Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016
Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016
Søndergaard venter nok til det 75. med at skifte ud
-
andreasaab89
- Allstar

Helt enigCaliffen skrev:Det er jo lige præcist det han ikke gør. Magen til sludder.Funky skrev:I min bog er det alt for orienteret mod trænerens "filosofi". Manden spiller med det materiale, han har til rådighed. Han træffer på enkelte positioner nogle valg, som udefra set er svære at forstå (læs: Sloth), men i den aktuelle kamp brænder han nallerne på at spille MC og Blåbjerg/KP. Det er helt i tråd med klubbens strategi, at lige netop de spillere skal spille. Holgersson træffer en gang imellem nogle underlige valg, men har ikke den store andel i, at vi er bagud.andreasaab89 skrev:Men er der ingen forventningsafstemning mellem træner og sportsdirektør ?
Hvis man har en træner der foretrækker defensivt fodbold hvorfor køber man så spillere som Flores og Sloth og uddanner de unge til et andet spilsystem
Hvis AaB's filosofi med at ansætte LS er at vi skal
Spille defensivt kunne vi jo ligeså godt købe helt andre typer på transfermarkedet
Han lader netop de bedste spillere der er købt til AaB strategien starte ude for at anvende en masse mindre gode spillere der passer til LS strategi
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Holgersson på den midtbane er en taktisk katastrofe, han er ekstremt hæmmende for vores spil og han får overhovedet ikke skabt defensiv balance.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Gaarde har bare at fyre den hjælpeløse træner om ca 35 minutter...
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvad vil man nu goere? Man skal skifte et halvt hold ud hvis man vil til at aendre spillestil. Man har overforpligtet sig paa at spille tonserbold helt vildt, og de par justeringer man kan lave gennem udskiftninger vil ikke rykke en skid. Fuck det er nederen der.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Holdet har da vundet 2 ud af de 3 sidste kampe. Det var helt stille og roligt bare det, jeg refererede til. Når det kommer ovenpå så elendig en stime, så tror jeg såmænd mange trænere ville tage den sidste kamp i halvsæsonen med på de samme principper.Patmand skrev:Nej, nu må du sgu ha' mig undskyldt, men det hold LS stiller med i dag har ALDRIG været et "winning team"!!!Funky skrev:Men er det trods alt ikke rimeligt logisk at prøve at lukke den sidste kamp i efteråret med det spil, som faktisk har vendt en elendig stime for klubben? "Never change a winning team", og alt det der?Frank Buck skrev:Jeg tror såmænd nok afstemningen er der. Og LS lagde vel egentlig fint offensivt ud, men i takt med at resultaterne udeblev er stilen blevet mere og mere defensiv, da det tydeligvis er dét LS har det bedst med. Og nu har det så slået så meget over, at der intet offensivt er tilbage og de offensive spillere vi har anskaffet må virkelig føle sig snydt. For de er kommet til et hold, hvor træneren ikke tør bruge dem.andreasaab89 skrev:Men er der ingen forventningsafstemning mellem træner og sportsdirektør ?
Hvis man har en træner der foretrækker defensivt fodbold hvorfor køber man så spillere som Flores og Sloth og uddanner de unge til et andet spilsystem
Spille defensivt kunne vi jo ligeså godt købe helt andre typer på transfermarkedet
Jeg må lade dig, at du gør ALT for at forsvare Lars Søndergaards dispositioner, men jeg syntes du kommer til kort.
Hvis du syntes Sloth er "nede", så tror da fanden! Når Würtz og Risgåard er ude, ja så smider han da bare Holgersson ind på midtbanen.
Og det er jo langt fra den eneste mærkelige disposition.
En håbløs sammensat central midtbane flankeret af Abildgaard på den ene fløj.
En Børsting i angrebet - jamen han er jo ikke angriber!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Er det her virkelig hvad mit elskede AaB er blevet til :-(
-
andreasaab89
- Allstar

Han bør slet ikke få lov at komme med bussen hkemBrodernumsi skrev:Gaarde har bare at fyre den hjælpeløse træner om ca 35 minutter...
AaB er min trosretning
Det er lidt tyndt af hive et enkelt udsagn ud af alt det, jeg skriver, og så lige kaste sig over det.andreasaab89 skrev:Helt enigCaliffen skrev:Det er jo lige præcist det han ikke gør. Magen til sludder.Funky skrev:I min bog er det alt for orienteret mod trænerens "filosofi". Manden spiller med det materiale, han har til rådighed. Han træffer på enkelte positioner nogle valg, som udefra set er svære at forstå (læs: Sloth), men i den aktuelle kamp brænder han nallerne på at spille MC og Blåbjerg/KP. Det er helt i tråd med klubbens strategi, at lige netop de spillere skal spille. Holgersson træffer en gang imellem nogle underlige valg, men har ikke den store andel i, at vi er bagud.andreasaab89 skrev:Men er der ingen forventningsafstemning mellem træner og sportsdirektør ?
