Ja, det er lige nøjagtig den slags aftale der kunne give mening - men det tror jeg ikke er realistisk.De Fem skrev:Man kunne jo tilbyde at leje ham med en relativt billig købtklausul. Er han en nitte så retur med ham og er han et hit så overtages han permanent.Pastorius skrev:Næ, men de er nok voldsomt interesseret i at slippe af med hele hans løn, og jeg er slet ikke sikkert på den løn er risikoen (som jeg stadig mener er høj) kan bære.Forza skrev: Okore kom til FCK på en fri transfer. Derfor kræver de nok heller ikke det store for at slippe ham.
Det med at han er på vej til Herning, har i nogle kilder på det?
Der er ingen tvivl om at en Okore tilbage i noget der minder om fordums styrke ville være et gigantisk scoop, men jeg tror ikke på det.
Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Okore skal IKKE til FCM - de har valgt anderledes:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6666427
Jeg tror stadig på Okore. Lyder til at han lejes i 1 år.
Var en tur i Hamborg og se bold i weekenden.
Robert Zulj fra Greuther Fürth imponerede mig helt vildt, super teknik og blik for spillet, han spiller 8'er positionen, og ville være kanon at få ind hvis Sloth skal videre.
http://www.transfermarkt.de/robert-zulj ... ler/122676
Han har kontrakt udløb til sommer, men kunne godt frygte større klubber er efter ham.
Robert Zulj fra Greuther Fürth imponerede mig helt vildt, super teknik og blik for spillet, han spiller 8'er positionen, og ville være kanon at få ind hvis Sloth skal videre.
http://www.transfermarkt.de/robert-zulj ... ler/122676
Han har kontrakt udløb til sommer, men kunne godt frygte større klubber er efter ham.
Så længe de holder fast i Thorup, så er jeg ikke det mindste nervøs for at FCM skal blive rigtig stærke - uanset hvem de henter.Tyskeren skrev:Okore skal IKKE til FCM - de har valgt anderledes:
Om vi kan spille op med dem eller ej, er udelukkende et spørgsmål om at få styr på vores eget shit.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Gamen
Den transformation sker ikke over et vindue. Har lige siddet og hørt Olof Lundh's timelange podcast med Jakob Michelsen, og han nævner også at det er svært for en ny træner at overtage en trup der ikke er hans, særligt en trup hvor der skal skiftes ud - 3 transfervinduer inde kan man efter hans mening begynde at tale om at det er muligt at forme holdet som man gerne vil.Pastorius skrev:
Så længe de holder fast i Thorup, så er jeg ikke det mindste nervøs for at FCM skal blive rigtig stærke - uanset hvem de henter.
Om vi kan spille op med dem eller ej, er udelukkende et spørgsmål om at få styr på vores eget shit.
Derfor giver fyringssnakken ifht. Wieghorst heller ingen mening - modsat Søndergaard virker han ikke som en nødløsning, og hvis AaB tror på projekt Wieghorst skal de selvfølgelig beholde ham. I stedet for bør de øge budgettet for nye spillere, og se på hvad det er for en kultur der har udviklet sig i takt med at træningsmiljøet er blevet talentpræget fremfor konkurrencepræget.
I vores nuværende forfatning er det fuldstændig urealistisk at tale om FCM som direkte konkurrenter. Det bliver de først når vi selv har fundet vej ud af den her 18 måneder lange krise, hvor spillet har haltet og resultaterne har været katastrofale.
Det er sgu også delvist en trænerundskyldning.Gamen skrev:Den transformation sker ikke over et vindue. Har lige siddet og hørt Olof Lundh's timelange podcast med Jakob Michelsen, og han nævner også at det er svært for en ny træner at overtage en trup der ikke er hans, særligt en trup hvor der skal skiftes ud - 3 transfervinduer inde kan man efter hans mening begynde at tale om at det er muligt at forme holdet som man gerne vil.Pastorius skrev:
Så længe de holder fast i Thorup, så er jeg ikke det mindste nervøs for at FCM skal blive rigtig stærke - uanset hvem de henter.
