Hvem ønskes som ny træner?
Re: Hvem ønskes som ny træner?
Det ser ud til, at vi trænger til at ryste posen gevaldigt.
Vi skal have en mand ind med autoritet og en indgroet professionalisme, der kan flytte AaB opad, så slutspil bliver et erklæret succeskriterie hvert år. Den åbenlyse kandidat er i mine øjne norske Trond Sollied. Men skal jobbet være interessant for ham skal Gaarde give ham frie hænder. Som mange andre synes jeg også at Jacob Friis virker som en overbelæst fodboldteoretiker, der på ingen måde brænder igennem ift. spillerne og medierne. Jeg så gerne at vi fik frisk blod ind ude fra og en mand, der udstråler energi. Et frækt bud kunne være Lyngbys gamle træner Jack Maigaard, der pt træner Sveriges bedste kvindehold. Han har også fine erfaringer med unge spillere fra Malmø og Lyngby.
Vi skal have en mand ind med autoritet og en indgroet professionalisme, der kan flytte AaB opad, så slutspil bliver et erklæret succeskriterie hvert år. Den åbenlyse kandidat er i mine øjne norske Trond Sollied. Men skal jobbet være interessant for ham skal Gaarde give ham frie hænder. Som mange andre synes jeg også at Jacob Friis virker som en overbelæst fodboldteoretiker, der på ingen måde brænder igennem ift. spillerne og medierne. Jeg så gerne at vi fik frisk blod ind ude fra og en mand, der udstråler energi. Et frækt bud kunne være Lyngbys gamle træner Jack Maigaard, der pt træner Sveriges bedste kvindehold. Han har også fine erfaringer med unge spillere fra Malmø og Lyngby.
In verbis simus faciles
Jeg er ikke stor fan af Lars Søndergaard.
Men jeg har seriøst svært ved at se, hvordan en ny træner skulle kunne løse problemet med at vi ikke ejer en eneste midterforsvar med klasse til top 8 i superligaen.
Eller at vi ikke ejer en angriber, som kan score mål regelmæssigt??
Vi kunne hyre pep med Enrique som.assistent. det vil sgu ikke gøre vores midterforsvar en dyt bedre!
Jeg er enig i der måske skal prøves en ny træner. Men der vil i mine øjne værer mest fornuftigt at lappe de åbenlyse huller der findes i spillertruppen! Startende med 2 gode midterforsvare.
Men jeg har seriøst svært ved at se, hvordan en ny træner skulle kunne løse problemet med at vi ikke ejer en eneste midterforsvar med klasse til top 8 i superligaen.
Eller at vi ikke ejer en angriber, som kan score mål regelmæssigt??
Vi kunne hyre pep med Enrique som.assistent. det vil sgu ikke gøre vores midterforsvar en dyt bedre!
Jeg er enig i der måske skal prøves en ny træner. Men der vil i mine øjne værer mest fornuftigt at lappe de åbenlyse huller der findes i spillertruppen! Startende med 2 gode midterforsvare.
Jeg synes at der bør skiftes gevaldigt ud mange steder i AaB. Lynge Jakobsen er måske den dyreste mand der nogensinde har været i AaB. Her skal blot nævnes feriepengesagen på vel 15-20 mill. kr. Ansættelse af 2 trænere som måtte afskediges før kontraktudløb. En del dyre og forkerte spillerindkøb, ikke i stand til at sælge spillere til en fornuftig pris, leje en del spillere som ikke slog til, havde sjældent truppen klar til sæsonstart. Alligevel sidder han i AaB bestyrelsen i dag. Allan Gaarde har slet ikke vist rettidigt omhu og ikke været i stand til at tilføre AaB de spillere som skal til. Han går rundt og siger at AaB truppen er fantastisk god og stærk med en masse gode angribere. Hvorfor bruger de dem så ikke ? Lars Søndergård, Jacob Friis samt Augu ar alle gamle AaB folk som slet ikke evner at stå i spidsen for AaB og heller ikke har mulighederne med den spillertrup, som Gaarde har givet dem.
