Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
raekkeettre
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af raekkeettre » 19. maj 2017, 14:15

Gamen skrev:
raekkeettre skrev: Jeg er slet ikke enig med MC - jeg kan se ham som en KANON "6'er", hans touch på bolden er meget bedre en Pølsen, og hans afleveringer er også bedre (Jeg kan høre du synes Pølsen er meget bedre fremadrettet?) - der hvor han mangler noget er hans fysisk og forståelse for spillets tempo, derudover finder du ikke en bedre pres spiller end Wurtz, og derfor kan han selvfølgelig heller ikke være med der - men hans hovedspil er bedre end Wurtz nu...så lad ham holde den positive kurve han har gang i - og skaf så nogle spillere som kan løbe i de rigtige positioner, som kan sætte folk af og skabe overtal - for jeg synes det er helt klart der vi mangler noget. Altså ud over forsvaret som jeg tror vi alle er enig I - plus en 8'er efter Risgaard...
Nej, Rasmus Würtz har sjældent været dygtig fremadrettet, men han har så mange andre egenskaber. Tager ofte de rigtige beslutninger, placerer sig godt, er en dygtig presspiller, en god indpisker. Han er en leder! Han ville sikkert ikke fungere i de fleste andre klubber, fordi han spillemæssigt ikke er nogen åbenbaring, men han har så meget der gør op for hans manglende fart. Det har Magnus Christensen altså ikke. Hans evige spillen-tilbage irriterer mig i en sjældent uhørt grad, fordi det er enerverende at vi bliver ved med at opfostre centrale midtbanespillere der ikke har skyggen af offensive kvaliteter. Jeg synes ikke han skiller sig særligt meget ud fra mange af de andre centrale midtbanespillere, der er kommet på kontrakt og hurtigt har forladt klubben igen fordi de ikke var gode nok. Modsat de andre har han så bare været heldig at ramme et tidspunkt hvor Risgård konsekvent har været ude, Sloth er blevet frosset ud og konkurrenterne på midtbanen ikke holder Superliga-niveau.

AaB kan og SKAL finde en bedre arvtager for Würtz. Ellers så falder holdet sammen, det har vi set i de fleste kampe hvor han ikke har haft sin læremester på linien.
Jeg tror du glemmer at vi har brug for Wurtz - brug for hans indpiskning etc. etc. fordi holdet slet ikke fungere. Hvis holdet fungere, og vi har de typer vi skal bruge, tror jeg vi i mindre grad har brug for dem på bekostning af andet. Du har ret i at MC spiller meget rundt og tilbage - men det gør Wurtz sgu også, jeg synes bare man kan se noget perspektiv i måden MC behandler bolden på, og så synes jeg faktisk også han går ind i nogle nærkampe nu, som jeg ikke så tidligere på sæsonen. Men ja - lige nu mangler vi Wurtz når han ikke er der, jeg ville faktisk nok også hellere have 3 kloner af Wurtz på de andre midtbane pladser også, tror faktisk det ville give os en større chance for at vinde, når nu holder er sat sammen som det er lige pt. MEN med tiden tror jeg bestemt MC kunne blive den 6'er vi har brug for, med en rigtig 8'er og nogle gode fløje. Hvis vi ikke kan finde dem, ja så har vi sgu brug for en anden end MC - der giver jeg dig ret! Jeg har bare større ambitioner for hele holdet....

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 19. maj 2017, 15:22

MC har potentialet til at blive ledertype. Come on - manden er lige rykket op og har spillet på et hold blottet for selvtillid. Hvis ikke vi skal tillade at vores egne talenter skal kunne udvikle sig på 1. holdet kan vi lige så godt droppe strategien med talenter og køre BIF stilen og købe os til alt.

