Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
FCM
Landshold
Landshold

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FCM » 8. sep 2016, 22:58

Halil skrev:
(iøvrigt har jeg også påpeget, at de primære oplysninger, som du og andre efterlyser ift held/tilfældighedsstudiet (operationaliseringen af held samt et diagram over data) er offentligt tilgængeligt i det link jeg gav)
Så skriv det sgu da på dansk istedet for at linke til en fucking tysk side. Du kan jo bare oversætte lortet.

Det var sgu da utroligt, som alt skal trækkes ud af dig.
Så definitionen på at noget skal trækkes ud af mig, er at jeg linker direkte til den oprindelige kilde med de nødvendige oplysninger, lige efter punktummet efter min påstand. I øvrigt kun et par indlæg efter at debatsidens matematiske multilingvalt havde pralet med evnen til både at læse og forstå fremmedsprog.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Geografisk sted: DK

Indlæg af Halil » 8. sep 2016, 23:23

Ja.

Kom igang!
Uden Synd Ingen Frelse

FCM
Landshold
Landshold

Indlæg af FCM » 9. sep 2016, 07:12

Halil skrev:Ja.

Kom igang!
Det er jo det, som jeg allerede har gjort. Så ville være lidt åndssvagt at sætte noget igang, som jeg allerede er færdig med for et par sider siden... :S

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Geografisk sted: DK

Indlæg af Halil » 9. sep 2016, 09:01

FCM skrev:
Halil skrev:Ja.

Kom igang!
Det er jo det, som jeg allerede har gjort. Så ville være lidt åndssvagt at sætte noget igang, som jeg allerede er færdig med for et par sider siden... :S
Med din tyske henvisning?

Du kan ikke formulere noget selv eller frembringe formlen. På dansk.

Fint nok. Endnu engang må det konstateres, at du ikke har evnerne til at debatten kan blive til noget.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af jernskjorten » 9. sep 2016, 09:51

Halil skrev: Fint nok. Endnu engang må det konstateres, at du ikke har evnerne til at debatten kan blive til noget.
#mindredebat #merehad

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 9. sep 2016, 10:45

jernskjorten skrev:
Halil skrev: Fint nok. Endnu engang må det konstateres, at du ikke har evnerne til at debatten kan blive til noget.
#mindredebat #merehad
Tråden burde nedlægges. Den har intet med sit smukke udgangspunkt at gøre og ender gang på gang i uendelige rundbords terapi samtaler og akustisk bjældeklang af We Shall Overcome.

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 9. sep 2016, 21:56

SAtme ærgerligt Pusic ikke røg. Han har på 10-15 minutter gjort mere end ham Onuachu ikke har kunnet i den første time...

At han så lige overruler anføreren og selv tager straffesparket der bliver begået mod ham, skal nok skabe lidt debat i omklædningsrummet.

Edit: Og så er jeg total ligeglad, ham Rasmus Nissen er fandme vild.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 9. sep 2016, 21:59

Frygah skrev:SAtme ærgerligt Pusic ikke røg. Han har på 10-15 minutter gjort mere end ham Onuachu ikke har kunnet i den første time...

At han så lige overruler anføreren og selv tager straffesparket der bliver begået mod ham, skal nok skabe lidt debat i omklædningsrummet.
Ifølge Tribunen.com så fik han selv fucket den transfer op:

Martin Pusic kommer til at passe bænken hos FC Midtjylland i dette efterår. Og det kan han kun takke sig selv for. Følgende er ikke mine egne informationer, men bragt af den toneangivende belgiske avis Het Laatste Nieuws. Jeg gengiver her i store træk historien.

På transfervinduets sidstedag har Pusic og Standard Liege indgået en forhåndsaftale om en kontrakt. Pusic haster til Liege for at gennemgå lægetjek. Et tjek han består. Derefter begynder han – altså ifølge den belgiske avis – at skabe sig og forlange tæt på en fordobling af den aftalte hyre. Den opførsel og krukkeri går ikke i en klub som Liege, og belgierne sender Pusic hjem. Dagen efter lukker de en anden angriber på fri transfer. Står avisens oplysninger til troende, så har Pusic ikke bare lukket døren til Liege, men samtlige belgiske klubber fremover. Noget af en præstation.

Det er fandme FCM DNA!

Uldahl
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Indlæg af Uldahl » 10. sep 2016, 10:23

Eksil skrev:
Frygah skrev:SAtme ærgerligt Pusic ikke røg. Han har på 10-15 minutter gjort mere end ham Onuachu ikke har kunnet i den første time...

Ifølge Tribunen.com så fik han selv fucket den transfer op:

Martin Pusic kommer til at passe bænken hos FC Midtjylland i dette efterår. Og det kan han kun takke sig selv for. Følgende er ikke mine egne informationer, men bragt af den toneangivende belgiske avis Het Laatste Nieuws. Jeg gengiver her i store træk historien.