Augu er vel dødboldstræner og i kampene mod FCN og Esbjerg havde AaB vel ca. 30 hjørnespark og ikke et eneste var farligt for hjemmeholdet, men blev det til gengæld for Esbjerg. Lars Søndergård har eksempelvis ikke haft succes et eneste sted, hvor han har været, men han er jo tidligere AaBer.
AaB kommer stensikkert ikke i top 6 og er helt klart ligaens dårligste hold. De 19 point som de har på nuværende tidspunkt har de været særdeles heldige med at få og i hele efteråret har spillet været meget elendigt. Jeg tror ikke på at AaB får flere point i efteråret og med så kun 5 kampe tilbage står den på nedrykningsspil. Det kan godt være at FCK kan trække nogle tilskuere til næste hjemmekamp, men AaB er i fuld gang med at spare sig ihjel. Hvor mange tilskuere tror AaB der kommer til deres hjemmekampe i foråret når de spiller nedrykningsspil ? Vi er mange både med og uden sæsonkort der ikke længere gider tage på stadion og ikke engang se dem på tv.
Augu er vel dødboldstræner og i kampene mod FCN og Esbjerg havde AaB vel ca. 30 hjørnespark og ikke et eneste var farligt for hjemmeholdet, men blev det til gengæld for Esbjerg. Lars Søndergård har eksempelvis ikke haft succes et eneste sted, hvor han har været, men han er jo tidligere AaBer.
AaB kommer stensikkert ikke i top 6 og er helt klart ligaens dårligste hold. De 19 point som de har på nuværende tidspunkt har de været særdeles heldige med at få og i hele efteråret har spillet været meget elendigt. Jeg tror ikke på at AaB får flere point i efteråret og med så kun 5 kampe tilbage står den på nedrykningsspil. Det kan godt være at FCK kan trække nogle tilskuere til næste hjemmekamp, men AaB er i fuld gang med at spare sig ihjel. Hvor mange tilskuere tror AaB der kommer til deres hjemmekampe i foråret når de spiller nedrykningsspil ? Vi er mange både med og uden sæsonkort der ikke længere gider tage på stadion og ikke engang se dem på tv.
Problemet er vel, det er ikke kunne dette efterår vi spiller elendigt. I foråret gjorde vi det samme, og det var enda med en væsenlig stærkere trup. Det er tydeligt vores trup mangler en erfaring angriber, en boks spiller af en art, der kan udnytte alle de andres løb. Om vores forsvar ser mere elendigt ud, fordi vores angreb er så ufarligt, eller om Holgerson virkelig er overmatchet, hvilke man jo begynder at tro, når der selv imod serie hold laves store fejl, har jeg ikke helt bestemt mig for endnu. Men det er tydeligt der er noget galt.Bambo skrev:JDe 19 point som de har på nuværende tidspunkt har de været særdeles heldige med at få og i hele efteråret har spillet været meget elendigt. Jeg tror ikke på at AaB får flere point i efteråret og med så kun 5 kampe tilbage står den på nedrykningsspil. Det kan godt være at FCK kan trække nogle tilskuere til næste hjemmekamp, men AaB er i fuld gang med at spare sig ihjel. Hvor mange tilskuere tror AaB der kommer til deres hjemmekampe i foråret når de spiller nedrykningsspil ? Vi er mange både med og uden sæsonkort der ikke længere gider tage på stadion og ikke engang se dem på tv.
Jeg var ganske fortrøstnings fuld, da Lars trådte til, men skal han fyres, så tegner der sig også et billede af, at den lange ansættelse process ikke fungerede. Det var lidt en farve at bruge så lang tid på det, for så bare at ansætte ham. Men han var måske den eneste der gad arbejde under de forhold AaB kunne tilbyde?
Hele sommeren har Søndergaard snakket om der manglede en target angriber.
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Er der nogen der har indsigt i det kontraktmæssige omkring LS.
Han har jo en uopsigelig kontrakt sæsonen ud. Betyder det at han først kan opsiges en gang til sommer og derefter har et opsigelsesvarsel på en eller anden periode ?
Er det ikke det der er ballade om ifht EFB/Jonas Dal
Han har jo en uopsigelig kontrakt sæsonen ud. Betyder det at han først kan opsiges en gang til sommer og derefter har et opsigelsesvarsel på en eller anden periode ?
