Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/st ... ansk-klub/
Så er det jo spændende hvem det kan være. Håber det er os. Gaarde/MW bør i det mindste have ham i overvejelserne. Tror ikke han ryger til hverken BIF eller FCM. Det kan jeg ikke se FCK være særligt interesserede i.
Så er det jo spændende hvem det kan være. Håber det er os. Gaarde/MW bør i det mindste have ham i overvejelserne. Tror ikke han ryger til hverken BIF eller FCM. Det kan jeg ikke se FCK være særligt interesserede i.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det kunne godt være os, men jeg tror nu mest på det er FCN, der henter en afløser til Maxsø der nok skal væk til sommerjonas386 skrev:http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/st ... ansk-klub/
Tja... FCN er desværre også et ret godt bud med henblik på deres vision for at bruge spillere af egen avl, især også nu, når Maxsø har meldt ud, at han skal videre til sommer. Og så selvfølgelig kendskabet til Hjulmand.jonas386 skrev:http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/st ... ansk-klub/
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
I vores nuværende tilstand kan vi - uanset mønter på kistebunden - ikke tiltrække spillere som okore og kusk men må nøjes med Børge brækjern og fætter fårekylling !
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
Jeg tror, at det kommer til at være et meget stort problem for AaB i sommerens transfervindue. Alle danske spillere og øvrige spillere med kendskab til AaB, som vil kunne være profiler, vil sandsynligvis holde sig langt væk fra hvad, der sportsligt ligner et bundløst hul.Gamling skrev:I vores nuværende tilstand kan vi - uanset mønter på kistebunden - ikke tiltrække spillere som okore og kusk men må nøjes med Børge brækjern og fætter fårekylling !
Hvis der skal komme kvalitet og profiler til holdet, kommer det til at komme fra ukendte kanter, og vil således også være forbundet med større usikkerhed. Det er et sats, men uundgåeligt da jeg simpelthen ikke kan se, hvem med bare nogenlunde kendskab til superligaen, skulle have lyst til at skifte til AaB.
Forstå mig ret, der er sikkert mange, der gerne vil til AaB - men de store profiler, det bliver svært.
-
OmkringAarhus
- 2. div

- Favoritspiller: Larsen
Gaarde er selvskrevet til den uofficielle pris 'Nordens dygtigste sportsdirektørmæssige håndværker', hvis Okore skifter til os...
Men jeg kan simpelt hen ikke se det ske. Hans forhold til Hjulmand må jo være langt stærkere end til MW. Desuden har FCN ligeså meget råd til Okore som os. Desuden er han jo ærke københavner. Så jeg siger Farum eller Ikast, fordi Ikast er en topklub modsat os.
Men håber selvfølgelig til det sidste.
Men jeg kan simpelt hen ikke se det ske. Hans forhold til Hjulmand må jo være langt stærkere end til MW. Desuden har FCN ligeså meget råd til Okore som os. Desuden er han jo ærke københavner. Så jeg siger Farum eller Ikast, fordi Ikast er en topklub modsat os.
Men håber selvfølgelig til det sidste.
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Jeg tror på at det er os han snakker med. Wieghorst og ham kender hinanden fra FCN tiden og det er Wieghorst der har peget på som en prioritet. Om vi så kan blive enige med ang løn er en anden sag, han kommer nok til at sprænge løn rammen.
Det er så om at Gaarde går med til det. Ståle er jo gammel AaB dreng og han kom gratis til FCK så transfer sum af betydning er der ikke tale om. Håber og tror på vi henter ham.
Det er så om at Gaarde går med til det. Ståle er jo gammel AaB dreng og han kom gratis til FCK så transfer sum af betydning er der ikke tale om. Håber og tror på vi henter ham.
Selvfølgelig kan vi tiltrække gode spillere. Hvis vi har et interessant projekt liggende i skuffen over de næste par år, og er villige til at investere i truppen, så vil de gode spillere også hertil. Det kunne jo lokke Okore, hvis vi samtidig har planer om at hente andre profiler. Hvis han er eneste transfer, så er sagen selvfølgelig en anden.