Han lader netop de bedste spillere der er købt til AaB strategien starte ude for at anvende en masse mindre gode spillere der passer til LS strategi
gårde har flere gange udtalt at man har lavet en kontrakt med LS hvor han ikke kan fyres. Nogen der ved hvad det betyder?
Præcist.andreasaab89 skrev:Helt enigCaliffen skrev:Det er jo lige præcist det han ikke gør. Magen til sludder.Funky skrev:I min bog er det alt for orienteret mod trænerens "filosofi". Manden spiller med det materiale, han har til rådighed. Han træffer på enkelte positioner nogle valg, som udefra set er svære at forstå (læs: Sloth), men i den aktuelle kamp brænder han nallerne på at spille MC og Blåbjerg/KP. Det er helt i tråd med klubbens strategi, at lige netop de spillere skal spille. Holgersson træffer en gang imellem nogle underlige valg, men har ikke den store andel i, at vi er bagud.andreasaab89 skrev:Men er der ingen forventningsafstemning mellem træner og sportsdirektør ?
Kæmpe falliterklæring.
Han pisser på alle med tilknytning til AaB i dag.
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Lad os så bare få en ordentlig basker der kan vække Gaarde så han får skrevet den fyreseddel
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Det betyder, at Gaarde,og Søndergaard er bon-kammerater. Vi bliver nødt til at skifte dem begge, inden tribunerne er helt tomme, og vi står med 11 mand i eget felt.Klawn skrev:gårde har flere gange udtalt at man har lavet en kontrakt med LS hvor han ikke kan fyres. Nogen der ved hvad det betyder?
Fodbold skal ses med hjertet!
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Om så AaB laver årets comeback og kommer tilbage og vinder 3-2, så skal Søndergaard ud! Det er helt til grin den måde han har fået holdet til at spille.
Skandaleopstilling i dag. Holgersson fuldstændig væk. Abildgaard endnu værre. At Kasper Pedersen så insisterer på at spille elendigt og at Bassogog overhovedet ikke er mødt op gør det hele værre.
Gaarde skal selvfølgelig også have kritik. Af de fire indkøb han har lavet, så har kun en leveret. Flores, Holgersson og Sloth har været enorme fiaskoer indtil videre. Det kan der være forskellige årsager til, men faktum er at de har haft ingen eller dårlig indflydelse på vores spil.
Der er sgu meget ved i dag, som jeg slet, slet ikke forstår. Det gør ondt at se på.
Det er heldigvis lang tid siden, at det har været så kedeligt at være AaB-fan.
Skandaleopstilling i dag. Holgersson fuldstændig væk. Abildgaard endnu værre. At Kasper Pedersen så insisterer på at spille elendigt og at Bassogog overhovedet ikke er mødt op gør det hele værre.
Gaarde skal selvfølgelig også have kritik. Af de fire indkøb han har lavet, så har kun en leveret. Flores, Holgersson og Sloth har været enorme fiaskoer indtil videre. Det kan der være forskellige årsager til, men faktum er at de har haft ingen eller dårlig indflydelse på vores spil.
Der er sgu meget ved i dag, som jeg slet, slet ikke forstår. Det gør ondt at se på.
Børsting er begyndt at ligne DC efter han er begyndt at spise flødekager
Det er desværre ikke tilfældet. Det har været forfærdeligt i hele 2016 og kun aldeles sporadisk været sjovt siden AK Jakobsens 2 fuldtræffere i Zagreb tilbage i august 2014!Reyad skrev:Om så AaB laver årets comeback og kommer tilbage og vinder 3-2, så skal Søndergaard ud! Det er helt til grin den måde han har fået holdet til at spille.
2016 har været en trist omgang, overordnet set, ja.Hovedet skrev: Det er desværre ikke tilfældet. Det har været forfærdeligt i hele 2016 og kun aldeles sporadisk været sjovt siden AK Jakobsens 2 fuldtræffere i Zagreb tilbage i august 2014!
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Njaaa. Jeg har fulgt AaB siden 95. Jeg kan huske en del perioder, hvor det har været decideret træls. Det er også ret træls lige nu.Hovedet skrev:Det er desværre ikke tilfældet. Det har været forfærdeligt i hele 2016 og kun aldeles sporadisk været sjovt siden AK Jakobsens 2 fuldtræffere i Zagreb tilbage i august 2014!Reyad skrev:Om så AaB laver årets comeback og kommer tilbage og vinder 3-2, så skal Søndergaard ud! Det er helt til grin den måde han har fået holdet til at spille.
Jeg opgiver ls projektet
Det har været gennemført jammerligt siden Kuhn smuttede. Ansættelsen af Friis har kun bekræftet en inkompetent indspisthed der får det til at sejle.æHovedet skrev:Det er desværre ikke tilfældet. Det har været forfærdeligt i hele 2016 og kun aldeles sporadisk været sjovt siden AK Jakobsens 2 fuldtræffere i Zagreb tilbage i august 2014!Reyad skrev:Om så AaB laver årets comeback og kommer tilbage og vinder 3-2, så skal Søndergaard ud! Det er helt til grin den måde han har fået holdet til at spille.