Er det ikke det der er ballade om ifht EFB/Jonas Dal
Måske bør vi overveje vores spillestil en ekstra gang.
Vi vil gerne spille underholdende possession fodbold med høje backs osv., og samtidig være en fast del af top 6.
Jeg ved godt det lykkedes da vi senest blev mestre, og spillede fremragende men det skyldtes nok primært, at vi havde nogle ret unikke talenter der tillod det (Kusk, Thomsen, Ahlmann, Spalvis), samt nogle etablerede kræfter i topform (Würtz, Risgård, Thelander, Larsen etc.).
Måske skal man hos fans og ledelse, være mere realistiske ift. spillestil og et forholdsvis skrabet spillerbudget. Jo jeg gad da godt vi kunne spille som Barca hver gang, men mod Esbjerg blev vores ineffektivitet i den grad udstillet, trods stort overtag i boldbesiddelse, og ca. 5000 hjørnespark, var vi vel nærmest heldige med kun at tabe 3-0, på de utallige omstillinger Esbjerg fik foræret.
Jeg siger ikke, at vi fra i morgen skal begynde at spille som Sønderjyske, for det har vi selvfølgelig ikke de rigtige spiltyper til.
Men så længe vi ikke har talenterne i egne rækker til at udøve vores nuværende spillestil, bør man måske overveje en mere "primitiv og effektiv" spillestil. For vi har ikke råd til at hente spillere med kvaliteter som Kusk, Thomsen og Spalvis udefra.
Vi vil gerne spille underholdende possession fodbold med høje backs osv., og samtidig være en fast del af top 6.
Jeg ved godt det lykkedes da vi senest blev mestre, og spillede fremragende men det skyldtes nok primært, at vi havde nogle ret unikke talenter der tillod det (Kusk, Thomsen, Ahlmann, Spalvis), samt nogle etablerede kræfter i topform (Würtz, Risgård, Thelander, Larsen etc.).
Måske skal man hos fans og ledelse, være mere realistiske ift. spillestil og et forholdsvis skrabet spillerbudget. Jo jeg gad da godt vi kunne spille som Barca hver gang, men mod Esbjerg blev vores ineffektivitet i den grad udstillet, trods stort overtag i boldbesiddelse, og ca. 5000 hjørnespark, var vi vel nærmest heldige med kun at tabe 3-0, på de utallige omstillinger Esbjerg fik foræret.
Jeg siger ikke, at vi fra i morgen skal begynde at spille som Sønderjyske, for det har vi selvfølgelig ikke de rigtige spiltyper til.
Men så længe vi ikke har talenterne i egne rækker til at udøve vores nuværende spillestil, bør man måske overveje en mere "primitiv og effektiv" spillestil. For vi har ikke råd til at hente spillere med kvaliteter som Kusk, Thomsen og Spalvis udefra.
Det var da bedre at man åbnede kassen og signede nogle af de kompetencer vi mangler. En boksangriber, en kantkreatør og to stoppere må være det absolutte minimum. Om så vi spiller på den ene eller anden måde har vi mangler på de pladser.troelsh skrev:Måske bør vi overveje vores spillestil en ekstra gang.
RAUS RAUS SSE!
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Jörgen Lennartsson fra IFK kunne måske være en mulighed.
Han har været i IFK siden 2015. Før det har været træner for diverse U landshold i Sverige, samt ført Elfsborg til SM guld.
Han har været i IFK siden 2015. Før det har været træner for diverse U landshold i Sverige, samt ført Elfsborg til SM guld.
Et Hjerte - En Klub
-
Gamen
Top 5 er nu 8 point væk, og det sidste hjul i top 6 er et hold der over hele 2016 har taget 20 point mere end os. Vi ligger dermed ret lunt i svinget til at glippe vores målsætning.
Ved godt der var en melding om herinde at man havde indkaldt til ekstraordinært bestyrelsesmøde mandag - har dog hørt andetsteds i dag at man på ingen måde overvejer at fyre Søndergaard. Svært at vide hvad man skal tro på... Hvad man kan håbe på, bør dog ikke være til diskussion.
