Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)
Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)
Det er simpelthen for latterligt hvis vi henter kusk. Så sender vi det signal som med en eks kæreste der var ude og sondere markedet for om der måske var noget bedre der ude, og da der ikke var det, kan man altid komme tilbage til AaB fordi de er naive nok til at tage ham tilbage, hvorefter han røvrender dem igen et par år senere. Please lad være.
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Ja for vi har jo aldrig hentet spillere hjem fra FCK før! *host*Würtz*host*9000AA skrev:Det er simpelthen for latterligt hvis vi henter kusk. Så sender vi det signal som med en eks kæreste der var ude og sondere markedet for om der måske var noget bedre der ude, og da der ikke var det, kan man altid komme tilbage til AaB fordi de er naive nok til at tage ham tilbage, hvorefter han røvrender dem igen et par år senere. Please lad være.
Kusk og Thomsen skal være velkomne til at vende hjem, når de er træt af at få splinter i røven på københavnernes bænk - præcis ligesom Pølsen!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
Hun lyder til at ha' været træls.9000AA skrev:Det er simpelthen for latterligt hvis vi henter kusk. Så sender vi det signal som med en eks kæreste der var ude og sondere markedet for om der måske var noget bedre der ude, og da der ikke var det, kan man altid komme tilbage til AaB fordi de er naive nok til at tage ham tilbage, hvorefter han røvrender dem igen et par år senere. Please lad være.
AaB og Kusk kunne sagtens ha' et par gode år sammen, inden han måske igen får trang til at prøve noget udenlandsk og eksotisk. Måske AaB endda ville blive lidt ekstra lækker for andre flotte bejlere undervejs i forløbet.
Jeg synes virkelig bare det er et latterligt signal at sende. Bliv solgt til udlandet for ingen penge, tag til København selvom du sagde du kun ville spille for AaB. Når du ikke får din vilje der, tager du bare til AaB igen, for vi har ingen form for selvrespekt.
-
McMark
- Superliga

Kusk havde en frikøbsklausul, Thomsen havde et halvt år tilbage af kontrakten. Hvad ville du ellers have gjort? I øvrigt har ingen af dem sagt at de "kun vil spille for AaB." De har sagt, at AaB er deres klub i Danmark!9000AA skrev:Jeg synes virkelig bare det er et latterligt signal at sende. Bliv solgt til udlandet for ingen penge, tag til København selvom du sagde du kun ville spille for AaB. Når du ikke får din vilje der, tager du bare til AaB igen, for vi har ingen form for selvrespekt.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
Jeg siger ikke at vi kunne gøre noget anderledes angående et salg. Siger vi kan lade være at tage dem tilbage. Hvorfor sende det signal at vi sælger alt der kan kravle og gå, for ingenting. Når de så ikke slår igennem i udlandet, og skifter til en anden klam klub i Danmark, og heller ikke slår igennem der, jamen så står vi klar med åbne arme. Hvis man sender det signal, har vores spillere jo intet at miste ved at sælge deres sjæl, der hvor pengene er bedst, for vi kan jo altid bare tage til Aalborg. Lad bare kusk komme hjem til far i Odense, og se om han får lige så stor succes som de andre AaB'ere.McMark skrev:Kusk havde en frikøbsklausul, Thomsen havde et halvt år tilbage af kontrakten. Hvad ville du ellers have gjort? I øvrigt har ingen af dem sagt at de "kun vil spille for AaB." De har sagt, at AaB er deres klub i Danmark!9000AA skrev:Jeg synes virkelig bare det er et latterligt signal at sende. Bliv solgt til udlandet for ingen penge, tag til København selvom du sagde du kun ville spille for AaB. Når du ikke får din vilje der, tager du bare til AaB igen, for vi har ingen form for selvrespekt.
