Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Funky » 30. apr 2017, 16:35

Arendt skrev:Nu kan Allan Gaarde forberede sig til sommerens transfervindue velvidende om, at vi også i næste sæson skal kæmpe om at komme i top 6.

Ønskeliste:
Ny 10'er: Vi har brug for en 10'er, som er kreativ, kan skabe chancer på egen hånd og selvfølgelig er målfarlig. Her er Lucas Andersen et naturligt emne, men hvis Gaarde kan finde en lignende type, ville det også være rigtig godt.

Ny højrekant: Vi har brug for en højre kant, som er venstrebenet med fart, gode driblinger, målfarlighed og kan vende spillet. Potentielle emner er Kasper Kusk og Younes Namli fra Heerenveen, hvor sidstnævnte har kontraktudløb denne sommer.

Central forsvarsspiller: Vi har behov for en central forsvarsspiller, som kan tage lederrollen i midterforsvaret. Gerne duelstærk, rimelige færdigheder med fødderne samt tør råbe højt og tage ansvar. Pierre Kanstrup vil være en klar forstærkning, mens Bubacar Sanneh også i min optik er en spiller med stort udviklings- og salgspotentiale. Vi har tidligere haft succes med normænd og svenskere i midterforsvaret, hvilket også er en god mulighed.

Central midtbanespiller (8'er): Vi har behov for en spiller på den centrale midtbane, som er dygtig med fødderne, målfarlig, kan være tredjesidste fod i vores opstil til mål og kan indtage en lederrolle fra første dag. Mads Albæk er i min optik et naturlig emne, da han indeholder stor kvalitet.

Flores: Flores er en virkelig dygtig fodboldspiller, men vi har endnu ikke set det endnu. Mit håb til næste sæson er, at Flores kan få en ordentlig opstart således, at han kan bidrage til vores offensive spil og her naturligt blive en profil for vores hold.

Afgang:
- Jeg håber, at Enevoldsen er færdig i klubben. Han har leveret en fin indsats, men hans skadefrekvens er for høj. Vi har brug for nye kræfter, nyt blod og en ny profil til vores startopstilling.
- Desuden synes Lucic færdig efter lejeopholdet, da han ikke udviser den proffessionalisme, som skal til for at spiller i AaB.
- Kakeeto er uden tvivl på en bankelev løn i AaB, men jeg håber også, at han og AaBs veje skilles til sommer. Han er 6 valg til midtbanen og milevidt fra spilletid.
- Casper Sloth er ud fra EB og BT en af de dyreste spillere rent lønmæssigt i AaB. Han har gode tekniske færdigheder, men mentalt virker han ikke til at være klar på at løbe defensivt eller arbejde hårdt nok. Jeg håber, at vi kan finde en spiller, som kan bidrage med større kvalitet i startopstillingen.
- Såfremt Nicolai Larsen bliver solgt, har vi brug for en ny førstemålmand. Gerne en målmand, som er stærk i feltet, dygtig til at kommunikere og udviser ro. Spillet med fødderne er også vigtigt, så hvis det er på et rimeligt niveau, er det fint med mig i Superligaen. Her er Mikkel Andersen et enme, som er transferfri og kan være en forstærkning til vores hold.
Jeg tror man siger adios til Sylvestr, og gør en mere seriøs indsats for at finde AaB's næste 1.angriber.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Arendt
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Indlæg af Arendt » 30. apr 2017, 16:42

Funky skrev:
Arendt skrev:Nu kan Allan Gaarde forberede sig til sommerens transfervindue velvidende om, at vi også i næste sæson skal kæmpe om at komme i top 6.

Ønskeliste:
Ny 10'er: Vi har brug for en 10'er, som er kreativ, kan skabe chancer på egen hånd og selvfølgelig er målfarlig. Her er Lucas Andersen et naturligt emne, men hvis Gaarde kan finde en lignende type, ville det også være rigtig godt.

Ny højrekant: Vi har brug for en højre kant, som er venstrebenet med fart, gode driblinger, målfarlighed og kan vende spillet. Potentielle emner er Kasper Kusk og Younes Namli fra Heerenveen, hvor sidstnævnte har kontraktudløb denne sommer.

