Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt
Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt
Hvor faen er de nordjyske sports journalister henne i alt det her. Hvorfor fanden går man ikke på rov på hornevej og stiller de spørgsmål vi alle vil have nogle bare nogenlunde svar på.
Hvordan kan man være så handlingslammet når man ser på vores trup og hvad der sker med den lige nu.
Helt godnat!! Og Ja jeg lukker nok bare lort ud.
Hvordan kan man være så handlingslammet når man ser på vores trup og hvad der sker med den lige nu.
Helt godnat!! Og Ja jeg lukker nok bare lort ud.
Det er squ slapt, hvis han allerede er på vej ud - han har jo ikke engang givet AaB en ærlig chance. Han har været både skadet og til diverse landskampe, så halvdelen af tiden har han nok alligevel brugt hjemme i Peru. Jeg forstår ikke, hvordan man kan give op efter et halvt år, når der er endda kommet ny træner.
Skulle problemet være, at han har følt sig overset i de få kampe han ikke startede inde, hvor han rent faktisk kunne have startet inde, måtte dette jo absolut have haft lysere udsigter med Weighorst.
Skulle problemet være, at han har følt sig overset i de få kampe han ikke startede inde, hvor han rent faktisk kunne have startet inde, måtte dette jo absolut have haft lysere udsigter med Weighorst.
Mon ikke det lige så meget har været livet udenfor banen der har været problematisk for Flores og/eller konen. Kommer til et helt nyt land med en helt anden kultur, og det vrimler nok ikke med peruvianere i Aalborg som de kunne læne sig op ad. Når han samtidig får en dårlig begyndelse i klubben med vanskeligheder på banen og flere skader, så har det nok ikke været særlig nemt for dem.dyhrmaN skrev:Det er squ slapt, hvis han allerede er på vej ud - han har jo ikke engang givet AaB en ærlig chance. Han har været både skadet og til diverse landskampe, så halvdelen af tiden har han nok alligevel brugt hjemme i Peru. Jeg forstår ikke, hvordan man kan give op efter et halvt år, når der er endda kommet ny træner.
Det er helt sikkert tidligt at give op, men han er absolut ikke den første unge spiller, der må vende hjem til hjemlandet og slikke sår... det kender vi jo alt for godt her i DK.
AaB må også selvransage og overveje om man har været forberedt på den enormt vanskelige opgave at integrere en spiller som ham på et hold fyld med i nordjyder i en pæredansk by som Aalborg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er vel ret beset en af de bedste nyheder i dette vindue.aaballday skrev:Rygte fra Hornevej: Agent er i Danmark, Flores hjemme i peru og kommer ikke retur. Forhandler om pris for retur til Peru.
I modsætning til mange andre herinde kan jeg ikke se noget i ham som vi kan bruge.
Jeg synes han virker doven og langsom. Han bidrager slet ikke med det jeg personligt troede han kunne, da der blev skrevet med ham (tempo og hurtige driblinger)
Jeg tror han kan blive en stor profil igen i Peru. Jeg tror SLET IKKE på ham her i Danmark!
De lange rejser, vejret, spillestilen og nok også sproget ser jeg som store udfordringer for at få ham igang her. Men når man så hører at han udgår af biptest nærmest med det samme og at han bliver hjemme i Peru. Så tror jeg simpelthen ikke på han selv ønsker at lykkedes her.
Kan der hentes penge ind på ham så siger jeg bare. SÆLG!
Kunne der for pokker også dukke købere op til Holgersson og meilinger. Så kunne det blive helt godt!
Min drøm om tilgange ville være: Pusic, Kusk og to stærke midterforsvar. Lige nu tror jeg dog MAX vi får 2 ind :-(
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hvor motiveret tror du Kusk vil være efter han har bevist, at han ikke har talentet til at slå til hverken i udlandet eller i FCK?Gaarde6 skrev: Min drøm om tilgange ville være: Pusic, Kusk og to stærke midterforsvar. Lige nu tror jeg dog MAX vi får 2 ind :-(
Hader København!
