Er fuldstændig enig!Forza skrev:Kan virkelig ikke forestille mig Zohore ender i AaB. Men omvendt fandt jeg det også helt urealistisk at Holger skulle spille midtbane i sidste kamp.
Zohore har været elendig i alle sine klubber og det er et rent mirakel at både FCK og OB har fået solgt ham til fornuftige beløb. Han har intet at lave i AaB. Og det er endda på trods af at han er den type angriber vi mangler.
Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)
Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)
AaB skal prøve at få Rubin Okotie hjem fra Kina. Har har bevist sig i Superliga, Lars S kender ham.
Spiller ikke meget i Kina. Er han villig til at gå ned i løn og vil han gerne spille fodbold -> AaB bestemt mulighed.
Spiller ikke meget i Kina. Er han villig til at gå ned i løn og vil han gerne spille fodbold -> AaB bestemt mulighed.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- strangecap
- 1. div

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Sulsted
Lad os snuppe en sulten, gratis og hurtig Ariel Nuñez han har lige fået ophævet
Han er en udemærket spiller, men det er slet ikke typen vi mangler. Vi mangler en målscorer, som er dygtig inde i boksen.strangecap skrev:Lad os snuppe en sulten, gratis og hurtig Ariel Nuñez han har lige fået ophævet
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Jeg kunne godt se ham i AaB. Jeg har aldrig forstået, hvor Bröndby ikke gav ham flere chancer, han var rigtig spändende for dem, da han spille i starten.FIDEL skrev:Han er en udemærket spiller, men det er slet ikke typen vi mangler. Vi mangler en målscorer, som er dygtig inde i boksen.strangecap skrev:Lad os snuppe en sulten, gratis og hurtig Ariel Nuñez han har lige fået ophævet
Et angreb bestående af ham og Flores tror jeg kunne blive spändende.
Et Hjerte - En Klub
Kunne virkelig godt tænke mig Zohore. Synes han var fremragende i OB. At han skulle være for stationær er jeg i øvrigt ikke enig i. Han ville være vores hurtigste spiller bortset fra Basso, men han har selvfølgelig lidt tekniske problemer, men synes helt klart han har nogle spidskompetencer vi kan bruge. Ser ham ikke udelukkende som en boksspiller, selvom det er en dimension i hans spil, som vi vil kunne få meget ud af.
Hvad er status på Lucas Andersen i Grasshoppers?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Umiddelbart ser det ud til han får pænt med spilletid. Derudover ville det være lidt fesent at smutte efter et halvt år.Funky skrev:Hvad er status på Lucas Andersen i Grasshoppers?
http://www.transfermarkt.co.uk/lucas-an ... verein/504
RAUS RAUS SSE!
Well, det kunne måske være realistisk hvis han var ude i kulden. Men klart, hvis han bruges, så er det nok ikke værd at spekulere mere i.Jakobsen skrev:Umiddelbart ser det ud til han får pænt med spilletid. Derudover ville det være lidt fesent at smutte efter et halvt år.Funky skrev:Hvad er status på Lucas Andersen i Grasshoppers?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Vi har heller ikke brug for flere offensive midtbanespillere.. En angriber og en central forsvarer.Funky skrev:Well, det kunne måske være realistisk hvis han var ude i kulden. Men klart, hvis han bruges, så er det nok ikke værd at spekulere mere i.Jakobsen skrev:Umiddelbart ser det ud til han får pænt med spilletid. Derudover ville det være lidt fesent at smutte efter et halvt år.Funky skrev:Hvad er status på Lucas Andersen i Grasshoppers?
Vi kan ALTID bruge Lucas Andersen men han spiller fast nu i Grasshoppers.FIDEL skrev:Vi har heller ikke brug for flere offensive midtbanespillere.. En angriber og en central forsvarer.Funky skrev:Well, det kunne måske være realistisk hvis han var ude i kulden. Men klart, hvis han bruges, så er det nok ikke værd at spekulere mere i.Jakobsen skrev:Umiddelbart ser det ud til han får pænt med spilletid. Derudover ville det være lidt fesent at smutte efter et halvt år.Funky skrev:Hvad er status på Lucas Andersen i Grasshoppers?
