Økonomi i dansk fodbold

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Re: Økonomi i dansk fodbold

Indlæg af FlæskeFrank » 23. dec 2016, 12:48

Mike80 skrev:Det fratager selvsagt ingen fra at debattere om man bedre kan lide holdets nye mere offensive stil. Der hvor kæden hopper af og dobbeltmoralen sætter ind er hvis man oprigtigt mener, at:
- De fortsat eksisterende defensive hold nu snyder!
- At de defensive holds succes, mesterskaber og gruppespil ikke har samme værdi nu man selv har valgt en mere offensiv stil!
- At man fra fodboldforbund burde sætte ind med regler og sanktioner for at straffe den defensive stil, da den måske har større sportslig succes end den offensiv man har valgt idag.

Det disse argumenter overfor andre klubbers gøren og laden man skal ligge væk, og istedet glæde dig over at ens egen klub har valgt en spillestil man selv synes bedre om. Det andet bliver dobbeltmoral.
Nu var snakken vel først og fremmest om plus/minus økonomi. Og her var drøftelserne om økonomiske strammere regler. Og det ser du ikke som en vej, formentlig primært fordi det vil ramme din klub. Men man har vel løsninger også i store ligaer, som sikrer en vis styring. Barcelona fik jo f.eks. transferforbud(anden grund), men kunne også være et styringsredskab. Det kan godt være, at du mener, at det er ikke et problem, sålænge der er nogen som betaler regningen. Men dansk ishockey var jo også ved at kollapse, fordi de efter tur gik på røven. Og det var ødelæggende for de ellers fine sportslige resultater.

Igen - jeg peger ikke fingre - men vil gerne den slags til livs(dårlig økonomi).

Omkring offensiv og mindre offensiv spil. FCK blev mestre i 2009(eller deromkring) med noget af det mest røvsyge spil. Det er 10 gange nemmere at anerkende FCKs mesterskab denne sæson, med det spil de leverer her i efteråret. Det har intet med fortjenthed at gøre.

I øvrigt lidt komisk, at du forsvarer alle spillestile ligemeget, når Rasmus Ankersen ævler om expected points. Nu har I igen regnet jeg frem til, at I har fået for få point(fem point for lidt i efteråret) ift. jeres eget verdensbillede. Det er BIF/AGF-verdensbillede - vi er de bedste, men har en dårlig sæson. AGF har vel ikke været bedre end nr. 5 i dette årtusind og Brøndby ikke mester siden 2005. Hvorlænge skal de to klubber have lov til at sige, at det blot er "forkert" sæson ? Tilsvarende hvorlænge må Ankersen sige, at alt er godt, fordi de expected points viser vi er bedre ?
- FlæskeFrank

Mike80
1. div
1. div
Favoritspiller: Søren Skriver

Indlæg af Mike80 » 23. dec 2016, 14:41

sulakvelidze skrev:
Mike80 skrev:Man kunne nemt blive forvirret hvis man gerne ville.

For god ordens skyld vil jeg da gerne pointere, at man sagtens kan debattere feks. Defensiv kontra offensiv fodbold. Man må også gerne synes offensivt fodbold er klart at foretrække selvom man engang selv har spillet defensiv og måske endda været succesfuld med en defensiv spillestil og vundet medaljer, været i europæisk gruppespil osv.

Det fratager selvsagt ingen fra at debattere om man bedre kan lide holdets nye mere offensive stil. Der hvor kæden hopper af og dobbeltmoralen sætter ind er hvis man oprigtigt mener, at:
- De fortsat eksisterende defensive hold nu snyder!
- At de defensive holds succes, mesterskaber og gruppespil ikke har samme værdi nu man selv har valgt en mere offensiv stil!
- At man fra fodboldforbund burde sætte ind med regler og sanktioner for at straffe den defensive stil, da den måske har større sportslig succes end den offensiv man har valgt idag.

Det disse argumenter overfor andre klubbers gøren og laden man skal ligge væk, og istedet glæde dig over at ens egen klub har valgt en spillestil man selv synes bedre om. Det andet bliver dobbeltmoral.

Til alle som skulle have interesse i FCM (positiv eller negativ) er man velkommen til at deltage i debatten på ulvegraven.dk hvis man alligevel læser jævnligt.

Man skal dog forvente at moderere sit sprogbrug til "voksensprog".
Man skal ikke forvente at der kommer en moderatorer og udelukker debattører hvis de ikke er enige med dig.
Man skal heller ikke forvente ubetinget positive tilkendegivelser så snart man opfinder et ny fed måde at udtrykke sin fcm negativitet. (Hvilket selvfølgelig kan ramme end på den selvtillid og selvfede man hurtigt kunne få bygget op herinde)
Men hvis man stadig "tør" og ikke mindst formår at tage debatten er man meget velkommen.

Glædelig jul.
Mike
Hahahaha! Det sidste med Ulvegraven er eddermame humor på højt plan. Særligt når det kommer fra dig, som (når du da ikke lige smækker med døren og med forsmået kællingefjæs tager en pause fra debatsiden) ihærdigt kæmper et Jehova-forsvar for FCM på denne side - men på selv samme tid er en kylling i identiske FCM-debatter på Ulvegraven. Der møder man præcis samme kritik og syn på FCM, som man gør her. Men der tør du ikke tage debatten. Hvorfor ikke, Mike? Du har jo lige igen-igen givet udtryk for, at debatniveauet er så meget bedre på Ulvegraven end her, så hvorfor tør du ikke kæmpe FCM-forsvaret der?

