Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Ham der Emil » 29. dec 2016, 18:12

FIDEL skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
KJ skrev:Ser Pusic som en markant forstærkning, men han er dyr. Derudover skriver Tipsbladet, at FCM helst vil sælge til udenlandsk klub. Jeg tror desværre ikke, Pusic er helt realistisk....
Vi smed rigtig mange dumme transfer-kroner efter Flores i sidste vindue. Lad os ikke gøre det samme igen med Pusic. Han er i mine øjne slet ikke den type, vi skal bruge (med mindre Gaarde også mener, vi grundlæggende skal ændre spillestil hen over vinteren). Og så er han ligaens største problembarn.
Ligaens største problembarn er vel mere Masango...
Desuden forstår jeg ikke helt det du skriver med spillestil.. Pusic kan jo sagtens spille i en 4-4-2 som en dygtig boksspiller samt opspilsstation. Teknisk er han jo fint med
Spillemæssigt tror jeg også, at han vil passe fint ind. Dog kan en type som han, smadre hele kollektivet i en trup.
I Esbjerg var spillerne jo lykkelige over at slippe af med ham.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 29. dec 2016, 18:16

En primadonna på et hold der har problemer nok i forvejen - nej tak!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 29. dec 2016, 18:18

Pucic er for mig drømme signingen!
Lad os få noget temperament ind i truppen. En som brænder efter at score og vinde.
Vi mangler så meget en rigtig angriber med mål næse og fysik. Ser Pucic som en af de allerbedste herhjemme på netop de parametre!
Skal der nogen sinde betales en 4-6 millioner for en spiller i AaB. Så lad det for gud skyld blive ham!
Han kommer til at score mange mål for os! Det er jeg ikke 1 sekund i tvivl om!
Og JA manden er speciel. Det er mange angribere når de ikke spiller og laver mål. De par ting kommer han ikke til at døje med at opnå her.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 29. dec 2016, 19:04

Gaarde6 skrev:Pucic er for mig drømme signingen!
Lad os få noget temperament ind i truppen. En som brænder efter at score og vinde.
Vi mangler så meget en rigtig angriber med mål næse og fysik. Ser Pucic som en af de allerbedste herhjemme på netop de parametre!
Skal der nogen sinde betales en 4-6 millioner for en spiller i AaB. Så lad det for gud skyld blive ham!
Og JA manden er speciel. Det er mange angribere når de ikke spiller og laver mål. De par ting kommer han ikke til at døje med at opnå her.
Ja, ja. Jeg vil bare sige, at hvis vi ender med at have brændt 4 mio af på Flores, og mindst det samme for Pusic, at vi derefter ender med endnu en mislykket sæson, så er det altså også sportsdirektøren som må ud. Det ville være en kæmpe sats af Gaarde. Tænk hvad vi kunne have fået for de penge.
Fodbold skal ses med hjertet!

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 29. dec 2016, 19:08

AaB 85 95 99 08 skrev:
Gaarde6 skrev:Pucic er for mig drømme signingen!
Ja, ja. Jeg vil bare sige, at hvis vi ender med at have brændt 4 mio af på Flores, og mindst det samme for Pusic, at vi derefter ender med endnu en mislykket sæson, så er det altså også sportsdirektøren som må ud. Det ville være en kæmpe sats af Gaarde. Tænk hvad vi kunne have fået for de penge.
Kan vi ikke nøjes med at konstatere, at selv hvis Gaarde fik fat i Messi, ville du være skuffet over at Suarez og Neymar ikke var med i handlen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 29. dec 2016, 19:16

AaB 85 95 99 08 skrev:
Giv nu for fanden manden tid. Alle, næsten, fra Sydamerika har skulle bruge minimum 6-12 for at falde til.
Hvis du har set ham spille tidligere, ville du også kunne se, hvor åbentlyst hans talent er.
Læg dertil, at manden har rejst frem og tilbage mellem Danmark og Peru, når han ikke har været småskadet.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 29. dec 2016, 19:46

AaB 85 95 99 08 skrev:
Hvem er det egentlig du gerne ser AaB hente, altså ud fra et realistisk perspektiv? Rent sportsligt må Pusic være fra den højeste hylde vi kan vælge fra! Dermed ikke sagt, at jeg ikke også har mine forbehold pga. hans utiltalende personlighed, men du råber op hele tiden, intet er godt nok, ikke engang en landsholdsprofil fra Peru der var i storklubbers søgelys.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 29. dec 2016, 22:40

Han skal ties ihjel.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 30. dec 2016, 01:15

Vi kan jo ikke give en endegyldig vurdering af Flores endnu, og selv om handlen var ambitiøs i forhold til AaB post 2010, skal den jo ses i lyset af indtægter på transfersiden. Hvis vi med vores økonomi bruger færre penge på indkøb end salg, er der jo ikke antydning af ko på isen. Vi kan såmænd sagtens også et år bruge flere penge, end vi tjener.