-
McMark
- Superliga

Jeg har intet imod at vores skrald skrider til Odense, men at lade Kasper Kusk, som var en af vores bedste spillere (hvis ikke den bedste) i mesterskabssæsonen, gøre det samme er simpelthen til grin. At du så stadig har ondt i røven over, at han valgte FCK over os er dit valg. Jeg kan sagtens se ham trække den bolchestribede trøje over hovedet igen!9000AA skrev:Jeg siger ikke at vi kunne gøre noget anderledes angående et salg. Siger vi kan lade være at tage dem tilbage. Hvorfor sende det signal at vi sælger alt der kan kravle og gå, for ingenting. Når de så ikke slår igennem i udlandet, og skifter til en anden klam klub i Danmark, og heller ikke slår igennem der, jamen så står vi klar med åbne arme. Hvis man sender det signal, har vores spillere jo intet at miste ved at sælge deres sjæl, der hvor pengene er bedst, for vi kan jo altid bare tage til Aalborg. Lad bare kusk komme hjem til far i Odense, og se om han får lige så stor succes som de andre AaB'ere.McMark skrev:Kusk havde en frikøbsklausul, Thomsen havde et halvt år tilbage af kontrakten. Hvad ville du ellers have gjort? I øvrigt har ingen af dem sagt at de "kun vil spille for AaB." De har sagt, at AaB er deres klub i Danmark!9000AA skrev:Jeg synes virkelig bare det er et latterligt signal at sende. Bliv solgt til udlandet for ingen penge, tag til København selvom du sagde du kun ville spille for AaB. Når du ikke får din vilje der, tager du bare til AaB igen, for vi har ingen form for selvrespekt.
Jamen det skal du ha så meget lov til at synes. Jeg vil bare synes det er at lave en Ikast og tage den i røven, så snart der er nogen der viser bare det mindste interesse.McMark skrev:Jeg har intet imod at vores skrald skrider til Odense, men at lade Kasper Kusk, som var en af vores bedste spillere (hvis ikke den bedste) i mesterskabssæsonen, er simpelthen til grin. At du så stadig har ondt i røven over, at han valgte FCK over os er dit valg. Jeg kan sagtens se ham trække den bolchestribede trøje over hovedet igen!9000AA skrev:Jeg siger ikke at vi kunne gøre noget anderledes angående et salg. Siger vi kan lade være at tage dem tilbage. Hvorfor sende det signal at vi sælger alt der kan kravle og gå, for ingenting. Når de så ikke slår igennem i udlandet, og skifter til en anden klam klub i Danmark, og heller ikke slår igennem der, jamen så står vi klar med åbne arme. Hvis man sender det signal, har vores spillere jo intet at miste ved at sælge deres sjæl, der hvor pengene er bedst, for vi kan jo altid bare tage til Aalborg. Lad bare kusk komme hjem til far i Odense, og se om han får lige så stor succes som de andre AaB'ere.McMark skrev:Kusk havde en frikøbsklausul, Thomsen havde et halvt år tilbage af kontrakten. Hvad ville du ellers have gjort? I øvrigt har ingen af dem sagt at de "kun vil spille for AaB." De har sagt, at AaB er deres klub i Danmark!9000AA skrev:Jeg synes virkelig bare det er et latterligt signal at sende. Bliv solgt til udlandet for ingen penge, tag til København selvom du sagde du kun ville spille for AaB. Når du ikke får din vilje der, tager du bare til AaB igen, for vi har ingen form for selvrespekt.
Jeg synes vi vil blive en lille luder klub der tager alt hvis vi henter ham. Men sådan er vi heldigvis så forskellige.
