udebane
Det bør i hvert fald være slut til sommer.Kunji skrev:Jeg tror altså ikke på det her Lars Søndergaard-projekt længere.
4-5-1 mod Silkeborg. Kom nu lidt i gang, Lars
Det er vanvittigt at sige det, når man husker to sæsoner tilbage.. Men hvis det her fortsætter, så skal vi ud og finde en målmand til næste sommer..
Tåbeligt frispark af basso, men de kan snakke alt det de vil i studiet.. Det der er rent drop, og så meget bevæger bolden sig altså heller ikke, og det er desuden select bold de spiller med, sååååå
Tåbeligt frispark af basso, men de kan snakke alt det de vil i studiet.. Det der er rent drop, og så meget bevæger bolden sig altså heller ikke, og det er desuden select bold de spiller med, sååååå
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det er pinligt. Vi spiller mod fucking Silkeborg.
Kun en sejr tæller. Kom nu igang for satan.
Kun en sejr tæller. Kom nu igang for satan.
Janteloven eksisterer IKKE!
Jeg stemmer for at du stopper med at opføre dig som en dreng blandt mænd.. Så kan det være at du også viste dig herinde, når det går godt for AaB i kampene..AaB 85 95 99 08 skrev:Enig, det må ske nu. Når Larsen er kampafgørende, er det sjældent til vores fordel. Han koster rigtig meget point på en sæson.Lucas Kuskenius skrev:Jeg stemmer for, at vi begynder at bruge CC.
Og så må det da også snart være nok med Flores, der render rundt og ligner en lille dreng, som har fået lov til at spille med de voksne. Han skal altså snart stemple ind i sæsonen.
At kritisere Flores allerede, det er fandme latterligt..
-
Gamen
Nu må det kraftedme snart være slut med at se på de sekunda-backs vi har. Ikke ét eneste overlap. Patrick med 37 bagudrettede afleveringer, og Blåbjerg der sejler totalt defensivt.
Skønt at se Helenius være pakket totalt ind, som den dybt ordinære angriber han er.
Skønt at se Helenius være pakket totalt ind, som den dybt ordinære angriber han er.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Ind med Sloth og Grønning i pausen for Basso og MC.
Hader København!
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Basso og Pohl ud. Grønning og Sloth ind.
Glæder mig enormt til at Basso viser det kæmpe potentiale som nogen herinde mener han besidder. På modstanderholdet er en angriber vi ikke kunne bruge, men som holder bedre fast i bolden.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Glæder mig enormt til at Basso viser det kæmpe potentiale som nogen herinde mener han besidder. På modstanderholdet er en angriber vi ikke kunne bruge, men som holder bedre fast i bolden.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
Gamen
Interessant at man har valgt Holgersson til at føre bolden op á la Agger. Men han har nu haft en fejlprocent på 75 i sine afleveringer, så kan man ikke snart finde noget andet.
Du sidder jo også og ser på to backs som ikke vil være at finde blandt start-11'erne når/hvis Mæhle og Ahlmann bliver klar. Problemet er, at Mæhle stadig er et usikkert kort, og Ahlmann skal snart til at blive skadesfri i en god, lang periode for at man kan sige, at AaB havde held til at træffe det rigtige valg da man forlængede med ham.Gamen skrev:Nu må det kraftedme snart være slut med at se på de sekunda-backs vi har. Ikke ét eneste overlap. Patrick med 37 bagudrettede afleveringer, og Blåbjerg der sejler totalt defensivt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
seamann
Flores viser for lidt. Som det ser ud ligenu er Børsting at foretrække.Dalbjerg skrev:Jeg stemmer for at du stopper med at opføre dig som en dreng blandt mænd.. Så kan det være at du også viste dig herinde, når det går godt for AaB i kampene..AaB 85 95 99 08 skrev:Enig, det må ske nu. Når Larsen er kampafgørende, er det sjældent til vores fordel. Han koster rigtig meget point på en sæson.Lucas Kuskenius skrev:Jeg stemmer for, at vi begynder at bruge CC.
Det er noget lort at sif SPILLER bedre fodbold end os.
Altså en ting er at vi har dårlige backs i dag.
Men jeg er virkelig også der hvor jeg ikke kan se hvilket spilkoncept vi overhovedet har?!? Silkeborg virker jo i dele af halvlegen bedre end os til at spille bolden rundt, og blive farlige. Samtidig virker vi ikke til at have noget som helst organiseret pres, så de kan spille bolde rundt på midtbanen, der er klart bedre og farligere end os. Altså, Silkeborg! Det er i høj grad Søndergaard der fejler her. Eneste anke kan måske være at vi simpelthen ikke har spillermaterialet til at spille det possession-bold vi gerne vil, og det er derfor det vi leverer ser så impotent og ufarligt ud.
Så krydrer vi det hele med hjerneblødninger som Larsens, så er det fucking frustrerende!
Men jeg er virkelig også der hvor jeg ikke kan se hvilket spilkoncept vi overhovedet har?!? Silkeborg virker jo i dele af halvlegen bedre end os til at spille bolden rundt, og blive farlige. Samtidig virker vi ikke til at have noget som helst organiseret pres, så de kan spille bolde rundt på midtbanen, der er klart bedre og farligere end os. Altså, Silkeborg! Det er i høj grad Søndergaard der fejler her. Eneste anke kan måske være at vi simpelthen ikke har spillermaterialet til at spille det possession-bold vi gerne vil, og det er derfor det vi leverer ser så impotent og ufarligt ud.
Så krydrer vi det hele med hjerneblødninger som Larsens, så er det fucking frustrerende!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Der er nu ikke meget mand over dit indlæg. Men Flores er da ikke andet end alibifodbold og boldtab. Det skal man sgu være blind for ikke at se. Kommentatorerne har da også fået øje på det.Dalbjerg skrev:Jeg stemmer for at du stopper med at opføre dig som en dreng blandt mænd.. Så kan det være at du også viste dig herinde, når det går godt for AaB i kampene..AaB 85 95 99 08 skrev:Enig, det må ske nu. Når Larsen er kampafgørende, er det sjældent til vores fordel. Han koster rigtig meget point på en sæson.Lucas Kuskenius skrev:Jeg stemmer for, at vi begynder at bruge CC.
Fodbold skal ses med hjertet!