Det er muligt, at det skriger til himlen, men jeg synes der er for meget frøken-bold over Lucas, og han er ikke så eksplosiv. Men han kan jo naturligvis have udviklet sig. Tror bare, at han i flere kampe bliver mast fysisk.Pastorius skrev:Enig i at han ikke har forløst potentialet.frederikshavneren skrev:Ift. hypen her på sitet hvor Lucas ofte blev fremhævet som det største talent siden Grønkjær så har Lucas skuffet ift. forventningerne.Arendt skrev:Lucas er årgang 1994.FlæskeFrank skrev:Lige omkring Lucas Andersen og Børsting. Så er de lige gamle(årgang 1995).
Jeg synes ingen af dem har en aktuel glorværdig karriere, som lader den anden noget efter...
Synes indtil videre Lucas har gjort det fint i udlandet.
At han ikke kunne slå til på et af de ringeste Ajax hold i mange år er ikke prangende, at han nu er stamspiller i en schweizisk bundklub er ikke noget at falde i svime over.
Han ville nu stadig være en spiller fra øverste hylde i AaB. At der er nogen her, der helst er fri for ham, skriger til himlen.
Hvis MW absolut vil spille med en 10´er, kan han enten bruge Flores eller hente en profil til pladsen. Jeg synes ihvertfald at en 10´er skal være målfarlig.
Det vil give stor mening at smide nogle millioner efter en profil til den plads.