-
McMark
- Superliga

Så er vi sgu tilbage, hvor vi startede. Var det ikke præcis samme scenarie som da vi hentede Rasmus Würtz hjem?9000AA skrev:Jamen det skal du ha så meget lov til at synes. Jeg vil bare synes det er at lave en Ikast og tage den i røven, så snart der er nogen der viser bare det mindste interesse.McMark skrev:Jeg har intet imod at vores skrald skrider til Odense, men at lade Kasper Kusk, som var en af vores bedste spillere (hvis ikke den bedste) i mesterskabssæsonen, er simpelthen til grin. At du så stadig har ondt i røven over, at han valgte FCK over os er dit valg. Jeg kan sagtens se ham trække den bolchestribede trøje over hovedet igen!9000AA skrev:Jeg siger ikke at vi kunne gøre noget anderledes angående et salg. Siger vi kan lade være at tage dem tilbage. Hvorfor sende det signal at vi sælger alt der kan kravle og gå, for ingenting. Når de så ikke slår igennem i udlandet, og skifter til en anden klam klub i Danmark, og heller ikke slår igennem der, jamen så står vi klar med åbne arme. Hvis man sender det signal, har vores spillere jo intet at miste ved at sælge deres sjæl, der hvor pengene er bedst, for vi kan jo altid bare tage til Aalborg. Lad bare kusk komme hjem til far i Odense, og se om han får lige så stor succes som de andre AaB'ere.McMark skrev:Kusk havde en frikøbsklausul, Thomsen havde et halvt år tilbage af kontrakten. Hvad ville du ellers have gjort? I øvrigt har ingen af dem sagt at de "kun vil spille for AaB." De har sagt, at AaB er deres klub i Danmark!9000AA skrev:Jeg synes virkelig bare det er et latterligt signal at sende. Bliv solgt til udlandet for ingen penge, tag til København selvom du sagde du kun ville spille for AaB. Når du ikke får din vilje der, tager du bare til AaB igen, for vi har ingen form for selvrespekt.
Jeg synes vi vil blive en lille luder klub der tager alt hvis vi henter ham. Men sådan er vi heldigvis så forskellige.
Jo, og det var os latterligt. Om vi så henter kusk hjem, sælger ham for en milliard om et år, vil jeg stadig synes det er latterligt. Jeg synes virkelig vi sælger ud hvis vi bare stille os tilfreds med at tage alle dem tilbage som ikke kan klare sig andre steder.McMark skrev:Så er vi sgu tilbage, hvor vi startede. Var det ikke præcis samme scenarie som da vi hentede Rasmus Würtz hjem?9000AA skrev:Jamen det skal du ha så meget lov til at synes. Jeg vil bare synes det er at lave en Ikast og tage den i røven, så snart der er nogen der viser bare det mindste interesse.McMark skrev:Jeg har intet imod at vores skrald skrider til Odense, men at lade Kasper Kusk, som var en af vores bedste spillere (hvis ikke den bedste) i mesterskabssæsonen, er simpelthen til grin. At du så stadig har ondt i røven over, at han valgte FCK over os er dit valg. Jeg kan sagtens se ham trække den bolchestribede trøje over hovedet igen!9000AA skrev:Jeg siger ikke at vi kunne gøre noget anderledes angående et salg. Siger vi kan lade være at tage dem tilbage. Hvorfor sende det signal at vi sælger alt der kan kravle og gå, for ingenting. Når de så ikke slår igennem i udlandet, og skifter til en anden klam klub i Danmark, og heller ikke slår igennem der, jamen så står vi klar med åbne arme. Hvis man sender det signal, har vores spillere jo intet at miste ved at sælge deres sjæl, der hvor pengene er bedst, for vi kan jo altid bare tage til Aalborg. Lad bare kusk komme hjem til far i Odense, og se om han får lige så stor succes som de andre AaB'ere.McMark skrev:Kusk havde en frikøbsklausul, Thomsen havde et halvt år tilbage af kontrakten. Hvad ville du ellers have gjort? I øvrigt har ingen af dem sagt at de "kun vil spille for AaB." De har sagt, at AaB er deres klub i Danmark!9000AA skrev:Jeg synes virkelig bare det er et latterligt signal at sende. Bliv solgt til udlandet for ingen penge, tag til København selvom du sagde du kun ville spille for AaB. Når du ikke får din vilje der, tager du bare til AaB igen, for vi har ingen form for selvrespekt.