Ja, der er brug for nyt blod på holdet, men MC er en af dem der skal have 1-2 år mere hvor han får en masse kampe... forhåbentligt på et forstærket hold med selvtillid!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 19. maj 2017, 16:22

MrBangDK skrev:MC har potentialet til at blive ledertype. Come on - manden er lige rykket op og har spillet på et hold blottet for selvtillid. Hvis ikke vi skal tillade at vores egne talenter skal kunne udvikle sig på 1. holdet kan vi lige så godt droppe strategien med talenter og køre BIF stilen og købe os til alt.

Ja, der er brug for nyt blod på holdet, men MC er en af dem der skal have 1-2 år mere hvor han får en masse kampe... forhåbentligt på et forstærket hold med selvtillid!
Om han har potentiale til at være ledertype skal jeg lade være usagt. Umiddelbart slår han mig ikke som en "ledertype", men nogle gange kan de stille personligheder godt være gode ledere. Jeg er enig i at han gerne skal have en del spilletid, forudsat at han præsterer naturligvis. Jeg vil dog sige, at det er lige så vigtigt for hans udvikling, at han bliver presset og mærker, at han skal rykke sig for at få sin spilletid. Det at skulle kæmpe for sin plads er med til at forme spillerne, det er jo også derfor vi ofte ser, at det er dem der er blevet udfordret som ungdomsspiller, der ender med at gå hele vejen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 19. maj 2017, 18:12

MrBangDK skrev:MC har potentialet til at blive ledertype. Come on - manden er lige rykket op og har spillet på et hold blottet for selvtillid. Hvis ikke vi skal tillade at vores egne talenter skal kunne udvikle sig på 1. holdet kan vi lige så godt droppe strategien med talenter og køre BIF stilen og købe os til alt.

MC er faldet i niveau som resten af holdet.
Men i starten, hvor der var bare en anelse mere selvtillid i holdet, stod han som en af de aller stærkeste på holdet.
Om han har leder potentiale aner jeg ikke. Men han har potentiale til at blive en kanon spiller for os.
Han minder mig faktisk lidt om kosten i hans væsen. Han var heller ikke så udfarende, men lod spillet på banen tale sit eget sprog.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 19. maj 2017, 21:33

Med Würtz på banen og Wieghorst på trænerbænken, så tror jeg nok, at Magnus Christensen skal få lært de nødvendige ting til at blive en kanon midtbanespiller.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 19. maj 2017, 22:37

Jeg synes ikke, at Magnus Christensen burde spille fast på nuværende tidspunkt. Som type er han meget som Wurtz. Men den gamle pølse er altså stadigvæk lidt bedre. Hvis vi spiller med både Wurtz og MC bliver vores spil alt for ofte meget forkrampet og bagudrettet. Til gengæld synes jeg, vi skal satse en stor del af transferpengene på en afløser for Risgaard, der skal ligge ved siden af Wurtz. Så kan Magnus stille og roligt blive spillet ind på Wurtz plads over de næste sæsoner.... Hvis vi skal blive bedre, bliver vi jo også nødt til at lave ændringer. For vi er vel alle enige om, at der skal ske noget.... Og vores midtbane har altså ikke bidraget med meget fremad de sidste mange kampe. Og lige nøjagtig vores maskinrum trænger til at blive styrket.

Det er ikke fordi, jeg mener, vi bare skal droppe alle de unge. Personligt tror jeg stadigvæk på Pohl. Han savner en rigtig god makker i angrebet, får han ham tror jeg kun det er et spørgsmål om tid. Jeg synes også, der er basis for at lade de unge befolke kanterne. Børsting burde være god nok til den ene og Flores eller Thellufsen den anden.

