Prøv at læse hvad jeg skriver i mit oprindelige indlæg istedet for at dreje vinkler ind på det spor du synes virker mindst holdbart i din søger efter huller i FCM osten.Halil skrev:Mike80:
Fedt! Tak.
Hvordan ser det egentlig ud for 20-24 årige i fcm?
Så forretningsmodellen, bevist gennem Benhams bettingfirma, er at en 3. mand køber klubben og bliver ved med at poste penge i fcm, på den ene eller anden måde, for at dække underskud indtil fcm giver profit.https://www.theguardian.com/football/20 ... hew-benham
Her er hvad jeg i virkeligheden skriver: "Nu holder jeg med FCM og har derfor også lyttet lidt til hvad der egentligt ligger bag computer scoutingen, expected points og "table og justice" og hvis man formår at se ud over behovet for latterliggørelse han manden jo ret. Tvivler man på sandfærdigheden af den statitiske og anlytiske tilgang kan man jo kigge lidt på Benhams milliard virksomhed, og lade den underbygge rigtigheden i netop den tilgangen til fodbolden på den lange bane".
Jeg taler på intet tidspunkt om at overføre rentabel virksomhed eller omtaler Benhams formue, som bevis for hvorfor FCM skulle give profit?! Benham har tjent sin formue på en anderledes indgangsvinkel til måden at se fodbold på. Istedet for at lade sig forføre af følelser, mavefornemmelse og umiddelbare indtryk angriber han sporten markant mere statistisk og analytisk. Det den indgangsvinkel der bla. Indeholder BuzzWord som: expected points og table of justice og min pointe er blot at succes i den tilgang til spillet er underbygget i Benhams formue. Hele debatten handler om Thorup og hvorvidt han burde fyres ud fra FCM præstationerne denne sæson, så pak økonomidelen væk til nogen påstår noget i den retning.. Jeg forventet ihvertfald ikke FCM umiddelbart giver overskud på den korte bane..!