-
Gamen
Så havde Feyenoord's sportsdirektør ret alligevel, da han droppede ham fordi han mente at han ville få det svært i en europæisk klub, og ikke var modstandsdygtig nok.
Modsat en del andre, som konstant mener at kunne se et kæmpestort uforløst potentiale i ham, så synes jeg godt nok det er meget, meget lidt han har bevist.
Men det sætter Gaarde yderligere under pres, det fodboldhold vi har tilbage er (profilnedgange inklusiv) efterhånden så vingeskudt, at det er meget svært (for ikke at sige umuligt) at se det toppe om to år. Der er betydelige mangler overalt på banen, og vores profilerede signings har været gedigne skuffelser.
Øv, hvor er det trist, når man tænker på vores udgangspunkt.
Modsat en del andre, som konstant mener at kunne se et kæmpestort uforløst potentiale i ham, så synes jeg godt nok det er meget, meget lidt han har bevist.
Men det sætter Gaarde yderligere under pres, det fodboldhold vi har tilbage er (profilnedgange inklusiv) efterhånden så vingeskudt, at det er meget svært (for ikke at sige umuligt) at se det toppe om to år. Der er betydelige mangler overalt på banen, og vores profilerede signings har været gedigne skuffelser.
Øv, hvor er det trist, når man tænker på vores udgangspunkt.
Lad os nu lige slå koldt vand i blodet.
Det er trods alt "blot" et rygte fra en enkelt bruger herinde. Lad os ikke lige ophøje det til sandhed endnu.
Det er trods alt "blot" et rygte fra en enkelt bruger herinde. Lad os ikke lige ophøje det til sandhed endnu.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
NEJ!!! Flores er væk - en nulbon - en tabertype!! Pyha, pilen peger på Gaarde, Lynge, pølsedamen på langsiden..Forza skrev:Lad os nu lige slå koldt vand i blodet.
Ska' vi hak'?
Håber da han er klar på at bevise at han ER en super god spiller. Det kunne han passende gøre i hjemlige omgivelser.alithebeast skrev:Hvor motiveret tror du Kusk vil være efter han har bevist, at han ikke har talentet til at slå til hverken i udlandet eller i FCK?Gaarde6 skrev: Min drøm om tilgange ville være: Pusic, Kusk og to stærke midterforsvar. Lige nu tror jeg dog MAX vi får 2 ind :-(
Kusk kommer ikke til AaB som tingene er nu. Skrev jeg også tidligere i tråden.alithebeast skrev:Hvor motiveret tror du Kusk vil være efter han har bevist, at han ikke har talentet til at slå til hverken i udlandet eller i FCK?Gaarde6 skrev: Min drøm om tilgange ville være: Pusic, Kusk og to stærke midterforsvar. Lige nu tror jeg dog MAX vi får 2 ind :-(
Men jeg stiller mig i koret som ville ønske han gjorde.
Jeg savner Winsnes
Tak! God nyhed! Jeg håber virkeligt, at det ikke bare er spin. Manden med den måske bedste teknik nogensinde set i AaB, så snart det bliver forløst bliver det vildt!bongo1234 skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... es-rygter/
Gaarde afviser Flores er på vej hjem
-
Gamen
HVIS det bliver forløst. At bedømme ud fra første halv-sæson er det langt fra nogen selvfølge.dyhrmaN skrev: Tak! God nyhed! Jeg håber virkeligt, at det ikke bare er spin. Manden med den måske bedste teknik nogensinde set i AaB, så snart det bliver forløst bliver det vildt!