Derfor giver fyringssnakken ifht. Wieghorst heller ingen mening - modsat Søndergaard virker han ikke som en nødløsning, og hvis AaB tror på projekt Wieghorst skal de selvfølgelig beholde ham. I stedet for bør de øge budgettet for nye spillere, og se på hvad det er for en kultur der har udviklet sig i takt med at træningsmiljøet er blevet talentpræget fremfor konkurrencepræget.
I vores nuværende forfatning er det fuldstændig urealistisk at tale om FCM som direkte konkurrenter. Det bliver de først når vi selv har fundet vej ud af den her 18 måneder lange krise, hvor spillet har haltet og resultaterne har været katastrofale.
Uanset vores elendige forfatning, synes jeg ikke vi har været langt efter FCM i år. Vi skal fandme ikke male os ind i en virkelig hvor det er godt nok at bruge et år eller to til at få fodfæste og komme tilbage. Selvfølgelig skal der kastes noget efter forstærkninger, og selvfølgelig skal vi ikke forvente mirakler. Men den der negative spiral med at vores trup er så elendige at vi skal skifte 14-15 mand før vi har en chance, den køber jeg ikke.
JEg er enig med dig i at vi ikke skal fyre Wieghorst på nuværende tidspunkt - medmindre da han begynder at bitche over at han skal bruge flere år for at få os på fode.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Hov hov, der blev sagt fyring af MINiMUM 15 mand + Gaarde og Wieghorst !!)
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
- Glenn Francisco
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Frederiksen
Syntes sgu at det lyder spændende med Okore.
Han har trænet hvad et år med FCK nu?
Han er så i langt bedre form end normalt hvis vi skulle kunne tiltrække en spiller af hans kaliber.
Jeg krydser fingre
Han har trænet hvad et år med FCK nu?
Han er så i langt bedre form end normalt hvis vi skulle kunne tiltrække en spiller af hans kaliber.
Jeg krydser fingre
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!
Man kunne jo være lidt flabet og sige, at ca. halvdelen af det regnestykke såmænd kunne betales, såfremt vi undlod at udbetale aktionærudbytte...Gaarde6 skrev:Jeg tror simpelthen ikke på, hverken Kusk eller Okore!
Ville da ønske at det var den slags signings vi landede i dette vindue, men lad os lige tage de realistiske briller på.
Både Okore og Kusk kommer hjem fra mislykkedes udlandsophold. De kommer begge hjem til FCK og hæver lønninger som er langt over, hvad vores bedste spillere får.
Lad os sige at Kusk får 300.000 om måneden og Okore 400.000kr. Det tror jeg ikke er helt ved siden af.
Det vil sige at Kusk får 3.6 millioner og Okore 4.8 mill om året. Det er altså en udgift på over 8 mill om året på 2 spillere. Så kan man gange det op, hvis de har 3 årige kontrakter godt 10 mill til Kusk og knap 15 mill til Okore.
Så ved jeg godt de selvfølgelig skal gå ned i løn, hvis de vil til en anden dansk klub. Men vil de gå så langt ned, hvor vi kan være med?
Med tanke på at vi gerne skulle lande 5-6 profiler i dette vindue. Så er jeg rimelig sikker på vi godt kan skyde en hvid pil efter et par spillere som Kusk og Okore (desværre)
Men ja, det er selvfølgelig mange penge; AaB kommer dog utvivlsomt til at bløde ekstra som følge af et mislykket transfervindue sidste sommer, og man kunne jo godt forestille sig en situation, hvor både AaB og spilleren giver sig lidt. Vi kan sagtens tåle et par år med millionunderskud; vi skal ikke glemme, at vi har absurde 110 millioner kr. i ren likviditet og ingen gæld.
Jeg ser næste sæson en stamme med spillere som Ahlmann. Würtz, Risgaard, Børsting, Patrick Kristensen, MC og Nikolaj Larsen. Måske suppleret med Flores og Pohl. Jeg håber, at det er muligt at supplere med i hvert fald 2 etablerede klassespillere som første led i en større renovation af truppen.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Det giver jo sådan set meget god mening hvis han skulle være højt på ønskelisten. Wieghorst var også træner i FCN da Okore fik debut.Tyskeren skrev:Weighorst er meget interesseret i Okore, som han mener er den perfekte spiller for os. Okore har meget sympati for Weighorst som han havde på U21 landsholdet - der er efter sigende kontakt til Okore lejren! Om det bliver til noget ved jeg ikke, men Okore har oplyst at han ser Weighorst som manden der kan skubbe hans karriere igang igen.