Efter min mening er han velkommen igen. Også derfor jeg mente at man skulle have skrevet Aalborg glemmer DIF aldrig på banneret til kusk, måske med et billede af ham med guldhat eller en pokal. Kvæl dem med kærlighed.McMark skrev:Så er vi sgu tilbage, hvor vi startede. Var det ikke præcis samme scenarie som da vi hentede Rasmus Würtz hjem?9000AA skrev:Jamen det skal du ha så meget lov til at synes. Jeg vil bare synes det er at lave en Ikast og tage den i røven, så snart der er nogen der viser bare det mindste interesse.McMark skrev:Jeg har intet imod at vores skrald skrider til Odense, men at lade Kasper Kusk, som var en af vores bedste spillere (hvis ikke den bedste) i mesterskabssæsonen, er simpelthen til grin. At du så stadig har ondt i røven over, at han valgte FCK over os er dit valg. Jeg kan sagtens se ham trække den bolchestribede trøje over hovedet igen!9000AA skrev:Jeg siger ikke at vi kunne gøre noget anderledes angående et salg. Siger vi kan lade være at tage dem tilbage. Hvorfor sende det signal at vi sælger alt der kan kravle og gå, for ingenting. Når de så ikke slår igennem i udlandet, og skifter til en anden klam klub i Danmark, og heller ikke slår igennem der, jamen så står vi klar med åbne arme. Hvis man sender det signal, har vores spillere jo intet at miste ved at sælge deres sjæl, der hvor pengene er bedst, for vi kan jo altid bare tage til Aalborg. Lad bare kusk komme hjem til far i Odense, og se om han får lige så stor succes som de andre AaB'ere.McMark skrev:Kusk havde en frikøbsklausul, Thomsen havde et halvt år tilbage af kontrakten. Hvad ville du ellers have gjort? I øvrigt har ingen af dem sagt at de "kun vil spille for AaB." De har sagt, at AaB er deres klub i Danmark!9000AA skrev:Jeg synes virkelig bare det er et latterligt signal at sende. Bliv solgt til udlandet for ingen penge, tag til København selvom du sagde du kun ville spille for AaB. Når du ikke får din vilje der, tager du bare til AaB igen, for vi har ingen form for selvrespekt.
Igen. Det er som den der eks kæreste man lader bolle hele byen, mens man selv sidder og tuder i sin lejlighed, og hun griner hele vejen igennem fordi hun godt ved man altid kan tage tilbage til det sikre og tryghed, hvis alt andet fejler.McMark skrev:Så er vi sgu tilbage, hvor vi startede. Var det ikke præcis samme scenarie som da vi hentede Rasmus Würtz hjem?9000AA skrev:Jamen det skal du ha så meget lov til at synes. Jeg vil bare synes det er at lave en Ikast og tage den i røven, så snart der er nogen der viser bare det mindste interesse.McMark skrev:Jeg har intet imod at vores skrald skrider til Odense, men at lade Kasper Kusk, som var en af vores bedste spillere (hvis ikke den bedste) i mesterskabssæsonen, er simpelthen til grin. At du så stadig har ondt i røven over, at han valgte FCK over os er dit valg. Jeg kan sagtens se ham trække den bolchestribede trøje over hovedet igen!9000AA skrev:Jeg siger ikke at vi kunne gøre noget anderledes angående et salg. Siger vi kan lade være at tage dem tilbage. Hvorfor sende det signal at vi sælger alt der kan kravle og gå, for ingenting. Når de så ikke slår igennem i udlandet, og skifter til en anden klam klub i Danmark, og heller ikke slår igennem der, jamen så står vi klar med åbne arme. Hvis man sender det signal, har vores spillere jo intet at miste ved at sælge deres sjæl, der hvor pengene er bedst, for vi kan jo altid bare tage til Aalborg. Lad bare kusk komme hjem til far i Odense, og se om han får lige så stor succes som de andre AaB'ere.McMark skrev:Kusk havde en frikøbsklausul, Thomsen havde et halvt år tilbage af kontrakten. Hvad ville du ellers have gjort? I øvrigt har ingen af dem sagt at de "kun vil spille for AaB." De har sagt, at AaB er deres klub i Danmark!9000AA skrev:Jeg synes virkelig bare det er et latterligt signal at sende. Bliv solgt til udlandet for ingen penge, tag til København selvom du sagde du kun ville spille for AaB. Når du ikke får din vilje der, tager du bare til AaB igen, for vi har ingen form for selvrespekt.
