Hvad er ikke individuelt, når det kommer til at præstere i sport?MrBangDK skrev:Jetlag er 100% individuelt hvor meget og hvordan man reagerer. Så at diskutere, hvor meget Flores kan præstere efter at have fløjet fra Peru er totalt nonsens!
Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt
Manden er professional sportsmand i den bedste alder. Med mindre han drikker gin og tonics hele vejen, så skulle en lidt skæv døgnrytme ikke slå ham helt ud af kurs. Måske er han træt eller småskadet efter kampen, det er er jo ikke så meget anderledes for andre landshold.
Ps. ville hellere rende ind i en gang jet-lag end tømmermænd, og det sidste ved jeg at SL udsætter sig selv for, også udenfor landsholdspauser.
Ps. ville hellere rende ind i en gang jet-lag end tømmermænd, og det sidste ved jeg at SL udsætter sig selv for, også udenfor landsholdspauser.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Læs lidt tilbage.. De bastante udmeldinger der kommer på, om Flores kan spille eller ej efter en flyvetur er tåbelige!NIN skrev:Hvad er ikke individuelt, når det kommer til at præstere i sport?MrBangDK skrev:Jetlag er 100% individuelt hvor meget og hvordan man reagerer. Så at diskutere, hvor meget Flores kan præstere efter at have fløjet fra Peru er totalt nonsens!
Ska' vi hak'?
SL?!De Fem skrev:Manden er professional sportsmand i den bedste alder. Med mindre han drikker gin og tonics hele vejen, så skulle en lidt skæv døgnrytme ikke slå ham helt ud af kurs. Måske er han træt eller småskadet efter kampen, det er er jo ikke så meget anderledes for andre landshold.
Hov, manglende ord.9000AA skrev:SL?!De Fem skrev:Manden er professional sportsmand i den bedste alder. Med mindre han drikker gin og tonics hele vejen, så skulle en lidt skæv døgnrytme ikke slå ham helt ud af kurs. Måske er han træt eller småskadet efter kampen, det er er jo ikke så meget anderledes for andre landshold.
SL spillere = superliga spillere.
Kommer fuldstændig an på hvem du er. Nu bor jeg i New Zealand og jeg havde jetlag i en uge da jeg var hjemme på juleferie, men intet da jeg kom hjem til NZ.Yankee skrev:Nej, jetlag er et klart større problem når du rejser østpå end vestpå.AK48hamas skrev:Det lader ihvertfald ikke til at han har nogen problemer med at spille landskampene efter turen derned.
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
AK48hamas skrev:Kommer fuldstændig an på hvem du er. Nu bor jeg i New Zealand og jeg havde jetlag i en uge da jeg var hjemme på juleferie, men intet da jeg kom hjem til NZ.Yankee skrev:Nej, jetlag er et klart større problem når du rejser østpå end vestpå.AK48hamas skrev:Det lader ihvertfald ikke til at han har nogen problemer med at spille landskampene efter turen derned.
Her er et videnskabeligt studie der viser at det er værst når man rejser mod øst.http://videnskab.dk/krop-sundhed/stort- ... r-mod-oest Noget som jeg selv bemærkede da jeg boede i Thailand.
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Læs det i god tid AK48hamas, så bliver det en jetlagsfri juleferie i årUldahl skrev:AK48hamas skrev:Kommer fuldstændig an på hvem du er. Nu bor jeg i New Zealand og jeg havde jetlag i en uge da jeg var hjemme på juleferie, men intet da jeg kom hjem til NZ.Yankee skrev:Nej, jetlag er et klart større problem når du rejser østpå end vestpå.AK48hamas skrev:Det lader ihvertfald ikke til at han har nogen problemer med at spille landskampene efter turen derned.
Her er et videnskabeligt studie der viser at det er værst når man rejser mod øst.http://videnskab.dk/krop-sundhed/stort- ... r-mod-oest Noget som jeg selv bemærkede da jeg boede i Thailand.
Tilsyneladende blev Flores matchvinder mod Uruguay i nat. Ikke en dårlig modstander at score imod;
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bras ... es-scoring
Synes dog godt også snart det skal til at være her i AaB. Jeg er med på der vil være en integrationsperiode, men burde der ikke i det mindste være sket større fremskridt på nuværende tidspunkt? Om ikke andet burde han vel have vist større individuel kvalitet end hidtil.