Jeg har spurgt dig om det før uden at få et svar, så jeg forventer det heller ikke her. Jeg ved også, at du er en kylling. Det har du vist så mange gange før. Det er bare så komisk at se dig fremhæve den ulvegrav, når netop du viger langt uden om de hårdeste debatter der. Lige som det er komisk, at du nu igen-igen-igen henvender dig til mig, selv om du efterhånden utallige gange har bekendtgjort, at nu er det i hvert fald helt slut, og denne gang mener du det bare, fordi du er for højt hævet over mit niveau til at ville debattere med mig.

Til din orientering: der er allerede fra fodboldforbund sat ind med regler og restriktioner over for klubber, der sejler økonomisk. Og debatten om det er helt på sin plads. På debatsiden og alle steder blandt fodboldfolk. Og det er den uanset om AaB tidligere har været en af den slags klubber. Det handler lige så lidt om dobbeltmoral, som janteloven handlede om at bruge grimme ord, dengang du i et af dine pragtindlæg kom til at påstå det.

PS: Det er i øvrigt også helt ok, at du ser ned på Silkeborg IF, selv om du holdt med dem i 90erne.
Min historik herinde og generelt bevidner fint, at jeg står på mål for mine holdninger og tager debatten selv i modvind. Jeg har oprettet et emne på ulvegraven.dk og henvist til debatside.dk. med opfordring til at læse med herinde, hvilket vil ikke helt harmonerer med at jeg skulle være bange for at blive klædt af foran egne fans?

Din agenda med at læse med på sidelinjen som anonym på ulvegraven for kun at refererer og citater alt brugbart (læs FCM negativt) herinde, så du sikker på at få dine positive tilkendegivelser, undgå at tage debatten og booste din selvfede viser du en kujon og det jo er dig som er alt det kylling i en debat du så gerne vil pålægge mig.

Du starter et indlæg med et hysterisk "hahaha", bruger øgenavne "kylling" "jante", henviser til jehova, påstår jeg tidligere har holdt med SIF og henviser til postulater omkring janteloven du med garanti ikke kan citere mig for. Person angreb som kun viser, hvor lidt argumenter du har iforhold til reel debat. Samtidligt er velvidende om, at hvis jeg svarer igen i samme tone venter en udelukkelse hvilket vel også er grunden til du ikke tør vise dig frem på ulvegraven selvom du jo er forbi. Det sgu dig som er en kylling her min gode ven. At du så i samme åndedrag undrer dig over jeg ikke gider svarer viser blot at du også er en dum kylling.

Go jul til folket! Og tak for udelukkelsen..

Mike

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 23. dec 2016, 15:30

Mike80 skrev:Min historik herinde og generelt bevidner fint, at jeg står på mål for mine holdninger og tager debatten selv i modvind.
Nej, din historik herinde viser det stik modsatte. Du har utallige gange vist tudefjæs, smækket med døren og opført dig som en forsmået kælling. At være i modvind er ikke det samme som at tage debatten i modvind. Særligt ikke, når man som dig utallige gange har ignoreret gentagne forsøg på sober debat fra forskellige debattører.
Mike80 skrev:Jeg har oprettet et emne på ulvegraven.dk og henvist til debatside.dk. med opfordring til at læse med herinde, hvilket vil ikke helt harmonerer med at jeg skulle være bange for at blive klædt af foran egne fans?
Jeg er flere gange stødt på debattråde på Ulvegraven, hvor FCM-debattører har forholdt sig særdeles kritisk til FCM, Benham og klubbens retning - og der er endda brugt sammenligninger med luder, legetøj og mere af den slags, du flejner ud over, når du ser det fra en AaB'er på debatsiden. Men på Ulvegraven tør du ikke tage samme debat.
Mike80 skrev:Din agenda med at læse med på sidelinjen som anonym på ulvegraven for kun at refererer og citater alt brugbart (læs FCM negativt) herinde, så du sikker på at få dine positive tilkendegivelser, undgå at tage debatten og booste din selvfede viser du en kujon og det jo er dig som er alt det kylling i en debat du så gerne vil pålægge mig.
Min agenda med at besøge Ulvegraven er at blive underholdt - og helst på den skadefro måde. Derfor gør jeg det kun, når FCM taber, eller når der sker noget underholdende som fx trænerfyring, salg af klubben til en rig milliardær, gigantiske underskud og lignende. Jeg har aldrig så meget som overvejet at deltage i en debat på Ulvegraven. Det handler ikke om niveauet. Det handler alene om, at der er grænser for, hvor meget tid jeg gider bruge på den slags. Kald du mig bare selvfed, kujon og kylling af den grund. Noget siger mig, at den slags preller mere af på mig, end det gør på dig.
Mike80 skrev:Du starter et indlæg med et hysterisk "hahaha", bruger øgenavne "kylling" "jante", henviser til jehova, påstår jeg tidligere har holdt med SIF og henviser til postulater omkring janteloven du med garanti ikke kan citere mig for.
På side 227 i Hvorfor hade FCM-tråden konstaterede Doukas til en af dine bizarre konklusioner: "Det er jo bare ren nonsense. Så fordi man skriver som en havnearbejder, så er man underlagt janteloven?"

