Jeg har gennemlæst din indlæg 2 gange. Første gang i den ikke redigerede version. Altså den hvor du efter at have gennemlæst ikke fandt dig selv tilstrækkeligt provokerende og derfor tilføjede:sulakvelidze skrev:Jo, jeg ønsker faktisk et svar. Jeg har spurgt dig flere gange før, Og jeg spørger dig Igen lige ud ad landevejen: hvorfor er du så nidkær over for kritiske FCM-debatter på debatsiden, når du undviger de samme debatter og kritiske påstande på Ulvegraven? Du har jo selv forsvaret din store forbrug af tid på debatsiden med, at du godt kan lide at debattere FCM, hvor debatten mest hører hjemme. Det er et paradoks, at du så undviger den på et FCM-debatforum.Mike80 skrev:Lad mig referere til et andet guldkorn: Jeg behøver ikke retfærdiggøre min debat gøren og laden over for nogen generelt og overfor dig specifikt. Din selvfede fortæller dig jo tydeligvis, at du jo nok kender mig bedst, selv når jeg giver dit et reelt svar.sulakvelidze skrev:Stadig en enormt dårlig undskyldning. Og for god ordens skyld: Med google som hjælp kan man lynhurtigt finde både sidetråd og tidligere påstande - også på ulvegraven: https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=deb ... egraven.dk+Mike80 skrev:Svaret var henvendt Jonas, og tror som sådan godt han kan gennemskue dig.sulakvelidze skrev:Enormt dårlig undskyldning. Du har tidligere netop forsvaret dit korstog på debatsiden med, at du kan lide at debattere FCM, hvor muligheden er. Du har muligheden på Ulvegraven, men når du møder samme kritik af FCM som den, du bekæmper så stædigt her, kryber du langt uden om.Mike80 skrev:
Hej Jonas.
For det første fordi jeg ikke behøver retfærdigøre overfor nogen hvor og hvad jeg debaterer.
For det andet fordi jeg som tilhænger af FCM kan vælge flere platforme, hvor jeg ønsker at tage debatten feks. FB eller på stadion. Det ikke raketvidenskab og mon ikke de fleste godt kan regne ud at alt min FCM debat med egne fans ikke nødvendigvis kun kan ses på ulvegraven.dk
For det 3. Fordi det jo ikke er wt reelt spørgsmål. Det en retorik som skal underbygge et påstået postulat vedr. Min person og om jeg tør tage en debat osv. Svarer jeg på det spørgsmål kommer der et nyt postulat, som igen beviser hvem jeg er hvis ikke jeg netop svarer på det spørgsmål.
Mike
Men for dog ordens skyld. Tror du så jeg havde forventet, at du reelt havde godtaget et svar? Tak for at underbygge min pointe og 3. Årsag til at jeg ikke gider svare på dine "spørgsmål". Find evt. Dette svar frem igen næste gang du får lyst til at "spørge" på ny. (jeg sikker på du husker både tråd, og side nummer selvom vi leger jeg fylder så uendeligt lidt i dit univers! Blink, blink;-))
Og lad os da bare citere dig for guldkornet: "Jeg har min holdning og kan godt lide at debaterer FCM, så den kommer naturligvis til udtryk, hvor jeg mener den mest hører hjemme, nemlig i et fodbolddebatforum og i emner som vedr. Min klub."
Den lyst til at debattere FCM er sjovt nok ikke til stede på Ulvegraven, når brugere der giver udtryk for samme kritik af FCM, som du bekæmper så hårdt på debatsiden. Det er i sandhed et paradoks.
Du ønsker jo ikke svar! Lad være at lade som om du rent faktisk formulerer et spørgsmål. Længere er den jo faktisk ikke min ven. (Altså sådan i virkeligheden og ikke forvekslet med, at du rent faktisk står ved den)
Sådan generelt så prøv, at se om du ikke kan komme over mig. Du kører i ring, og jeg tror du klar til at komme videre selvom jeg tydligvis har gjort ondt af flere omgange. (Og ja vi kan godt lege jeg ikke har så du bibeholder dit overskud hvor alt jo bare preller af herinde! Vi vil jo helst ikke klædes af på hjemmebane)
Det ER sgu ærgeligt debatten drukner i jante mike når andre herinde faktisn gerne vil den reelt.
Mike
Du har en underlig indbildsk opfattelse af, at du skal afgøre, hvad vi må spørge dig om. Men det skal du ikke. Det er underligt, at du bruger så mege tid på et forum for folk, du har erklæret din ringeagt for. Og samtidig holder dig fra debatter på egen bane om emner, du ellers har erklæret din debatlyst over for. Det må vi godt spørge ind til. Og vi må gentage spørgsmålene, når svaret er søgt og ikke harmonerer med dine egne tidligere forklaringer.
Og nej, Mike. Du gør ikke ondt. Det er ikke mig, der gentagne gange har smækket med døren over for dig, flæbet om sprogbrug og garanteret, at nu var det uigenkaldeligt slut med at debattere med dig. Det er dig, der har gjort det over for mig, søde Mike.
Men du er underholdende. Som debattør har du ingen værdi, men det har jeg også for længst droppet at forvente af dig. Men du er underholdende, det skal du have.
"Det er ikke mig, der gentagne gange har smækket med døren over for dig, flæbet om sprogbrug og garanteret, at nu var det uigenkaldeligt slut med at debattere med dig. Det er dig, der har gjort det over for mig, søde Mike."
Men hvis du har brug for at neglicere mig som undeholding, og derved stadig fremstå, som om jeg ikke fylder alverden, så fred være med det, søde.