Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)
Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)
Sorry hvis det er nævnt.
Men i følge tipsbladet er vi interesseret i Casper Nielsen fra Esbjerg.
Hvis Gaarde henter EN eneste midtbanespiller/kant mere så brækker jeg mig i lårfede stråler!!!
Der skal hentes ind til det dårligste midterforsvar i ligaen! Og evt en angriber. Hvis transfer pengene bliver brugt på flere midtbane spillere så ryger den sidste tro på.Gaarde herfra!
Hvis Gaarde henter EN eneste midtbanespiller/kant mere så brækker jeg mig i lårfede stråler!!!
Der skal hentes ind til det dårligste midterforsvar i ligaen! Og evt en angriber. Hvis transfer pengene bliver brugt på flere midtbane spillere så ryger den sidste tro på.Gaarde herfra!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det maa simpelthen vaere en fejl, de maa forveksle ham med Jeppe Andersen. Manden er jo bundelendig og du finder ikke en eneste Esbjergfan der ville begraede han afsked. Angaaende Jeppe derimod, saa er jeg ogsaa blevet ekstrem kold paa ham, da han jo desvaerre virker til at vaere uegnet til prof-bold med hans skroeblige fysik.Gaarde6 skrev:Sorry hvis det er nævnt.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det kunne jo være en RIsgård afløser, men så må det for pokker betyde Sloth ud?Gaarde6 skrev:Sorry hvis det er nævnt.
Derudover er jeg egentlig helt enig, det er ikke på den centrale midtbane vi lider mest. Hvis det er sandt at Gaarde IGEN IGEN IGEN forsømmer forsvaret og angrebet er han desværre så pisse ringe som jeg frygtede da han tiltrådte. Skal vi endelig hente en kantspiller skal det være en retur for Kusk, hvis muligt - ellers bør midtbanen ikke være fokus lige nu. En stopper og i den ideelle verden to og så en angriber. Hvorfor fanden ansatte vi også nogensinde en kommunikationsuddannet fra CBS til sådan et job?
RAUS RAUS SSE!
Jeppe Andersen er en kommende landsholdsspiller og profil. Han er virkelig dygtig og vil passe perfekt ind i vores spillestil. Men jeg tror Bif også vil have ham...
Og vi skal nok få en angriber...
- Buzz Killington
- Allstar

Proev at se Jeppe's stats:FIDEL skrev:Jeppe Andersen er en kommende landsholdsspiller og profil. Han er virkelig dygtig og vil passe perfekt ind i vores spillestil. Men jeg tror Bif også vil have ham...
http://www.superstats.dk/spillere/spill ... me?id=2436
Han kan ikke engang spille en halv saeson laengere laengere foer han gaar i stykker. De fleste af de kampe han endda naar at spille, bruger han paa at komme i form efter endnu en skade, inden han saa endnu engang gaar i stykker. Hvis vi henter ham, saa vil vi - vurderet ud fra hans skadeshistorik - kun have en spiller paa 100% i en lille haandfuld kampe per saeson, hvis han da ikke naar at blive fodboldinvalid inden kontraktudloeb.
Jeg har talt meget meget positivt for ham tidligere, for han er vitterligt en fantastisk spiller naar han er rask. Men jeg er bange for han vil blive en utroligt bitter tilfoejelse til klubben.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Enig.. Jeg er heller ikke interesseret i skadede spillere..Buzz Killington skrev:Proev at se Jeppe's stats:FIDEL skrev:Jeppe Andersen er en kommende landsholdsspiller og profil. Han er virkelig dygtig og vil passe perfekt ind i vores spillestil. Men jeg tror Bif også vil have ham...
http://www.superstats.dk/spillere/spill ... me?id=2436
Han kan ikke engang spille en halv saeson laengere laengere foer han gaar i stykker. De fleste af de kampe han endda naar at spille, bruger han paa at komme i form efter endnu en skade, inden han saa endnu engang gaar i stykker. Hvis vi henter ham, saa vil vi - vurderet ud fra hans skadeshistorik - kun have en spiller paa 100% i en lille haandfuld kampe per saeson, hvis han da ikke naar at blive fodboldinvalid inden kontraktudloeb.
Jeg har talt meget meget positivt for ham tidligere, for han er vitterligt en fantastisk spiller naar han er rask. Men jeg er bange for han vil blive en utroligt bitter tilfoejelse til klubben.
Vi skal ha en boksangriber og cb. Det kan der ikke være 2 meninger om.