Hvortil du svarede: "Jantelov et en følelse over nogle tror de er noget! Når man tyr til øgenavne, pik og patter postulater eller generelt bare er utrolig modigt bag sin computer skærm med skældsord og dumme bemærkninger. Så man ramt så meget på følelserne omkring emnet, at man taber sutten og kun har tilbage at råbe højt og grimt. En debattør i balance ville jo ikke have det behov."

Citat slut.
Mike80 skrev:Person angreb som kun viser, hvor lidt argumenter du har iforhold til reel debat. Samtidligt er velvidende om, at hvis jeg svarer igen i samme tone venter en udelukkelse hvilket vel også er grunden til du ikke tør vise dig frem på ulvegraven selvom du jo er forbi. Det sgu dig som er en kylling her min gode ven. At du så i samme åndedrag undrer dig over jeg ikke gider svarer viser blot at du også er en dum kylling.
Du har mange gange i FCM-tråden forsøgt at anlægge en udstråling af overskud. Det ser nu (igen-igen-igen) ud til at være krakeleret for dig.

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 23. dec 2016, 16:57

sulakvelidze skrev:
Mike80 skrev:Min historik herinde og generelt bevidner fint, at jeg står på mål for mine holdninger og tager debatten selv i modvind.
Nej, din historik herinde viser det stik modsatte. Du har utallige gange vist tudefjæs, smækket med døren og opført dig som en forsmået kælling. At være i modvind er ikke det samme som at tage debatten i modvind. Særligt ikke, når man som dig utallige gange har ignoreret gentagne forsøg på sober debat fra forskellige debattører.
Mike80 skrev:Jeg har oprettet et emne på ulvegraven.dk og henvist til debatside.dk. med opfordring til at læse med herinde, hvilket vil ikke helt harmonerer med at jeg skulle være bange for at blive klædt af foran egne fans?
Jeg er flere gange stødt på debattråde på Ulvegraven, hvor FCM-debattører har forholdt sig særdeles kritisk til FCM, Benham og klubbens retning - og der er endda brugt sammenligninger med luder, legetøj og mere af den slags, du flejner ud over, når du ser det fra en AaB'er på debatsiden. Men på Ulvegraven tør du ikke tage samme debat.
Mike80 skrev:Din agenda med at læse med på sidelinjen som anonym på ulvegraven for kun at refererer og citater alt brugbart (læs FCM negativt) herinde, så du sikker på at få dine positive tilkendegivelser, undgå at tage debatten og booste din selvfede viser du en kujon og det jo er dig som er alt det kylling i en debat du så gerne vil pålægge mig.
Min agenda med at besøge Ulvegraven er at blive underholdt - og helst på den skadefro måde. Derfor gør jeg det kun, når FCM taber, eller når der sker noget underholdende som fx trænerfyring, salg af klubben til en rig milliardær, gigantiske underskud og lignende. Jeg har aldrig så meget som overvejet at deltage i en debat på Ulvegraven. Det handler ikke om niveauet. Det handler alene om, at der er grænser for, hvor meget tid jeg gider bruge på den slags. Kald du mig bare selvfed, kujon og kylling af den grund. Noget siger mig, at den slags preller mere af på mig, end det gør på dig.
Mike80 skrev:Du starter et indlæg med et hysterisk "hahaha", bruger øgenavne "kylling" "jante", henviser til jehova, påstår jeg tidligere har holdt med SIF og henviser til postulater omkring janteloven du med garanti ikke kan citere mig for.
På side 227 i Hvorfor hade FCM-tråden konstaterede Doukas til en af dine bizarre konklusioner: "Det er jo bare ren nonsense. Så fordi man skriver som en havnearbejder, så er man underlagt janteloven?"

Hvortil du svarede: "Jantelov et en følelse over nogle tror de er noget! Når man tyr til øgenavne, pik og patter postulater eller generelt bare er utrolig modigt bag sin computer skærm med skældsord og dumme bemærkninger. Så man ramt så meget på følelserne omkring emnet, at man taber sutten og kun har tilbage at råbe højt og grimt. En debattør i balance ville jo ikke have det behov."

Citat slut.
Mike80 skrev:Person angreb som kun viser, hvor lidt argumenter du har iforhold til reel debat. Samtidligt er velvidende om, at hvis jeg svarer igen i samme tone venter en udelukkelse hvilket vel også er grunden til du ikke tør vise dig frem på ulvegraven selvom du jo er forbi. Det sgu dig som er en kylling her min gode ven. At du så i samme åndedrag undrer dig over jeg ikke gider svarer viser blot at du også er en dum kylling.
Du har mange gange i FCM-tråden forsøgt at anlægge en udstråling af overskud. Det ser nu (igen-igen-igen) ud til at være krakeleret for dig.
Du kan råbe højt, tale grimmere og blive mere personlig alt det du vil. Din store fokus på mig som debatør, dit behov for at høre mig retfærdigøre min færden, og hvilke debater jeg tager viser jo blot, at jeg har trådt dig gevaldigt over fødderne tidligere.

Tyv tror hver mand stjåler, og din store fokus på mig og ikke mindst dit behov for personangreb udstiller jo netop dig, som det forsmåede tudefjæs du så gerne vil pådutte mig. Øgenavne, børnegloser, begyndende argumenter med "hahaha". Du vil så gerne fremstå med overskud, og ingen tvivl om du ser dig selv som en selvudnævnt konge herinde: Men helt ærlig så det jo ikke dybere psykoligi at gennemskue at øgenavne og børnegloser er argumenter som ligger lige over "du dum fordi jeg siger det" i børnehaven.

