Lige nøjagtig mod GF tror jeg faktisk på at vi nok skal kunne putte en dødbold i nettet.Mephisto2 skrev:En afgørelse på dødbold lyder mere som et nederlag end en sejr......dyhrmaN skrev:Jo!Mephisto2 skrev:Ved godt, det er tidligt i kampen.
Men er det ikke samme kedelig boldtrilleri som de seneste mange kampe, vi ser i dag?
Det bliver meget svært at åbne AGF op. Det bliver på noget tilfældigt ved en dødbold
Kamptråd: AaB - AGF, 17.04.2017
Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.04.2017
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
AGF har stort set ikke bolden og står blot of venter på kontraen - alligevel har de været farligere end AaB, og jeg kan ikke se hvor målene skulle komme fra.
Og mens jeg skriver brænder Pohl en giga chance. Op ad bakke.
Og mens jeg skriver brænder Pohl en giga chance. Op ad bakke.
-
andreasaab89
- Allstar

Historien om Pohl igen igen
Han er så ufarlig
Han er så ufarlig
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Tror der skal mere end nogle få nye spillere til, når vinduet åbner.andreasaab89 skrev:Historien om Pohl igen igen
Han er så ufarlig
Det her er lige så spændende som hvid maling, der tørrer.
Det var nu meget godt lavet. Synd han ikke får den drejet lidt mere.andreasaab89 skrev:Historien om Pohl igen igen
Han er så ufarlig
Jeg savner Winsnes
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Eller man kunne fokusere på, at vi har en der kan skabe en chance, det har resten af holdet haft noget svært ved, i meget lang tid.andreasaab89 skrev:Historien om Pohl igen igen
Han er så ufarlig
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Okay, har Glenn sin fætter til at sidde ved siden af ham, eller hvem var det 
Man vinder ikke 3-0 i chancer. Man vinder ved at score mål.Brodernumsi skrev:Eller man kunne fokusere på, at vi har en der kan skabe en chance, det har resten af holdet haft noget svært ved, i meget lang tid.andreasaab89 skrev:Historien om Pohl igen igen
Han er så ufarlig
-
andreasaab89
- Allstar

Det er det jeg sigerMartino skrev:Det var nu meget godt lavet. Synd han ikke får den drejet lidt mere.andreasaab89 skrev:Historien om Pohl igen igen
Han er så ufarlig
Alt er ofte rigtig godt indtil afslutningen hvor han kikser fuldstændig som sædvanlig . Enten er det selvtillid eller også har han bare ikke det killer instinkt en angriber skal have
AaB er min trosretning
- Brodernumsi
- Allstar

Og hvordan plejer man at score mål?Mephisto2 skrev:Man vinder ikke 3-0 i chancer. Man vinder ved at score mål.Brodernumsi skrev:Eller man kunne fokusere på, at vi har en der kan skabe en chance, det har resten af holdet haft noget svært ved, i meget lang tid.andreasaab89 skrev:Historien om Pohl igen igen
Han er så ufarlig
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Lige i denne situation er historien nok at han er meget højrebenet.andreasaab89 skrev:Det er det jeg sigerMartino skrev:Det var nu meget godt lavet. Synd han ikke får den drejet lidt mere.andreasaab89 skrev:Historien om Pohl igen igen
Han er så ufarlighistorien om Pohl
Alt er ofte rigtig godt indtil afslutningen hvor han kikser fuldstændig som sædvanlig . Enten er det selvtillid eller også har han bare ikke det killer instinkt en angriber skal have
Jeg savner Winsnes
Typisk ved at ramme målet, hvilket Pohl endnu ikke har gjort i kampen.Brodernumsi skrev:Og hvordan plejer man at score mål?Mephisto2 skrev:Man vinder ikke 3-0 i chancer. Man vinder ved at score mål.Brodernumsi skrev:Eller man kunne fokusere på, at vi har en der kan skabe en chance, det har resten af holdet haft noget svært ved, i meget lang tid.andreasaab89 skrev:Historien om Pohl igen igen
Han er så ufarlig
Har Glenn castet en skuespiller til at sidde ved siden af ham, som skal se endnu mere bøvet ud? 
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Shit, hvor er det kedeligt at se på. Utroligt, at vi kan spille så langsomt. En spiller som Børsting skal ikke spille, når modstanderen står sp dybt. Hellere Sylvestr eller Ene.
Og meget gerne Risgård hurtigt ind i anden halvleg.
Vi mangler i den grad selvtillid og vores kreative spillere er helt væk (Thellufsen, Meilinger)
Men vi er da bedre end AGF, så vi kan sagtens ende med at vinde. Deres forsvar skal nok lave et par store fejl.
Og meget gerne Risgård hurtigt ind i anden halvleg.
Vi mangler i den grad selvtillid og vores kreative spillere er helt væk (Thellufsen, Meilinger)
Men vi er da bedre end AGF, så vi kan sagtens ende med at vinde. Deres forsvar skal nok lave et par store fejl.
Nikolaj, om du så fik penge for det, kunne du ikke holde fast i en bold.
- Brodernumsi
- Allstar

71-29 i boldbesiddelse og den eneste chance vi har skabt, er den Pohl skabte på egen hånd. Det her hold har godt nok nogle store mangler.
Men det er også en ekstrem defensiv taktik AGF kommer med. Desværre er det den helt rigtige taktik mod AaB. Giv os bolden, dæk af centralt og stå lavt, og slå så til på en kontra eller dødbold. Vi mangler i den grad kvaliteterne og boksspilleren til at åbne det her op.Brodernumsi skrev:71-29 i boldbesiddelse og den eneste chance vi har skabt, er den Pohl skabte på egen hånd. Det her hold har godt nok nogle store mangler.
Åååhhh stor chance Thellufsen, ram nu målet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
andreasaab89
- Allstar

Igen elendig afslutning thelufsen
Sådan noget skal man bare ramme målet på
Sådan noget skal man bare ramme målet på
AaB er min trosretning
Thellufsen for satan...
Thellufsen. I det mindste på målet... Men godt sat op af Mæhle.