Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Erasmus Montanus » 18. jan 2017, 12:21

bongo1234 skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... es-rygter/

Gaarde afviser Flores er på vej hjem
Hvad ved ham Allan om det?'
Jeg tror mere på aaballday :)
bongo1234 skrev:Og nu afviser også Flores rådgivere, at han er på retur til Peru

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ge-til-AaB
Det lyder utroværdigt. Hvad ved AGF om det?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

aaballday
1. div
1. div

Indlæg af aaballday » 18. jan 2017, 12:26

Erasmus Montanus skrev:
bongo1234 skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... es-rygter/

Gaarde afviser Flores er på vej hjem
Hvad ved ham Allan om det?'
Jeg tror mere på aaballday :)
bongo1234 skrev:Og nu afviser også Flores rådgivere, at han er på retur til Peru

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ge-til-AaB
Som sagt var det rygter fra Hornevej. Jeg har det fra en bekendt, som har det fra én derude. Så det er jo mange led, hvor det kan gå galt.

Det lyder utroværdigt. Hvad ved AGF om det?

Lindvang
2. div
2. div

Indlæg af Lindvang » 18. jan 2017, 12:27

seamann skrev:
Lindvang skrev:
seamann skrev:
Lindvang skrev:Jeg er ret overbevist om, at enten spinner Gaarde for at vinde tid eller også er et skifte tilbage til Universitario faldet til jorden. Af de tre parter tror jeg, at de to ville se et skifte som ren win. Den tredje part ville nok gå med, hvis man kunne holdes skadesløs.
Jeg kunne forstå det, hvis du sagde, at du troede... Men at sige du er overbevist, må vel betyde at du kan overbevises af løse rygter fra Peruvianske ekstrablade. Og det er skræmmende, når disse informationer kan få højere troværdighed end vores sportsdirektørs udsagn.
Sportsdirektører har på sæt og vis samme rolle som politikere: Man skal ikke fortælle den skinbarlige sandhed, før lortet bryder sammen eller før man har reddet lortet fra at bryde sammen.
I klar modsætning til Ekstrabladet.Peru - de er så troværdige, at du er overbevist om at Gaarde lyver.
Jeg kender ikke omtalte aviser. Din erfaring med sladderblade må stå for egen regning.

bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Indlæg af bongo1234 » 18. jan 2017, 12:49

Lindvang skrev:
seamann skrev:
Lindvang skrev:
seamann skrev:
Lindvang skrev:Jeg er ret overbevist om, at enten spinner Gaarde for at vinde tid eller også er et skifte tilbage til Universitario faldet til jorden. Af de tre parter tror jeg, at de to ville se et skifte som ren win. Den tredje part ville nok gå med, hvis man kunne holdes skadesløs.
Jeg kunne forstå det, hvis du sagde, at du troede... Men at sige du er overbevist, må vel betyde at du kan overbevises af løse rygter fra Peruvianske ekstrablade. Og det er skræmmende, når disse informationer kan få højere troværdighed end vores sportsdirektørs udsagn.
Sportsdirektører har på sæt og vis samme rolle som politikere: Man skal ikke fortælle den skinbarlige sandhed, før lortet bryder sammen eller før man har reddet lortet fra at bryde sammen.
I klar modsætning til Ekstrabladet.Peru - de er så troværdige, at du er overbevist om at Gaarde lyver.
Jeg kender ikke omtalte aviser. Din erfaring med sladderblade må stå for egen regning.
Hvad der er op og ned er meget svær at se lige nu.
Personligt gætter ( bemærk at jeg gætter ), på Lindvangs teori. Jeg syntes, at det "lugter" meget af der har været dialog når også Flores bagland udtaler sig.
Iøvrigt, med den viden medier har idag, så havde medierne nok skrevet hvad familiære årsager dækker, hvis det drejer sig om sygdom, dødsfald eller lign.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 18. jan 2017, 15:50

aaballday skrev:Rygte fra Hornevej: Agent er i Danmark, Flores hjemme i peru og kommer ikke retur. Forhandler om pris for retur til Peru.

Jeres "rygte mageri" skulle medføre ban.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Favoritspiller: Wayne Rooney
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

Indlæg af kkoldsoe » 19. jan 2017, 04:07

Til dem der ikke mener manden er god nok. Klip fra hans første halvsæson i AaB til sidst i videoen. :thumbsup: :aabfan:

Lindvang
2. div
2. div

Indlæg af Lindvang » 19. jan 2017, 11:29

kkoldsoe skrev:

Til dem der ikke mener manden er god nok. Klip fra hans første halvsæson i AaB til sidst i videoen. :thumbsup: :aabfan:
Glimrende teknik og fremragende afleveringer. Vi har to potentielt topklassespillere i Flores og Bassogog.

Jeg synes dog, at det mest sigende ved den video er, hvor meget vi brænder og brænder og brænder.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 19. jan 2017, 13:40

kkoldsoe skrev:

Hans topniveau er noget af det bedste vi længe har set. Han bliver så vild hvis han bliver brugt mere frekvent. :aabfan:

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 20. jan 2017, 11:16

Han var tilbage i træning i dag!

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 20. jan 2017, 11:23

Provst i Brovst skrev:
aaballday skrev:Rygte fra Hornevej: Agent er i Danmark, Flores hjemme i peru og kommer ikke retur. Forhandler om pris for retur til Peru.