Ved godt der var en melding om herinde at man havde indkaldt til ekstraordinært bestyrelsesmøde mandag - har dog hørt andetsteds i dag at man på ingen måde overvejer at fyre Søndergaard. Svært at vide hvad man skal tro på... Hvad man kan håbe på, bør dog ikke være til diskussion.
Jeg føler mig personligt 100% sikker på at Søndergaard også er træner mod FCK. Jeg tror tidligst man evaluerer til vinter. Så kan vi diskutere nok så meget om det er det rigtige, men jeg føler Gaarde lyder oprigtig når han siger, at man har fuld tillid. Noget han har kommunikeret flittigt på det seneste. Ved godt man ikke kan sige andet, men det er mere måden han siger det på, der overbeviser mig.Gamen skrev:Top 5 er nu 8 point væk, og det sidste hjul i top 6 er et hold der over hele 2016 har taget 20 point mere end os. Vi ligger dermed ret lunt i svinget til at glippe vores målsætning.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det tror jeg også. Hvis man nøgternt vurderer, at top-6 er røget, så kan man jo sige, at det heller ikke haster mere end at LS kan få tid til at vise, om han sammen med truppen kan få vendt modgangen.Hanga skrev:Jeg føler mig personligt 100% sikker på at Søndergaard også er træner mod FCK. Jeg tror tidligst man evaluerer til vinter. Så kan vi diskutere nok så meget om det er det rigtige, men jeg føler Gaarde lyder oprigtig når han siger, at man har fuld tillid. Noget han har kommunikeret flittigt på det seneste. Ved godt man ikke kan sige andet, men det er mere måden han siger det på, der overbeviser mig.Gamen skrev:Top 5 er nu 8 point væk, og det sidste hjul i top 6 er et hold der over hele 2016 har taget 20 point mere end os. Vi ligger dermed ret lunt i svinget til at glippe vores målsætning.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Gaardes stilling bør også snart overvejes af ledelsen. Manden har fejlet i at finde en træner der kan bygge videre på det gode arbejde der blev lavet i AaB fra 2011 til 2014 eller for den sags skyld udvikle spillere. Derudover evner Gaarde ikke at finde de rette spillere. AK var på Kents anbefaling og Jönsson signingen var en Lynge classic. Derudover har Gaarde hentet to venner af huset på deres CV, hvor man åbenlyst ikke har gjort sit forarbejde godt nok. Pengene kunne have været brugt bedre end på en ofte skadet spiller i Ene og en spiller med så store personlige problemer han ikke kunne levere varen (Helenius). Derudover har man undladt at lukke en række vigtige huller i truppen og hentet en masse af spillere af tvivlsom kvalitet på en gang. Nu står vi så tilbage med en rodebutik af en trup, hvor man har undladt at erstatte folk undervejs og opretholde en stærk stamme der kan fungere som fundament for, at de unge kan udvikle sig. Så ved jeg godt, at Gaarde måske har været underlagt nogle budgetter, men der er det også hans opgave et give modspil og om nødvendigt sætte sin stilling på spil for det.Hanga skrev:Jeg føler mig personligt 100% sikker på at Søndergaard også er træner mod FCK. Jeg tror tidligst man evaluerer til vinter. Så kan vi diskutere nok så meget om det er det rigtige, men jeg føler Gaarde lyder oprigtig når han siger, at man har fuld tillid. Noget han har kommunikeret flittigt på det seneste. Ved godt man ikke kan sige andet, men det er mere måden han siger det på, der overbeviser mig.Gamen skrev:Top 5 er nu 8 point væk, og det sidste hjul i top 6 er et hold der over hele 2016 har taget 20 point mere end os. Vi ligger dermed ret lunt i svinget til at glippe vores målsætning.
RAUS RAUS SSE!