Central forsvarsspiller: Vi har behov for en central forsvarsspiller, som kan tage lederrollen i midterforsvaret. Gerne duelstærk, rimelige færdigheder med fødderne samt tør råbe højt og tage ansvar. Pierre Kanstrup vil være en klar forstærkning, mens Bubacar Sanneh også i min optik er en spiller med stort udviklings- og salgspotentiale. Vi har tidligere haft succes med normænd og svenskere i midterforsvaret, hvilket også er en god mulighed.

Central midtbanespiller (8'er): Vi har behov for en spiller på den centrale midtbane, som er dygtig med fødderne, målfarlig, kan være tredjesidste fod i vores opstil til mål og kan indtage en lederrolle fra første dag. Mads Albæk er i min optik et naturlig emne, da han indeholder stor kvalitet.

Flores: Flores er en virkelig dygtig fodboldspiller, men vi har endnu ikke set det endnu. Mit håb til næste sæson er, at Flores kan få en ordentlig opstart således, at han kan bidrage til vores offensive spil og her naturligt blive en profil for vores hold.

Afgang:
- Jeg håber, at Enevoldsen er færdig i klubben. Han har leveret en fin indsats, men hans skadefrekvens er for høj. Vi har brug for nye kræfter, nyt blod og en ny profil til vores startopstilling.
- Desuden synes Lucic færdig efter lejeopholdet, da han ikke udviser den proffessionalisme, som skal til for at spiller i AaB.
- Kakeeto er uden tvivl på en bankelev løn i AaB, men jeg håber også, at han og AaBs veje skilles til sommer. Han er 6 valg til midtbanen og milevidt fra spilletid.
- Casper Sloth er ud fra EB og BT en af de dyreste spillere rent lønmæssigt i AaB. Han har gode tekniske færdigheder, men mentalt virker han ikke til at være klar på at løbe defensivt eller arbejde hårdt nok. Jeg håber, at vi kan finde en spiller, som kan bidrage med større kvalitet i startopstillingen.
- Såfremt Nicolai Larsen bliver solgt, har vi brug for en ny førstemålmand. Gerne en målmand, som er stærk i feltet, dygtig til at kommunikere og udviser ro. Spillet med fødderne er også vigtigt, så hvis det er på et rimeligt niveau, er det fint med mig i Superligaen. Her er Mikkel Andersen et enme, som er transferfri og kan være en forstærkning til vores hold.
Jeg tror man siger adios til Sylvestr, og gør en mere seriøs indsats for at finde AaB's næste 1.angriber.
Det kan godt være. Synes Sylvestr har et godt niveau, mens Jannik Pohl skal blive ved med at træne driblinger og afslutninger, da han med sine enorme speed nok skal få chancerne.

Jeg er ikke så nervøs i angrebet, som på de andre positioner, da vi får Marco Ramkilde op og derved har Sylvestr, Pohl, Grønning og Ramkilde til næste sæson. Endvidere kommer Wessam Abou Ali sandsynligvis op næste år, som er et stort talent, har god teknik, kan drible og score mål.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 30. apr 2017, 17:15

Det er da lige til højrebenet.

Målmand:

Ud: Nikolaj Larsen (han vil gerne prøve noget nyt)
Ind: Mikkel Andersen

Forsvaret: De fleste ville nok ønske Holgersson ud. Men jeg tror simpelthen ikke på at Gaarde henter 2 stoppere og jeg ser stadig Holgersson som den bedste af de 3 midterforsvar vi råder over.

Ind: Kanstrup eller en anden midterforsvar, som har Superliga niveau.

Midtbanen: Centralt mener jeg simpelthen ikke vi mangler noget. Ved godt mange skriger Wurtz og Risgaard ud tol at være for gamle. Men jeg synes slet slet ikke det er dem, som er problemet. Det er vores kantspillere som slet ikke skaber chancer!