Synes dog godt også snart det skal til at være her i AaB. Jeg er med på der vil være en integrationsperiode, men burde der ikke i det mindste være sket større fremskridt på nuværende tidspunkt? Om ikke andet burde han vel have vist større individuel kvalitet end hidtil.
RAUS RAUS SSE!
- MrBangDK
- Allstar

Hvilket han også har..Jakobsen skrev:Tilsyneladende blev Flores matchvinder mod Uruguay i nat. Ikke en dårlig modstander at score imod;
Ska' vi hak'?
Lad os nu være ærlige. Flores har ikke vist noget som helst i AaB-trøjen. Han er blevet overhalet af ret ordinære spillere som Thellufsen og Børsting simpelthen fordi de er i stand til at spille for fuld skrald og løse en opgave weekend efter weekend. Flores mangler virkelig en periode med kontinuitet, men det bliver hele tiden afbrudt af lange rejser eller skader. Jeg tror stadig på ham, men det kræver nok at han bider tænderne lidt sammen og desuden får chancen i 4-5 sammenhængende kampe.MrBangDK skrev:Hvilket han også har..Jakobsen skrev:Tilsyneladende blev Flores matchvinder mod Uruguay i nat. Ikke en dårlig modstander at score imod;
- MrBangDK
- Allstar

Uenig - de sidste par kampe han har spillet har han vist sit værd. Ja, han skal have mere fast spilletid, men at sige at han intet har vist er godt nok en debatside sandhed!Yankee skrev:Lad os nu være ærlige. Flores har ikke vist noget som helst i AaB-trøjen. Han er blevet overhalet af ret ordinære spillere som Thellufsen og Børsting simpelthen fordi de er i stand til at spille for fuld skrald og løse en opgave weekend efter weekend. Flores mangler virkelig en periode med kontinuitet, men det bliver hele tiden afbrudt af lange rejser eller skader. Jeg tror stadig på ham, men det kræver nok at han bider tænderne lidt sammen og desuden får chancen i 4-5 sammenhængende kampe.MrBangDK skrev:Hvilket han også har..Jakobsen skrev:Tilsyneladende blev Flores matchvinder mod Uruguay i nat. Ikke en dårlig modstander at score imod;
Ska' vi hak'?
-
Gamen
Det er simpelthen håbløst at blive ved med at tale hans præstationer op, som om et Laudrup'sk gennembrud ligger lige om hjørnet. Han har været yderst gennemsnitlig i hans præstationer, når man tænker på hvad han blev købt for, og hvad vi blev "lovet". Feyenoords sportsdirektør var jo ude at sige (da de droppede ham), at de var nervøse for hans manglende modstandsdygtighed og fysik - om han kunne vænne sig til måden at spille på. Indtil videre har han da haft fuldstændig ret. Han leverer slet, slet ikke nok i kampene, ligner for ofte en der er kyst og/eller ikke rigtig gider.MrBangDK skrev:
Uenig - de sidste par kampe han har spillet har han vist sit værd. Ja, han skal have mere fast spilletid, men at sige at han intet har vist er godt nok en debatside sandhed!
Indtil videre har der været mere Jose Mota end Tulio de Melo over ham.
- MrBangDK
- Allstar

Jeg er uenig! De indhop han har haft på det seneste viser en god spiller som, hvis han fået mere spilletid, bliver en konge spiller for AaB.Gamen skrev:Det er simpelthen håbløst at blive ved med at tale hans præstationer op, som om et Laudrup'sk gennembrud ligger lige om hjørnet. Han har været yderst gennemsnitlig i hans præstationer, når man tænker på hvad han blev købt for, og hvad vi blev "lovet". Feyenoords sportsdirektør var jo ude at sige (da de droppede ham), at de var nervøse for hans manglende modstandsdygtighed og fysik - om han kunne vænne sig til måden at spille på. Indtil videre har han da haft fuldstændig ret. Han leverer slet, slet ikke nok i kampene, ligner for ofte en der er kyst og/eller ikke rigtig gider.MrBangDK skrev:
Uenig - de sidste par kampe han har spillet har han vist sit værd. Ja, han skal have mere fast spilletid, men at sige at han intet har vist er godt nok en debatside sandhed!