Vil vi egentlig være tilfredse med f.eks. Luicjx og en angriber fra Østrig?
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
I vores forfatning ville jeg være tilfreds med Søren Thorst og Søren DissingFIDEL skrev:Vil vi egentlig være tilfredse med f.eks. Luicjx og en angriber fra Østrig?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Kees har netop forlænget med Sønderjyske så han er næppe aktuelFIDEL skrev:Vil vi egentlig være tilfredse med f.eks. Luicjx og en angriber fra Østrig?
Som jeg ser det har vi nogle givne forbedringspunkter til foråret og så nogle der lidt afhænger af, hvilke pladser man planlægger en Flores og Sloth skal have fremover. Med en helt vinteropstart bør vi for pokker få spillet det her hold ordentligt sammen med flere spillere på deres naturlige pladser så vi slipper for innovationer som Holgersson på central midt, Abildgaard på kanten og Børsting som angriber.
Forsvaret:
Højre back: Jeg er med på at give unge Mæhle chancen selvom der vil være udfald. Han har vist, at han har spidskompetencerne til at blive en back i vores system og det handler primært om modning. Derudover har vi en leverpostej-spiller i Patrick som backup der kan gøre det hæderligt i højre side.
Venstre: Det er eksamen for Ahlmann, intet mindre. Vi skal give ham foråret til at vise om han kan komme i form og genfinde sit niveau. Hvis ikke må vi desværre hente en ny venstre back til sommer. En kvalificeret backup til venstre back kunne være rar at have, men det er ikke livsnødvendigt. En højrebenet leverpostej spiller kan du bruge som backup i højre side, men ikke i venstre.
Midterforsvaret: Vi skal have mindst en og allerhelst to nye ind på denne plads. Det er jo efterhånden afdækket at der er langt mellem snapsene med Kasper P og Blåbjerg og deres topniveau er ikke særligt godt. Så har vi Holgersson vi bare bør få skibbet til Sverige med det samme. Jeg betaler gerne en billet til Stena Line. Holgersson er et lige så grumt fejlcast som dem Brøndby lavede i en årrække med von Schlebrügge, Goodson, Jönsson mfl. Kan vi kun få en stopper må P og Blåbjerg kæmpe om spilletiden ved siden af den nye stopper.
Midtbanen: Her vil jeg mene, at en af vinterpausens aktiviteter blive at få fundet roller til især Flores og Sloth. Jeg synes på den ene side, at vi mangler nogen offensivt fra vores midtbane, men jeg er usikker på om vi potentielt har det i spillere der ikke har spillet. Jeg kunne potentielt godt se Flores få Kusks gamle rolle i højre side som den indadvendte kant. Det ligner at han har nogle individuelle kvaliteter som kan forløses i en fri rolle. Omvendt kan vi måske mangle noget gardering defensivt med Mæhle og Flores i samme side, men når AaBs hold fungerer er det jo ikke defensivt. Så er der venstre kanten, hvor vi ideelt set skal have besat Thomsens gamle rolle eller noget der ligner. Umiddelbart ser jeg et åbent slag imellem Risgård, Sloth, Meilinger og Børsting. Jeg kan se perspektiver i Risgård får en lidt mere fri offensiv rolle - hans fysik er måske ikke længere til både at være solid centralt og lave sine offensive ting. Omvendt kunne jeg godt frygte Risgård blev for langsom. Børsting er sådan lidt op og ned og synes måske han mangler de offensive ting. Så er der Sloth som jeg stadig er lidt i tvivl om. Hans playmaker rolle egner sig måske bedre til at spille centralt, hvis hans form magter det. Meilinger imponerer mig egentlig ikke. Han har dødboldende, men hvorfor har vi henter en udefra der kan så lidt ekstraordinært? Skal Sloth spilles ind centralt hælder jeg til Risgård på kanten for at vores midtbane ikke bliver for svag fysisk. En joker i hele midtbane setuppet kunne være Basso, men jeg tror Basso og Flores på hver deres fløj bliver lige tyndt nok. Alternativet er selvfølgelig, at Flores måske virker bedre længere fremme og Basso tager kanten og Flores bliver offensiv midt/hængende angriber. Med dem vi har ser jeg umiddelbart flg. formation;
Flores/Basso, Würtz, Sloth, Risgård/Børsting/Meilinger
Vores midtbane er fin på papiret og Flores og Sloth skal vi have integreret ordentligt på holdet. Skulle vi hente noget til midtbanen i vintervinduet bør det være en kantspiller, men også noget ekstraoridnært da det ikke er første prioritet at hente noget her. Umiddelbart ser vi svagest ud i venstre side, men jeg synes Gaarde bør give Kusk et kald og høre om han er træt af at have splinter i røven. Så tager Flores/Basso venstre kanten i stedet. Umiddelbart kan jeg ikke se Casper Nielsen fra Esbjerg kan hjælpe os.