-
McMark
- Superliga

Det lyder som om, at du ikke har særlig meget held i kærlighed. Håber du har mere held i spil9000AA skrev:Igen. Det er som den der eks kæreste man lader bolle hele byen, mens man selv sidder og tuder i sin lejlighed, og hun griner hele vejen igennem fordi hun godt ved man altid kan tage tilbage til det sikre og tryghed, hvis alt andet fejler.McMark skrev:Så er vi sgu tilbage, hvor vi startede. Var det ikke præcis samme scenarie som da vi hentede Rasmus Würtz hjem?9000AA skrev:Jamen det skal du ha så meget lov til at synes. Jeg vil bare synes det er at lave en Ikast og tage den i røven, så snart der er nogen der viser bare det mindste interesse.McMark skrev:Jeg har intet imod at vores skrald skrider til Odense, men at lade Kasper Kusk, som var en af vores bedste spillere (hvis ikke den bedste) i mesterskabssæsonen, er simpelthen til grin. At du så stadig har ondt i røven over, at han valgte FCK over os er dit valg. Jeg kan sagtens se ham trække den bolchestribede trøje over hovedet igen!9000AA skrev:Jeg siger ikke at vi kunne gøre noget anderledes angående et salg. Siger vi kan lade være at tage dem tilbage. Hvorfor sende det signal at vi sælger alt der kan kravle og gå, for ingenting. Når de så ikke slår igennem i udlandet, og skifter til en anden klam klub i Danmark, og heller ikke slår igennem der, jamen så står vi klar med åbne arme. Hvis man sender det signal, har vores spillere jo intet at miste ved at sælge deres sjæl, der hvor pengene er bedst, for vi kan jo altid bare tage til Aalborg. Lad bare kusk komme hjem til far i Odense, og se om han får lige så stor succes som de andre AaB'ere.McMark skrev:
Kusk havde en frikøbsklausul, Thomsen havde et halvt år tilbage af kontrakten. Hvad ville du ellers have gjort? I øvrigt har ingen af dem sagt at de "kun vil spille for AaB." De har sagt, at AaB er deres klub i Danmark!
Det lyder som om du ikke har særlig meget selvrespekt. Håber det kommer med alderen.McMark skrev:Det lyder som om, at du ikke har særlig meget held i kærlighed. Håber du har mere held i spil9000AA skrev:Igen. Det er som den der eks kæreste man lader bolle hele byen, mens man selv sidder og tuder i sin lejlighed, og hun griner hele vejen igennem fordi hun godt ved man altid kan tage tilbage til det sikre og tryghed, hvis alt andet fejler.McMark skrev:Så er vi sgu tilbage, hvor vi startede. Var det ikke præcis samme scenarie som da vi hentede Rasmus Würtz hjem?9000AA skrev:Jamen det skal du ha så meget lov til at synes. Jeg vil bare synes det er at lave en Ikast og tage den i røven, så snart der er nogen der viser bare det mindste interesse.McMark skrev:Jeg har intet imod at vores skrald skrider til Odense, men at lade Kasper Kusk, som var en af vores bedste spillere (hvis ikke den bedste) i mesterskabssæsonen, er simpelthen til grin. At du så stadig har ondt i røven over, at han valgte FCK over os er dit valg. Jeg kan sagtens se ham trække den bolchestribede trøje over hovedet igen!9000AA skrev: Jeg siger ikke at vi kunne gøre noget anderledes angående et salg. Siger vi kan lade være at tage dem tilbage. Hvorfor sende det signal at vi sælger alt der kan kravle og gå, for ingenting. Når de så ikke slår igennem i udlandet, og skifter til en anden klam klub i Danmark, og heller ikke slår igennem der, jamen så står vi klar med åbne arme. Hvis man sender det signal, har vores spillere jo intet at miste ved at sælge deres sjæl, der hvor pengene er bedst, for vi kan jo altid bare tage til Aalborg. Lad bare kusk komme hjem til far i Odense, og se om han får lige så stor succes som de andre AaB'ere.