Så i min bog burde vi jagte. 1 central forsvarer, 1 højre back, 1 kreativ midtbanespiller og så altså en angriber sådan lidt Strandlistyle, bare uden skaderne :cool:

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 20. maj 2017, 00:26

Klaus skrev:Jeg synes ikke, at Magnus Christensen burde spille fast på nuværende tidspunkt. Som type er han meget som Wurtz. Men den gamle pølse er altså stadigvæk lidt bedre. Hvis vi spiller med både Wurtz og MC bliver vores spil alt for ofte meget forkrampet og bagudrettet. Til gengæld synes jeg, vi skal satse en stor del af transferpengene på en afløser for Risgaard, der skal ligge ved siden af Wurtz. Så kan Magnus stille og roligt blive spillet ind på Wurtz plads over de næste sæsoner.... Hvis vi skal blive bedre, bliver vi jo også nødt til at lave ændringer. For vi er vel alle enige om, at der skal ske noget.... Og vores midtbane har altså ikke bidraget med meget fremad de sidste mange kampe. Og lige nøjagtig vores maskinrum trænger til at blive styrket.

Det er ikke fordi, jeg mener, vi bare skal droppe alle de unge. Personligt tror jeg stadigvæk på Pohl. Han savner en rigtig god makker i angrebet, får han ham tror jeg kun det er et spørgsmål om tid. Jeg synes også, der er basis for at lade de unge befolke kanterne. Børsting burde være god nok til den ene og Flores eller Thellufsen den anden.

Så i min bog burde vi jagte. 1 central forsvarer, 1 højre back, 1 kreativ midtbanespiller og så altså en angriber sådan lidt Strandlistyle, bare uden skaderne :cool:
Med de priser Fontænen kører med nu til dags, bliver det sgu svært at lokke en Strandli-klon til byen ;)

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar

Indlæg af Gaarde6 » 20. maj 2017, 00:31

Klaus skrev:Jeg synes ikke, at Magnus Christensen burde spille fast på nuværende tidspunkt. Som type er han meget som Wurtz. Men den gamle pølse er altså stadigvæk lidt bedre. Hvis vi spiller med både Wurtz og MC bliver vores spil alt for ofte meget forkrampet og bagudrettet. Til gengæld synes jeg, vi skal satse en stor del af transferpengene på en afløser for Risgaard, der skal ligge ved siden af Wurtz. Så kan Magnus stille og roligt blive spillet ind på Wurtz plads over de næste sæsoner.... Hvis vi skal blive bedre, bliver vi jo også nødt til at lave ændringer. For vi er vel alle enige om, at der skal ske noget.... Og vores midtbane har altså ikke bidraget med meget fremad de sidste mange kampe. Og lige nøjagtig vores maskinrum trænger til at blive styrket.

Problemet er at vi aldrig hat fået erstattet Kusk og Thomsen. 2 spillere med fart og drev. Kunne begge føre bolden frem. Kunne begge sætte en mand eller to. Kunne begge score og begge lave assist. Vi ejer ikke en fløj som er bare i nærheden af deres klasse!
Fik vi sådan en to spillere ind igen, skulle vores centrale midtbane ikke bidrage med alt det vi forlanger fra dem nu. Så ville Wurtz igen få den sweepende rolle og hans makker (Risgaard eller MC) ville få en meget mere fri rolle.
Vi er glimrende besat centralt og katastrofalt besat på kanterne!
Thellufsen bliver på sigt en god mand for os på kanten.
Meilinger, Flores, Børsting og Abildgaard kan ikke løbe fra nogen og skabe overtal. De har simpelthen hverken fart eller drev med bolden.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 20. maj 2017, 09:58

Hvad med en Jeppe Andersen? Han er transferfri til sommer. Kan han holde sig skadesfri, så kan han virkelig bidrage med noget. Har hørt at han skulle være lidt interesseret.
Et Hjerte - En Klub

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 20. maj 2017, 15:36

Snakkede med en DR journalist i går(radiovært på P3 sporten, og privat ven med ham), han mente at AaB skulle have 5/6 nye spillere, der vel og mærke forstærkede holdet.
Han havde som rygte fra Hornevej hørt, at Pusic var på plads i sidste vindue, men at Wieghorst ikke ville have ham(grundet for megen ballade), og at Wieghorst var manden der i stedet pegede på Sylvestr.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

De Fem
Landshold
Landshold

Indlæg af De Fem » 20. maj 2017, 16:11

9520AaB skrev:Snakkede med en DR journalist i går(radiovært på P3 sporten, og privat ven med ham), han mente at AaB skulle have 5/6 nye spillere, der vel og mærke forstærkede holdet.
Han havde som rygte fra Hornevej hørt, at Pusic var på plads i sidste vindue, men at Wieghorst ikke ville have ham(grundet for megen ballade), og at Wieghorst var manden der i stedet pegede på Sylvestr.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Målmand, højre back, midterforsvarer, kreativ midt og angriber. Yep, det bliver nemt fem. Dertil muligvis en kant.

