Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016
Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016
Damn en defensiv opstilling. Jeg er klar med undskyldningen til Søndergaard, hvis de tre point ryger i hus....
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Man kunne forstå det, hvis vi skulle spille ude mod Barcelona og havde et par angribere skadet....
Længe leve arbejderklassen!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Han har jo udtalt at vi skal spille mere simpelt.KJ skrev:Damn en defensiv opstilling. Jeg er klar med undskyldningen til Søndergaard, hvis de tre point ryger i hus....
-
frederikshavneren
- Allstar

Hestene starter med følgende hold:
Halldorsson
J. Thomsen - M. Agesen - M. Fenger - E. Marxen
K. Fisker - N. Poulsen - J. Allansson - B. Hendriksson
M. Pourie - M. Ishak
Halldorsson
J. Thomsen - M. Agesen - M. Fenger - E. Marxen
K. Fisker - N. Poulsen - J. Allansson - B. Hendriksson
M. Pourie - M. Ishak
Super-solid Rendos-defensiv, må man sige. Ikke tiki-taki-fodsålscircus, men fire pålidelige spillere, der ikke begår mange fejl.
Suk. Mæhle har selvfølgelig været lidt svingende, men har trods alt vist gejst som få på holdet, og han er en af de få der har bidraget positivt til offensiven. Hvorfor skal han ud nu?
Samtidig forstår jeg ikke hvorfor Sloth igen må tage til takke med bænken. Jovist, hans defensive arbejde sidder ikke lige i skabet, men til gengæld har han været vores mest kreative kort på midtbanen.
Få nu holdet ud over stepperne, Søndergaard. Lad os i det mindste dø med støvlerne på og forsøge at spille som det hjemmehold vi er.
Samtidig forstår jeg ikke hvorfor Sloth igen må tage til takke med bænken. Jovist, hans defensive arbejde sidder ikke lige i skabet, men til gengæld har han været vores mest kreative kort på midtbanen.
Få nu holdet ud over stepperne, Søndergaard. Lad os i det mindste dø med støvlerne på og forsøge at spille som det hjemmehold vi er.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Få nu fyret Søndergaard!
(og det er fuldstændig uafhængigt af om det her skulle give point).
(og det er fuldstændig uafhængigt af om det her skulle give point).
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Enig. Det er to af vores bedst præsterende spillere for tiden.Hanga skrev:Suk. Mæhle har selvfølgelig været lidt svingende, men har trods alt vist gejst som få på holdet, og han er en af de få der har bidraget positivt til offensiven. Hvorfor skal han ud nu?
Og selvfølgelig en 4-5-1. Klassisk Søndergaard hele vejen igennem. Han vil være ovenud tilfreds med en uafgjort i aften.
-
Gamen
Dét her... det er en startopstilling begået af en kujon. Antifodbold igen på hjemmebane - holder folk hjemme... Men hvad gør det, når man klamrer sig til en synkende skude.
Jeg er chokeret.... Hvorfor fanden skal Mæhle ikke spille? Han var da godt på vej til at få nogle kampe i bene, vi kunne få glæde af senere. Jeg stemmer mere og mere for en fyring.frederikshavneren skrev:Startopstilling med en del ændringer:
Larsen
Patrick - KP - Blåbjerg - Ahlmann
Meilinger - Würtz - Christensen - Børsting
Risgård
Bassogog
Reserver:
CC
Ene
Sloth
Pohl
Abildgaard
Mæhle
Bardhec
Sloth har også vist langt mere end Risgaard....
FFS... Søndergård...
Det er meget svært at se os score i dag...
2.62 igen på Randers. Gaveodds!
-
frederikshavneren
- Allstar

Fremmøde på stadion som var det en træningskamp
4-6-0 formation på hjemmebane mod Randers, hvor er det visionsløst. Derudover tror jeg ikke på den kontante skiften rundt i formation og med spillere. Vi får jo aldrig til at fungere, hvis der hele tiden skiftes så meget ud. Jeg havde helt klart stillet med Ene/Pohl angreb, Tror det er det bedste bud på en angrebsduo pt selvom ingen af dem imponerer mig.
