Jeg håber du får ret, men jeg er mere skeptisk. Vi må forholde os til, at Flores har været her i godt et halvt år, og det er næsten kun gået tilbage for ham. Han har været meget skadet og fraværende, og når han har spillet, har det været åbenlyst for enhver, at han mangler rigtig meget for at kunne spille nordeuropæisk fodbold. Men det der bekymrer mig mest er, at han også lader til at have problemer med det, der burde være hans styrker, og som burde være der uanset spillets taktiske udgangspunkt - jeg tænker på hans teknik, hans touch og hans driblinger. Han har faktisk set ret dårlig ud på bolden, og det undrer mig meget. Mister bolden meget hurtigt, ofte på førsteberøringen, og pånær enkelte situationer, får han heller ikke gjort sig selv farlig med sine driblinger.FIDEL skrev:Jeg glæder mig sgu til at Flores kommer ind fra start igen og kommer op i omdrejninger. Jeg har netop siddet og set nogle videoer fra efteråret på Youtube med ham, og det er tydeligt at han har masser at bidrage med. Selvfølgelig har han indtil videre manglet slutprodukt på sit spil, men hvem fanden manglede IKKE det i efteråret...?!
Flores har sgu et super blik for spillet, og han lægger nogle flotte afleveringer. Jeg kan godt savle lidt med tanken om Flores og Sylvestr sammen i offensiven.
VAMOS!!
Han har lang lang vej som jeg ser det, og jeg tror ikke at historien om en mulig retur til Peru var grebet ud af den blå luft. Foråret må et eller andet sted være en slags eksamen for Flores. Det skal simpelthen gå fremad, ellers må han videre. Han er en alt for dyr spiller at have i udkanten af truppen.