Brugeravatar
Njak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Voldum

Indlæg af Njak » 20. maj 2017, 16:31

Ja der er blevet sagt nok om den mildest talt skuffende sæson samt de mange forestående afgange. Tager man de optimistiske briller på åbner dette dog op for at alvoren er gået op for Gaarde & co. og muligheden for nye spændende spillere er større end jeg kan huske AaB har stået overfor - især med henblik på den trods alt positive økonomiske situation.
Personligt ser jeg gerne man kommer lidt væk fra de mange udlændinge i truppen og i stedet for kigger på spillere som kender ligaen, kan forstærke holdet med det samme og samtidigt har mulighed for at bygge på sit talent. Syntes virkelig superligaen har en masse spændende spillere, som render rundt. Desværre er langt de fleste nok helt urealistiske for AaB. Særligt FCN har et hold jeg misunder. Dog er der flere spillere som jeg håber Gaarde har antennerne ude ift. Med plads til at drømme ville jeg juble hvis man turde åbne tegnebogen for, da det i flere tilfælde nok kræver det.

Jeppe Højbjerg
Jores Okore
Christopher Remmer
Pierre Kanstrup
Frederik Tingager
Lasse Vigen Christensen
Kasper Fisker
Jeppe Grønning
Jeppe Andersen
Kasper Kusk
Robert Skov
Lucas Andersen
Mayron George

Jeg tror på Wieghorst kan være den rigtige træner, men der virker til at være noget galt med disciplinen/hierarkiet i klubben, hvilket jeg altid har set som en vigtig dyd i AaB. Personligt frygter jeg en ting som trænerteamets sammensætning - hvor der er for mange hygge-onkler og for få til at sætte sig i respekt, kombineret med for lidt konkurence om pladserne. Derfor så jeg aller helst man satte alt på et bræt og gav Kuhn en plads i trænerteamet. Er det realistisk? Sikkert ikke, men jeg er overbevist om han eller en lignende type er nødvendig for at holde skik på en spillertrup som skriger på struktur - særligt hvis der kommer 5+ nye spillere ind.

Ja ja man må vel have lov at drømme :)

Reyad
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Indlæg af Reyad » 21. maj 2017, 08:12

I dagens BT er Okore meget demonstrativt ude at sige, at han SKAL væk. Spilletid er det vigtigste, og der er tale om, at han får en fri transfer. Personligt gider han ikke selv en lejeaftale, hvis han bare skal tilbage til FCK.

Så nu tror jeg sgu ikke på en lejeaftale. Jeg tror mere på, at han får en fri transfer og en lille pose penge med for at ophæve kontrakten. Så må vi se, om AaB er svaret for ham. Her er der i hvert fald mulighed for at komme på holdet...
Løn bliver ikke nævnt som et kriterium, men det er nu også sjældent at det eksplicit nævnes af fodboldspilleren selv.
Journalisten lægger op til et skifte til FCN eller FCM. Ingen af dem vil han afvise, men han siger dog, at han 'fortryder lidt', at han ikke valgte FCM i sommers.

Jeg tror ikke, at han er uden for vores økonomiske rækkevidde, men han kommer selvfølgelig op i toppen af løn-pyramiden.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 21. maj 2017, 11:02

Reyad skrev:I dagens BT er Okore meget demonstrativt ude at sige, at han SKAL væk. Spilletid er det vigtigste, og der er tale om, at han får en fri transfer. Personligt gider han ikke selv en lejeaftale, hvis han bare skal tilbage til FCK.

