Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Jakobsen » 4. jan 2017, 22:27

Wieghorst kender selvfølgelig Alexander Juel, men ser det heller ikke just som en forstærkning. Så skulle det være som et projekt i midterforsvaret ved siden af Holger. Kunne de to supplere hinanden? Jeg synes dog vi skal starte med at lede på højere hylder.
RAUS RAUS SSE!

Lindvang
2. div
2. div

Indlæg af Lindvang » 5. jan 2017, 08:46

Kokkefar skrev:
9800 skrev:
Hanga skrev:
jayC skrev:
Og du mener ikke Juel Andersen er en forsvarsspiller man kan bygge forsvaret op omkring ?
Nej det mener jeg ikke, en ganske ordinær spiller. Udmærket superligaspiller men ikke mere end det.
Han er i hvert fald ikke en spiller der vinder mesterskaber, og det er Dal Hende og Drachmann heller ikke!
AJA er en yderst ordinær spiller. Forstår slet ikke han bliver nævnt..

Dal Hende gad jeg til gengæld godt have i truppen. Ikke en voldsomt dygtig fodboldspiller, men han indeholder noget af den fightervilje vi har manglet på det seneste, og det kan man altså komme langt med i danmark!
Og så scorer han altid mod AaB.

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 5. jan 2017, 08:49

jayC skrev:
Hanga skrev:
jayC skrev:Kunne vores nye forsvarsspiller være Alexander Juel Andersen fra GF - iflg Tipsbladet er der bud efter ham fra superligaen
Jeg håber vi har større ambitioner end det. Få nu ofret de penge der skal til, for at få en klasseforsvarer som vi kan bygge forsvaret op omkring de næste år.
Og du mener ikke Juel Andersen er en forsvarsspiller man kan bygge forsvaret op omkring ? i mine øjne er han en af de bedste højreback i superligaen - han er offensiv, han Er målfarlig, og så Er han 25 (26 senere i januar) ..

Jeg byder ham vedkommen da han har nogle af de kvaliteter som vi mangler
Men vi har jo IKKE brug for en ny højre back. Der har vi de folk vi skal have...

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 5. jan 2017, 09:20

hje1980 skrev:
jayC skrev:
Hanga skrev:
jayC skrev:Kunne vores nye forsvarsspiller være Alexander Juel Andersen fra GF - iflg Tipsbladet er der bud efter ham fra superligaen
Jeg håber vi har større ambitioner end det. Få nu ofret de penge der skal til, for at få en klasseforsvarer som vi kan bygge forsvaret op omkring de næste år.
Og du mener ikke Juel Andersen er en forsvarsspiller man kan bygge forsvaret op omkring ? i mine øjne er han en af de bedste højreback i superligaen - han er offensiv, han Er målfarlig, og så Er han 25 (26 senere i januar) ..

Jeg byder ham vedkommen da han har nogle af de kvaliteter som vi mangler
Men vi har jo IKKE brug for en ny højre back. Der har vi de folk vi skal have...
Hmmm. Vi har Mæhle. PK anser jeg kun som en nødløsning og håber Wieghorst gør det samme.
Wieghorst lød iøvrigt meget klar da han snakkede om enevoldsen. At Ene hurtigst muligt skal gøres spilleklar - måske han tror mere på Ene end LS gjorde. Der bliver ihvertfald rystet lidt i hierakiet igen tror jeg.
Jeg savner Winsnes

Kempes
1. div
1. div

Indlæg af Kempes » 5. jan 2017, 09:29

Hvis Pusic - eller andre spillere - har været på tale i AaB, ser det ud til at vi er rykket tilbage til start http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/wieg ... ndkoeb-nu/

Kunne svenske Joel Ekstrand være en realistisk mulighed? tidligere fast mand for Watford, men har efter en skadesperiode fået at vide af sin nuværende klub at de gerne ser ham skifte http://www.expressen.se/kvallsposten/sp ... -fungerat/

Som angriber ville Marcus Pedersen fra Stømsgodset, i mine øjne være en OK signing. Med godt skud og ret god fysik. Tror han vil passe godt ind som spids i en 4-2-3-1 opstilling.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 5. jan 2017, 10:05

Kempes skrev:Hvis Pusic - eller andre spillere - har været på tale i AaB, ser det ud til at vi er rykket tilbage til start http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/wieg ... ndkoeb-nu/

Kunne svenske Joel Ekstrand være en realistisk mulighed? tidligere fast mand for Watford, men har efter en skadesperiode fået at vide af sin nuværende klub at de gerne ser ham skifte http://www.expressen.se/kvallsposten/sp ... -fungerat/

Som angriber ville Marcus Pedersen fra Stømsgodset, i mine øjne være en OK signing. Med godt skud og ret god fysik. Tror han vil passe godt ind som spids i en 4-2-3-1 opstilling.
Selvfølgelig kan han ikke stå og sige at vi skal bruge 3 mænd inden han har set truppen i aktion med egne øjne.
Jeg tror numiddelbart stadig Gaarde arbejder på forstærkninger. Om de kommer i dag som.et par brugere meldte ud den anden dag ved jeg ikke.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 5. jan 2017, 10:16

Tyskeren skrev:Min kilde siger at F5 knappen skal holdes varm de næste 24-48 timer... Noget nyt og spændende er på vej!
Ifølge Wieghorst i det seneste interview virker det ikke til at man er ved at hente nogen (endnu) - any news?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 5. jan 2017, 10:21

Kempes skrev:Hvis Pusic - eller andre spillere - har været på tale i AaB, ser det ud til at vi er rykket tilbage til start http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/wieg ... ndkoeb-nu/

Ham Ekstrand ser spændende ud på stats. Nogen der har set ham spille?

