Jesper Schmidt skrev:
Vi mangler kreativitet og målfarlighed fra offensivspillerne som helhed. Antalsmæssigt har du selvfølgelig ret, men målfarlighed - det mangler vi på alle 5 offensive positioner.
Enig - vi mangler noget drev og kreativitet. Antalsmæssigt er jeg ikke umiddelbart enig i at vi har nok spillere med aktuel superligaklasse:
Meilinger - Har nogle spidskompetencer, men også mangler
Sloth - Er ikke slået totalt igennem, men jeg forventer mig meget
Flores - Er ikke en kant, jeg vil meget hellere have ham nærmere feltet
Bassogog - Kan i mine øjne hurtigt komme ned i hierakiet uden de store konsekvenser. Han kan nogle ting, men er slet ikke færdigudviklet til at spille fast.
Pohl - Mangler afslutter egenskaber, men arbejder godt. En god bredde spiller, men kan også komme ned i hierakiet uden de store konsekvenser.
Grønning - Har noget af det vi mangler, fysik og fylde i feltet. Mangler stadig kontinuerligt at spille.
Enevoldsen - Er mentalt på vej videre tror jeg, han har ikke overbevist mig om at han fungerer uden en rigtig god spiller ved siden af sig.
Risgaard - har skuffet mig meget i denne sæson. Han er slet ikke så synlig som jeg ville forvente af ham
Børsting - viser lovende takter de sidste par kampe, men burde med den spilletid han har fået de sidste par sæsonner begynde at være mere synlig.
Thellufsen - Har ikke spillet nok til at jeg helt har dannet mig et indtryk.
Alt i alt så har vi mange unge spillere, som vi ikke med rette kan forvente skal være profiler. Jeg tror på at de mangler profiler at lægge sig op af for at tage det næste skridt. Det er fint de spiller fornuftigt, men slutproduktet for de unge spillere er for svingende til at skabe kontinuerlige resultater.
Jeg tager hjertens gerne Kusk tilbage for at give lidt ro til de unge spillere til at udvikle.