Og lige til din første kommentar - hvor ser du at jeg taler ham op til "Laudrupske dimensioner"?
Ska' vi hak'?
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Wake the fuck up people. Hvad betyder det om han spiller 5 eller 90 min i AaB trøjen og endnu mindre om han gør det godt eller ej? Han er vores næste højtflyvende Peking Duck. Det lugter af endnu 50 millioner +. Flyv lille Flores, fly!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det er ihvertilfald kun på debatsiden, at det kan være et problem, at han scorer i en landskamp...
- FlæskeFrank
Stopper den her snak da aldrig?Gamen skrev:Det er simpelthen håbløst at blive ved med at tale hans præstationer op, som om et Laudrup'sk gennembrud ligger lige om hjørnet. Han har været yderst gennemsnitlig i hans præstationer, når man tænker på hvad han blev købt for, og hvad vi blev "lovet". Feyenoords sportsdirektør var jo ude at sige (da de droppede ham), at de var nervøse for hans manglende modstandsdygtighed og fysik - om han kunne vænne sig til måden at spille på. Indtil videre har han da haft fuldstændig ret. Han leverer slet, slet ikke nok i kampene, ligner for ofte en der er kyst og/eller ikke rigtig gider.MrBangDK skrev:
Hvorfor skal man blive ved med at tale en spiller ned.
Af det han har vist i det nye år, har da været yderst positivt og langt bedre end hans første halvår i AaB. Han er på rette vej.
Og han score på landsholdet, hvilket kun forhøjer hans værdi.
Vær dog nu lidt optimistisk.
Okay, hvem har gjort det til et problem at han har scoret for landsholdet? Jeg kan ikke se nogen der skriver det er et problem han scorer for landsholdet. Jeg kan se folk der skriver det er et problem han ikke er slået igennem for os, men det er noget helt andet og må siges at være en ret fair pointe.FlæskeFrank skrev:Det er ihvertilfald kun på debatsiden, at det kan være et problem, at han scorer i en landskamp...
RAUS RAUS SSE!
Ja der er ikke noget værre end en spiller der ikke slår til fra DAY 1!!!Gamen skrev:Det er simpelthen håbløst at blive ved med at tale hans præstationer op, som om et Laudrup'sk gennembrud ligger lige om hjørnet. Han har været yderst gennemsnitlig i hans præstationer, når man tænker på hvad han blev købt for, og hvad vi blev "lovet". Feyenoords sportsdirektør var jo ude at sige (da de droppede ham), at de var nervøse for hans manglende modstandsdygtighed og fysik - om han kunne vænne sig til måden at spille på. Indtil videre har han da haft fuldstændig ret. Han leverer slet, slet ikke nok i kampene, ligner for ofte en der er kyst og/eller ikke rigtig gider.MrBangDK skrev:
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Han ikke gider... Jeg har det lige modsat med ham. Han er rejst til Aalborg fra en større klub for at slå igennem i Europa, løber utrolige meter i den sidste kamp mod Viborg, bla. løber han hjem og forhindre Viborg i at score til 3-1 i sidste sekund, mens de fleste andre AaB'ere inklusiv Nicolai Larsen står oppe i Viborgs felt og ser til hvad der sker. Jeg er overbevist om, at han vil det her utrolig meget. Det er semi-respektløst at nævne, han måske ikke gider. Selvfølgelig gør han det!Gamen skrev:Det er simpelthen håbløst at blive ved med at tale hans præstationer op, som om et Laudrup'sk gennembrud ligger lige om hjørnet. Han har været yderst gennemsnitlig i hans præstationer, når man tænker på hvad han blev købt for, og hvad vi blev "lovet". Feyenoords sportsdirektør var jo ude at sige (da de droppede ham), at de var nervøse for hans manglende modstandsdygtighed og fysik - om han kunne vænne sig til måden at spille på. Indtil videre har han da haft fuldstændig ret. Han leverer slet, slet ikke nok i kampene, ligner for ofte en der er kyst og/eller ikke rigtig gider.MrBangDK skrev:
Længe leve arbejderklassen!