Det indebærer naturligvis risikoen for et fejlkøb, og Flores vil da også være et eklatant et af slagsen, om han fejler. Men det vi jo slet ikke sige endnu. Han har kun spillet få kampe, hvor det ganske rigtigt ikke har været imponerende, men det skal ses i lyset af skader, landsholdsture, afklimatisering og selvfølgelig et elendigt spillende AaB-hold.

Det var i øvrigt mit indtryk, at Pusic var en lejemulighed. Vi kan ligeså godt være ærlige og sige, at en klasseangriber koster, men i betragtning af at vi har den dårligste offensiv i Superligaens historie, må vi nok til læderet her.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 30. dec 2016, 01:36

Uanset, hvad skal vi have en angriberløsning. I bedste fald kæmper vi os i top 6 slutspillet og så har han hjulpet med at opfylde målsætningen og, hvis ikke ender vi et uhyggeligt tæt nedrykningsslutspil, hvor vi på ingen måde kan føle os sikre. Holdene vil være så jævnbyrdige, at det vil være det rene lotteri og der skal vi selvfølgelig ikke stå med en svagere offensiv end de andre.
RAUS RAUS SSE!

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 30. dec 2016, 08:39

Jeg kan ikke forestille mig at vi henter Pusic på en permanent kontrakt.

Det ville maksimalt blive en halvdyr lejekontrakt med en høj købsoption.

Jeg tror dog ikke der sker noget før en træner er på plads. Det virker til at dette (heldigvis) er 1. prioriteten.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar

Indlæg af Gaarde6 » 30. dec 2016, 09:19

Forza skrev:Jeg kan ikke forestille mig at vi henter Pusic på en permanent kontrakt.

Jeg tror dog ikke der sker noget før en træner er på plads. Det virker til at dette (heldigvis) er 1. prioriteten.
Udløber hans kontrakt ikke til sommer?

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 30. dec 2016, 09:29

Gaarde6 skrev:
Forza skrev:Jeg kan ikke forestille mig at vi henter Pusic på en permanent kontrakt.

Nej den udløber i sommeren 18'.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar

Indlæg af Gaarde6 » 30. dec 2016, 11:03

Forza skrev:
Gaarde6 skrev:

Nej den udløber i sommeren 18'.
Ok. Så tror jeg desvære heller ikke på mere end det du skriver :-(

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 30. dec 2016, 13:45

Ham der Emil skrev: Spillemæssigt tror jeg også, at han vil passe fint ind. Dog kan en type som han, smadre hele kollektivet i en trup.
I Esbjerg var spillerne jo lykkelige over at slippe af med ham.
I Esbjerg var spillerne også lykkelige for at slippe af med Jonas Dahl - de medvirkede vel nærmest i hans fyring, og i det hele taget har jeg indtrykket af, at Esbjergs problemer i høj grad skyldes nogle primadonnaer i deres trup, som har fået alt for meget snor.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Tyskeren
Allstar
Allstar

Indlæg af Tyskeren » 30. dec 2016, 23:36

Pusic er meget tæt på AaB, fortæller min kontakt! De er enige om pris (knap 3 millioner), men længden er de ikke enige om.. AaB vil have 3 år og Pusic lejren siger max 2 år..Så der er den nu!

Hinsur
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinsur » 31. dec 2016, 00:00

2 eller 3 år skal sgu ikke skille mig, bare vi får en der kan score mål!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 31. dec 2016, 00:01

Tyskeren skrev:Pusic er meget tæt på AaB, fortæller min kontakt! De er enige om pris (knap 3 millioner), men længden er de ikke enige om.. AaB vil have 3 år og Pusic lejren siger max 2 år..Så der er den nu!
Jeg kunne godt synes en halvårlig lejekontrakt var spiselig, dels for at vi kan få knækket kurven målscoringsmæssigt, og fordi Pusic i både FCM og Esbjerg virkede til at fungere bedst i starten... men et direkte køb og en længere kontrakt ved jeg godt nok ikke lige hvor begejstret jeg er for. Det er jeg faktisk ikke sikker på er en ret god ide. I øvrigt er det vel en decideret dum ide at hyre guds søn så kort tid efter julen, og med lang tid til påske!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 31. dec 2016, 00:38

Skal han koste 3 millioner (+ løn, går jeg ud fra), så forstår jeg godt hvis AaB står på 3 år.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 31. dec 2016, 00:41

Hinsur skrev:2 eller 3 år skal sgu ikke skille mig, bare vi får en der kan score mål!
Det er nu rimelig væsentligt om vi har ham i 2 eller 3 03 hvis vi betaler 3 mio for ham.

En 2 årig vil jeg mene var en ret dårlig handel. En 3 048( derimod ville være spiseligt.

Låst