Mike80 skrev:sulakvelidze skrev:Mike80 skrev:Min historik herinde og generelt bevidner fint, at jeg står på mål for mine holdninger og tager debatten selv i modvind.
Nej, din historik herinde viser det stik modsatte. Du har utallige gange vist tudefjæs, smækket med døren og opført dig som en forsmået kælling. At være i modvind er ikke det samme som at tage debatten i modvind. Særligt ikke, når man som dig utallige gange har ignoreret gentagne forsøg på sober debat fra forskellige debattører.
Mike80 skrev:Jeg har oprettet et emne på ulvegraven.dk og henvist til debatside.dk. med opfordring til at læse med herinde, hvilket vil ikke helt harmonerer med at jeg skulle være bange for at blive klædt af foran egne fans?
Jeg er flere gange stødt på debattråde på Ulvegraven, hvor FCM-debattører har forholdt sig særdeles kritisk til FCM, Benham og klubbens retning - og der er endda brugt sammenligninger med luder, legetøj og mere af den slags, du flejner ud over, når du ser det fra en AaB'er på debatsiden. Men på Ulvegraven tør du ikke tage samme debat.
Mike80 skrev:Din agenda med at læse med på sidelinjen som anonym på ulvegraven for kun at refererer og citater alt brugbart (læs FCM negativt) herinde, så du sikker på at få dine positive tilkendegivelser, undgå at tage debatten og booste din selvfede viser du en kujon og det jo er dig som er alt det kylling i en debat du så gerne vil pålægge mig.
Min agenda med at besøge Ulvegraven er at blive underholdt - og helst på den skadefro måde. Derfor gør jeg det kun, når FCM taber, eller når der sker noget underholdende som fx trænerfyring, salg af klubben til en rig milliardær, gigantiske underskud og lignende. Jeg har aldrig så meget som overvejet at deltage i en debat på Ulvegraven. Det handler ikke om niveauet. Det handler alene om, at der er grænser for, hvor meget tid jeg gider bruge på den slags. Kald du mig bare selvfed, kujon og kylling af den grund. Noget siger mig, at den slags preller mere af på mig, end det gør på dig.
Mike80 skrev:Du starter et indlæg med et hysterisk "hahaha", bruger øgenavne "kylling" "jante", henviser til jehova, påstår jeg tidligere har holdt med SIF og henviser til postulater omkring janteloven du med garanti ikke kan citere mig for.
På side 227 i Hvorfor hade FCM-tråden konstaterede Doukas til en af dine bizarre konklusioner: "Det er jo bare ren nonsense. Så fordi man skriver som en havnearbejder, så er man underlagt janteloven?"
Hvortil du svarede: "Jantelov et en følelse over nogle tror de er noget! Når man tyr til øgenavne, pik og patter postulater eller generelt bare er utrolig modigt bag sin computer skærm med skældsord og dumme bemærkninger. Så man ramt så meget på følelserne omkring emnet, at man taber sutten og kun har tilbage at råbe højt og grimt. En debattør i balance ville jo ikke have det behov."
Citat slut.
Mike80 skrev:Person angreb som kun viser, hvor lidt argumenter du har iforhold til reel debat. Samtidligt er velvidende om, at hvis jeg svarer igen i samme tone venter en udelukkelse hvilket vel også er grunden til du ikke tør vise dig frem på ulvegraven selvom du jo er forbi. Det sgu dig som er en kylling her min gode ven. At du så i samme åndedrag undrer dig over jeg ikke gider svarer viser blot at du også er en dum kylling.
Du har mange gange i FCM-tråden forsøgt at anlægge en udstråling af overskud. Det ser nu (igen-igen-igen) ud til at være krakeleret for dig.
Du kan råbe højt, tale grimmere og blive mere personlig alt det du vil. Din store fokus på mig som debatør, dit behov for at høre mig retfærdigøre min færden, og hvilke debater jeg tager viser jo blot, at jeg har trådt dig gevaldigt over fødderne tidligere.
Tyv tror hver mand stjåler, og din store fokus på mig og ikke mindst dit behov for personangreb udstiller jo netop dig, som det forsmåede tudefjæs du så gerne vil pådutte mig. Øgenavne, børnegloser, begyndende argumenter med "hahaha". Du vil så gerne fremstå med overskud, og ingen tvivl om du ser dig selv som en selvudnævnt konge herinde: Men helt ærlig så det jo ikke dybere psykoligi at gennemskue at øgenavne og børnegloser er argumenter som ligger lige over "du dum fordi jeg siger det" i børnehaven.
Lad være at postulere jeg preller af på dig nær jeg ikke kan skrive et indlæg herinde uden du drejer debatten overpå på mig som debatør. Lad være at sige jeg preller af når du åbenbart kender min debat historik på ulvegraven og tilmed mener at kunne huske hvad jeg udtrykker på side 227 i anden tråd.
(Et citat hvor jeg iøvrigt ret klart forklarer at Jantelov er følelser, og dine skældsord blot et ydtryk for de stærke følelser netop Janteloven vækker i Nordjylland)
Du pådutter mig at stikke af fra debat som en sandhed fordi jeg ikke gider svare på dine provokationer. Du pådutter mig at holde med SIF selvom jeg hele min ungdom har boet i herning og holdt med FCM siden 1999. Det ynkeligt og udtryk for den forsmåethed du har travlt med at fralægge dig.
Jeg gider ikke debatere med dig fordi du ikke formår at debaterer. Det tog os 1 tråd at komme ned på det niveau hvor debatten allerede er afløst af personligt mudderkast og det gider jeg fortsat ikke bidrage videre til. Længere er den ikke min ven, men fantaser du bare videre i dine "sandheder" om hvem jeg er.
Farvel
Hej nuser-Mike.
Du har mange gange på debatsiden rakket ned på AaB-tilhængere og nordjyder generelt. Du har igen og igen givet udtryk for ringeagt over for nordjysk mentalitet, og ingen på hele internettet har vel nævnt janteloven mere end dig i dit forsøg på at fremstille nordjyder som misundelige, indskrænkede nederlagsmennesker.
Jeg tror ikke, at følgende oplysning er ny for dig, men du synes gang på gang at glemme den. Så du får den alligevel: Når man som gæst på et hvilket som helst fodboldforum opfører sig så uopdragent og nedladende som dig, så får man med grovfilen. Det gør man blandt Brøndby-fans, FCK-fans og alle andre fans på deres eget forum. Prøv eventuelt at oprette en falsk AaB-profil og se, hvordan den bliver modtaget på Ulvegraven, hvis du taler lige så respektløst og vedholdende om FCM og vestjyder der, som du gør om AaB og nordjyder her.
Men at du opfører dig sådan, er sådan set okay med mig. Jeg kan godt lide lidt rav i den, så jeg har aldrig overvejet at anmelde dig til debatsidens administratorer. Og jeg har heller ikke noget imod at tage endnu en dans med dig, når du næste gang har tørret dine øjne og pudset din lille næse.
Så helt ærligt, jante-mike: Langt hen ad vejen kan jeg rumme din opførsel og dine provokationer. Jeg kan endda tåle, at du undviger saglige og sobre forsøg på at debattere med dig, når det er tydeligt, at du ikke har svar på tiltale. For så i stedet med stor krigslyst at kaste dig over de mere usaglige. Alt det er sådan set godt nok.
Men jøsses, du almægtige Jehova, hvor har jeg dog svært ved at tyre dit gigantiske tudefjæs og evige offerretorik. Jeg er ikke den eneste, der her på stedet betragter dig som en forsmået kælling. Og du ved jo også godt, at der også på Ulvegraven er brugere, der ser skævt til din opførsel her. Og det er sgu ikke så sært, for når man først gør en karriere ud af at snakke om janteloven og derefter tuder over at blive kaldt jante-mike – ja, så er man nærtagende i en grad, der er helt ude i de allermest ømskindede, kvindagtige proportioner.
Og ja, jeg synes faktisk, at du er et nærtagende tudefjæs. Du er sådan set ganske underholdende, men du er stadig et flæbehoved af dimensioner, jeg ikke tidligere har oplevet.
Du er velkommen til at synes det samme om mig. Det er fuldstændig i orden. Du må også synes alt muligt andet om mig – inklusive at jeg ser mig selv som konge af debatsiden. Den påstand har du slynget ud før, og det preller lige så meget af på mig nu som dengang. Lige som da du beskyldte mig for at være administrator.
Det er bare sjovt, at du det ene øjeblik er fremme i skoene med flabetheder og personlige samt generelle svinere – og det næste slet ikke kan kapere at blive kaldt jante-mike eller lignende grusomheder.
Hav en fortræffelig jul. Når du i morgen ser din søn pakke sin gave ud, så trøst dig med, at han aldrig bliver lige så ond, dum og langt under dit fantastiske niveau som mig.