Stråmand - jeg skriver INTET om Holgerson! Men læs 2-3 sider tilbage og se folk komme for vildt over alt det de kan lukke ud af hårde gloser!Gamen skrev:Synes du han ligner en leder? Den usikkerhed han skaber forplanter sig lynhurtigt til de andre spillere, og de fejl han begår i dag er jo miniput-fejl. Ikke nogen man forventer af en spiller der har prof i 10+ år. Det er jo ikke første gang i AaB-tiden han ligner Bambi på glatis - selv ham den lille hurtige fra Lindholm tog røven på ham.MrBangDK skrev:Så går debatsiden i selvsving igen...
Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017
Ska' vi hak'?
Selv da vi mødte NB begik han jo en kæmpe fejl... Så selv 1 div vil han næppe være god nok tilElscorpio skrev:Sælg Holgersson til Vendsyssel
Holgersen viser sig jo bare fra sit reelle niveau. De sidste par kampe har han præsteret middel. Godt set Gaarde
2 trænere med høj trænerlicens, som bruger møveren som nr 10 bagved en enlig angriber, er meget håbløst. Meget skræmmende . Nu har LS og MW gjort det, Skal Børsting aboslut være med, skal han ind på central midtbane, der kan han komme i vejen for en del. Hurtigt af med bolden .
-
Gamen
Hvorfor mon? Vi møder et hold i krise og under kæmpe pres. Det er en katastrofe.MrBangDK skrev:
Stråmand - jeg skriver INTET om Holgerson! Men læs 2-3 sider tilbage og se folk komme for vildt over alt det de kan lukke ud af hårde gloser!
På den positive side, så har AGF lukket mål ind i 22 af de seneste 24 kampe... Vi burde score i 2. halvleg.
det er godt nok en skinger tone her . ..lad os fyre hele lortet og få en masse nye ind.. det spiller maks 
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig 
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Hvis ikke Wieghorst skifter Holgersen ud, er det sgu en direkte hån.
Kredit til Wieghorst
Kredit til Wieghorst
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Central midt? Aaarh...det går sgu for stærkt for ham derinde. Men okay. Det gør det for dem alle sammen.birk skrev:2 trænere med høj trænerlicens, som bruger møveren som nr 10 bagved en enlig angriber, er meget håbløst. Meget skræmmende . Nu har LS og MW gjort det, Skal Børsting aboslut være med, skal han ind på central midtbane, der kan han komme i vejen for en del. Hurtigt af med bolden .
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Konsekvens. Dejligt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Han sidder sgu og tjekker debatsiden i pausendoukas skrev:Hvis ikke Wieghorst skifter Holgersen ud, er det sgu en direkte hån.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Han er heldigvis blevet hevet uddoukas skrev:Hvis ikke Wieghorst skifter Holgersen ud, er det sgu en direkte hån.
Jeg tænker bestyrelsen skal til at gøre sig nogle overvejelser. Enten giver de sig selv 5-10 millioner i udbytte, som de planlægger. Eller også bruger de pengene på forstærkninger til holdet, så vi kan være en del af toppen i superligaen, som de også melder ud, vi skal. Begge dele ligner ikke en mulighed....
Har thellufsen haft en eneste positiv aktion - endsige en aktion hvor han ikke har givet den til en AGF
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
Gamen
Thellufsen fortsætter med at være helt væk - han må snart ud. Boldtab på boldtab.
- Glenn Francisco
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Frederiksen
- Geografisk sted: København
Frygter godt nok en afklapsning i 2. Halvleg. Ser usikkert og kvalitetløst ud.
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!
God start Nikolaj Larsen... To første bolde igen håbløse.
Uden den store effekt indtil videre. AGF'erne tillader intet spil, udover bagud. Virkelig trist at se, hvor langsomt og forskrækket de spiller. Trille trille bagud bagud.Hinsur skrev:Han er heldigvis blevet hevet uddoukas skrev:Hvis ikke Wieghorst skifter Holgersen ud, er det sgu en direkte hån.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Han spiller altid dårligt på kanten men lige så snart han kommer ind på Børstings plads spiller han godt, så vi kunne starte med at bytte demMaglau skrev:Har thellufsen haft en eneste positiv aktion - endsige en aktion hvor han ikke har givet den til en AGF
Nå men, Holgersens største problem er ikke defensivt. Jeg synes allerede det ser positivt ud at have 32 til at sætte spillet igang i midten. Jeg er ikke sikker på det gør vores forsvar stærkere, men det er også ligegyldigt.
Nu mangler vi så bare at PK bliver byttet ud og vi får mæhle på backen.
Nu mangler vi så bare at PK bliver byttet ud og vi får mæhle på backen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det kan da godt være at Pohl var uskarp, men i det mindste kom han frem til noget modsat Sylvstr...