Lad være at postulere jeg preller af på dig nær jeg ikke kan skrive et indlæg herinde uden du drejer debatten overpå på mig som debatør. Lad være at sige jeg preller af når du åbenbart kender min debat historik på ulvegraven og tilmed mener at kunne huske hvad jeg udtrykker på side 227 i anden tråd.
(Et citat hvor jeg iøvrigt ret klart forklarer at Jantelov er følelser, og dine skældsord blot et ydtryk for de stærke følelser netop Janteloven vækker i Nordjylland)

Du pådutter mig at stikke af fra debat som en sandhed fordi jeg ikke gider svare på dine provokationer. Du pådutter mig at holde med SIF selvom jeg hele min ungdom har boet i herning og holdt med FCM siden 1999. Det ynkeligt og udtryk for den forsmåethed du har travlt med at fralægge dig.

Jeg gider ikke debatere med dig fordi du ikke formår at debaterer. Det tog os 1 tråd at komme ned på det niveau hvor debatten allerede er afløst af personligt mudderkast og det gider jeg fortsat ikke bidrage videre til. Længere er den ikke min ven, men fantaser du bare videre i dine "sandheder" om hvem jeg er.

Farvel

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 23. dec 2016, 17:04

Hvorfor svarer du ikke bare på hvorfor du ikke er ligeså engageret på graven, som herinde? Hvis niveauet er så meget højere, hvorfor så ikke debattere med ligesindede der kommer fra samme udgangspunkt som dig selv?
Du bryder dig ikke om at blive kaldt navne osv, hvilket jeg godt forstår, men det er vel bare endnu en grund til at tage de her debatter på graven.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 23. dec 2016, 17:56

jonas386 skrev:Hvorfor svarer du ikke bare på hvorfor du ikke er ligeså engageret på graven, som herinde? Hvis niveauet er så meget højere, hvorfor så ikke debattere med ligesindede der kommer fra samme udgangspunkt som dig selv?
Du bryder dig ikke om at blive kaldt navne osv, hvilket jeg godt forstår, men det er vel bare endnu en grund til at tage de her debatter på graven.
Hej Jonas.

For det første fordi jeg ikke behøver retfærdigøre overfor nogen hvor og hvad jeg debaterer.
For det andet fordi jeg som tilhænger af FCM kan vælge flere platforme, hvor jeg ønsker at tage debatten feks. FB eller på stadion. Det ikke raketvidenskab og mon ikke de fleste godt kan regne ud at alt min FCM debat med egne fans ikke nødvendigvis kun kan ses på ulvegraven.dk
For det 3. Fordi det jo ikke er wt reelt spørgsmål. Det en retorik som skal underbygge et påstået postulat vedr. Min person og om jeg tør tage en debat osv. Svarer jeg på det spørgsmål kommer der et nyt postulat, som igen beviser hvem jeg er hvis ikke jeg netop svarer på det spørgsmål.

Mike

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 23. dec 2016, 18:08

Mike80 skrev:
sulakvelidze skrev:

Citat slut.
Du kan råbe højt, tale grimmere og blive mere personlig alt det du vil. Din store fokus på mig som debatør, dit behov for at høre mig retfærdigøre min færden, og hvilke debater jeg tager viser jo blot, at jeg har trådt dig gevaldigt over fødderne tidligere.

Tyv tror hver mand stjåler, og din store fokus på mig og ikke mindst dit behov for personangreb udstiller jo netop dig, som det forsmåede tudefjæs du så gerne vil pådutte mig. Øgenavne, børnegloser, begyndende argumenter med "hahaha". Du vil så gerne fremstå med overskud, og ingen tvivl om du ser dig selv som en selvudnævnt konge herinde: Men helt ærlig så det jo ikke dybere psykoligi at gennemskue at øgenavne og børnegloser er argumenter som ligger lige over "du dum fordi jeg siger det" i børnehaven.

Lad være at postulere jeg preller af på dig nær jeg ikke kan skrive et indlæg herinde uden du drejer debatten overpå på mig som debatør. Lad være at sige jeg preller af når du åbenbart kender min debat historik på ulvegraven og tilmed mener at kunne huske hvad jeg udtrykker på side 227 i anden tråd.
(Et citat hvor jeg iøvrigt ret klart forklarer at Jantelov er følelser, og dine skældsord blot et ydtryk for de stærke følelser netop Janteloven vækker i Nordjylland)

Du pådutter mig at stikke af fra debat som en sandhed fordi jeg ikke gider svare på dine provokationer. Du pådutter mig at holde med SIF selvom jeg hele min ungdom har boet i herning og holdt med FCM siden 1999. Det ynkeligt og udtryk for den forsmåethed du har travlt med at fralægge dig.

Jeg gider ikke debatere med dig fordi du ikke formår at debaterer. Det tog os 1 tråd at komme ned på det niveau hvor debatten allerede er afløst af personligt mudderkast og det gider jeg fortsat ikke bidrage videre til. Længere er den ikke min ven, men fantaser du bare videre i dine "sandheder" om hvem jeg er.

Farvel
Hej nuser-Mike.

Du har mange gange på debatsiden rakket ned på AaB-tilhængere og nordjyder generelt. Du har igen og igen givet udtryk for ringeagt over for nordjysk mentalitet, og ingen på hele internettet har vel nævnt janteloven mere end dig i dit forsøg på at fremstille nordjyder som misundelige, indskrænkede nederlagsmennesker.

Jeg tror ikke, at følgende oplysning er ny for dig, men du synes gang på gang at glemme den. Så du får den alligevel: Når man som gæst på et hvilket som helst fodboldforum opfører sig så uopdragent og nedladende som dig, så får man med grovfilen. Det gør man blandt Brøndby-fans, FCK-fans og alle andre fans på deres eget forum. Prøv eventuelt at oprette en falsk AaB-profil og se, hvordan den bliver modtaget på Ulvegraven, hvis du taler lige så respektløst og vedholdende om FCM og vestjyder der, som du gør om AaB og nordjyder her.

Men at du opfører dig sådan, er sådan set okay med mig. Jeg kan godt lide lidt rav i den, så jeg har aldrig overvejet at anmelde dig til debatsidens administratorer. Og jeg har heller ikke noget imod at tage endnu en dans med dig, når du næste gang har tørret dine øjne og pudset din lille næse.

Så helt ærligt, jante-mike: Langt hen ad vejen kan jeg rumme din opførsel og dine provokationer. Jeg kan endda tåle, at du undviger saglige og sobre forsøg på at debattere med dig, når det er tydeligt, at du ikke har svar på tiltale. For så i stedet med stor krigslyst at kaste dig over de mere usaglige. Alt det er sådan set godt nok.

Men jøsses, du almægtige Jehova, hvor har jeg dog svært ved at tyre dit gigantiske tudefjæs og evige offerretorik. Jeg er ikke den eneste, der her på stedet betragter dig som en forsmået kælling. Og du ved jo også godt, at der også på Ulvegraven er brugere, der ser skævt til din opførsel her. Og det er sgu ikke så sært, for når man først gør en karriere ud af at snakke om janteloven og derefter tuder over at blive kaldt jante-mike – ja, så er man nærtagende i en grad, der er helt ude i de allermest ømskindede, kvindagtige proportioner.

Og ja, jeg synes faktisk, at du er et nærtagende tudefjæs. Du er sådan set ganske underholdende, men du er stadig et flæbehoved af dimensioner, jeg ikke tidligere har oplevet.

Du er velkommen til at synes det samme om mig. Det er fuldstændig i orden. Du må også synes alt muligt andet om mig – inklusive at jeg ser mig selv som konge af debatsiden. Den påstand har du slynget ud før, og det preller lige så meget af på mig nu som dengang. Lige som da du beskyldte mig for at være administrator.

Det er bare sjovt, at du det ene øjeblik er fremme i skoene med flabetheder og personlige samt generelle svinere – og det næste slet ikke kan kapere at blive kaldt jante-mike eller lignende grusomheder.

Hav en fortræffelig jul. Når du i morgen ser din søn pakke sin gave ud, så trøst dig med, at han aldrig bliver lige så ond, dum og langt under dit fantastiske niveau som mig.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. dec 2016, 18:08

Skal ham Mike ikke snart kyles ud på røv og albuer herfra? Hold kæft en nul-bon at høre på...
Janteloven eksisterer IKKE!

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 23. dec 2016, 18:11

Mike80 skrev:
jonas386 skrev:Hvorfor svarer du ikke bare på hvorfor du ikke er ligeså engageret på graven, som herinde? Hvis niveauet er så meget højere, hvorfor så ikke debattere med ligesindede der kommer fra samme udgangspunkt som dig selv?
Hej Jonas.

For det første fordi jeg ikke behøver retfærdigøre overfor nogen hvor og hvad jeg debaterer.
For det andet fordi jeg som tilhænger af FCM kan vælge flere platforme, hvor jeg ønsker at tage debatten feks. FB eller på stadion. Det ikke raketvidenskab og mon ikke de fleste godt kan regne ud at alt min FCM debat med egne fans ikke nødvendigvis kun kan ses på ulvegraven.dk
For det 3. Fordi det jo ikke er wt reelt spørgsmål. Det en retorik som skal underbygge et påstået postulat vedr. Min person og om jeg tør tage en debat osv. Svarer jeg på det spørgsmål kommer der et nyt postulat, som igen beviser hvem jeg er hvis ikke jeg netop svarer på det spørgsmål.

Mike
Enormt dårlig undskyldning. Du har tidligere netop forsvaret dit korstog på debatsiden med, at du kan lide at debattere FCM, hvor muligheden er. Du har muligheden på Ulvegraven, men når du møder samme kritik af FCM som den, du bekæmper så stædigt her, kryber du langt uden om.

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 23. dec 2016, 18:46

sulakvelidze skrev:
Mike80 skrev:
sulakvelidze skrev:

Citat slut.

Farvel
Hej nuser-Mike.

Du har mange gange på debatsiden rakket ned på AaB-tilhængere og nordjyder generelt. Du har igen og igen givet udtryk for ringeagt over for nordjysk mentalitet, og ingen på hele internettet har vel nævnt janteloven mere end dig i dit forsøg på at fremstille nordjyder som misundelige, indskrænkede nederlagsmennesker.