Kæmpe potentiale, men selvfølgelig også risiko.
Mon en Lasse Vigen efterhånden er ved at være indenfor vores rækkevidde? Han skal hjem til Fulham, som umiddelbart ikke kigger hans vej. Han vil være en domindende central skikkelse.
Rykker AGF ud, vil jeg gerne have Backman til at styre vores forsvar. Synes han er stærk. Også ganske god med bolden. Har dog været meget skadet.
Hvis man kan hente Awer Mabil fra FCM, synes jeg det er en spiller vi bør gå efter. Han kan udfordrer med bolden, og indeholder et stort potentiale.
Disse tre spiller samt en ny højre back, så er jeg tilfreds, selvom jeg gerne så 7 nye profiler
På backen, mener jeg egentligt vi har en helt oplagt afløser i Børsting. Hans forcer er ikke til spil på den sidste tredjedel, mens hans løbekapacitet, nærkampsstyrke og gåpåmod i mine øjner kan gøre han til en rigtig god back. Jeg ved dog at man i sommer kiggede på en norsk back fra Tippeligaen. Måske han er aktuel igen.
Rykker AGF ud, vil jeg gerne have Backman til at styre vores forsvar. Synes han er stærk. Også ganske god med bolden. Har dog været meget skadet.
Hvis man kan hente Awer Mabil fra FCM, synes jeg det er en spiller vi bør gå efter. Han kan udfordrer med bolden, og indeholder et stort potentiale.
Disse tre spiller samt en ny højre back, så er jeg tilfreds, selvom jeg gerne så 7 nye profiler
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Jeg har ikke selv set ham spille, men har læst mig til, at Rune Frantsen fra vendsyssel har haft en glimrende sæson på højre back. Han er tidligere offensivspiller og han er hurtig, men er han også interessant for os?
Han er næppe ret dyr, så et køb af ham (hvis hans niveau skønnes godt) vil ikke gøre det store indhug, så vi har stadig masser af midler til køb af de 2-3 store profiler, der skal til, for vi kan have bare lidt optimisme før næste sæson.
Han er næppe ret dyr, så et køb af ham (hvis hans niveau skønnes godt) vil ikke gøre det store indhug, så vi har stadig masser af midler til køb af de 2-3 store profiler, der skal til, for vi kan have bare lidt optimisme før næste sæson.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
+ han læser til læge. Så sparer vi KaalundMogens skrev:Jeg har ikke selv set ham spille, men har læst mig til, at Rune Frantsen fra vendsyssel har haft en glimrende sæson på højre back. Han er tidligere offensivspiller og han er hurtig, men er han også interessant for os?
Rune Frantsen ville være en rigtig fin trupspiller.aaballday skrev:+ han læser til læge. Så sparer vi KaalundMogens skrev:Jeg har ikke selv set ham spille, men har læst mig til, at Rune Frantsen fra vendsyssel har haft en glimrende sæson på højre back. Han er tidligere offensivspiller og han er hurtig, men er han også interessant for os?
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/solb ... fremtiden/ Måske Tyskeren har ret - at der forhandles om en lejeaftale med Okore. Jeg tror ikke det ville være dumt, han var sgu ret god i Villa inden sin skade. Hvis han ikke har mistet sin fart, synes jeg han er mere end velkommen.
Jeg savner Winsnes
Jeg har svært ved at se perspektiverne i en lejeaftaler, vi har behov for langsigtede løsninger. Især i forsvaret, hvor tilstrømningen fra egne rækker heller ikke ser ud til at blive stor de næste 1-2 år.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Synes det afhænger af hvilke andre muligheder, der er i spil. Og du har ret, der er ikke umiddelbart nogle på vej nedefra udover på U17, men det har lidt lange udsigter.Hanga skrev:Jeg har svært ved at se perspektiverne i en lejeaftaler, vi har behov for langsigtede løsninger. Især i forsvaret, hvor tilstrømningen fra egne rækker heller ikke ser ud til at blive stor de næste 1-2 år.