Angrebet: Vores angrebskonstellation har traditionelt været en boksspiller og en hængende angriber. Hvis man kigger på den eksisterende trup har vi flg.
Hængende angribere/Offensive midtbanespillere: Flores, Bassogog, Enevoldsen - og til dels Pohl
Boksangriber: Pohl, Grønning og Ramkilde
Umiddelbart lyder det meget velbesat, men taget i betragtning at Flores og Basso lige så godt kan spille midtbane har vi reelt kun en "dedikeret" hængende angriber i Ene, som er skadet og derudover har en forfærdelig attitude ifht. at være tilbage i Superligaen. Jeg tror Ene er væk senest til sommer og kan vi frigøre tiltrængte midler ved at skibbe ham videre i pausen bør vi gøre det uden at blinke. Pohl er ikke en decideret hængende angriber/offensiv midt, men jeg kan godt se ham spille med en mere klassisk boksangriber ved siden af og derfor har jeg ham med i denne ligning.
Jeg tror, at det kan gøre underværker for Pohl ikke at have førsteangriber presset på sig, men at han kan fokusere lidt mere på sit eget spil. eg kan huske, at f.eks. Ahlmann har forklaret, at når man kommer ind på holdet i starten har man behov for at fokusere på sit eget spil og finde sig selv på holdet og det må være en svær opgave, hvis man allerede er klubbens førsteangriber og det er han reelt set med dem vi har.
Antalsmæssigt har vi nok boksangribere i Pohl, Grønning og Ramkilde, men vi har ikke i øjeblikket den kvalitet. Pohl er ikke færdigudviklet til at være vores boksangriber og hverken Grønning eller Ramkilde har niveauet til det her lige nu. Jeg synes derfor vi skal hente en etableret boksangriber og så køre med et setup, hvor Flores/Basso og Pohl kæmper om pladsen ved siden af.
Alt i alt ønsker jeg mig det ser sådan her ud til foråret;
Larsen
Mæhle, Ny. Ny, Ahlmann
Ny, Pohl eller Basso/Flores
Gerne toppet med et stk. Kasper Kusk til højrekanten.
Ønskeseddel til Gaarde:
- En boksangriber
- 1-2 til midterforsvarere
- En ny træner
- Kasper Kusk eller lign. spiller der kan gøre en forskel på vores midtbane.
Forsvaret:
Højre back: Jeg er med på at give unge Mæhle chancen selvom der vil være udfald. Han har vist, at han har spidskompetencerne til at blive en back i vores system og det handler primært om modning. Derudover har vi en leverpostej-spiller i Patrick som backup der kan gøre det hæderligt i højre side.
Venstre: Det er eksamen for Ahlmann, intet mindre. Vi skal give ham foråret til at vise om han kan komme i form og genfinde sit niveau. Hvis ikke må vi desværre hente en ny venstre back til sommer. En kvalificeret backup til venstre back kunne være rar at have, men det er ikke livsnødvendigt. En højrebenet leverpostej spiller kan du bruge som backup i højre side, men ikke i venstre.
Midterforsvaret: Vi skal have mindst en og allerhelst to nye ind på denne plads. Det er jo efterhånden afdækket at der er langt mellem snapsene med Kasper P og Blåbjerg og deres topniveau er ikke særligt godt. Så har vi Holgersson vi bare bør få skibbet til Sverige med det samme. Jeg betaler gerne en billet til Stena Line. Holgersson er et lige så grumt fejlcast som dem Brøndby lavede i en årrække med von Schlebrügge, Goodson, Jönsson mfl. Kan vi kun få en stopper må P og Blåbjerg kæmpe om spilletiden ved siden af den nye stopper.