Jeg tror ikke, at følgende oplysning er ny for dig, men du synes gang på gang at glemme den. Så du får den alligevel: Når man som gæst på et hvilket som helst fodboldforum opfører sig så uopdragent og nedladende som dig, så får man med grovfilen. Det gør man blandt Brøndby-fans, FCK-fans og alle andre fans på deres eget forum. Prøv eventuelt at oprette en falsk AaB-profil og se, hvordan den bliver modtaget på Ulvegraven, hvis du taler lige så respektløst og vedholdende om FCM og vestjyder der, som du gør om AaB og nordjyder her.

Men at du opfører dig sådan, er sådan set okay med mig. Jeg kan godt lide lidt rav i den, så jeg har aldrig overvejet at anmelde dig til debatsidens administratorer. Og jeg har heller ikke noget imod at tage endnu en dans med dig, når du næste gang har tørret dine øjne og pudset din lille næse.

Så helt ærligt, jante-mike: Langt hen ad vejen kan jeg rumme din opførsel og dine provokationer. Jeg kan endda tåle, at du undviger saglige og sobre forsøg på at debattere med dig, når det er tydeligt, at du ikke har svar på tiltale. For så i stedet med stor krigslyst at kaste dig over de mere usaglige. Alt det er sådan set godt nok.

Men jøsses, du almægtige Jehova, hvor har jeg dog svært ved at tyre dit gigantiske tudefjæs og evige offerretorik. Jeg er ikke den eneste, der her på stedet betragter dig som en forsmået kælling. Og du ved jo også godt, at der også på Ulvegraven er brugere, der ser skævt til din opførsel her. Og det er sgu ikke så sært, for når man først gør en karriere ud af at snakke om janteloven og derefter tuder over at blive kaldt jante-mike – ja, så er man nærtagende i en grad, der er helt ude i de allermest ømskindede, kvindagtige proportioner.

Og ja, jeg synes faktisk, at du er et nærtagende tudefjæs. Du er sådan set ganske underholdende, men du er stadig et flæbehoved af dimensioner, jeg ikke tidligere har oplevet.

Du er velkommen til at synes det samme om mig. Det er fuldstændig i orden. Du må også synes alt muligt andet om mig – inklusive at jeg ser mig selv som konge af debatsiden. Den påstand har du slynget ud før, og det preller lige så meget af på mig nu som dengang. Lige som da du beskyldte mig for at være administrator.

Det er bare sjovt, at du det ene øjeblik er fremme i skoene med flabetheder og personlige samt generelle svinere – og det næste slet ikke kan kapere at blive kaldt jante-mike eller lignende grusomheder.

Hav en fortræffelig jul. Når du i morgen ser din søn pakke sin gave ud, så trøst dig med, at han aldrig bliver lige så ond, dum og langt under dit fantastiske niveau som mig.
Du råber lidt højere, bliver lidt mere personlig, tillægger mig lidt flere roller og postulater. Du gider ikke bruge tiden på Ulvegraven, men jeg sgu imponeret over den tid du bruger på at gentage dig selv iforhold til mig når du samtidigt postulerer, hvordan jeg bare preller af på dig.

Du gennemskuet min ven. Det muligt at debatside.dk synes det lækkert at læse dine positive Aalborg budskaber og dine fede FCM/jante mike tilsvinninger. Men udefra set er det ret tydeligt, du ikke har mere end en højere og grovere retorik når tingene spidser til, hvilket jo reelt bare er ret ynkeligt.

Som sagt: Tyv tror hver mand stjåler, og selvom jeg fylder en del mere for dig end din overskudsagtige indtagede rolle herinde vil stå ved, så lover jeg dig, at det omvendte absolut ikke er tilfældet når jeg hygger med familien og ungerne imorgen.

God jul

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 23. dec 2016, 19:12

Helt ok. Jeg står ved alt, hvad jeg skrev i mit forrige indlæg - for jeg mener hvert et ord. Du må hjertens gerne også mene alt, hvad du mener om mig - inklusiv at jeg er selvfed og ser mig selv som konge af debatsiden. Og du må gerne tro, at du fremstår overskudsagtig, når du kommer med den slags - og når du beklager dig over "jante-mike" og smækker med døren for 17. gang. Det er ikke det indtryk, du efterlader hos mig og andre herinde, men fred være med det.

Ha´det fint. Møs-møs på den forsmåede trutmund og et lille klap i pigenumsen.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 23. dec 2016, 19:29

Findes der en debattør (hvis man kan kalde ham det) derude, som bruger mere tid på en rivals forum end jante-mike? Det er faktisk ret unikt og måske er det en form for anerkendelse, at vi allesammen, samt vores mening om Fcm, fylder så meget i jante-mikes indskrænkede univers. :thumbsup:
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 23. dec 2016, 20:39

doukas skrev:Findes der en debattør (hvis man kan kalde ham det) derude, som bruger mere tid på en rivals forum end jante-mike? Det er faktisk ret unikt og måske er det en form for anerkendelse, at vi allesammen, samt vores mening om Fcm, fylder så meget i jante-mikes indskrænkede univers. :thumbsup:
Findes der et debatforum (hvis man kan kalde det det) derude, som bruger mere tid på en rival end debatside.dk? Det er faktisk ret unikt og måske er det en form for anerkendelse, at i allesammen, med jeres mening om Fcm, fylder så meget i nordjyllands indskrænkede univers. :thumbsup:

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 23. dec 2016, 21:03

sulakvelidze skrev:
Mike80 skrev:
Hej Jonas.

Mike
Enormt dårlig undskyldning. Du har tidligere netop forsvaret dit korstog på debatsiden med, at du kan lide at debattere FCM, hvor muligheden er. Du har muligheden på Ulvegraven, men når du møder samme kritik af FCM som den, du bekæmper så stædigt her, kryber du langt uden om.
Svaret var henvendt Jonas, og tror som sådan godt han kan gennemskue dig.

Men for dog ordens skyld. Tror du så jeg havde forventet, at du reelt havde godtaget et svar? Tak for at underbygge min pointe og 3. Årsag til at jeg ikke gider svare på dine "spørgsmål". Find evt. Dette svar frem igen næste gang du får lyst til at "spørge" på ny. (jeg sikker på du husker både tråd, og side nummer selvom vi leger jeg fylder så uendeligt lidt i dit univers! Blink, blink;-))

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 23. dec 2016, 21:05

Mike, hvis du vitterligt ville den sobre debat, saa har du rig mulighed for at diskutere det relevante emne med Flaeskefrank i denne traad. Du vaelger i stedet at brokke dig over nordjysk herremoral (hvilket er ekstremt janetlovsagtigt btw) selvom det som paapeget er komplet misforstaaet. Derfor bliver du genstand for haan, og du bruger saa din kostbare onlinetid paa at fortaelle gud og hver mand hvor meget de altsaa bare er totalt meget dummere end dig, for det er i virkeligheden det du soeger. Drama. Du er en fattigmands AllanPedersen, og du har ikke selverkendelsen til at indse det.

Og hold dig nu for pokker til den relevante traad naar du alligevel ikke vil diskutere emnet, i.e. om strammere regler er godt for DK-bold:

viewtopic.php?f=11&t=16182
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 23. dec 2016, 21:22

Buzz Killington skrev:Mike, hvis du vitterligt ville den sobre debat, saa har du rig mulighed for at diskutere det relevante emne med Flaeskefrank i denne traad. Du vaelger i stedet at brokke dig over nordjysk herremoral (hvilket er ekstremt janetlovsagtigt btw) selvom det som paapeget er komplet misforstaaet. Derfor bliver du genstand for haan, og du bruger saa din kostbare onlinetid paa at fortaelle gud og hver mand hvor meget de altsaa bare er totalt meget dummere end dig, for det er i virkeligheden det du soeger. Drama. Du er en fattigmands AllanPedersen, og du har ikke selverkendelsen til at indse det.

Og hold dig nu for pokker til den relevante traad naar du alligevel ikke vil diskutere emnet, i.e. om strammere regler er godt for DK-bold:

Ja, du har helt ret! Jeg skylder Flæskefrank et reelt svar og træls at debatten igen skal afspores, og at jeg desværre lod mig rive med, selvom emnet burde have været fortsat i dertil hørende tråd.

Jeg vil tage debatten videre med Flæskefrank.

Tak for øjenåbneren

Mike

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 23. dec 2016, 22:24

Mike80 skrev:
doukas skrev:Findes der en debattør (hvis man kan kalde ham det) derude, som bruger mere tid på en rivals forum end jante-mike? Det er faktisk ret unikt og måske er det en form for anerkendelse, at vi allesammen, samt vores mening om Fcm, fylder så meget i jante-mikes indskrænkede univers. :thumbsup:
Findes der et debatforum (hvis man kan kalde det det) derude, som bruger mere tid på en rival end debatside.dk? Det er faktisk ret unikt og måske er det en form for anerkendelse, at i allesammen, med jeres mening om Fcm, fylder så meget i nordjyllands indskrænkede univers. :thumbsup:
Du er virkelig god til at argumetere. Det må man give dig, og her fornemmer man virkelig, hvordan du gerne vil den sobre og saglige debat, ved at komme med skarpe, præcise og nøgtern betragtninger, som totalt forklare, hvorfor du bruger så aller helvedes meget tid på dette forum, når du så pisser led over den måde du bliver behandlet på.

Jante-mike, vi kommer aldrig til at diskutere Fcm på en måde eller tone som du bryder dig om.

So get fucking lost eller giv mig en VIRKELIG grund til hvorfor du er her - og lad være med at gentage det "ikke-svar" du gav Jonas som startede ud med, "at du ikke behøver retfærdiggøre, hvorfor du her". Jo du gør! Alt andet er en enorm omgang bullshit, som ville gøre selv Steinlein og Ankersen grønne af misundelse.

For mig at se, så er du her kun, fordi du elsker at skrige HYKLERE, DOBBELTMORAL eller JANTELOV når du kan se dit snit til det. Find noget andet at gå op i. Det må findes, selv på ude på heden.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 23. dec 2016, 22:43

Mike80 skrev:
sulakvelidze skrev:
Mike80 skrev:
Hej Jonas.

Mike

Men for dog ordens skyld. Tror du så jeg havde forventet, at du reelt havde godtaget et svar? Tak for at underbygge min pointe og 3. Årsag til at jeg ikke gider svare på dine "spørgsmål". Find evt. Dette svar frem igen næste gang du får lyst til at "spørge" på ny. (jeg sikker på du husker både tråd, og side nummer selvom vi leger jeg fylder så uendeligt lidt i dit univers! Blink, blink;-))
Stadig en enormt dårlig undskyldning. Og for god ordens skyld: Med google som hjælp kan man lynhurtigt finde både sidetråd og tidligere påstande - også på ulvegraven: https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=deb ... egraven.dk+

Og lad os da bare citere dig for guldkornet: "Jeg har min holdning og kan godt lide at debaterer FCM, så den kommer naturligvis til udtryk, hvor jeg mener den mest hører hjemme, nemlig i et fodbolddebatforum og i emner som vedr. Min klub."

Den lyst til at debattere FCM er sjovt nok ikke til stede på Ulvegraven, når brugere der giver udtryk for samme kritik af FCM, som du bekæmper så hårdt på debatsiden. Det er i sandhed et paradoks.

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 23. dec 2016, 23:25

sulakvelidze skrev:
Mike80 skrev:
sulakvelidze skrev:
Mike80 skrev:
Hej Jonas.

Mike

Stadig en enormt dårlig undskyldning. Og for god ordens skyld: Med google som hjælp kan man lynhurtigt finde både sidetråd og tidligere påstande - også på ulvegraven: https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=deb ... egraven.dk+

Og lad os da bare citere dig for guldkornet: "Jeg har min holdning og kan godt lide at debaterer FCM, så den kommer naturligvis til udtryk, hvor jeg mener den mest hører hjemme, nemlig i et fodbolddebatforum og i emner som vedr. Min klub."

Den lyst til at debattere FCM er sjovt nok ikke til stede på Ulvegraven, når brugere der giver udtryk for samme kritik af FCM, som du bekæmper så hårdt på debatsiden. Det er i sandhed et paradoks.
Lad mig referere til et andet guldkorn: Jeg behøver ikke retfærdiggøre min debat gøren og laden over for nogen generelt og overfor dig specifikt. Din selvfede fortæller dig jo tydeligvis, at du jo nok kender mig bedst, selv når jeg giver dit et reelt svar.

Du ønsker jo ikke svar! Lad være at lade som om du rent faktisk formulerer et spørgsmål. Længere er den jo faktisk ikke min ven. (Altså sådan i virkeligheden og ikke forvekslet med, at du rent faktisk står ved den)

Sådan generelt så prøv, at se om du ikke kan komme over mig. Du kører i ring, og jeg tror du klar til at komme videre selvom jeg tydligvis har gjort ondt af flere omgange. (Og ja vi kan godt lege jeg ikke har så du bibeholder dit overskud hvor alt jo bare preller af herinde! Vi vil jo helst ikke klædes af på hjemmebane ;-))

Det ER sgu ærgeligt debatten drukner i jante mike når andre herinde faktisn gerne vil den reelt.

Mike

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 23. dec 2016, 23:55

Mike80 skrev:
sulakvelidze skrev:
Mike80 skrev:
sulakvelidze skrev:
Mike80 skrev:
Hej Jonas.

Mike

Lad mig referere til et andet guldkorn: Jeg behøver ikke retfærdiggøre min debat gøren og laden over for nogen generelt og overfor dig specifikt. Din selvfede fortæller dig jo tydeligvis, at du jo nok kender mig bedst, selv når jeg giver dit et reelt svar.

Du ønsker jo ikke svar! Lad være at lade som om du rent faktisk formulerer et spørgsmål. Længere er den jo faktisk ikke min ven. (Altså sådan i virkeligheden og ikke forvekslet med, at du rent faktisk står ved den)

Sådan generelt så prøv, at se om du ikke kan komme over mig. Du kører i ring, og jeg tror du klar til at komme videre selvom jeg tydligvis har gjort ondt af flere omgange. (Og ja vi kan godt lege jeg ikke har så du bibeholder dit overskud hvor alt jo bare preller af herinde! Vi vil jo helst ikke klædes af på hjemmebane ;-))

Det ER sgu ærgeligt debatten drukner i jante mike når andre herinde faktisn gerne vil den reelt.

Mike
Jo, jeg ønsker faktisk et svar. Jeg har spurgt dig flere gange før, Og jeg spørger dig Igen lige ud ad landevejen: hvorfor er du så nidkær over for kritiske FCM-debatter på debatsiden, når du undviger de samme debatter og kritiske påstande på Ulvegraven? Du har jo selv forsvaret din store forbrug af tid på debatsiden med, at du godt kan lide at debattere FCM, hvor debatten mest hører hjemme. Det er et paradoks, at du så undviger den på et FCM-debatforum.

Du har en underlig indbildsk opfattelse af, at du skal afgøre, hvad vi må spørge dig om. Men det skal du ikke. Det er underligt, at du bruger så mege tid på et forum for folk, du har erklæret din ringeagt for. Og samtidig holder dig fra debatter på egen bane om emner, du ellers har erklæret din debatlyst over for. Det må vi godt spørge ind til. Og vi må gentage spørgsmålene, når svaret er søgt og ikke harmonerer med dine egne tidligere forklaringer.

Og nej, Mike. Du gør ikke ondt. Det er ikke mig, der gentagne gange har smækket med døren over for dig, flæbet om sprogbrug og garanteret, at nu var det uigenkaldeligt slut med at debattere med dig. Det er dig, der har gjort det over for mig, søde Mike.

Men du er underholdende. Som debattør har du ingen værdi, men det har jeg også for længst droppet at forvente af dig. Men du er underholdende, det skal du have.

Besvar