Jeg savner Winsnes
Er nu ret enig, for guds skyld ingen lappeløsninger på nuværende tidspunkt. Vi er nødt til at have en bæredygtig stamme på holdet - det får vi ikke med en lejespiller og de reserver vi har er ganske enkelt ikke dygtige eller talentfulde nok. Blåbjerg og P har fået 100 år til at udvikle sig og slå igennem og de har næsten ikke flyttet sig. Jeg tror ganske enkelt ikke på dem længere. De vil ikke kunne løfte arven bare fordi vi lejer Okore i et år.Martino skrev:Synes det afhænger af hvilke andre muligheder, der er i spil. Og du har ret, der er ikke umiddelbart nogle på vej nedefra udover på U17, men det har lidt lange udsigter.Hanga skrev:Jeg har svært ved at se perspektiverne i en lejeaftaler, vi har behov for langsigtede løsninger. Især i forsvaret, hvor tilstrømningen fra egne rækker heller ikke ser ud til at blive stor de næste 1-2 år.
RAUS RAUS SSE!
Vi er selv med til at bestemme hvilke muligheder vi har, alt efter vores villighed til at tage lidt af vores bugnende pengekiste. Vi er pt. ikke super sportsligt attraktive, så det kan ende med at blive dyrt hvis vi skal have kvalitet på en permanent kontrakt, men det er i mine øjne nødvendigt... Tænk hvis vi havde startet genopbyningen af holdet i takt med at profilerne forlod os, mens vi stadig stod i billedet som en medaljeudfordrer... too late now.Martino skrev:Synes det afhænger af hvilke andre muligheder, der er i spil. Og du har ret, der er ikke umiddelbart nogle på vej nedefra udover på U17, men det har lidt lange udsigter.Hanga skrev:Jeg har svært ved at se perspektiverne i en lejeaftaler, vi har behov for langsigtede løsninger. Især i forsvaret, hvor tilstrømningen fra egne rækker heller ikke ser ud til at blive stor de næste 1-2 år.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Sandt nok. Jeg vil da også foretrække Okore på permanent basis, men hvis mulighederne er Okore på leje eller et sats ala Holgersson transferen med en spiller ingen reelt kender niveauet på, så tror jeg at jeg trods alt ville gå efter leje-løsningen, som tingene desværre er nu jvf det du skriver om genopbygningen.Hanga skrev:Vi er selv med til at bestemme hvilke muligheder vi har, alt efter vores villighed til at tage lidt af vores bugnende pengekiste. Vi er pt. ikke super sportsligt attraktive, så det kan ende med at blive dyrt hvis vi skal have kvalitet på en permanent kontrakt, men det er i mine øjne nødvendigt... Tænk hvis vi havde startet genopbyningen af holdet i takt med at profilerne forlod os, mens vi stadig stod i billedet som en medaljeudfordrer... too late now.Martino skrev:Synes det afhænger af hvilke andre muligheder, der er i spil. Og du har ret, der er ikke umiddelbart nogle på vej nedefra udover på U17, men det har lidt lange udsigter.Hanga skrev:Jeg har svært ved at se perspektiverne i en lejeaftaler, vi har behov for langsigtede løsninger. Især i forsvaret, hvor tilstrømningen fra egne rækker heller ikke ser ud til at blive stor de næste 1-2 år.
Jeg savner Winsnes
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
Jeg tror simpelthen ikke på, at Okore (i hans nuværende situation, som er meget anderledes, end før han tog til udlandet) er aktuel for AaB, efter at vi har fået lidt flere penge til indkøb.
Der er tale om en spiller, som ikke har slået til i udlandet, som har været langtidsskadet og som - efter angiveligt at være fit - end ikke kan komme med i Københavns trup.
Det minder om noget, vi har brændt nallerne på før, og det vil simpelthen være for stort et stats for os i den nuværende situation.
Der er tale om en spiller, som ikke har slået til i udlandet, som har været langtidsskadet og som - efter angiveligt at være fit - end ikke kan komme med i Københavns trup.
Det minder om noget, vi har brændt nallerne på før, og det vil simpelthen være for stort et stats for os i den nuværende situation.
Fodbold skal ses med hjertet!