Ud: Meilinger (er simpelthen ikke god nok) Sloth (passer tilsyneladende ikke ind)
Ind: Kusk og en anden hurtig og driblestærk kant!

Angrebet: Ja det ville være nemt at slagte Pohl efter i dag. Men jeg hsr en tyrker tro på knægten! Han kommer frem til en masse og han må være en satan for et forsvar at spille overfor! Jeg er sikker på han nok skal få hul på målscoringen!

Ud: Sylvestre (han er ikke nogen bomber og tror ikke han vil blive en gevinst for os på sigt)
Ind: Stor og stærk boks angriber som et supplement til Pohl. En doven hund som tager de fysiske dueller i boksen.

Vi skal ha løsnet nogle af de dyre lønkroner som sidder på bænken. Flores kunne evt også sendes tilbage til Peru. Jeg tror dog stadig på ham. Dog ser jeg hellere to hurtige og gennebrudsstærke kanter og her kun transfer pengene fra Flores komme os til gavn.

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Foran fjerneren

Indlæg af AaB1978 » 30. apr 2017, 17:17

Jeg er ikke så nervøs i angrebet, som på de andre positioner, da vi får Marco Ramkilde op og derved har Sylvestr, Pohl, Grønning og Ramkilde til næste sæson
Jeg har hørt fra ret pålidelig kilde, at Grønning rigtig gerne vil ud på lejeophold næste sæson.

Det kan man vel ret beset ikke bebrejde ham; de få minutter han får i kampene, når han da ellers kommer ind, batter ikke meget.

Gamen

Indlæg af Gamen » 30. apr 2017, 17:17

Det skulle være ganske vist og sikkert at Kusk fortsætter sin karriere lige på den anden side af sundet, hvis ikke det bliver FCK.
AaB er ikke inde i billedet.

Til gengæld har Gaarde forrige uge været på plads for at besigtige en tidligere AaB'er et andet sted i Europa. Jeg aner ikke om det er et led i en seriøs indsats for at hente ham hjem, men jeg håber det ikke da vi er godt dækket ind på pladsen.

9800
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Wurtz

Indlæg af 9800 » 30. apr 2017, 17:24

Afgang:
Holger hjem til Sverige.
Sloth må der kunne findes en aftager til
Ene føler han er for stor, og han er skadet og har intet vist de sidste 12 mdr
Meilinger: Ingen grund til at have en 28 østriger som trupspiller
Kakeeto: Det gennembrud kommer vist ikke

Tilgang:
En kreativ fløjspiller, Kusk/Lukas
En fysisk stærk spillende center forsvarer.
Ny målmand hvis NL skifter.

Så synes jeg sådan set at vores start 11er er fin, og med fornuftig back up. Med de midler der bliver frigjort burde der være penge til virkelige forstærkninger, hellere to gode end fem måske'er

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 30. apr 2017, 17:29

Gamen skrev:Til gengæld har Gaarde forrige uge været på plads for at besigtige en tidligere AaB'er et andet sted i Europa. Jeg aner ikke om det er et led i en seriøs indsats for at hente ham hjem, men jeg håber det ikke da vi er godt dækket ind på pladsen.
Jeg sætter selvfølgelig pris på informationen. Men kunne vi ikke lige få et navn på plads her. Jeg har lidt svært ved at gennemskue hvem der hentydes til. Umiddelbart tænker jeg Thelander, Lucas eller Spalvis. Men det passer dårligt, synes jeg, med at vi skulle være godt dækket ind. Jeg kan dog heller ikke lige se hvilke tidligere spillere der ellers skulle kunne forstærke os (af tidligere AaB'ere), som samtidig er realistiske.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 30. apr 2017, 17:34

Gamen skrev:Det skulle være ganske vist og sikkert at Kusk fortsætter sin karriere lige på den anden side af sundet, hvis ikke det bliver FCK.

Til gengæld har Gaarde forrige uge været på plads for at besigtige en tidligere AaB'er et andet sted i Europa. Jeg aner ikke om det er et led i en seriøs indsats for at hente ham hjem, men jeg håber det ikke da vi er godt dækket ind på pladsen.
You tease.