Edit: Lækkert at få det bekræftet
Edit: Lækkert at få det bekræftet
For lige at følge op på mit indlæg, så kan en tilgang af en spiller af Okores kaliber, jo også gøre os mere interessant for andre spillere
Spændende med Okore, men meget lang vej endnu eftersom man endnu ikke er enige om overgangssum og sandsynligvis løn, plus gylletanken og agf også er interesserede
Ja som jeg skrev for flere sider tilbage - så er den god nok med Okore! Det er MW som er den helt store drivkraft her. Hører at AaB faktisk vil spille lidt med musklerne i dette vindue.. Der er flere gode spillere på vej - og overraskende spillere!
- Glenn Francisco
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Frederiksen
- Geografisk sted: København
Overraskende spillere er det det som din kilde siger eller har du hørt navne?Tyskeren skrev:Ja som jeg skrev for flere sider tilbage - så er den god nok med Okore! Det er MW som er den helt store drivkraft her. Hører at AaB faktisk vil spille lidt med musklerne i dette vindue.. Der er flere gode spillere på vej - og overraskende spillere!
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!
Jeg ved ikke om det er indbildskhed, men er AaB ikke mere attraktive end AGF for Okore? Med henblik på træner og seneste sæsoners resultater?troelsh skrev:Spændende med Okore, men meget lang vej endnu eftersom man endnu ikke er enige om overgangssum og sandsynligvis løn, plus gylletanken og agf også er interesserede
Og ift. FCM, kunne man ikke forestille sig, at FCK ville stille sig en i vejen/besværliggøre et salg til dem?
Har du evt nogle navne? Eller nogle ledetråde?Tyskeren skrev:Ja som jeg skrev for flere sider tilbage - så er den god nok med Okore! Det er MW som er den helt store drivkraft her. Hører at AaB faktisk vil spille lidt med musklerne i dette vindue.. Der er flere gode spillere på vej - og overraskende spillere!
Ved intet om navne - men der skulle eftersigende være lagt billet ind på tre spillere som selv gerne vil til udlandet eller blive der. Så for dem er AaB nok anden prioritet, men interessen er skabt fra AaBs side.Glenn Francisco skrev:Overraskende spillere er det det som din kilde siger eller har du hørt navne?Tyskeren skrev:Ja som jeg skrev for flere sider tilbage - så er den god nok med Okore! Det er MW som er den helt store drivkraft her. Hører at AaB faktisk vil spille lidt med musklerne i dette vindue.. Der er flere gode spillere på vej - og overraskende spillere!
Det skal lige siges at der er langt endnu til en Okore aftale - men Okore vil gerne spille under Wieghorst!
Jeg er meget tvivlsom omkring Okore. Nu har Ståle set ham i det meste af en sæson, og hvis han havde haft tro på at hab kunne nå tidligere niveau, så kan jeg slet ikke se hvorfor de ikke selv beholder ham? Jeg synes chancen for en nitte er noget større end chancen for gevinst.
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Tror ikke på de sælger til gylletanken, Ståle er ikke så dum han forstærker en direkte konkurrent. GF eller os er mit bud. Det kan så være en umulighed hvis vi ikke vil betale en ok løn for ham.troelsh skrev:Spændende med Okore, men meget lang vej endnu eftersom man endnu ikke er enige om overgangssum og sandsynligvis løn, plus gylletanken og agf også er interesserede
Lønbudgettet skal have et kraftigt løft her til sommer og en god start kunne være at hente ham tidligt. Det gør det alt andet lige lettere at hente profiler når der er skrevet med ham. God signal værdi for kommende spillere at AaB også vil noget sportslig. Og vi er igang med en seriøs genopbygning af holdet. Samt vi også har sportslige ambitioner i klubben.
Så det er spillere fra den danske liga, som eksempelvis Robert Skov?Tyskeren skrev:Ved intet om navne - men der skulle eftersigende være lagt billet ind på tre spillere som selv gerne vil til udlandet eller blive der. Så for dem er AaB nok anden prioritet, men interessen er skabt fra AaBs side.Glenn Francisco skrev:Overraskende spillere er det det som din kilde siger eller har du hørt navne?Tyskeren skrev:Ja som jeg skrev for flere sider tilbage - så er den god nok med Okore! Det er MW som er den helt store drivkraft her. Hører at AaB faktisk vil spille lidt med musklerne i dette vindue.. Der er flere gode spillere på vej - og overraskende spillere!