Når det er sagt peger pilen ikke kun på Grå Lars, men også på Gaarde. Da Gaarde tiltrådte havde vi;
- et klart defineret spilkoncept og spillerne til at udføre det
- En balanceret trupsammensætning, hvor vi var dækket godt ind på alle pladser.
- Et godt mix af solide rutinerede "gamle" og meget talenfulde unge
Nu har vi;
- En ubalanceret trupsammensætning med et overflod af midtbanespillere imens vi mangler kvalitet i forsvar og angreb
- Fuldstændig mistet den røde tråd i vores måde at spillere fodbold på
- En blandet landhandel af en trup med for få ledere (Würtz og Risgård), eksotiske spillere i Melinger, Basso og Flores som nok havde virket bedre med en velfungerende stamme på holdet og en rodebutik af talenter med nogle få lovende, en håndfuld der ikke har slået til trods lang tid på holdet og en masse ubekendte.
Gaarde overtog noget der var sundt og veldisponeret, hvor alle kurver pegede opad (uanset om vi havde vundet The Double) og han har smidt det hele over styr ved at handle for lidt og for sent og en himmelråbende forkert træneransættelse. Og nej, inden nogen skulle påstå det. Jeg forventer ikke, at vi var fortsat i samme gear som i 2013/2014, men jeg havde forventet man kunne bygge videre på det fornuftige setup der var bygget.
Når det er sagt peger pilen ikke kun på Grå Lars, men også på Gaarde. Da Gaarde tiltrådte havde vi;
- et klart defineret spilkoncept og spillerne til at udføre det
- En balanceret trupsammensætning, hvor vi var dækket godt ind på alle pladser.
- Et godt mix af solide rutinerede "gamle" og meget talenfulde unge
Nu har vi;
- En ubalanceret trupsammensætning med et overflod af midtbanespillere imens vi mangler kvalitet i forsvar og angreb
- Fuldstændig mistet den røde tråd i vores måde at spillere fodbold på
- En blandet landhandel af en trup med for få ledere (Würtz og Risgård), eksotiske spillere i Melinger, Basso og Flores som nok havde virket bedre med en velfungerende stamme på holdet og en rodebutik af talenter med nogle få lovende, en håndfuld der ikke har slået til trods lang tid på holdet og en masse ubekendte.
Gaarde overtog noget der var sundt og veldisponeret, hvor alle kurver pegede opad (uanset om vi havde vundet The Double) og han har smidt det hele over styr ved at handle for lidt og for sent og en himmelråbende forkert træneransættelse. Og nej, inden nogen skulle påstå det. Jeg forventer ikke, at vi var fortsat i samme gear som i 2013/2014, men jeg havde forventet man kunne bygge videre på det fornuftige setup der var bygget.
RAUS RAUS SSE!
Ja, det ser godtnok halvtomt ud. Der mangler bare en tumbleweed som blæser hen over banen.frederikshavneren skrev:Fremmøde på stadion som var det en træningskamp
PS: Det er ikke en kritik af nogen. Jeg sidder selv herhjemme.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Lars Søndergaard, hvad skal I gøre i dag for at komme ud af jeres negative spiral?". "Vi skal score nogle mål".
Han må simplethen vide noget jeg ikke ved når han stiller op på den måde og forventer at vi laver mål. Han ligner en mand der prøver at blive fyret.
Han må simplethen vide noget jeg ikke ved når han stiller op på den måde og forventer at vi laver mål. Han ligner en mand der prøver at blive fyret.
SELVMÅL YES SIR!
SELVMÅL ER TILBAGE FOR AaB!!!! 1-0!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Okay, nu forstår jeg strategien. Det er ikke meningen VI skal lave vores mål. Modig taktik, men det giver jo pote.Kokkefar skrev:"Lars Søndergaard, hvad skal I gøre i dag for at komme ud af jeres negative spiral?". "Vi skal score nogle mål".