Freddie skrev:Men det skal vel også være sandt? Så vidt jeg ved, er AaB's nye kunststofbaner financieret på samme måde.Jesper Schmidt skrev:Det skuffer mig lidt, det andet havde været sjovereFreddie skrev:En udenlandsk fond.Jesper Schmidt skrev:Det lyder sgu da ærlig talt lidt småsuspekt. Måske fra steder hvor man har haft lige rigeligt gamle bildæk liggende som man ikke længere må brænde af.Freddie skrev:Nix. Såvel Lindholm som Chang har hentet pengene til deres kunststofbaner uden om kommunen. Chang via fonde, Lindholm, nu Nørresundby fB via udenlandske kontakter.Køllen I Møllen skrev:
Alle de kunstbaner der anlægges i Aalborg Kommune bliver delvist finansieret af kommunen. Sikkert også AaBs. Intet usædvanligt i det. Det er også Aalborg Kommune der ejer banerne og bla derfor må der ikke spilles på banerne efter vinterpausen før kommunen giver tilladelse. Så det har intet med støtte til AaB at gøre.
Så har jeg misforstået et eller andet. Jeg mener bestemt at kommunen giver tilskud til alle "plastik-banerne"...