Jeg synes dine amourøse sammenligninger med fodbolden er lidt latterlige og smålige. Vi har naturligvis allesammen følelser vedrørende AaB, men (og her kan du sammenligne) at lade følelser styre det hele er en sikker taber med både fodbold og de kærester, du har haft, som har knaldet med alle mulige andre. Især når det kommer til moderne fodbold - og moderne kærester.9000AA skrev:Jamen det skal du ha så meget lov til at synes. Jeg vil bare synes det er at lave en Ikast og tage den i røven, så snart der er nogen der viser bare det mindste interesse.McMark skrev:Jeg har intet imod at vores skrald skrider til Odense, men at lade Kasper Kusk, som var en af vores bedste spillere (hvis ikke den bedste) i mesterskabssæsonen, er simpelthen til grin. At du så stadig har ondt i røven over, at han valgte FCK over os er dit valg. Jeg kan sagtens se ham trække den bolchestribede trøje over hovedet igen!9000AA skrev:Jeg siger ikke at vi kunne gøre noget anderledes angående et salg. Siger vi kan lade være at tage dem tilbage. Hvorfor sende det signal at vi sælger alt der kan kravle og gå, for ingenting. Når de så ikke slår igennem i udlandet, og skifter til en anden klam klub i Danmark, og heller ikke slår igennem der, jamen så står vi klar med åbne arme. Hvis man sender det signal, har vores spillere jo intet at miste ved at sælge deres sjæl, der hvor pengene er bedst, for vi kan jo altid bare tage til Aalborg. Lad bare kusk komme hjem til far i Odense, og se om han får lige så stor succes som de andre AaB'ere.McMark skrev:Kusk havde en frikøbsklausul, Thomsen havde et halvt år tilbage af kontrakten. Hvad ville du ellers have gjort? I øvrigt har ingen af dem sagt at de "kun vil spille for AaB." De har sagt, at AaB er deres klub i Danmark!9000AA skrev:Jeg synes virkelig bare det er et latterligt signal at sende. Bliv solgt til udlandet for ingen penge, tag til København selvom du sagde du kun ville spille for AaB. Når du ikke får din vilje der, tager du bare til AaB igen, for vi har ingen form for selvrespekt.
Du kan være fuldstændig rolig. Kusk vender ikke tilbage til AaB, alene af den grund at han ikke er interesseret i det. Hvis han udlejes, bliver det til OB, FCM, Brøndby, AGF eller Randers, som han formentlig finder mere interessante.9000AA skrev:Jeg synes virkelig bare det er et latterligt signal at sende. Bliv solgt til udlandet for ingen penge, tag til København selvom du sagde du kun ville spille for AaB. Når du ikke får din vilje der, tager du bare til AaB igen, for vi har ingen form for selvrespekt.