Midtbanen: Her vil jeg mene, at en af vinterpausens aktiviteter blive at få fundet roller til især Flores og Sloth. Jeg synes på den ene side, at vi mangler nogen offensivt fra vores midtbane, men jeg er usikker på om vi potentielt har det i spillere der ikke har spillet. Jeg kunne potentielt godt se Flores få Kusks gamle rolle i højre side som den indadvendte kant. Det ligner at han har nogle individuelle kvaliteter som kan forløses i en fri rolle. Omvendt kan vi måske mangle noget gardering defensivt med Mæhle og Flores i samme side, men når AaBs hold fungerer er det jo ikke defensivt. Så er der venstre kanten, hvor vi ideelt set skal have besat Thomsens gamle rolle eller noget der ligner. Umiddelbart ser jeg et åbent slag imellem Risgård, Sloth, Meilinger og Børsting. Jeg kan se perspektiver i Risgård får en lidt mere fri offensiv rolle - hans fysik er måske ikke længere til både at være solid centralt og lave sine offensive ting. Omvendt kunne jeg godt frygte Risgård blev for langsom. Børsting er sådan lidt op og ned og synes måske han mangler de offensive ting. Så er der Sloth som jeg stadig er lidt i tvivl om. Hans playmaker rolle egner sig måske bedre til at spille centralt, hvis hans form magter det. Meilinger imponerer mig egentlig ikke. Han har dødboldende, men hvorfor har vi henter en udefra der kan så lidt ekstraordinært? Skal Sloth spilles ind centralt hælder jeg til Risgård på kanten for at vores midtbane ikke bliver for svag fysisk. En joker i hele midtbane setuppet kunne være Basso, men jeg tror Basso og Flores på hver deres fløj bliver lige tyndt nok. Alternativet er selvfølgelig, at Flores måske virker bedre længere fremme og Basso tager kanten og Flores bliver offensiv midt/hængende angriber. Med dem vi har ser jeg umiddelbart flg. formation;
Vores midtbane er fin på papiret og Flores og Sloth skal vi have integreret ordentligt på holdet. Skulle vi hente noget til midtbanen i vintervinduet bør det være en kantspiller, men også noget ekstraoridnært da det ikke er første prioritet at hente noget her. Umiddelbart ser vi svagest ud i venstre side, men jeg synes Gaarde bør give Kusk et kald og høre om han er træt af at have splinter i røven. Så tager Flores/Basso venstre kanten i stedet. Umiddelbart kan jeg ikke se Casper Nielsen fra Esbjerg kan hjælpe os.
Angrebet: Vores angrebskonstellation har traditionelt været en boksspiller og en hængende angriber. Hvis man kigger på den eksisterende trup har vi flg.
Hængende angribere/Offensive midtbanespillere: Flores, Bassogog, Enevoldsen - og til dels Pohl
Boksangriber: Pohl, Grønning og Ramkilde
Umiddelbart lyder det meget velbesat, men taget i betragtning at Flores og Basso lige så godt kan spille midtbane har vi reelt kun en "dedikeret" hængende angriber i Ene, som er skadet og derudover har en forfærdelig attitude ifht. at være tilbage i Superligaen. Jeg tror Ene er væk senest til sommer og kan vi frigøre tiltrængte midler ved at skibbe ham videre i pausen bør vi gøre det uden at blinke. Pohl er ikke en decideret hængende angriber/offensiv midt, men jeg kan godt se ham spille med en mere klassisk boksangriber ved siden af og derfor har jeg ham med i denne ligning.
Jeg tror, at det kan gøre underværker for Pohl ikke at have førsteangriber presset på sig, men at han kan fokusere lidt mere på sit eget spil. eg kan huske, at f.eks. Ahlmann har forklaret, at når man kommer ind på holdet i starten har man behov for at fokusere på sit eget spil og finde sig selv på holdet og det må være en svær opgave, hvis man allerede er klubbens førsteangriber og det er han reelt set med dem vi har.
Antalsmæssigt har vi nok boksangribere i Pohl, Grønning og Ramkilde, men vi har ikke i øjeblikket den kvalitet. Pohl er ikke færdigudviklet til at være vores boksangriber og hverken Grønning eller Ramkilde har niveauet til det her lige nu. Jeg synes derfor vi skal hente en etableret boksangriber og så køre med et setup, hvor Flores/Basso og Pohl kæmper om pladsen ved siden af.
Alt i alt ønsker jeg mig det ser sådan her ud til foråret;
Larsen
Mæhle, Ny. Ny, Ahlmann
Ny, Pohl eller Basso/Flores
Gerne toppet med et stk. Kasper Kusk til højrekanten.
