Kun hvis der bliver hentet 2 nye.troelsh skrev:Sælg for pokker!
KP og Blåbjerg er ikke spillere til startopstillingen i en top 6 klub.
Kun hvis der bliver hentet 2 nye.troelsh skrev:Sælg for pokker!

Nu må Gaarde kun sælge, hvis han allerede har hentet en ny spiller eller hvad ? Det var det samme med Bassogog, pludselig var 40 mio kr. ikke nok, så ville man gerne vente til, der blev budt 50 mio kr. Ikke rettet mod nogen bestemt.Gaarde6 skrev:Kun hvis der bliver hentet 2 nye.troelsh skrev:Sælg for pokker!
Synes også han ser spændende ud - han har fart og vilje til at sætte en mand på kanten, noget vi virkelig mangler. Nu ser det for alvor ud til at Vendsyssel ikke rykker op så han burde være mulig at hente.swfc skrev:Jo mere jeg får set Rune Frantsen, jo mere varm er jeg på ham til AaB. Men der kan jo være bedre transferfrie højre backs derude
Hvis Michelsen henter ham, fatter jeg ingenting: han må da have set/hørt hvad Holger har leveret i suppen for os? Og så er det godt nok et kedeligt projekt Michelsen er gået ind i, hvis det er den hylde han kan hente fra...FlæskeFrank skrev:Nu må Gaarde kun sælge, hvis han allerede har hentet en ny spiller eller hvad ? Det var det samme med Bassogog, pludselig var 40 mio kr. ikke nok, så ville man gerne vente til, der blev budt 50 mio kr. Ikke rettet mod nogen bestemt.Gaarde6 skrev:Kun hvis der bliver hentet 2 nye.troelsh skrev:Sælg for pokker!
Holgersson bliver vist ikke vores rette mand til forsvaret og så er det fint, hvis vi kan sende ham videre og så finde den nye dirigent. Og ja det er i orden at sælge inden man har to nye på plads.
Kedeligt projekt? De spiller for 20.000+ HVER gang, mens vi spiller for 37 pensionister og et mindre råbekor der max. udgør 60 mand.Pollack2 skrev: Hvis Michelsen henter ham, fatter jeg ingenting: han må da have set/hørt hvad Holger har leveret i suppen for os? Og så er det godt nok et kedeligt projekt Michelsen er gået ind i, hvis det er den hylde han kan hente fra...
Synes vi skal tale Holger op, man ved aldrig hvem som læser medGamen skrev:Kedeligt projekt? De spiller for 20.000+ HVER gang, mens vi spiller for 37 pensionister og et mindre råbekor der max. udgør 60 mand.Pollack2 skrev: Hvis Michelsen henter ham, fatter jeg ingenting: han må da have set/hørt hvad Holger har leveret i suppen for os? Og så er det godt nok et kedeligt projekt Michelsen er gået ind i, hvis det er den hylde han kan hente fra...
De har hentet en spiller som Jiloan Hamad, som er væsentligt bedre end flere af de indkøb vi har gjort.
De har et enormt potentiale, og en af de absolut bedste fanscener (udenfor de store ligaer) i Europa.
Jeg tror næppe han er ked af hans valg.
Nu er det som sagt sportschefen der har den nærmeste kobling til Holgersson, og hvis det er fordi de skal bruge en forsvarsspiller sæsonen ud, så er det da oplagt. Så kan han skifte til Helsingborg til vinter når/hvis de rykker op.
Jeg tror ikke der er nogen i AaB's sportslige ledelse, der ønsker at se boldmongolen fra Helsingborg efter sommerpausen hvis de kan undgå det. Han har været vores svar på Igors Stepanovs.
Jeg kan godt leve med at hente en kommende profil på højre back, hvis vi derimod bruger pengene på nogle hardcore profiler til de centrale pladser.Gamen skrev:Det ville bare være relativt uambitiøst at hente Rune Frantsen.
Vi har brug for spillere der kan løfte holdet, ikke spillere der ikke er bedre end dem vi har i forvejen. Og han har trods alt kontrakt 1,5 år endnu, så det er ikke fordi vi bare kan få ham for en 6-700.000.
Omvendt køber vi altså ikke en 26 årig fordi han har potentiale. Spillere skal selvfølgelig altid udvikle sig og blive bedre, men vi skal ikke hente en 25 årig som et "projekt".Kristian skrev:Jeg kan godt leve med at hente en kommende profil på højre back, hvis vi derimod bruger pengene på nogle hardcore profiler til de centrale pladser.Gamen skrev:Det ville bare være relativt uambitiøst at hente Rune Frantsen.
Vi har brug for spillere der kan løfte holdet, ikke spillere der ikke er bedre end dem vi har i forvejen. Og han har trods alt kontrakt 1,5 år endnu, så det er ikke fordi vi bare kan få ham for en 6-700.000.
Var på stadion i dag og efter Frandsens første halvleg er jeg ikke i tvivl. Han passer fint på vores hold. Knægten har potentiale.
Frandsen er ikke et projekt.Jakobsen skrev:Omvendt køber vi altså ikke en 26 årig fordi han har potentiale. Spillere skal selvfølgelig altid udvikle sig og blive bedre, men vi skal ikke hente en 25 årig som et "projekt".Kristian skrev:Jeg kan godt leve med at hente en kommende profil på højre back, hvis vi derimod bruger pengene på nogle hardcore profiler til de centrale pladser.Gamen skrev:Det ville bare være relativt uambitiøst at hente Rune Frantsen.
Var på stadion i dag og efter Frandsens første halvleg er jeg ikke i tvivl. Han passer fint på vores hold. Knægten har potentiale.