Så nu tror jeg sgu ikke på en lejeaftale. Jeg tror mere på, at han får en fri transfer og en lille pose penge med for at ophæve kontrakten. Så må vi se, om AaB er svaret for ham. Her er der i hvert fald mulighed for at komme på holdet...
Løn bliver ikke nævnt som et kriterium, men det er nu også sjældent at det eksplicit nævnes af fodboldspilleren selv.
Journalisten lægger op til et skifte til FCN eller FCM. Ingen af dem vil han afvise, men han siger dog, at han 'fortryder lidt', at han ikke valgte FCM i sommers.

Jeg tror ikke, at han er uden for vores økonomiske rækkevidde, men han kommer selvfølgelig op i toppen af løn-pyramiden.
Han kaster selv snøren ud til Hjulmand og FCN. Tror godt vi kan glemme ham.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

OmkringAarhus
2. div
2. div
Favoritspiller: Larsen

Indlæg af OmkringAarhus » 21. maj 2017, 11:33

Njak skrev:Ja der er blevet sagt nok om den mildest talt skuffende sæson samt de mange forestående afgange. Tager man de optimistiske briller på åbner dette dog op for at alvoren er gået op for Gaarde & co. og muligheden for nye spændende spillere er større end jeg kan huske AaB har stået overfor - især med henblik på den trods alt positive økonomiske situation.
Personligt ser jeg gerne man kommer lidt væk fra de mange udlændinge i truppen og i stedet for kigger på spillere som kender ligaen, kan forstærke holdet med det samme og samtidigt har mulighed for at bygge på sit talent. Syntes virkelig superligaen har en masse spændende spillere, som render rundt. Desværre er langt de fleste nok helt urealistiske for AaB. Særligt FCN har et hold jeg misunder. Dog er der flere spillere som jeg håber Gaarde har antennerne ude ift. Med plads til at drømme ville jeg juble hvis man turde åbne tegnebogen for, da det i flere tilfælde nok kræver det.

Jeppe Højbjerg
Jores Okore
Christopher Remmer
Pierre Kanstrup
Frederik Tingager
Lasse Vigen Christensen
Kasper Fisker
Jeppe Grønning
Jeppe Andersen
Kasper Kusk
Robert Skov
Lucas Andersen
Mayron George

Jeg tror på Wieghorst kan være den rigtige træner, men der virker til at være noget galt med disciplinen/hierarkiet i klubben, hvilket jeg altid har set som en vigtig dyd i AaB. Personligt frygter jeg en ting som trænerteamets sammensætning - hvor der er for mange hygge-onkler og for få til at sætte sig i respekt, kombineret med for lidt konkurence om pladserne. Derfor så jeg aller helst man satte alt på et bræt og gav Kuhn en plads i trænerteamet. Er det realistisk? Sikkert ikke, men jeg er overbevist om han eller en lignende type er nødvendig for at holde skik på en spillertrup som skriger på struktur - særligt hvis der kommer 5+ nye spillere ind.

Ja ja man må vel have lov at drømme :)
Fin liste. Jeg tror godt vi kan hente Lucas, Kanstrup og Jeppe Andersen + Djuricin og en ukendt, billig højre back til at at konkurrere med PK. Problemet med Jeppe Andersen er dog skadeshistorikken.

Fra listen så jeg allerhelst Robert Skov og Okore til AaB, men det er ikke realistisk. AaB er simpelt hen for lille en klub at skifte til for de to.

Af afgange ser jeg kun Sloth og så enten Flores eller MeilInger. Derudpver også Grønning, Rokkedal og Kakeeto, men de spiller jo hellee ikke.
Holgersson vil være god at have en sæson mere, hvis ikke Blåbjerg eller KP træder i karakter og sætter sig endegyldigt på en plads i startopstillingen.

Det er samtidig ærgerligt, hvis Sylvestr smutter allerede nu. Vi har jo set, hvad han kan på et hold, hvor spillet flyder, og han får nogle ordentlige muligheder for at putte den i kassen.

Jeg er helt enig i, at det set ud til, at der er en intern ubalance på holdet. Det ville hjælpe med en ny forsvarsgeneral på et højt spillemæssigt niveau. Spørgsmålet er selvfølgelig, om Kanstrup helt er god nok til at indtage den rolle, eller om vi kunne bruge en med erfaring fra et højere internationalt niveau.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar

Indlæg af Gaarde6 » 21. maj 2017, 11:47

Hvorfor er det at folk bliver ved at nævne Jeppe Højberg?
Er jeg den eneste, som synes han er en dårlig målmand?
Jeg synes Nikolaj har haft en dårlig sæson (sammen med resten af holdet) men han er da mindst 2 klasser over Højbjerg.
Håber da godt nok Gaarde sigter højrere end ham!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. maj 2017, 12:29

Gaarde6 skrev:Hvorfor er det at folk bliver ved at nævne Jeppe Højberg?
Jeg synes Nikolaj har haft en dårlig sæson (sammen med resten af holdet) men han er da mindst 2 klasser over Højbjerg.
Som f.eks. Mikkel Andersen, der er endt som andetvalg i både Randers og FCM?

Jeg synes Højbjerg er en meget talentfuld målmand, og har tidligere advokeret for ham, men foråret har måske vist at det ikke bør være en ung talentfuld målmand vi skal hente lige nu. Jeg synes det må være tidspunktet hvor det er os der finder en dygtig målmand i udlandet, hvis ikke Jesper Hansen kan lokkes væk fra konkursboet.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 21. maj 2017, 14:10

Lyngby fører 1-0 over FCK i pausen, jeg er ret imponeret over deres hold og måde at spille på.
Jeg syntes ikke de har nogle "stjerner" der skiller sig markant ud, men:
Rygaard, Blume, Christjansen og Fosgaard ville alle pynte på vores hold, specielt de to førstnævnte da de også har alderen med sig.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 21. maj 2017, 14:11

troelsh skrev:Lyngby fører 1-0 over FCK i pausen, jeg er ret imponeret over deres hold og måde at spille på.
Jeg syntes ikke de har nogle "stjerner" der skiller sig markant ud, men:
Rygaard, Blume, Christjansen og Fosgaard ville alle pynte på vores hold, specielt de to førstnævnte da de også har alderen med sig.
Jeg synes ikke at de har ret mange spillere der kunne være interessante for os. De har til gengæld et hold der hænger utrolig godt sammen og en træner der har skabt en stærk vindervilje på holdet. Jeg er absolut ikke David Nielsens største fan, men man må give ham, at han har skabt et yderst solidt fundament på det hold, og de leverer 100% hver gang.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Njak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Voldum

Indlæg af Njak » 21. maj 2017, 15:09

Gaarde6 skrev:Hvorfor er det at folk bliver ved at nævne Jeppe Højberg?
Personligt nævner jeg ham fordi jeg syntes han er en fremragende målmand som spiller på et skidt hold, hvor han alligevel præsterer fremragende udover en mindre god periode i starten af sæsonen, som man ikke kan bebrejde en ung spiller på et skidt kørende hold. Han har som sagt alderen med sig, har vist sig på Superliga-niveau og kan vel næppe være særligt dyr hvis EFB rykker ned. Og så tror jeg også det er realistisk, ikke mindst fordi det vil være et skridt op for ham, modsat andre kvalitets målmænd set ift. AaBs niveau pt.

Jeg mener egentligt ikke Larsen er så dårlig en målmand som han nogle gange bliver gjort til, men vi står jo i en situation, hvor han gerne vil teste sig i en anden klub. Men som du selv sammenligner ham med Højbjerg kan jeg ikke se hvor Larsens klasse er bedre? Man kan jo altid diskutere forcer, hvor målmænd er forskellige, men statistisk set er Larsen jo dårligere end Højbjerg

Låst