På transfervinduets sidstedag har Pusic og Standard Liege indgået en forhåndsaftale om en kontrakt. Pusic haster til Liege for at gennemgå lægetjek. Et tjek han består. Derefter begynder han – altså ifølge den belgiske avis – at skabe sig og forlange tæt på en fordobling af den aftalte hyre. Den opførsel og krukkeri går ikke i en klub som Liege, og belgierne sender Pusic hjem. Dagen efter lukker de en anden angriber på fri transfer. Står avisens oplysninger til troende, så har Pusic ikke bare lukket døren til Liege, men samtlige belgiske klubber fremover. Noget af en præstation.

Det er fandme FCM DNA!
Ja det er sgu så. Og tænk sig de fjolser praler sgu med deres DNA lort. Vi jeg eller min elskede klub havde det mindste af det fætter og kusine lort ville jeg skamme mig og holde min mund lukket om det.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 10. sep 2016, 11:15

Jakob P: Jeg lod Pusic tage straffesparket

Og med en mimik og kropssporg som en teenager der er beordret til at blive hjemme fredag aften og se Vild med dans med moar og far, imens alle veninderne skal til bal på kroen, så ligner du også en der traf den beslutning.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 10. sep 2016, 11:36

NIN skrev:Jakob P: Jeg lod Pusic tage straffesparket

Og med en mimik og kropssporg som en teenager der er beordret til at blive hjemme fredag aften og se Vild med dans med moar og far, imens alle veninderne skal til bal på kroen, så ligner du også en der traf den beslutning.
Man skulle tro at han havde glemt, at der var kameraer på. Den absolut eneste grund til at han ikke selv sparkede var at det ville have været endnu mere pinligt hvis han var endt i slagsmål med Pusic (hold kæft en idiot).
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 10. sep 2016, 12:10

I forlængelse af expected point, kan nævnes, at 2-0 målet i går var offside. Står man i offside, ved afslutning, og bolden kommer til en, efter udspring fra stolpen, er man off-side. Ergo var Rømer offside. Men det nævnes ingen steder.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. sep 2016, 15:07

9520AaB skrev:I forlængelse af expected point, kan nævnes, at 2-0 målet i går var offside. Står man i offside, ved afslutning, og bolden kommer til en, efter udspring fra stolpen, er man off-side. Ergo var Rømer offside. Men det nævnes ingen steder.

I FCM opererer man ikke med expected offside. Og der er først actual offside når dommeren dømmer det hvilket han ikke gjorde. Så ingen ko på heden her...
Janteloven eksisterer IKKE!

9000AA
Superliga
Superliga

Indlæg af 9000AA » 27. okt 2016, 17:53

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... en/6369462
Så systemet virker altså ikk sådan rigtigt i det virkelige liv?! Amen jeg er i chok! :o

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 27. okt 2016, 18:25

9000AA skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... en/6369462
Så systemet virker altså ikk sådan rigtigt i det virkelige liv?! Amen jeg er i chok! :o
Som jeg læser det, er expected talenter for dyre, så vi tager nogle expected navne vi kender, for øvrigt er det expected at det fungerer videre i Brentford.

Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 27. okt 2016, 23:27

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... os/6372316

Det må være janteloven som igen plager FCM, ikke et øjeblik kan de ligge deres værdier fra sig, uden det bliver røvet på Amager
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 27. okt 2016, 23:54

634 skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... os/6372316

Det må være janteloven som igen plager FCM, ikke et øjeblik kan de ligge deres værdier fra sig, uden det bliver røvet på Amager
Omklædningsrummet er blevet berøvet?!

Det er vel sådan det går når man sætter en sportsjournalistpraktikant til skrive om andet end fodbold
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 30. okt 2016, 08:55

FCM med et minus på 15 mio kr. for regnskabsåret 15/16. Imponerende med Europa League og salg af flere spillere. Havde de ikke meldt ud om et forventet overskud på 5 mio kr? Det er også kun 20 mio kr. fra.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 30. okt 2016, 09:23

Hvor har du læst denne gode nyhed?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 30. okt 2016, 09:45

FlæskeFrank skrev:Hvor har du læst denne gode nyhed?
http://www.fcm.dk/Admin/Public/DWSDownl ... apport.pdf

Er der nogen der kan forklare, hvordan man kan have et resultat af den ordinære primære drift på minus 37 mio kr. og så have et årsresultat på minus 15 mio kr - er det pga. optagelse af lån eller hvordan?

I AaB har det almindeligvis været sådan, at det primære resultat altid er bedre end årsresultatet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar