Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrak

Indlæg af FlæskeFrank » 13. jan 2017, 14:50

alithebeast skrev:Der står ikke noget nyt i den artikel. Vento vil gerne købe, men Flores vil helst blive i Europa, selvom han synes det er svært at falde til.
Hvis man putter artiklen gennem debatsidens oversætter, så står der mellem linjerne, at Gaarde sælger ham for peanuts og det iøvrigt er stensikkert at AaB rykker ned - måske endda inden forårssæsonen. :danmarkfan:
- FlæskeFrank

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af dyhrmaN » 13. jan 2017, 15:17

MrBangDK skrev:
alithebeast skrev:Der står ikke noget nyt i den artikel. Vento vil gerne købe, men Flores vil helst blive i Europa, selvom han synes det er svært at falde til.
Alt for kedelig udmelding.. Det er federe, at få en masse rygter i gang om, hvad det er der gør, at han ikke kan falde til. Føler han sig for lav ift. den gennemsnitlige Aalborggenser? Kan højden være årsag til, at han ikke kan komme ind på Pigen og Trompeten? Har kæresten været i lag med en tidligere spiller? Mulighederne er utallige - sæt i gang!
Jeg tror også, at man i den latinamerikanske verden finder en større tendens til at kalde sine sønner 'hjem', end vi gør her i Europa. Jeg har boet i Brasilien og kommer der jævnligt, og der er dette ihvertfald tilfældet.
Flores havde praktisk talt ikke forladt Lima førend både medier og fans begyndte at kalde ham hjem igen. Jeg håber han kan stå imod dette pres.

Kempes
1. div
1. div

Indlæg af Kempes » 15. jan 2017, 19:33

Hvis man kan stole på den peruvianske fodboldpresse (og google translate) så vil vores lille peruvianske guldfugl gerne flyve hjem igen.

https://translate.google.com/translate? ... edit-text=

(den originale artikel findes her http://elbocon.pe/futbol-peruano/univer ... -u-138643/ )

Passer jo meget godt med at han af "familiære årsager" ikke var med i Tyskland, denne weekend.

michael_nagg
2. div
2. div
Favoritspiller: risgård

Indlæg af michael_nagg » 15. jan 2017, 19:45

er der nogen der kan huske detaljerne om Flores´ kontrakt da vi hentede ham. jeg tænker med henblik på om vi kan holde pengene hjemme på ham.. hvis altså rygterne er sande om han gerne vil hjem af igen.
men det skulle ikke undre mig at dem der sidder på magten i AaB er så blødsødne, at de sender ham hjem for næsten ingen penge, for det er jo synd han skal rende og fryse i kolde Danmark.

Og med det sagt.. så synes jeg at AaB bosserne skal gro sig et par nosser, og være bedre til at handle spillere. Bare se forskellen på fx spalvis, som røg for 11 mill, og boldmongolen fra København ( corner) som røg til England for 75 mill. eller hvad det nu var.. Det er godt købmandskab af fck, bevares.. Men det er dælme for ringe af AaB ikke at få mere for Spalvis... Helenius, thomsen, og Kusk kan også nævnes da de blev solgt videre.. Solgt videre for pebernødder.. det er til grin at der ikke handles bedre priser på vores talenter

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 15. jan 2017, 19:50

Kempes skrev:Hvis man kan stole på den peruvianske fodboldpresse (og google translate) så vil vores lille peruvianske guldfugl gerne flyve hjem igen.

https://translate.google.com/translate? ... edit-text=

(den originale artikel findes her http://elbocon.pe/futbol-peruano/univer ... -u-138643/ )

Passer jo meget godt med at han af "familiære årsager" ikke var med i Tyskland, denne weekend.
Ved ikke helt. Alle rejserne til Sydamerika er ikke så optimale for en spiller der bør være vigtig for os. Det har større impact hos os end det har i FCK med Santander grundet de bare har flere profiler. Hvis manden ikke er faldet til og ikke har troen på det bør det dog være en no brainer at frigøre midler til at finde en anden. Havde dog glædet mig til at se ham brilliere for os så det vil ærgre mig, hvis det ikke kommer til at ske.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 15. jan 2017, 20:06

Han har aldrig virket fit nok til at spille i ligaen. Han mangler fart og drible evner til at spille klassisk wing og han har ikke haft overblikket til at fungere i mellemrum. han har ikke kunne leve op til forventningerne.