Det er præcis det samme jeg synes om når vi sælger spillere. Vi sender dem videre for peanuts. Hvorfor ikke enten lade dem gå kontrakten ud, eller sige nej til dem der byder latterligt lavt. Alle andre klubber i Superligaen (der jævnligt sælgere spillere) har lært at det ikke giver nogen mening at forære sine spillere væk, da næste køber forventer det samme. Ligesom da city købte alle deres spillere til en sindssyg pris. Hurtigt fandt andre klubber ud af at hvis man bare forlangte et sindssygt beløb, som de alligevel ikke var værd, skulle de nok købe dem alligevel, hvis de var opsatte nok.Lindvang skrev:Jeg synes dine amourøse sammenligninger med fodbolden er lidt latterlige og smålige. Vi har naturligvis allesammen følelser vedrørende AaB, men (og her kan du sammenligne) at lade følelser styre det hele er en sikker taber med både fodbold og de kærester, du har haft, som har knaldet med alle mulige andre. Især når det kommer til moderne fodbold - og moderne kærester.9000AA skrev:Jamen det skal du ha så meget lov til at synes. Jeg vil bare synes det er at lave en Ikast og tage den i røven, så snart der er nogen der viser bare det mindste interesse.McMark skrev:Jeg har intet imod at vores skrald skrider til Odense, men at lade Kasper Kusk, som var en af vores bedste spillere (hvis ikke den bedste) i mesterskabssæsonen, er simpelthen til grin. At du så stadig har ondt i røven over, at han valgte FCK over os er dit valg. Jeg kan sagtens se ham trække den bolchestribede trøje over hovedet igen!9000AA skrev:Jeg siger ikke at vi kunne gøre noget anderledes angående et salg. Siger vi kan lade være at tage dem tilbage. Hvorfor sende det signal at vi sælger alt der kan kravle og gå, for ingenting. Når de så ikke slår igennem i udlandet, og skifter til en anden klam klub i Danmark, og heller ikke slår igennem der, jamen så står vi klar med åbne arme. Hvis man sender det signal, har vores spillere jo intet at miste ved at sælge deres sjæl, der hvor pengene er bedst, for vi kan jo altid bare tage til Aalborg. Lad bare kusk komme hjem til far i Odense, og se om han får lige så stor succes som de andre AaB'ere.McMark skrev:Kusk havde en frikøbsklausul, Thomsen havde et halvt år tilbage af kontrakten. Hvad ville du ellers have gjort? I øvrigt har ingen af dem sagt at de "kun vil spille for AaB." De har sagt, at AaB er deres klub i Danmark!9000AA skrev:Jeg synes virkelig bare det er et latterligt signal at sende. Bliv solgt til udlandet for ingen penge, tag til København selvom du sagde du kun ville spille for AaB. Når du ikke får din vilje der, tager du bare til AaB igen, for vi har ingen form for selvrespekt.
-
McMark
- Superliga

I øvrigt giver din analogi/metafor/sammenligning (jeg ved satme ikke, hvad det er) ingen mening. Hvis Kusk er din kæreste, hvorfor snakker du så om at lade hende "bolle hele byen"? Det var jo Kusk, som fravalgte os og ikke omvendt. I øvrigt boller han ikke hele byen - han valgte en anden by i stedet for!9000AA skrev:Det lyder som om du ikke har særlig meget selvrespekt. Håber det kommer med alderen.McMark skrev:Det lyder som om, at du ikke har særlig meget held i kærlighed. Håber du har mere held i spil9000AA skrev:Igen. Det er som den der eks kæreste man lader bolle hele byen, mens man selv sidder og tuder i sin lejlighed, og hun griner hele vejen igennem fordi hun godt ved man altid kan tage tilbage til det sikre og tryghed, hvis alt andet fejler.McMark skrev:Så er vi sgu tilbage, hvor vi startede. Var det ikke præcis samme scenarie som da vi hentede Rasmus Würtz hjem?9000AA skrev:Jamen det skal du ha så meget lov til at synes. Jeg vil bare synes det er at lave en Ikast og tage den i røven, så snart der er nogen der viser bare det mindste interesse.McMark skrev:
Jeg har intet imod at vores skrald skrider til Odense, men at lade Kasper Kusk, som var en af vores bedste spillere (hvis ikke den bedste) i mesterskabssæsonen, er simpelthen til grin. At du så stadig har ondt i røven over, at han valgte FCK over os er dit valg. Jeg kan sagtens se ham trække den bolchestribede trøje over hovedet igen!