Gaarde har da været genial. Bedste aktion, at han sørgede for at smide Kent i armene på OB, så vi er sikre på der er nogen der er dårligere end os, ligegyldig hvad der sker.Jakobsen skrev:Gaardes stilling bør også snart overvejes af ledelsen. Manden har fejlet i at finde en træner der kan bygge videre på det gode arbejde der blev lavet i AaB fra 2011 til 2014 eller for den sags skyld udvikle spillere. Derudover evner Gaarde ikke at finde de rette spillere. AK var på Kents anbefaling og Jönsson signingen var en Lynge classic. Derudover har Gaarde hentet to venner af huset på deres CV, hvor man åbenlyst ikke har gjort sit forarbejde godt nok. Pengene kunne have været brugt bedre end på en ofte skadet spiller i Ene og en spiller med så store personlige problemer han ikke kunne levere varen (Helenius). Derudover har man undladt at lukke en række vigtige huller i truppen og hentet en masse af spillere af tvivlsom kvalitet på en gang. Nu står vi så tilbage med en rodebutik af en trup, hvor man har undladt at erstatte folk undervejs og opretholde en stærk stamme der kan fungere som fundament for, at de unge kan udvikle sig.Hanga skrev:Jeg føler mig personligt 100% sikker på at Søndergaard også er træner mod FCK. Jeg tror tidligst man evaluerer til vinter. Så kan vi diskutere nok så meget om det er det rigtige, men jeg føler Gaarde lyder oprigtig når han siger, at man har fuld tillid. Noget han har kommunikeret flittigt på det seneste. Ved godt man ikke kan sige andet, men det er mere måden han siger det på, der overbeviser mig.Gamen skrev:Top 5 er nu 8 point væk, og det sidste hjul i top 6 er et hold der over hele 2016 har taget 20 point mere end os. Vi ligger dermed ret lunt i svinget til at glippe vores målsætning.
Mere seriøst, så synes jeg Gaarde har gjort det over al forventning (jeg forventer fx ikke en 100% succesrate på spillerindkøb - host, host Holgersen). Men hvis han stædigt holder fast i Søndagaard ret mange microsekunder længere, er jeg villig til at diskutere om hans fodboldmæssige forstand egner sig til AaB.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Nej selvfølgelig har ingen sportsdirektør eller klub 100% hitrate i spillerindkøb, men det er jo ikke kun Holgersson. Enevoldsen og Helenius har jo ligeledes været elendige indkøb uagtet deres CV'er og gode fortid i AaB. Så har man hentet en masse spillere, som måske kunne være spændende, men man har ikke fået fastholdt en god stamme af rutinerede spillere og profiler der kan skabe en god base for de unge i AaB. Bassogog er i og for sig fint ifht. pris, men han går jo ikke ind og er bare i nærheden af at lukke nogen huller i truppen. Flores er en ret eksotisk spiller og heller ikke bar lige en der går ind og bliver en nøglespiller og når han bliver god bliver han nok hurtigt solgt. Meillinger er spændende, men også uden de store spidskompetencer udover dødboldene. Sloth bliver nok en bærende spiller på sigt, men hele det vakum der er hierarkiet og hele det generationsskifte man har lavet er ret dårligt udført. Vi står tilbage med en rodet trup, hvor der reelt kun er Würtz og Risgård til at trække læsset.Pastorius skrev:Gaarde har da været genial. Bedste aktion, at han sørgede for at smide Kent i armene på OB, så vi er sikre på der er nogen der er dårligere end os, ligegyldig hvad der sker.Jakobsen skrev:Gaardes stilling bør også snart overvejes af ledelsen. Manden har fejlet i at finde en træner der kan bygge videre på det gode arbejde der blev lavet i AaB fra 2011 til 2014 eller for den sags skyld udvikle spillere. Derudover evner Gaarde ikke at finde de rette spillere. AK var på Kents anbefaling og Jönsson signingen var en Lynge classic. Derudover har Gaarde hentet to venner af huset på deres CV, hvor man åbenlyst ikke har gjort sit forarbejde godt nok. Pengene kunne have været brugt bedre end på en ofte skadet spiller i Ene og en spiller med så store personlige problemer han ikke kunne levere varen (Helenius). Derudover har man undladt at lukke en række vigtige huller i truppen og hentet en masse af spillere af tvivlsom kvalitet på en gang. Nu står vi så tilbage med en rodebutik af en trup, hvor man har undladt at erstatte folk undervejs og opretholde en stærk stamme der kan fungere som fundament for, at de unge kan udvikle sig.Hanga skrev:Jeg føler mig personligt 100% sikker på at Søndergaard også er træner mod FCK. Jeg tror tidligst man evaluerer til vinter. Så kan vi diskutere nok så meget om det er det rigtige, men jeg føler Gaarde lyder oprigtig når han siger, at man har fuld tillid. Noget han har kommunikeret flittigt på det seneste. Ved godt man ikke kan sige andet, men det er mere måden han siger det på, der overbeviser mig.Gamen skrev:Top 5 er nu 8 point væk, og det sidste hjul i top 6 er et hold der over hele 2016 har taget 20 point mere end os. Vi ligger dermed ret lunt i svinget til at glippe vores målsætning.