Hvis han kan komme i form, så måske, men jeg tror han er hjemme for at forhandle kontrakt.

Kan AaB holde pengene hjemme, inc. alle signons osv. så send ham hjem.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Lindvang
2. div
2. div

Indlæg af Lindvang » 15. jan 2017, 20:39

Ud fra artiklen, er det nok et spørgsmål om tid, inden Flores er tilbage på kontrakt i sin egen klub, medmindre AaB lader ham gå for peanuts til fx en spansk klub, som synes, han kunne være interessant.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 15. jan 2017, 21:22

Noget af nogle hovedbrud Gaarde har fået i dette vindue.

Meilinger skadet
Afvisning fra FCM på Pusic
Og nu ryger Flores også.

Puha da Gaarde får travlt.

aaballday
1. div
1. div

Indlæg af aaballday » 15. jan 2017, 21:27

Jeg ved med 100 procent sikkerhed, at han er i Peru af familiære årsager. Om han samtidig bruger tiden til at forhandle kontrakt, skal jeg lade være usagt.

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 15. jan 2017, 21:56

aaballday skrev:Jeg ved med 100 procent sikkerhed, at han er i Peru af familiære årsager. Om han samtidig bruger tiden til at forhandle kontrakt, skal jeg lade være usagt.
Puh, ved ikke hvad man skal tro. Tror det kan blive fugl eller fisk om han bliver. Ved ikke engang hvad jeg håber på...måske Wieghorst kan forløse Flores' potentiale. Kommer også an på økonomien i det. Kan Gaarde finde et mere sikkert kort for samme penge, hvis Flores ikke er glad heroppe og gerne vil tilbage til Peru.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 15. jan 2017, 22:03

Martino skrev:
aaballday skrev:Jeg ved med 100 procent sikkerhed, at han er i Peru af familiære årsager. Om han samtidig bruger tiden til at forhandle kontrakt, skal jeg lade være usagt.
Puh, ved ikke hvad man skal tro. Tror det kan blive fugl eller fisk om han bliver. Ved ikke engang hvad jeg håber på...måske Wieghorst kan forløse Flores' potentiale. Kommer også an på økonomien i det. Kan Gaarde finde et mere sikkert kort for samme penge, hvis Flores ikke er glad heroppe og gerne vil tilbage til Peru.
Jeg har det lidt sådan med Flores, at han er værd at give forsøget. Så dyr har han heller ikke været, og han har stadig et godt navn pga. hans gode præstationer for Peru. Vi bør stadig kunne lave en fornuftig transfer på ham om ½-1 år.

Meget kommer selvfølgelig også an på hvordan han selv har det, for han bliver ikke en succes, hvis ikke han render rundt med hjemve.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 15. jan 2017, 22:35

Hmm jeg tror ikke en skid på de rygter omkring Flores og at han ikke trives etc.
MEN smutter Flores i dette vindue kan man da sagtens kalde det forrige transfervindue for en kæmpe fiasko fra AaBs og Gaardes side. Holgersson, Flores og Meilinger har været skuffende allesammen. Og henter man udenlandske profiler, så skal de også kunne hæve holdets niveau.
Der er så meget der skriger til himlen pt.! Så jeg håber på, at Wieghorst, får råbt Gaarde og de andre dvaske bønder op ude på Hornevej...

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 15. jan 2017, 23:46

Æv hvis Flores ryger. Sjældent har jeg da set så kælen en pote, når den vappede til bolden. Men der er vel altid en vis risiko ved at skrive en en gut fra den anden side af jordkloden. Det må man i sidste ende tage med.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 16. jan 2017, 00:28

Funky skrev:Æv hvis Flores ryger. Sjældent har jeg da set så kælen en pote, når den vappede til bolden. Men der er vel altid en vis risiko ved at skrive en en gut fra den anden side af jordkloden. Det må man i sidste ende tage med.
Du er en af de heldige der har set ham i spil så.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 16. jan 2017, 01:34

Det er ikke meget Flores har spillet, men han har i glimt vist potentiale. Han har evnerne til at blive en vigtig spiller, men det afhænger naturligvis også af at han falder til.
Omvæltningen fra tilværelsen i Lima til at flytte til Aalborg må være meget stor.