Ja når man så skråsikkert skriver noget værre pis. så kan aaballday passende ryge på blokeringslisten.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

seamann

Indlæg af seamann » 20. jan 2017, 11:36

Forza skrev:
Provst i Brovst skrev:

Ja når man så skråsikkert skriver noget værre pis. så kan aaballday passende ryge på blokeringslisten.
Det er da ikke skråsikkert, han skriver jo netop, at det er et rygte.

Flere rygter tak - de øger underholdningsværdien.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 20. jan 2017, 12:06

Kokkefar skrev:
kkoldsoe skrev:

Hans topniveau er noget af det bedste vi længe har set. Han bliver så vild hvis han bliver brugt mere frekvent. :aabfan:
Hans første efterår har været plaget af nye omgivelser, et nyt land, skader, spillestil der er har været helt til hest, sproget, landsholdsture.

Han har bestemt et MEGET højt niveau og jeg tror Wieghorst kan få det ud af ham.

OG til dem der ikke mener manden er hurtig nok. Se venligst klippet igen, hvor Valencia førsøger at komme forbi og slå et indlæg. Valencia er bestemt ikke dårlige eller langsom:-)

aaballday
1. div
1. div

Indlæg af aaballday » 20. jan 2017, 12:59

seamann skrev:
Forza skrev:
Provst i Brovst skrev:

Det var netop et rygte. Jeg havde det igennem en bekendt, som havde hørt det fra ven på Hornevej. Det er mange led, hvor den kan gå galt. Jeg kan godt lade være med at skrive om rygter en anden gang. Men transfervinduer lever af rygter og jeg ville i hvert fald være ked at gå glip af noget lir.

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 20. jan 2017, 13:01

Det er fuldstændigt håbløst, at nogle mener, at Flores ikke har niveau til dansk fodbold. Det har han i dén grad, og vi vil også snart høre Wieghorst udtale sig om mandens evner med bolden. Jeg tror faktisk, at Flores bliver en bærende profil på vores hold fremover, og med Wieghorst syn på spillestil og taktik, bliver Flores uden tvivl endnu bedre.
Flores er uden tvivl dygtig teknisk, en glimrende kombinationsspiller, og har i modsætning til BAssogog, et eminent blik for spillet og medspillerne. Og så er han tilmed en type der også arbejder godt defensivt.
Perus bedste fodboldspiller.. Det skal nok blive godt.
Jeg spår et fint forår for ham, Bassogog og også Pohl på toppen.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 20. jan 2017, 13:14

aaballday skrev:
seamann skrev:
Forza skrev:
Provst i Brovst skrev:

Det var netop et rygte. Jeg havde det igennem en bekendt, som havde hørt det fra ven på Hornevej. Det er mange led, hvor den kan gå galt. Jeg kan godt lade være med at skrive om rygter en anden gang. Men transfervinduer lever af rygter og jeg ville i hvert fald være ked at gå glip af noget lir.
Den tager jeg 100% på min kappe - mine øjne valgte tilsyneladende at ignorere de første 3 ord, så jeg læste det som helt skråsikkert.

Beklager!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 21. jan 2017, 13:33

Flores' agent afviser i et interview på bold.dk at Edison vil væk. Agenten indrømmer at Edison har haft det svært men at det nu går fremad. AaB roses for forsøget på at integrere Flores og på et nyligt møde ml. parterne er det blevet besluttet at intensivere engelsk undervisningen

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 21. jan 2017, 15:51

frederikshavneren skrev:Flores' agent afviser i et interview på bold.dk at Edison vil væk. Agenten indrømmer at Edison har haft det svært men at det nu går fremad. AaB roses for forsøget på at integrere Flores og på et nyligt møde ml. parterne er det blevet besluttet at intensivere engelsk undervisningen
Topmotiveret: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/topm ... elv-i-AaB/

Det var dagens bedste nyhed! Nu kan jeg vist godt købe den trøje med nummer 10 alligevel :aabfan:

aaballday
1. div
1. div

Indlæg af aaballday » 17. feb 2017, 21:53

Flores har sendt live i indtil videre 35 min på Facebook.

Hvem er spanskkyndig og gider oversætte hovedpointer, snak om AaB mv?

https://www.facebook.com/EdisonFloresP/ ... 208440154/

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 17. feb 2017, 23:01

aaballday skrev:Flores har sendt live i indtil videre 35 min på Facebook.

Hvem er spanskkyndig og gider oversætte hovedpointer, snak om AaB mv?

https://www.facebook.com/EdisonFloresP/ ... 208440154/
8000 kommentarer, da jeg tjekkede. Det er da også en slat ;)

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 1. mar 2017, 11:15

Jeg glæder mig sgu til at Flores kommer ind fra start igen og kommer op i omdrejninger. Jeg har netop siddet og set nogle videoer fra efteråret på Youtube med ham, og det er tydeligt at han har masser at bidrage med. Selvfølgelig har han indtil videre manglet slutprodukt på sit spil, men hvem fanden manglede IKKE det i efteråret...?!
Flores har sgu et super blik for spillet, og han lægger nogle flotte afleveringer. Jeg kan godt savle lidt med tanken om Flores og Sylvestr sammen i offensiven.
VAMOS!!

Besvar