Men det er jo slet ikke det, du skriver om. Du skriver om, at du har bollet med Kusk, og så når han er færdig med at bolle med andre og kommer hjem til dig igen, så synes du ikke, du bør bolle med ham mere.9000AA skrev:Det er præcis det samme jeg synes om når vi sælger spillere. Vi sender dem videre for peanuts. Hvorfor ikke enten lade dem gå kontrakten ud, eller sige nej til dem der byder latterligt lavt. Alle andre klubber i Superligaen (der jævnligt sælgere spillere) har lært at det ikke giver nogen mening at forære sine spillere væk, da næste køber forventer det samme. Ligesom da city købte alle deres spillere til en sindssyg pris. Hurtigt fandt andre klubber ud af at hvis man bare forlangte et sindssygt beløb, som de alligevel ikke var værd, skulle de nok købe dem alligevel, hvis de var opsatte nok.Lindvang skrev:Jeg synes dine amourøse sammenligninger med fodbolden er lidt latterlige og smålige. Vi har naturligvis allesammen følelser vedrørende AaB, men (og her kan du sammenligne) at lade følelser styre det hele er en sikker taber med både fodbold og de kærester, du har haft, som har knaldet med alle mulige andre. Især når det kommer til moderne fodbold - og moderne kærester.9000AA skrev:Jamen det skal du ha så meget lov til at synes. Jeg vil bare synes det er at lave en Ikast og tage den i røven, så snart der er nogen der viser bare det mindste interesse.McMark skrev:Jeg har intet imod at vores skrald skrider til Odense, men at lade Kasper Kusk, som var en af vores bedste spillere (hvis ikke den bedste) i mesterskabssæsonen, er simpelthen til grin. At du så stadig har ondt i røven over, at han valgte FCK over os er dit valg. Jeg kan sagtens se ham trække den bolchestribede trøje over hovedet igen!9000AA skrev:Jeg siger ikke at vi kunne gøre noget anderledes angående et salg. Siger vi kan lade være at tage dem tilbage. Hvorfor sende det signal at vi sælger alt der kan kravle og gå, for ingenting. Når de så ikke slår igennem i udlandet, og skifter til en anden klam klub i Danmark, og heller ikke slår igennem der, jamen så står vi klar med åbne arme. Hvis man sender det signal, har vores spillere jo intet at miste ved at sælge deres sjæl, der hvor pengene er bedst, for vi kan jo altid bare tage til Aalborg. Lad bare kusk komme hjem til far i Odense, og se om han får lige så stor succes som de andre AaB'ere.McMark skrev:
Kusk havde en frikøbsklausul, Thomsen havde et halvt år tilbage af kontrakten. Hvad ville du ellers have gjort? I øvrigt har ingen af dem sagt at de "kun vil spille for AaB." De har sagt, at AaB er deres klub i Danmark!
At snakke om, at vi måske afhænder vores spillere for billigt/flinkt, er en debat, der har stået på siden jeg oprettede en bruger herinde som en af de første i forrige århundrede.
Ja han valgte den klub der ville give mest i løn. Om han så havde været hele Superligaen rundt mens han gav os en finger, ville nogle alligevel tage imod ham med åbne arme. Det er det jeg ikke forstår. Hvorfor lade folk pisse på en, for derefter at tage dem tilbage når de ikke kan finde noget bedre. Har man virkelig ikke mere selvrespekt?! Man skal sgu ikke finde sig i alt.McMark skrev:I øvrigt giver din analogi/metafor/sammenligning (jeg ved satme ikke, hvad det er) ingen mening. Hvis Kusk er din kæreste, hvorfor snakker du så om at lade hende "bolle hele byen"? Det var jo Kusk, som fravalgte os og ikke omvendt. I øvrigt boller han ikke hele byen - han valgte en anden by i stedet for!9000AA skrev:Det lyder som om du ikke har særlig meget selvrespekt. Håber det kommer med alderen.McMark skrev:Det lyder som om, at du ikke har særlig meget held i kærlighed. Håber du har mere held i spil9000AA skrev:Igen. Det er som den der eks kæreste man lader bolle hele byen, mens man selv sidder og tuder i sin lejlighed, og hun griner hele vejen igennem fordi hun godt ved man altid kan tage tilbage til det sikre og tryghed, hvis alt andet fejler.McMark skrev:Så er vi sgu tilbage, hvor vi startede. Var det ikke præcis samme scenarie som da vi hentede Rasmus Würtz hjem?9000AA skrev: Jamen det skal du ha så meget lov til at synes. Jeg vil bare synes det er at lave en Ikast og tage den i røven, så snart der er nogen der viser bare det mindste interesse.