Jeg savner Winsnes
Tja men så bliver det jo på bekostning af en anden spiller, som vi har behov for, og jeg mener ikke, at AaB kan undvære en rutineret og god målscorer, som det ser ud for tiden.Martino skrev:Vi kan ALTID bruge Lucas Andersen men han spiller fast nu i Grasshoppers.FIDEL skrev:Vi har heller ikke brug for flere offensive midtbanespillere.. En angriber og en central forsvarer.Funky skrev:Well, det kunne måske være realistisk hvis han var ude i kulden. Men klart, hvis han bruges, så er det nok ikke værd at spekulere mere i.Jakobsen skrev:Umiddelbart ser det ud til han får pænt med spilletid. Derudover ville det være lidt fesent at smutte efter et halvt år.Funky skrev:Hvad er status på Lucas Andersen i Grasshoppers?
Enig, Lucas ville være en "prestige signing" lige nu og ikke en "behovs signing" da vi ikke har behov for prestige lige nu. Vi har behov for nogle spillere der kan lukke hullerne i forsvaret og angrebet fremfor alt. Når man har løst de problemer kan man se om der er penge til en bedre offensiv midt/kant, men Kusk ville være et bedre bud da han også passer bedre til vores system.FIDEL skrev:Tja men så bliver det jo på bekostning af en anden spiller, som vi har behov for, og jeg mener ikke, at AaB kan undvære en rutineret og god målscorer, som det ser ud for tiden.Martino skrev:Vi kan ALTID bruge Lucas Andersen men han spiller fast nu i Grasshoppers.FIDEL skrev:Vi har heller ikke brug for flere offensive midtbanespillere.. En angriber og en central forsvarer.Funky skrev:Well, det kunne måske være realistisk hvis han var ude i kulden. Men klart, hvis han bruges, så er det nok ikke værd at spekulere mere i.Jakobsen skrev:Umiddelbart ser det ud til han får pænt med spilletid. Derudover ville det være lidt fesent at smutte efter et halvt år.Funky skrev:Hvad er status på Lucas Andersen i Grasshoppers?
RAUS RAUS SSE!
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Truppen mangler som bekendt rigtig meget, før den er som den skal være efter de seneste fejlslagne transfervinduet. Nu bliver det spændende, om skiven rammes bedre i denne runde. Det kan måske også indikere, om Gaarde har været den primære årsag til fejlene, eller om det skyldes Søndergaards råd.
Ret beset burde vi hente fem mand til start-11'eren, men jeg vil faktisk sige, at det er bestået, hvis vi henter tre på det niveau i dette vindue. Så kunne vi starte op med følgende primære folk:
VB: Ahlmann
HB: Ny mand
Backreserver: Mæhle, Patrick m.fl.
MF: Ny mand og Pedersen med Blåbjerg som reserve
Fløje: Børstning og Meilinger med flere alternative muligheder i truppen
Central midt: Her har Würtz og især Risgård været årets skuffelser, men skal vel have chancen som første valg igen. I en optimal verden blev det fjerde indkøb gjort til denne plads, men det er flere unge kræfter i spil - især M. Christensen - og så skal Sloth vel have et halvt år mere til at vise, at han ikke er et fejlkøb, men at det skyldes Søndergaards mangler.
Angreb: Ny mand og Enevoldsen eller Bassogog med unge kræfter som især Grønning som alternativer.
Sammenfattende er vinduet bestået, hvis der hentes en højre back, en midterforsvarer og en angriber. Krymmel på toppen ville være en central midt og en fløj.
Og så skal Holgersson skibes afsted. Det samme gælder andre marginalspillere - evt på en lejeaftale.