9000AaB
Superliga
Superliga
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Indlæg af 9000AaB » 16. jan 2017, 12:58

frederikshavneren skrev:Det er ikke meget Flores har spillet, men han har i glimt vist potentiale. Han har evnerne til at blive en vigtig spiller, men det afhænger naturligvis også af at han falder til.
Omvæltningen fra tilværelsen i Lima til at flytte til Aalborg må være meget stor.

Hvis han allerede nu snakker om han gerne vil hjem igen, kan det begynde at blive op ad bakke.
Så hellere sælge ham tilbage til Peru, hvor han stadig er et stort navn, og så se om man kan få pengene igen som man gav for ham m. videresalgs klausul (for tror han bliver solgt igen og potentielt til europa igen)

Hans position på kanten har vi allerede Børsting og Sloth til at være, og med det niveau og skader Flores har haft, er de vel okay alternativ (det min personlige mening).

Så hellere brug pengene på et par nye spillere -> 1 ny mulig første målmand/reserve målmand, 1 ny central forsvarer på +185cm., 1 ny angriber med mål i skoene.

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 16. jan 2017, 13:16

9000AaB skrev:
frederikshavneren skrev:Det er ikke meget Flores har spillet, men han har i glimt vist potentiale. Han har evnerne til at blive en vigtig spiller, men det afhænger naturligvis også af at han falder til.

Hvis han allerede nu snakker om han gerne vil hjem igen, kan det begynde at blive op ad bakke.
Så hellere sælge ham tilbage til Peru, hvor han stadig er et stort navn, og så se om man kan få pengene igen som man gav for ham m. videresalgs klausul (for tror han bliver solgt igen og potentielt til europa igen)

Hans position på kanten har vi allerede Børsting og Sloth til at være, og med det niveau og skader Flores har haft, er de vel okay alternativ (det min personlige mening).

Så hellere brug pengene på et par nye spillere -> 1 ny mulig første målmand/reserve målmand, 1 ny central forsvarer på +185cm., 1 ny angriber med mål i skoene.
Han har ikke sagt, at han gerne vil hjem. Han har sagt, at han gerne vil blive.
Som jeg skrev tidligere, er det alle mulige andre end ham selv, inklusive debatsiden, der siger, at han vil hjem. Lidt ligesom når de unges menneskers mødre ikke kan forstå, hvorfor det er fedt at tæske rundt i Asien med en slidt rygsæk, når man er blevet student.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 16. jan 2017, 13:46

Jeg tror ikke på at Flores skifter fra AaB i dette vindue. Han er tidligere blevet spurgt hvor han nævnte at han ikke ville væk (i hvert fald på nuværende tidspunkt) og han har jo ikke for alvor haft muligheden for at blomstre.

Sælger vi ham skulle det dog udelukkende være for at hente Kusk hjem i stedet.

Uanset hvad har Gaarde nok at se til for tiden.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 16. jan 2017, 14:23

Forza skrev:Jeg tror ikke på at Flores skifter fra AaB i dette vindue. Han er tidligere blevet spurgt hvor han nævnte at han ikke ville væk (i hvert fald på nuværende tidspunkt) og han har jo ikke for alvor haft muligheden for at blomstre.

Kusk kommer ikke til at ske.
Jeg savner Winsnes

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 16. jan 2017, 15:23

Martino skrev:
Forza skrev:Jeg tror ikke på at Flores skifter fra AaB i dette vindue. Han er tidligere blevet spurgt hvor han nævnte at han ikke ville væk (i hvert fald på nuværende tidspunkt) og han har jo ikke for alvor haft muligheden for at blomstre.

Kusk kommer ikke til at ske.
Baserer du det på viden eller formodning?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar