Træningskampe vinteren 2017
Re: Træningskampe vinteren 2017
Vi er ikke skarpe nok i begge ender. Kunne godt se en 451 opstilling med Sylvestr som en slags skyggeangriber(fm-term), bagved Pohl med Flores og Bassogog på kanterne og så Sloth/Risgaard og Wurtz som central midt. Thellufsen i spil til en af de offensive pladser også.
Forsvaret....puuh. Det centrale forsvar ser skidt ud selvom Blåbjerg spillede sig op. Var Gordinho ikke bedre en det vil allerede har? Det må de have vurderet han ikke var.
Bardhec ser jeg hellere end PK anytime.
Forsvaret....puuh. Det centrale forsvar ser skidt ud selvom Blåbjerg spillede sig op. Var Gordinho ikke bedre en det vil allerede har? Det må de have vurderet han ikke var.
Jeg savner Winsnes
jubeloptimister, vil de mest negative her på debatsiden blive, hvis randers reserver blev hentet til klubben.
De gør det godt
De gør det godt
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig 
- Køllen I Møllen
- Allstar

Mal nu fanden på væggen på baggrund af en ligegyldig træningskamp, gider I ikke godt?
Janteloven eksisterer IKKE!
Skal vi ikke koncentrere os om en kamp ad gangen, i stedet for at konstant at snakke TOP 6, fordi man ikke lige spiller en god kamp.Funky skrev:Yep. Top 6 ligger ikke lige om hjørnet. Langsomt og planløst spil med masser af dårlige individuelle indsatser. Sloth fik vel en hel kamp? Jeg blev ikke overbevist om at han er en fandens kal.Buzz Killington skrev:Det var sgu en daarlig omgang mod et ringe hold.
Skulle vi så også skrive at top 6 var sikker, efter kampen mod BK Hácken. Der spillede de jo rigtig godt og skabte en del chancer.
Tror vi alle kan se det var en dårlig kamp i dag, men det var tydeligt at se, at Wieghorst forsøger at sætte en anden taktik end Søndergaard.
Sådan en fesen træningskamp skal man virkelig ikke ligge ret meget i.
Meget enig.Martino skrev:Vi er ikke skarpe nok i begge ender. Kunne godt se en 451 opstilling med Sylvestr som en slags skyggeangriber(fm-term), bagved Pohl med Flores og Bassogog på kanterne og så Sloth/Risgaard og Wurtz som central midt. Thellufsen i spil til en af de offensive pladser også.
Meilinger er fortsat langt under det niveau vi så fra ham i starten, og er i min optik ikke god nok til start 11'eren pt.
Enig, vi skal naturligvis ikke konkludere noget på baggrund af en enkelt træningskamp. Det er dog bekymrende at vi generelt scorer så få mål, og at den tendens er fortsat i træningskampene.Køllen I Møllen skrev:Mal nu fanden på væggen på baggrund af en ligegyldig træningskamp, gider I ikke godt?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ro på... Resultater i træningskampe viser intet.
Er sikker på at mw har fået drengene til at træne hårdt fysisk de seneste dage.
Jeg så ikke kampen. Hvordan var sylvestr?
Er sikker på at mw har fået drengene til at træne hårdt fysisk de seneste dage.
Jeg så ikke kampen. Hvordan var sylvestr?
Nej, han er virkelig faldet i niveau pt. Håber han finder det frem igen, for tydeligt at han er en fin spiller. Han må bare ikke være så ustabil. Ved godt han har døjet med skader den seneste tid.troelsh skrev:Meget enig.Martino skrev:Vi er ikke skarpe nok i begge ender. Kunne godt se en 451 opstilling med Sylvestr som en slags skyggeangriber(fm-term), bagved Pohl med Flores og Bassogog på kanterne og så Sloth/Risgaard og Wurtz som central midt. Thellufsen i spil til en af de offensive pladser også.
Meilinger er fortsat langt under det niveau vi så fra ham i starten, og er i min optik ikke god nok til start 11'eren pt.
Jeg savner Winsnes
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Klart bedre og bedre jo flere unge spillere vi satte ind - jeg ved sgu ikke om det er godt eller skidt, hvis jeg skal være helt ærlig. Faktum er i hvert fald at de unges offensive løb og blik for hinanden var klasser over hvad de rutinerede "stjerner" leverede. Store plusser til Tellufsen og Pohl (selv om han selvfølgelig skal score).
Resultatet er jævnt ligegyldigt, men både Børsting og Pohl skal selvfølgelig score på deres kæmpechancer, det er mere det som er ærgeligt. Sloth kom iøvrigt noget bedre med i spillet efter de unge kom ind, uden det blev helt godt, og Würtz skal stadig løfte sig rigtigt mange procent - det er tæt på at jeg synes han var vores ringeste. Jeg fik ikke øje på en eneste erobring fra hans side, og heller ikke en eneste aflevering som var med til at vende spillet.
Wieghorst har lidt at arbejde med, og jeg håber personligt at han ret hurtigt finder frem til at vi ikke bliver farlige nok en én angriber.
Nå ja og så var det vel dagen hvor det blev bevist at målmandsposten er en pivåben kamp.
Resultatet er jævnt ligegyldigt, men både Børsting og Pohl skal selvfølgelig score på deres kæmpechancer, det er mere det som er ærgeligt. Sloth kom iøvrigt noget bedre med i spillet efter de unge kom ind, uden det blev helt godt, og Würtz skal stadig løfte sig rigtigt mange procent - det er tæt på at jeg synes han var vores ringeste. Jeg fik ikke øje på en eneste erobring fra hans side, og heller ikke en eneste aflevering som var med til at vende spillet.
Wieghorst har lidt at arbejde med, og jeg håber personligt at han ret hurtigt finder frem til at vi ikke bliver farlige nok en én angriber.
Nå ja og så var det vel dagen hvor det blev bevist at målmandsposten er en pivåben kamp.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg synes mere og mere at Meilinger er fejlcastet.Martino skrev:
Nej, han er virkelig faldet i niveau pt. Håber han finder det frem igen, for tydeligt at han er en fin spiller. Han må bare ikke være så ustabil. Ved godt han har døjet med skader den seneste tid.
Så det ikke ud til at PK havde problemer med lysken, da han blev skiftet ud?
Delvis enig. Synes faktisk han har gjort det bedst når han har spillet centralt. Som venstre kant synes jeg ikke han fungerer, til det er han for langsom til umiddelbart, men det afhænger også af spillestil og hvem der spiller back.Jesper Schmidt skrev:Jeg synes mere og mere at Meilinger er fejlcastet.Martino skrev:
Nej, han er virkelig faldet i niveau pt. Håber han finder det frem igen, for tydeligt at han er en fin spiller. Han må bare ikke være så ustabil. Ved godt han har døjet med skader den seneste tid.
Jeg savner Winsnes
uhh, den disharmoniske klang af debatsidens grædekor. Jeg synes faktisk at der var mange fine takter i anden halvleg, men jeg er nok også jubeloptimist. Det ville dog være rart, hvis Pohl snart forløste sit potentiale. Han har snart været ligeved længe.
MW har fået dem til at spille fremad igen, det er næsten det vigtigste. Det letter trykket på forsvaret og giver angrebet lidt mere at arbejde med. Giv dem nu tre træningskampe mere, så er de klar til at overraske alle jer dommedagsprofeter i foråret
MW har fået dem til at spille fremad igen, det er næsten det vigtigste. Det letter trykket på forsvaret og giver angrebet lidt mere at arbejde med. Giv dem nu tre træningskampe mere, så er de klar til at overraske alle jer dommedagsprofeter i foråret
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
-
seamann
budo skrev:uhh, den disharmoniske klang af debatsidens grædekor. Jeg synes faktisk at der var mange fine takter i anden halvleg, men jeg er nok også jubeloptimist. Det ville dog være rart, hvis Pohl snart forløste sit potentiale. Han har snart været ligeved længe.
Opstilling mod Shaktar Donetsk:
Nicolai Larsen
Joakim Mæhle – Markus Holgersson – Jakob Blåbjerg – Jakob Ahlmann
Rasmus Würtz
Edison Flores – Frederik Børsting – Oliver Abildgaard – Rasmus Thellufsen
Jakub Sylvestr
Fint at Thellufsen får chancen fra start, og fint at Børsting prøves centralt. Men skidt at Pohl tilsyneladende er skadet, jf. aabsport.dk :-(
Meilinger og Sloth har fortjent bænkepladsen, og havde egentligt også gerne set Würtz derude efter en elendig kamp mos Ørebro.
Nicolai Larsen
Rasmus Würtz
Jakub Sylvestr
Fint at Thellufsen får chancen fra start, og fint at Børsting prøves centralt. Men skidt at Pohl tilsyneladende er skadet, jf. aabsport.dk :-(
Meilinger og Sloth har fortjent bænkepladsen, og havde egentligt også gerne set Würtz derude efter en elendig kamp mos Ørebro.
Opstillingen giver i hvert fald svar på at Mæhle er foran PK nu.KJ skrev:Opstilling mod Shaktar Donetsk:
Nicolai Larsen
Rasmus Würtz
Jakub Sylvestr
Det er desuden meget spændende med Børsting i det her system, især hvis han kunne få en mere rutineret ved siden af, med bedre placeringsevne og timing. Synes også det kunne være spændende med et højt pres fra vores midtbane, så vi erobrer bolden højt og derved få sendt de 4 forreste midtbanespillere afsted, da de alle har et fint drev med bold. Det kan godt ske vi får problemer med at gøre det mod Shaktar, men det kunne være spændende rent taktisk.
Kan man se kampen ligesom imod Ørebro, uden at det er et betalingssite?
„The less you care, the happier you will be.“
Øh kan det være rigtigt, at man ikke kan købe "billet" til et stream af kampen...???
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg har købt adgang. Billedet er knivskarpt så glem nu alle de gratis-streams der hakker.
Eneste minus er at jeg egentlig hellere vil se Bassogog og Cameroun....
Eneste minus er at jeg egentlig hellere vil se Bassogog og Cameroun....
Janteloven eksisterer IKKE!
HVOR HAR DU KØBT???? Link.... tak