Synes ikke Marcus P. var noget specielt i OB. Ved self. ikke hvor meget han har udviklet sig, det er en del år siden, men han har scoret 8 mål i tippeligaen i år - lige så mange som Mike Jensen.. Og så skal vi nok også slippe en håndfuld millioner for ham. Så vil jeg personligt hellere undvære.
Aalborg BK 1885!

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 5. jan 2017, 10:27

Emir Spahic er ledig på markedet. 36 år, men er stadig et niveau over dem vi har. Kom så Gaarde :aabfan:
Jeg savner Winsnes

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 5. jan 2017, 10:29

Kempes skrev:Som angriber ville Marcus Pedersen fra Stømsgodset, i mine øjne være en OK signing. Med godt skud og ret god fysik. Tror han vil passe godt ind som spids i en 4-2-3-1 opstilling.
Hvis man er bekymret for Pusic's sind, så skal man nok ikke foreslå Marcus Pedersen. Tvivler stærkt på, at den er mere sympatisk. Men ellers enig i, at Marcus Pedersen - fra OB-tiden - er den type angriber, som vi mangler.

Var Anders K Jacobsen i truppen ville hans spil også have rusket op i AaB og givet modstanderne problemer. Ikke at jeg ønsker ham tilbage, men han tilførte holdet nogle af de ting, som vi pt. mangler.
- FlæskeFrank

De Fem
Landshold
Landshold

Indlæg af De Fem » 5. jan 2017, 11:48

Kempes skrev:Hvis Pusic - eller andre spillere - har været på tale i AaB, ser det ud til at vi er rykket tilbage til start http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/wieg ... ndkoeb-nu/.
Kan han sige andet?

"Jeg er lige ankommet og kan se jeg skal træne Morten og Peter gange 26. Personligt tror jeg at Simon Emil Ammitsbøl ville være bedre end de nuværende angribere. Vi skal have nogen ind på alle pladser, inklusiv kantinedame".

9000AaB
Superliga
Superliga
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Indlæg af 9000AaB » 5. jan 2017, 12:18

Han skal jo sige som han gør, men self har de kigget på nogle spillere.
1: fordi han ved hvad vi mangler, han har trods alt set vores sidste par kampe
2: Gaarde har sagt at de har diskuteret mulige indkøb.
Så hvis Pusic var på tale, så ved Mr. W. det allerede nu for de har sikkert diskuteret det sammen.

BTW
Moses i Vendsyssel er vel tilbage i truppen hos os - mener hans leje kontrakt er udløbet - og han er yderst farligt på midten, men måske han kunne omskoles til central forsvarer???
Stor stærk spiller, som jeg personligt syntes er langt bedre end kaketo er så fostår ikke hvorfor man valgte ham fra dengang.

KJ
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 2100 København Ø

Indlæg af KJ » 5. jan 2017, 12:48

Debatside-favorit-klassikeren, Djiby Fall, er endnu engang ledig på markedet.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... uperligaen

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 5. jan 2017, 12:48

9000AaB skrev:Han skal jo sige som han gør, men self har de kigget på nogle spillere.
Så hvis Pusic var på tale, så ved Mr. W. det allerede nu for de har sikkert diskuteret det sammen.

BTW
Moses i Vendsyssel er vel tilbage i truppen hos os - mener hans leje kontrakt er udløbet - og han er yderst farligt på midten, men måske han kunne omskoles til central forsvarer???
Stor stærk spiller, som jeg personligt syntes er langt bedre end kaketo er så fostår ikke hvorfor man valgte ham fra dengang.
Så vidt jeg ved fortsætter Moses Opondo i Vendsyssel FF.

EDIT. Denne artikel er et hint. http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vend ... lejesvend/
Jeg savner Winsnes

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen

Indlæg af white splash » 5. jan 2017, 12:53

9000AaB skrev:Han skal jo sige som han gør, men self har de kigget på nogle spillere.

BTW
Stor og stærk?? Han er vel 1,70 høj eller sådan noget?
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 5. jan 2017, 12:55

KJ skrev:Debatside-favorit-klassikeren, Djiby Fall, er endnu engang ledig på markedet.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... uperligaen
Det eneste sted Djiby Fall vil gavne os er i FIFA. Fint CV og navn og derfor sikkert fine stats i computerspil, men vi så tydeligt at han ikke længere har et højt nok niveau sidst han spillede i Randers.
RAUS RAUS SSE!

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 5. jan 2017, 13:47

white splash skrev:

BTW
Er det ikke Okusun du forveksler ham med, eller ?

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 5. jan 2017, 13:51

Lasse Vigen vil gerne tilbage til superligaen. Det lugter af en FCM eller Brøndby transfer, men hvor ville jeg elske at se ham i AaB-trøjen.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 5. jan 2017, 14:03

PeterS skrev:
white splash skrev:

BTW
Er det ikke Okusun du forveksler ham med, eller ?
Det må det være. Opondo er en lille, hurtig, driblestærk wing/angriber.

Jeg håber du forveksler Moses Opondo med en anden, hvis ikke er dit forslag fuldkommen tåbeligt.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. jan 2017, 16:31

Martino skrev:Lasse Vigen vil gerne tilbage til superligaen. Det lugter af en FCM eller Brøndby transfer, men hvor ville jeg elske at se ham i AaB-trøjen.
Det ville satme være et scoop, fantastisk dygtig spiller, og jeg forstår simpelthen ikke at han er røget ud i kulden i det engelske. Desværre er det ikke lige en position hvor vi decideret mangler spillere, så det kommer ikke til at ske. Desuden er jeg sikker på at samtlige andre danske klubber ville synes det var en rigtig god ide at han spillede for dem, så konkurrencen er nok ret stor...

Låst