Sidst jeg tjekkede var det også spillere der var 24+ vi skulle hente da der var for langt mellem vores nye kuld og Würtz alderenKristian skrev:Frandsen er ikke et projekt.Jakobsen skrev:Omvendt køber vi altså ikke en 26 årig fordi han har potentiale. Spillere skal selvfølgelig altid udvikle sig og blive bedre, men vi skal ikke hente en 25 årig som et "projekt".Kristian skrev:Jeg kan godt leve med at hente en kommende profil på højre back, hvis vi derimod bruger pengene på nogle hardcore profiler til de centrale pladser.Gamen skrev:Det ville bare være relativt uambitiøst at hente Rune Frantsen.
Han er væsentlig bedre end patrick frem af banen og er en fighter deffensivt.
26 år er en god alder og stadig udvikling i ham :-)
Frantsen er bestemt for god til 1.div imo, og kan ikke se noget uambitiøst i at hente profiler fra 1.div, vi har tidligere haft succes med den taktik, større succes end de fallerede spillere vi har hentet fra udlandetKristian skrev:Frandsen er ikke et projekt.Jakobsen skrev:Omvendt køber vi altså ikke en 26 årig fordi han har potentiale. Spillere skal selvfølgelig altid udvikle sig og blive bedre, men vi skal ikke hente en 25 årig som et "projekt".Kristian skrev:Jeg kan godt leve med at hente en kommende profil på højre back, hvis vi derimod bruger pengene på nogle hardcore profiler til de centrale pladser.Gamen skrev:Det ville bare være relativt uambitiøst at hente Rune Frantsen.
Han er væsentlig bedre end patrick frem af banen og er en fighter deffensivt.
26 år er en god alder og stadig udvikling i ham :-)
Det var ikke det jeg menteFlæskeFrank skrev:Nu må Gaarde kun sælge, hvis han allerede har hentet en ny spiller eller hvad ? Det var det samme med Bassogog, pludselig var 40 mio kr. ikke nok, så ville man gerne vente til, der blev budt 50 mio kr. Ikke rettet mod nogen bestemt.Gaarde6 skrev:Kun hvis der bliver hentet 2 nye.troelsh skrev:Sælg for pokker!
Holgersson bliver vist ikke vores rette mand til forsvaret og så er det fint, hvis vi kan sende ham videre og så finde den nye dirigent. Og ja det er i orden at sælge inden man har to nye på plads.
Det virker til at planen hvertfald er en ny stopper, det tyder forbindelsen til Okore hvertfald på. Hvis der så kommer yderligere afgange, så må det vel også betyde at disse skal erstattes. Jeg så gerne vi hentede en profil til en høj løn, afskibbede Holger og hentede en billigere stopper ind, der er på vej frem, eksempelvis som Alexander Ludwig, jeg dog ikke kender ud over den ene kamp han spillede mod os da han var 17 eller sådan. 4 midterforsvarer må være et minimum. Blåbjerg og Kasper P synes jeg er udmærkede, men som udgangspunkt må de være garderinger, eller det skal hvertfald ikke være garanteret at KP/Blåbjerg har pladsen ved siden af en anden stopper.Gaarde6 skrev:Det var ikke det jeg menteFlæskeFrank skrev:Nu må Gaarde kun sælge, hvis han allerede har hentet en ny spiller eller hvad ? Det var det samme med Bassogog, pludselig var 40 mio kr. ikke nok, så ville man gerne vente til, der blev budt 50 mio kr. Ikke rettet mod nogen bestemt.Gaarde6 skrev:Kun hvis der bliver hentet 2 nye.troelsh skrev:Sælg for pokker!
Hvis ikke Gaarde har planer om at hente 2 nye midterforsvar synes jeg IKKE vi skal sælge Holger, da han er den bedste af de tre vi har til pladsen.
Tænker Gaarde der i mod at der skal to nye ind. Så
Skyd for pokker Holger afsted i en hulens fart!

Tænker da bare Kuhn skal være +træner eller hvad nu de kalder detGaarde6 skrev:Er det her for meget at forlange?
Larsen ud - Mikkel Andersen ind.
Holger ud - Okore og Kanstrup ind.
Rune Frantsen eller Pallesen ind.
Meilinger og Sloth ud - Alexander Jacobsen og Kusk ind.
Sylvstr ud - Pusic ind.
Augu og Friis ud - Kuhn ind.
Grønning, Kakeeto og Abildgaard ud på leje.
Ja ja det hedder jo transfer ønsker