Nå, men det må jo være Lucas, da han er den eneste "realistiske" spiller der har spillet kamp i denne uge. Thelander er skadet, Spalvis er no-go, og... ja,, nu skriver du europa, så det kunne også være Horsens, men skal vi ikke bare sige Lucas og kalde den skid slået.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 30. apr 2017, 17:39

Lucas skal være velkommen - såfremt han reelt er motiveret for at spille i AaB, og ikke blot søger hjem for at få tryghed.

Han spiller dog ret fast for Grashopper så den ligger ikke helt til højrebenet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Indlæg af Gamen » 30. apr 2017, 17:49

Buzz Killington skrev: You tease.

Nå, men det må jo være Lucas, da han er den eneste "realistiske" spiller der har spillet kamp i denne uge. Thelander er skadet, Spalvis er no-go, og... ja,, nu skriver du europa, så det kunne også være Horsens, men skal vi ikke bare sige Lucas og kalde den skid slået.
Nu skrev jeg besigtige, men det var måske nærmere for at snakke med ham. Og nej, det er ikke Lucas. Slet ikke på det niveau. Af samme grund skrev jeg heller ikke noget om forstærkning.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 30. apr 2017, 17:55

Gamen skrev:

Nu skrev jeg besigtige, men det var måske nærmere for at snakke med ham. Og nej, det er ikke Lucas. Slet ikke på det niveau. Af samme grund skrev jeg heller ikke noget om forstærkning.
Ah, o.k. så er jeg trist igen.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af Rams » 30. apr 2017, 18:36

Ronnie Schwartz?
In verbis simus faciles

Gamen

Indlæg af Gamen » 30. apr 2017, 18:41

Rams skrev:Ronnie Schwartz?
Gid det var så vel, men nej. Men som sagt, det er ikke ligefrem fordi det er nogen forstærkning.

Jeg tror virkelig man vender skråen hos den sportslige ledelse, og det skal man også. Igen i dag mangler vi kvalitet over stort set hele linien. I store dele af kampen bliver vi domineret af et af ligaens på papiret dårligste hold.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 30. apr 2017, 18:48

Gamen skrev:
Rams skrev:Ronnie Schwartz?
Gid det var så vel, men nej. Men som sagt, det er ikke ligefrem fordi det er nogen forstærkning.

Jeg tror virkelig man vender skråen hos den sportslige ledelse, og det skal man også. Igen i dag mangler vi kvalitet over stort set hele linien. I store dele af kampen bliver vi domineret af et af ligaens på papiret dårligste hold.
De har så på ingen måde spillet som ligaens dårligste hold her i foråret.

Hvem i alverden kan det så være? Det skulle vel aldrig være...Dannyboy?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

KJ
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 2100 København Ø

Indlæg af KJ » 30. apr 2017, 18:58

Daniel Christensen.... debatside sæt igang :-)

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 30. apr 2017, 20:03

Dejligt resultat! Den blev fightet hjem.
Vores helt store akilleshæl denne sæson; dødbolde i alle afskygninger! Det skal simpelthen forbedres til næste sæson, det blev farligt hvergang Viborg havde en dødbold.

Søren Reese er et bæst i hovedspillet, han kunne godt pynte på vores forsvar.

Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af Rams » 30. apr 2017, 20:09

Reese kunne være fin som duelspiller.

Gamen: Gorter har udløb i Haag den 30. Juni og efter tiden i Viborg kan han næppe betegnes som en forstærkning, men mere et Wildcard
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 30. apr 2017, 20:26

Prica starter karrieren igen!!!
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 30. apr 2017, 21:14

Gamen skrev:

Jeg er ikke med på, hvorfor du ikke bare skriver hvem det er ?

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar

Indlæg af Mephisto2 » 30. apr 2017, 23:04

Gamen skrev:Det skulle være ganske vist og sikkert at Kusk fortsætter sin karriere lige på den anden side af sundet, hvis ikke det bliver FCK.

Har vi en plads, hvor vi er godt dækket ind???!!

Låst