Mere seriøst, så synes jeg Gaarde har gjort det over al forventning (jeg forventer fx ikke en 100% succesrate på spillerindkøb - host, host Holgersen). Men hvis han stædigt holder fast i Søndagaard ret mange microsekunder længere, er jeg villig til at diskutere om hans fodboldmæssige forstand egner sig til AaB.
RAUS RAUS SSE!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu kommer en del frem fra deres skjul og vil gerne fremføre dem selv, som dem der hele har sagt, at Søndergaard skal fyres. Søndergaard skulle ikke være fyret for en måned siden, så hvis man har fremført det tidligere, så var man gal på det.
Man skal dog lige huske på, at manden som vi alle håbede forlængede: Kent, han klarer sig endnu dårligere end Søndergaard. Mestertræneren fra 2015 gør det heller ikke bedre i AGF.
Samtidig rases der over holdets kvalitet. Så der i nogle oplæg fremstår, at Lars Søndergaard er en ringere træner med en ringere trup, men selvom han har fået mere ud af det end de to nævnte, så er det ikke godt nok eller vel ikke helt så enkelt.
Jeg kan også godt se, at det ikke funker pt.
Men interimstræner synes ikke være vejen frem. Så der skal være en permanent løsning. Og jeg har ikke set mange kvalificerede bud på en bedre træner. Så jeg tror, at Lars Søndergaard fortsætter minimum frem til jul medmindre en af de svenske eller norske klubber vil frigiv deres træner nu(deres sæson slutter nu).
Man skal dog lige huske på, at manden som vi alle håbede forlængede: Kent, han klarer sig endnu dårligere end Søndergaard. Mestertræneren fra 2015 gør det heller ikke bedre i AGF.
Samtidig rases der over holdets kvalitet. Så der i nogle oplæg fremstår, at Lars Søndergaard er en ringere træner med en ringere trup, men selvom han har fået mere ud af det end de to nævnte, så er det ikke godt nok eller vel ikke helt så enkelt.
Jeg kan også godt se, at det ikke funker pt.
Men interimstræner synes ikke være vejen frem. Så der skal være en permanent løsning. Og jeg har ikke set mange kvalificerede bud på en bedre træner. Så jeg tror, at Lars Søndergaard fortsætter minimum frem til jul medmindre en af de svenske eller norske klubber vil frigiv deres træner nu(deres sæson slutter nu).
- FlæskeFrank
Man høre meget i øjeblikket. Det seneste jeg har hørt, er at store dele af truppen ikke er tilfredse med Søndergaard.
Hvad man skal ligge i det er op til den enkelte. Jeg ligger ikke det store i det, for det er rygter som alt muligt andet lige pt.
Men det er da tankevækkende, at spillerne ikke magter at udføre den taktik der bliver sat og en spiller som Sloth. Hvorfor dælen skal han gøres til offer hver gang. Tror da fanden han er utilfreds. Vi har desværre set flere og flere tegn fra spillere der udstråler en negativ indstilling. Også før vi ramte krisen.
Nok rigtigt, at det ikke giver mening at fyre Lars Søndergaard på nuværende tidspunkt, men mon den kan trækkes til pausen, hvis vi taber de næste 3 kampe. Der er stor sandsynlighed for det desværre.
Hvad man skal ligge i det er op til den enkelte. Jeg ligger ikke det store i det, for det er rygter som alt muligt andet lige pt.
Men det er da tankevækkende, at spillerne ikke magter at udføre den taktik der bliver sat og en spiller som Sloth. Hvorfor dælen skal han gøres til offer hver gang. Tror da fanden han er utilfreds. Vi har desværre set flere og flere tegn fra spillere der udstråler en negativ indstilling. Også før vi ramte krisen.
