Stillede ellers ret stærkt op. Trist.Gamen skrev:Vores reservehold tabte igen, denne gang 1-3 til Randers og slutter som nummer 4 ud af 6 hold. Imponerende.
Kampene i reserveholdsligaen
Re: Kampene i reserveholdsligaen
Jeg savner Winsnes
Lige under midten? Det svarer vel meget godt til førsteholdets nuværende placering?Gamen skrev:Vores reservehold tabte igen, denne gang 1-3 til Randers og slutter som nummer 4 ud af 6 hold. Imponerende.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Gamen
Taget i betragtning af hvor godt spillende vi har været i denne turnering siden man oprettede den, så er det ret sørgeligt at se AaB dérnede - reserveturnering eller ej.le Cid skrev:Lige under midten? Det svarer vel meget godt til førsteholdets nuværende placering?Gamen skrev:Vores reservehold tabte igen, denne gang 1-3 til Randers og slutter som nummer 4 ud af 6 hold. Imponerende.
Det går bare godt i AaB for tiden.. 
Det understreger jo kun al elendigheden i alt omkring AaB, det er utroligt at vi ikke alle kan se det.
Hvorfor? Hvorfor er det sørgeligt? Det er en f....... reserveholdsturnering. Træningskampe for reserver, småskadede spillere og U19-talenter. Troll nu bare af med jer....
Din argumentation havde jo holdt, hvis det havde været linjen hos AaB hidtil, men det har det jo langt fra været. Tilmed har man jo hele tiden taget den turnering meget seriøst og endt i toppen af den hvert år. Når det er sagt ser jeg det nu som ret logisk. Når man over en årrække svækker sit førstehold så markant vil kvaliteten blandt reserverne selvsagt også falde.KJ skrev:Hvorfor? Hvorfor er det sørgeligt? Det er en f....... reserveholdsturnering. Træningskampe for reserver, småskadede spillere og U19-talenter. Troll nu bare af med jer....
RAUS RAUS SSE!
Nogen der så kampen og kan give input på hvordan Wessam Abou Ali gjorde det i front?
Jeg savner Winsnes
Spiller AaB ude eller hjemme på mandag i reserveholdsturneringen?
Jeg savner Winsnes
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg har kun plottet hjemmekampene ind i min kalender og der står ikke noget Mandag. Så enten ude eller også spiller de ikke.Martino skrev:Spiller AaB ude eller hjemme på mandag i reserveholdsturneringen?
Janteloven eksisterer IKKE!
De skal ikke spille før d. 7. marts, udekamp i Randers. Næste hjemmekamp er 20. marts mod Brøndby.Køllen I Møllen skrev:Jeg har kun plottet hjemmekampene ind i min kalender og der står ikke noget Mandag. Så enten ude eller også spiller de ikke.Martino skrev:Spiller AaB ude eller hjemme på mandag i reserveholdsturneringen?
Okay tak. Det var bare fordi der i optakt til SIF kampen stod noget med kamp for reserverne mandag.
Jeg savner Winsnes
Reservne slog Horsens i mandags, kan det være det?Martino skrev:Okay tak. Det var bare fordi der i optakt til SIF kampen stod noget med kamp for reserverne mandag.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2017 ... rsens.aspx
RAUS RAUS SSE!
Ja. Der må være sneget sig en fejl ind og i denne artikel står der også 7marts mod Randers på udebane. Så burde det være opklaret.Jakobsen skrev:Reservne slog Horsens i mandags, kan det være det?Martino skrev:Okay tak. Det var bare fordi der i optakt til SIF kampen stod noget med kamp for reserverne mandag.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2017 ... rsens.aspx
Jeg savner Winsnes
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Kampen mandag behøver jo ikke at være i reserveholdsligaen. Det kan jo være træningskamp mod Jammerbugt eller Vejgaard ?
- FlæskeFrank
Det kan selvfølgelig godt være, omend AaB jo også har kampen på torsdag. Må lige holde antennerne ude.FlæskeFrank skrev:Kampen mandag behøver jo ikke at være i reserveholdsligaen. Det kan jo være træningskamp mod Jammerbugt eller Vejgaard ?
Jeg savner Winsnes
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2017 ... oldet.aspxMartino skrev:Det kan selvfølgelig godt være, omend AaB jo også har kampen på torsdag. Må lige holde antennerne ude.FlæskeFrank skrev:Kampen mandag behøver jo ikke at være i reserveholdsligaen. Det kan jo være træningskamp mod Jammerbugt eller Vejgaard ?
Du havde sgu ret Frank.
Jeg savner Winsnes
Der er tilsyneladende kamp mod Vejgaard idag http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2017 ... oldet.aspxMartino skrev:Det kan selvfølgelig godt være, omend AaB jo også har kampen på torsdag. Må lige holde antennerne ude.FlæskeFrank skrev:Kampen mandag behøver jo ikke at være i reserveholdsligaen. Det kan jo være træningskamp mod Jammerbugt eller Vejgaard ?
RAUS RAUS SSE!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Sloth endnu en gang på kanten. Må være der vi skal forvente ham, også på førsteholdet.
- FlæskeFrank
Tænkte, er det ikke mærkeligt at Lucic ikke skal spille i målet til denne kamp? ......FlæskeFrank skrev:Sloth endnu en gang på kanten. Må være der vi skal forvente ham, også på førsteholdet.