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Fint nok at Gaarde maner rygterne til jorden, men det er altså et kæmpe problem, at Flores drøner rundt i Peru frem for at tage del i opstarten. Den lange vinterpause kunne virkelig være brugbar i forhold til at integrere ham ordentligt til dansk fodbold, til holdet og til en ny træner, men han er der ikke. Han nåede lige at dumpe en bip-test, og så strøg han til Peru.bongo1234 skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... es-rygter/
Det samme gør sig egentlig gældene for Bassogog. Han mangler stadig rigtig, rigtig meget på det taktiske plan og i forhold til at indgå i samspillet, men han er afsted med sit landhold og ikke med i opstarten. Det er en rigtig skidt forberedelse til de fem finaler, vi skal ud og spille.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Og nu afviser også Flores rådgivere, at han er på retur til Peru
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ge-til-AaB
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ge-til-AaB
Ser du træningen derude og kan give en update?dyhrmaN skrev:Tak! God nyhed! Jeg håber virkeligt, at det ikke bare er spin. Manden med den måske bedste teknik nogensinde set i AaB, så snart det bliver forløst bliver det vildt!bongo1234 skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... es-rygter/
I de få kampe han har spillet har jeg langt fra set nogen god teknik? Ikke da bedre teknisk end så mange andre
Jeg er ret overbevist om, at enten spinner Gaarde for at vinde tid eller også er et skifte tilbage til Universitario faldet til jorden. Af de tre parter tror jeg, at de to ville se et skifte som ren win. Den tredje part ville nok gå med, hvis man kunne holdes skadesløs.
-
seamann
Jeg kunne forstå det, hvis du sagde, at du troede... Men at sige du er overbevist, må vel betyde at du kan overbevises af løse rygter fra Peruvianske ekstrablade. Og det er skræmmende, når disse informationer kan få højere troværdighed end vores sportsdirektørs udsagn.Lindvang skrev:Jeg er ret overbevist om, at enten spinner Gaarde for at vinde tid eller også er et skifte tilbage til Universitario faldet til jorden. Af de tre parter tror jeg, at de to ville se et skifte som ren win. Den tredje part ville nok gå med, hvis man kunne holdes skadesløs.
Sportsdirektører har på sæt og vis samme rolle som politikere: Man skal ikke fortælle den skinbarlige sandhed, før lortet bryder sammen eller før man har reddet lortet fra at bryde sammen.seamann skrev:Jeg kunne forstå det, hvis du sagde, at du troede... Men at sige du er overbevist, må vel betyde at du kan overbevises af løse rygter fra Peruvianske ekstrablade. Og det er skræmmende, når disse informationer kan få højere troværdighed end vores sportsdirektørs udsagn.Lindvang skrev:Jeg er ret overbevist om, at enten spinner Gaarde for at vinde tid eller også er et skifte tilbage til Universitario faldet til jorden. Af de tre parter tror jeg, at de to ville se et skifte som ren win. Den tredje part ville nok gå med, hvis man kunne holdes skadesløs.
Og jeg ved ikke, hvor mange peruvianske ekstrablade du læser - for mig drejer det sig mere om historik om spillere, der har svært ved at falde til.
-
seamann
I klar modsætning til Ekstrabladet.Peru - de er så troværdige, at du er overbevist om at Gaarde lyver.Lindvang skrev:Sportsdirektører har på sæt og vis samme rolle som politikere: Man skal ikke fortælle den skinbarlige sandhed, før lortet bryder sammen eller før man har reddet lortet fra at bryde sammen.seamann skrev:Jeg kunne forstå det, hvis du sagde, at du troede... Men at sige du er overbevist, må vel betyde at du kan overbevises af løse rygter fra Peruvianske ekstrablade. Og det er skræmmende, når disse informationer kan få højere troværdighed end vores sportsdirektørs udsagn.Lindvang skrev:Jeg er ret overbevist om, at enten spinner Gaarde for at vinde tid eller også er et skifte tilbage til Universitario faldet til jorden. Af de tre parter tror jeg, at de to ville se et skifte som ren win. Den tredje part ville nok gå med, hvis man kunne holdes skadesløs.