Ret beset burde vi hente fem mand til start-11'eren, men jeg vil faktisk sige, at det er bestået, hvis vi henter tre på det niveau i dette vindue. Så kunne vi starte op med følgende primære folk:
VB: Ahlmann
HB: Ny mand
Backreserver: Mæhle, Patrick m.fl.
MF: Ny mand og Pedersen med Blåbjerg som reserve
Fløje: Børstning og Meilinger med flere alternative muligheder i truppen
Central midt: Her har Würtz og især Risgård været årets skuffelser, men skal vel have chancen som første valg igen. I en optimal verden blev det fjerde indkøb gjort til denne plads, men det er flere unge kræfter i spil - især M. Christensen - og så skal Sloth vel have et halvt år mere til at vise, at han ikke er et fejlkøb, men at det skyldes Søndergaards mangler.
Angreb: Ny mand og Enevoldsen eller Bassogog med unge kræfter som især Grønning som alternativer.
Sammenfattende er vinduet bestået, hvis der hentes en højre back, en midterforsvarer og en angriber. Krymmel på toppen ville være en central midt og en fløj.
Og så skal Holgersson skibes afsted. Det samme gælder andre marginalspillere - evt på en lejeaftale.
Fodbold skal ses med hjertet!
Vi mangler helt sikkert en midterforsvar. På højreback synes jeg det giver god mening at satse på Mæhle. Han har nogle kvaliteter, især offensivt, som vi har manglet siden Dalsgaard. Han har dog også sine mangler i defensiven, og derfor er det vigtigt at vi får en rutineret mand, der laver et minimum af fejl, som de unge kan læne sig op af. Holgerssen har desværre vist sig ikke at have de kvaliteter.
På midtbanen synes jeg egentlig vi er rimelig godt besat, både numerisk, og mht kvalitet. Jeg ser ikke nogen grund til at rode for meget her. Vi bør fortsat satse på Flores og Sloth, ligesom vi har nogle unge folk (MC, Thellufsen og tildels Børsting) der kan tage sig af reserverollen for nu. Optimalt set kan vi stille med Flores - Sloth - Würtz - Meillinger, der burde være gode nok til et hold med medaljedrømme, ligesom de førnævnte (plus Risgaard) stadig bør kunne bidrage når det er nødvendigt. Oveni, så kan det jo også være en mulighed med Bassogog på fløjen. Jeg er vild med hans stil, men han bliver nemt meget alene på toppen, og hans drev, udfordringer og fart passer nok bedre på kanten.
I angrebet er jeg dog enig. Her mangler vi ganske enkelt kvalitet. Vores unge spillere synes jeg bestemt har nogle spidskompetencer der er værd at udvikle videre på, men der mangler en mand der kan score nogle mål. Som jeg ser det kan vi sagtens spille med et skur ala Zohore (ikke ham konkret, men typen), der kan score når chancen opstår, og give medspillerne plads. Søndergaards første halvsæson fungerede jo rimelig godt, og de færreste herinde er vel uenige i at det primært skyldtes vi havde en topscorer der kunne tage opmærksomheden fra resten af holdet, hvorfor en spiller som Ene også kunne komme til sin ret.
Det er i felterne der mangler kvalitet, og derfor mener jeg heller ikke der er den store grund til at hente andet, og mere end en midterforsvar, og en boksangriber. Det bør dog også være kvalitet, og ikke lottokuponer. En venstreback kunne muligvis også komme på tale, alt efter Ahlmanns tilstand.
På midtbanen synes jeg egentlig vi er rimelig godt besat, både numerisk, og mht kvalitet. Jeg ser ikke nogen grund til at rode for meget her. Vi bør fortsat satse på Flores og Sloth, ligesom vi har nogle unge folk (MC, Thellufsen og tildels Børsting) der kan tage sig af reserverollen for nu. Optimalt set kan vi stille med Flores - Sloth - Würtz - Meillinger, der burde være gode nok til et hold med medaljedrømme, ligesom de førnævnte (plus Risgaard) stadig bør kunne bidrage når det er nødvendigt. Oveni, så kan det jo også være en mulighed med Bassogog på fløjen. Jeg er vild med hans stil, men han bliver nemt meget alene på toppen, og hans drev, udfordringer og fart passer nok bedre på kanten.
I angrebet er jeg dog enig. Her mangler vi ganske enkelt kvalitet. Vores unge spillere synes jeg bestemt har nogle spidskompetencer der er værd at udvikle videre på, men der mangler en mand der kan score nogle mål. Som jeg ser det kan vi sagtens spille med et skur ala Zohore (ikke ham konkret, men typen), der kan score når chancen opstår, og give medspillerne plads. Søndergaards første halvsæson fungerede jo rimelig godt, og de færreste herinde er vel uenige i at det primært skyldtes vi havde en topscorer der kunne tage opmærksomheden fra resten af holdet, hvorfor en spiller som Ene også kunne komme til sin ret.
Det er i felterne der mangler kvalitet, og derfor mener jeg heller ikke der er den store grund til at hente andet, og mere end en midterforsvar, og en boksangriber. Det bør dog også være kvalitet, og ikke lottokuponer. En venstreback kunne muligvis også komme på tale, alt efter Ahlmanns tilstand.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Jeg er helt enig i, at midterforsvarer og angriber er første prioritet. Jeg er dog ikke tryg ved backsene. Dels er der jo Ahlmanns skadesproblemer, som du peger på. Dels er Mæhle ung og derfor naturligt nok meget svingende. Midtbanen et et stort spørgsmålstegn, men der kan nok findes nogle løsninger i den nuværende trup. Jeg tænker dog ikke, Flores skal indgå i ligningen. Han har ikke niveauet til superligaen.jonas386 skrev:Vi mangler helt sikkert en midterforsvar. På højreback synes jeg det giver god mening at satse på Mæhle. Han har nogle kvaliteter, især offensivt, som vi har manglet siden Dalsgaard. Han har dog også sine mangler i defensiven, og derfor er det vigtigt at vi får en rutineret mand, der laver et minimum af fejl, som de unge kan læne sig op af. Holgerssen har desværre vist sig ikke at have de kvaliteter.
Fodbold skal ses med hjertet!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Han er ikke en tankcenterforward, men det er ikke den type spiller som jeg synes at vi mangler.
Et interessant emne omend måske lidt urealistisk er Igor Vetokele der ligesom Dalsgaard varmer bænken i Zulte Waregem.
I øvrigt fik Zohore fuld spilletid i dagens kamp for Cardiff
Et interessant emne omend måske lidt urealistisk er Igor Vetokele der ligesom Dalsgaard varmer bænken i Zulte Waregem.
I øvrigt fik Zohore fuld spilletid i dagens kamp for Cardiff
At Flores ikke skulle have niveau synes jeg ikke man kan sige. Han har haft en noget rodet start, og holdet har ikke fungeret. Det er jo næppe for sjov at både Feyenoord og Werder var ude efter ham. Hvis vi giver op på ham efter et halvt år, så bør Gaarde ryge samme vej.
Flores bliver en nøglespiller i AaB. Han skal jo også have en chance for at komme igang. Et halvt år er ikke unormalt for eksotiske indslag i suppen. Se bare Ndoye, eller Santander.
Flores bliver en nøglespiller i AaB. Han skal jo også have en chance for at komme igang. Et halvt år er ikke unormalt for eksotiske indslag i suppen. Se bare Ndoye, eller Santander.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Enig.jonas386 skrev:At Flores ikke skulle have niveau synes jeg ikke man kan sige. Han har haft en noget rodet start, og holdet har ikke fungeret. Det er jo næppe for sjov at både Feyenoord og Werder var ude efter ham. Hvis vi giver op på ham efter et halvt år, så bør Gaarde ryge samme vej.
Derudover kommer det forhåbentlig til at gøre en stor forskel at der kun venter Flores én strabadserende landsholdstur til foråret, hvilket er noget mere overkommeligt end de tre landsholdsture der var i efteråret.