Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Jesper Schmidt » 27. jan 2017, 09:43

Agurketid på debatsiden - findes der noget som slår det?

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 27. jan 2017, 10:26

PeterS skrev:
Hovedet skrev:
De Fem skrev:Så for en cocktease af en overskrift:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... t-kontrakt
Det er vildt det her transfervindue.

En hæsblæsende jagt på hhv. en kortsigtet og langsigtet løsning på målmandsposten på vores Danmarksseriehold. Og nu dét; en tidligere AaB-spiller, der alligevel ikke skal spille på en kort lejekontrakt i en anden portugisisk klub, men skånes i en opstartsfase efter en langvarig skade.
Det største ønske nu, må være en normal nattesøvn ovenpå dette hæsblæsende vindue.
Man tørrer jo sveden af panden hvert andet øjeblik :cheers:

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 27. jan 2017, 10:37

Ja.. Jeg er virkelig bange for, at denne karavane af nye spillere i klubben, kan skabe uro og usikkerhed iblandt vores egne..;=0

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 27. jan 2017, 10:46

FIDEL skrev:Ja.. Jeg er virkelig bange for, at denne karavane af nye spillere i klubben, kan skabe uro og usikkerhed iblandt vores egne..;=0
Det her kunne blive helt vildt, hvis AaB satte trumf på og rykkede nogle ungdomsspillere op i førsteholdstruppen...

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 27. jan 2017, 10:48

Hovedet skrev:
FIDEL skrev:Ja.. Jeg er virkelig bange for, at denne karavane af nye spillere i klubben, kan skabe uro og usikkerhed iblandt vores egne..;=0
Det her kunne blive helt vildt, hvis AaB satte trumf på og rykkede nogle ungdomsspillere op i førsteholdstruppen...
Det kan være farligt at være så stor en drømmer...
Jeg savner Winsnes

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 27. jan 2017, 10:59

Godt man ikke står med Morten Wieghorst problem, svære vilkår for en nyansat. At nøjedes med t vælge 11 spillere, ud af med den parade af verdensstjerne indkøb der er indhentet, og så stadig skabe plads til naboens søn. Jeg forudser splittelser, nøkker og ballade.

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 27. jan 2017, 11:23

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/ligue-1/ ... i-frankrig

Han er ikke decideret angriber, men jeg mener godt han kan spille positionen. Er det en spiller Gaarde skal overveje, eller er han lønmæssigt for dyr i forhold til kvalitet?
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 27. jan 2017, 12:06

Martino skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/ligue-1/ ... i-frankrig

Han er ikke decideret angriber, men jeg mener godt han kan spille positionen. Er det en spiller Gaarde skal overveje, eller er han lønmæssigt for dyr i forhold til kvalitet?
Jeg kender ikke rigtigt til hans kvaliteter. Og han er nok dyr i løn.
Jeg er mest fan af at hente en boksspiller, der har kvaliteter, som vi mangler i truppen. S. Grønning er på vej, men er endnu ikke løsningen. Hans afslutninger er iøvrigt alt for ringe.

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 27. jan 2017, 12:06

hje1980 skrev:
Ham der Emil skrev:Skal den bedste i nedrykningsspillet, ikke spille mod en fra top6 om en Europa plads?
Eller blev det blot ved snakken?
Det er korrekt... så for Europæisk kan muligheden være "nemmere" at ende i nederste del som nu, end ende som nr. 6 og måske have 10-15 point op til nr. 3
I teorien kan alt jo lade sig gøre. Jeg forstår dog ikke den fokus på europæisk.
Lad os antage at AaB formår at slå nr. 3 over et par kvalkampe, så venter et hold fra Turkmenistan i kvalen.
Hvad sjov har vi ud af det?

Vi har jo ikke truppen til på nogen måde at lave resultater internationalt, så hvorfor tage den kedelige oplevelse med at blive slået ud af et europæisk 4. divisions hold?

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 27. jan 2017, 12:34

FIDEL skrev:
Martino skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/ligue-1/ ... i-frankrig

Jeg kender ikke rigtigt til hans kvaliteter. Og han er nok dyr i løn.
Jeg er mest fan af at hente en boksspiller, der har kvaliteter, som vi mangler i truppen. S. Grønning er på vej, men er endnu ikke løsningen. Hans afslutninger er iøvrigt alt for ringe.
Både Pohl og Grønning er på vej, men sandt nok at Grønning mere er boksspilleren af de to. Jeg kan ikke rigtig huske svenskeren kvaliteter fra FCK tiden, men med de adresser han har spillet på burde han kunne tilføre AaB noget - jeg er også mest fan af en decideret striker, men er også med på at AaB skal være kølige og ikke bare hente fyld.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 27. jan 2017, 13:08

Patmand skrev:
hje1980 skrev:
Ham der Emil skrev:Skal den bedste i nedrykningsspillet, ikke spille mod en fra top6 om en Europa plads?
Det er korrekt... så for Europæisk kan muligheden være "nemmere" at ende i nederste del som nu, end ende som nr. 6 og måske have 10-15 point op til nr. 3
I teorien kan alt jo lade sig gøre. Jeg forstår dog ikke den fokus på europæisk.
Lad os antage at AaB formår at slå nr. 3 over et par kvalkampe, så venter et hold fra Turkmenistan i kvalen.

Vi har jo ikke truppen til på nogen måde at lave resultater internationalt, så hvorfor tage den kedelige oplevelse med at blive slået ud af et europæisk 4. divisions hold?
Du ville simpelthen blive skuffet over at komme i Europa?

McMark
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Indlæg af McMark » 27. jan 2017, 13:12

Kokkefar skrev:
Patmand skrev:
hje1980 skrev:

Du ville simpelthen blive skuffet over at komme i Europa?
Ja for pokker - tænk over alle de tæsk vi ville få, hvis vi trak FC Dila Gori! VI skal da heller ikke i top 6 - så banker Brømbø og FCK os jo også bare... Lad os revurdere hele situationen også bare gå benhårdt efter en 8. plads :(
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 27. jan 2017, 13:45

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... sic-handel

Pusic handel falder på spillerens krav. AaB kigger på en spiller fra 2 Bundesliga, nogle ide om hvem det kan være?

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 27. jan 2017, 13:47

gravballe skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... sic-handel

Pusic handel falder på spillerens krav. AaB kigger på en spiller fra 2 Bundesliga, nogle ide om hvem det kan være?
Han gør det godt nok ikke let for sig selv ham Pusic..

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 27. jan 2017, 13:51

Det er jo løgn!
Vi har jo allerede fået at vide af vores kære gæst, at hundehovederne ikke ville sælge til en dansk klub!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Indlæg af Glenn Francisco » 27. jan 2017, 13:58

Veton Berisha eller Christoffer Nyman måske?
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 27. jan 2017, 14:01

Skud i taagen:

Robert Zulj. Oestriger, kontraktudloeb til sommer. Tidligere Roed tyr, og har ogsaa vaeret i Ried, ligesom Meilinger. God alder. Gaaet lidt i staa. Greuther Fürth. Spiller dog fast.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 27. jan 2017, 14:09

Det er godt nok underligt at Pusic ikke vil gå på kompromis for at få lov til at spille. Gad vide hvor høje hans krav er, men så må vi jo hente en anden eller vente på at Pusic er villig til at gå ned i løn

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 27. jan 2017, 14:11

Et bud kunne være Jakub Sylvestr fra Nürnberg. Han var udlejet til Paderborn samtidig med Helenius. Måske har Gaarde lagt mærke til ham i den tid.

bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Indlæg af bongo1234 » 27. jan 2017, 14:25

Kokkefar skrev:

Et bud kunne være Jakub Sylvestr fra Nürnberg. Han var udlejet til Paderborn samtidig med Helenius. Måske har Gaarde lagt mærke til ham i den tid.

Et andet bud kunne være Andrew Wooten. Han har kontrakt udløb juni 2017.
https://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Wooten

Låst