Ønskeseddel til Gaarde:
- En boksangriber
- 1-2 til midterforsvarere
- En ny træner
- Kasper Kusk eller lign. spiller der kan gøre en forskel på vores midtbane.
RAUS RAUS SSE!
Jeg mener også der skal to forstærkninger til, men problemet er mest på trænerbænken. Taktikken virker helt vanvittig!
Jeg synes det er tankevækkende at der er så få reelle bud på forstærkninger, der plejer at være flere bud.
Jeg synes det er tankevækkende at der er så få reelle bud på forstærkninger, der plejer at være flere bud.
- Buzz Killington
- Allstar

Jeg kan se Nagoya Grampus er rykket ud af J1-league i Japan. Mon Robin Simovic har alt for meget lyst til at spille Japansk andendivision naeste aar? Han er da om nogen det skur af en boksangriber folk raaber paa. Sikkert alt for dyr i loen, og AaB er nok ikke attraktive nok.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Mener Simovic tog til Japan sammen med Kalmar-knægten Ludvig Øhmann, hvis vi skulle få lyst til at bytte en svensk stopper ud med en ny svensker.Buzz Killington skrev:Jeg kan se Nagoya Grampus er rykket ud af J1-league i Japan. Mon Robin Simovic har alt for meget lyst til at spille Japansk andendivision naeste aar? Han er da om nogen det skur af en boksangriber folk raaber paa. Sikkert alt for dyr i loen, og AaB er nok ikke attraktive nok.
In verbis simus faciles
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Må indrømme på de lidt sparsomme informationer jeg kunne finde på internettet om de to: Öhman og Simovic, så lyder det som to spillere, som vi står og mangler.
De har fine anmeldelser med sig, Kalmar ville bygge forsvaret op omkring Öhman og Simovic laver en del mål. Begge er så over 190, hvilket nok ikke skader. Endelig er de begge i en god alder(25 år).
Men det betyder nok også, at de langt udenfor vores økonomiske formåen.
De har fine anmeldelser med sig, Kalmar ville bygge forsvaret op omkring Öhman og Simovic laver en del mål. Begge er så over 190, hvilket nok ikke skader. Endelig er de begge i en god alder(25 år).
- FlæskeFrank
Med mindre de er færdige med cirkus fodbold, og rent faktisk vil prøve, hvor langt talentet rækker i en anstændig liga, hvor større ligaer scouter og hvor de vil kunne blive profiler. Vi er vel henne i den klassiske konkurrence situation med midter/sekundahold i Holland, Belgien og SchweizFlæskeFrank skrev:Må indrømme på de lidt sparsomme informationer jeg kunne finde på internettet om de to: Öhman og Simovic, så lyder det som to spillere, som vi står og mangler.
In verbis simus faciles
Ikke for at være lyse slukker, men er godt nokb bange for at der ikke kommer til at ske en skid som sædvanlig. Gaarde melder helt sikker ud at de håber at vinduet bliver stille og de har truppen som de ønsker og der altid er bump på vejen og ellers mega spil på violinen , Det er åbenlyst selvbedrag at de ikke kan se der er noget helt galt!!!
Undskyld Mit negative indslag men er stadig rystet over hvordan man kan stille sådan op og stadig beholde sit job

Undskyld Mit negative indslag men er stadig rystet over hvordan man kan stille sådan op og stadig beholde sit job
AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
GULDET ER VORES
Vi får minimum en målscorer. LS vil ihvertfald have en boksangriber.Bundgaard skrev:Ikke for at være lyse slukker, men er godt nokb bange for at der ikke kommer til at ske en skid som sædvanlig. Gaarde melder helt sikker ud at de håber at vinduet bliver stille og de har truppen som de ønsker og der altid er bump på vejen og ellers mega spil på violinen , Det er åbenlyst selvbedrag at de ikke kan se der er noget helt galt!!!
og så kan alle jo se at vi mangler kvalitet i forsvaret, så mon ikke der hentes ind der også..
Mht. forstærkninger er det nærmest en nobrainer at ønske sig en angriber med mål i støvlerne, for hvem vil ikke gerne have det, til enhver tid? Det er, som det altid bliver sagt, så også den dyreste spiller at skulle ud og hente, alt andet lige. Jeg kunne forestille mig, at AaB ville prøve at finde en etableret Torjäger til leje for foråret, idet jeg har fornemmelsen af, at man stadig har fidus til Pohl og Grønning. Flores har vi jo heller ikke set ordentlig an endnu.FIDEL skrev:Vi får minimum en målscorer. LS vil ihvertfald have en boksangriber.Bundgaard skrev:Ikke for at være lyse slukker, men er godt nokb bange for at der ikke kommer til at ske en skid som sædvanlig. Gaarde melder helt sikker ud at de håber at vinduet bliver stille og de har truppen som de ønsker og der altid er bump på vejen og ellers mega spil på violinen , Det er åbenlyst selvbedrag at de ikke kan se der er noget helt galt!!!
og så kan alle jo se at vi mangler kvalitet i forsvaret, så mon ikke der hentes ind der også..
I forsvaret HÅBER jeg AaB vil se i øjnene, at vi har seriøse problemer; 2 halvsvage 'homebrews' og en svensker købt som forsvarsgeneral - men det ligner mere et fejlkøb... Vi mangler ægte klasse i det centerforsvar. Det er nr. 1 på min ønskeliste.
Desuden er Nikolaj rygtet væk, og jeg synes det ligner, at timingen passer; han står i stampe i AaB. Men så skal der en ny mand ind. Hvis man fandt en gut som er bedre ude i feltet end Nikolaj kunne det måske løse nogle af de værste problemer for centerforsvaret.
Endeligt er der venstre midt; den står vel reelt set ubesat, og jeg har ikke indtryk af, at AaB lige har nogen på spring til at sætte sig på den. Hverken Risgård, Abildgaard, Flores, Børsting, eller hvem ellers vi har set derude, er vel hjemme på pladsen. Så hvad gør AaB dér?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg tror faktisk, at Søndergaard var meget involveret i foregående transfervindue.
Såvel Meilinger og Holgersson er spillere der har været ansat under selv samme RedBull dynasti som LS i min verden lever alt for højt på. (Mener også manden er fejlcastet som træner)
Derimod tror jeg at Sloth og Flores er spillere, der i højere grad står Gaarde ud for.
Hvis man ser på, hvilke af de fire spillere som har været i kridthuset hos træneren, så synes jeg det bekræfter min tese.
Ovenstående synes jeg faktisk også "frikender" Gaarde en smule, da jeg personligt fortsat har forhåbninger til sidstnævnte to.
Når det er sagt, hører jeg dog til koret, der også mener, at man bør droppe flere eksotiske udenlandske indslag og betale "prisen" det koster at hente danske (alternativt skandinaviske) forstærkninger.
Nøgle positioner:
-Central forsvarsspiller, der rent faktisk er stærk PÅ bolden. Her er det i øvrigt værd at bemærke, at lederegenskaber og alder ikke nødvendigvis er forbundet.
-Fysisk boksangriber, der kan give plads til Ene, Basso eller Flores
Jeg synes ikke, man skal være så skræmt over at kigge på andre superligaklubber (hvem har kontrakt udløb) eller 1. Divisions profiler. De skal bare være scoutet ordentlig og tilstrækkeligt.
Såvel Meilinger og Holgersson er spillere der har været ansat under selv samme RedBull dynasti som LS i min verden lever alt for højt på. (Mener også manden er fejlcastet som træner)
Derimod tror jeg at Sloth og Flores er spillere, der i højere grad står Gaarde ud for.
Hvis man ser på, hvilke af de fire spillere som har været i kridthuset hos træneren, så synes jeg det bekræfter min tese.
Ovenstående synes jeg faktisk også "frikender" Gaarde en smule, da jeg personligt fortsat har forhåbninger til sidstnævnte to.
Når det er sagt, hører jeg dog til koret, der også mener, at man bør droppe flere eksotiske udenlandske indslag og betale "prisen" det koster at hente danske (alternativt skandinaviske) forstærkninger.
Nøgle positioner:
-Central forsvarsspiller, der rent faktisk er stærk PÅ bolden. Her er det i øvrigt værd at bemærke, at lederegenskaber og alder ikke nødvendigvis er forbundet.
-Fysisk boksangriber, der kan give plads til Ene, Basso eller Flores
Jeg synes ikke, man skal være så skræmt over at kigge på andre superligaklubber (hvem har kontrakt udløb) eller 1. Divisions profiler. De skal bare være scoutet ordentlig og tilstrækkeligt.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Håber virkeligt ikke, at vi henter spillere som træneren ikke har sagt 100% god for, det er da det dummeste man kan gøre...især med vores økonomi.Runschen skrev:
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.