Nok rigtigt, at det ikke giver mening at fyre Lars Søndergaard på nuværende tidspunkt, men mon den kan trækkes til pausen, hvis vi taber de næste 3 kampe. Der er stor sandsynlighed for det desværre.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Omvendt kan man jo også hævde at det er sidste udkald til at gøre noget før slutspilstoget kører.Kristian skrev:Man høre meget i øjeblikket. Det seneste jeg har hørt, er at store dele af truppen ikke er tilfredse med Søndergaard.
Resultaterne i indeværende år mere end berettiger en fyring af LS, men som andre også nævner så peger pilen også på Gaarde.
Der er vel ingen fodboldspillere der holder af at spille som lort og tabe kampe. Selvfølgelig skal det give lidt uro - ellers var der noget meget værre galt.Kristian skrev:Man høre meget i øjeblikket. Det seneste jeg har hørt, er at store dele af truppen ikke er tilfredse med Søndergaard.
Hvis der er nogen i AaB der tror det der gøres pt. er godt nok og at tingene nok skal gå i orden af sig selv, så hører de ikke til på Hornevej længere.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Men hvad kan vi også nøgternt set bruge det slutspil til? 5. og 6. pladser er i grunden ligeså ravende uinteressante, som de altid har været, og top 4 er allerede nu groteske 13 point væk. Bevares, man kan fremføre en sang om at have opfyldt målet for sæsonen, men i praksis kommer vi til at spille 10 de facto betydningsløse kampe.frederikshavneren skrev:Omvendt kan man jo også hævde at det er sidste udkald til at gøre noget før slutspilstoget kører.Kristian skrev:Man høre meget i øjeblikket. Det seneste jeg har hørt, er at store dele af truppen ikke er tilfredse med Søndergaard.
Resultaterne i indeværende år mere end berettiger en fyring af LS, men som andre også nævner så peger pilen også på Gaarde.
Vi må selvfølgelig aldrig nogensinde komme i en situation, hvor nedrykning bliver et reelt tema. Jeg kan ikke umiddelbart sige noget om egentlig nedrykningsfare, da jeg ganske enkelt fatter en hat af det nedrykningsslutspil; men i min verden burde man nok allerede nu give mere eller mindre pokker i den nuværende sæson og forsøge at opbygge et slagkraftigt hold til næste sæson, hvilket indebærer forstærkning til i hvert fald forsvar og angreb.
Synes nu det er meget simpelt omkring nedrykningsfare. Vores hold er emploderet fuldstændigt og uden forstærkninger bliver det et meget meget grimt forår der sagtens kan gå helt galt. Alle kurver går nedad og det har de gjort hele 2016 og vi er nu endt, hvor vi taber til fucking Esbjerg. Før i fredags anså jeg Esbjerg som ligaens absolut ringeste, men når selv de slår os er det ligefør vi nærmer os den titel. Vi fik en række point i starten der har givet et os et forspring, men stopper det her ikke snart så henter bunden os og kan ikke se det her hold have mental styrke til at klare en nedrykningskamp.Hovedet skrev:Men hvad kan vi også nøgternt set bruge det slutspil til? 5. og 6. pladser er i grunden ligeså ravende uinteressante, som de altid har været, og top 4 er allerede nu groteske 13 point væk. Bevares, man kan fremføre en sang om at have opfyldt målet for sæsonen, men i praksis kommer vi til at spille 10 de facto betydningsløse kampe.frederikshavneren skrev:Omvendt kan man jo også hævde at det er sidste udkald til at gøre noget før slutspilstoget kører.Kristian skrev:Man høre meget i øjeblikket. Det seneste jeg har hørt, er at store dele af truppen ikke er tilfredse med Søndergaard.
Vi må selvfølgelig aldrig nogensinde komme i en situation, hvor nedrykning bliver et reelt tema. Jeg kan ikke umiddelbart sige noget om egentlig nedrykningsfare, da jeg ganske enkelt fatter en hat af det nedrykningsslutspil; men i min verden burde man nok allerede nu give mere eller mindre pokker i den nuværende sæson og forsøge at opbygge et slagkraftigt hold til næste sæson, hvilket indebærer forstærkning til i hvert fald forsvar og angreb.
RAUS RAUS SSE!