Var transfernyheden virkelig at David Nielsen forlænger kontrakten?!Johs skrev:Haha, sandsynligvis. De kaldte det jo trods alt “store nyheder” og “spændende transfernyt”. Skal nok lige skrive, hvad Viasat har gravet frem, når det erjonas386 skrev:Er det BIF eller FCK der har hentet spillere? Eller måske solgt?Johs skrev:Det var en henvisning til Onside, der starter nu.Kokkefar skrev:Jeg har også ledt forgæves.Mr-schou skrev:I kampen mellem VFF og FCH sagde kommentatoren at de havde spændende transfernyt efter kampen?
Nogen der ved noget?
Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Frygter det - det kunne ligne Viashit. Deres dækning har jo alle dage været crap.Mr-schou skrev:Var transfernyheden virkelig at David Nielsen forlænger kontrakten?!Johs skrev:Haha, sandsynligvis. De kaldte det jo trods alt “store nyheder” og “spændende transfernyt”. Skal nok lige skrive, hvad Viasat har gravet frem, når det erjonas386 skrev:Er det BIF eller FCK der har hentet spillere? Eller måske solgt?Johs skrev:Det var en henvisning til Onside, der starter nu.Kokkefar skrev:Jeg har også ledt forgæves.Mr-schou skrev:I kampen mellem VFF og FCH sagde kommentatoren at de havde spændende transfernyt efter kampen?
Nogen der ved noget?
RAUS RAUS SSE!
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Som sagt før, pakker vi os selv ned i hjørnet samtidigt med at vi har nedskalere stadion og flyttet fan tribunen fra nord til øst.!!Gamen skrev:Kedeligt projekt? De spiller for 20.000+ HVER gang, mens vi spiller for 37 pensionister og et mindre råbekor der max. udgør 60 mand.Pollack2 skrev: Hvis Michelsen henter ham, fatter jeg ingenting: han må da have set/hørt hvad Holger har leveret i suppen for os? Og så er det godt nok et kedeligt projekt Michelsen er gået ind i, hvis det er den hylde han kan hente fra...
De har hentet en spiller som Jiloan Hamad, som er væsentligt bedre end flere af de indkøb vi har gjort.
De har et enormt potentiale, og en af de absolut bedste fanscener (udenfor de store ligaer) i Europa.
Jeg tror næppe han er ked af hans valg.
Nu er det som sagt sportschefen der har den nærmeste kobling til Holgersson, og hvis det er fordi de skal bruge en forsvarsspiller sæsonen ud, så er det da oplagt. Så kan han skifte til Helsingborg til vinter når/hvis de rykker op.
Jeg tror ikke der er nogen i AaB's sportslige ledelse, der ønsker at se boldmongolen fra Helsingborg efter sommerpausen hvis de kan undgå det. Han har været vores svar på Igors Stepanovs.
Flyt Capoen ind på midten,vi får nok ikke udvidet spar nord foreløbigt. Så er det sgu svært at skabe stemning.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
“Jeg har forlænget min kontrakt med endnu et år, så den nu løber to år.”Mr-schou skrev:Var transfernyheden virkelig at David Nielsen forlænger kontrakten?!Johs skrev:Haha, sandsynligvis. De kaldte det jo trods alt “store nyheder” og “spændende transfernyt”. Skal nok lige skrive, hvad Viasat har gravet frem, når det erjonas386 skrev:Er det BIF eller FCK der har hentet spillere? Eller måske solgt?Johs skrev:Det var en henvisning til Onside, der starter nu.Kokkefar skrev:Jeg har også ledt forgæves.Mr-schou skrev:I kampen mellem VFF og FCH sagde kommentatoren at de havde spændende transfernyt efter kampen?
Nogen der ved noget?
Hold nu kæft, haha. Det var da helt absurd at kalde det for store nyheder...
For at vende tilbage til emnet. Alexander Jacobsen var godt nok et lyspunkt på et ellers ringe Viborg-hold i dag. Det var tydeligt, at han stadigvæk manglede lidt kamptræning. Han så godt nok træt ud de sidste 20 minutter + overtiden.
Derudover så Pallesen godt ud i dag. Jeg ved dog ikke helt, om han passer i AaB. Han er ikke teknisk stærk, vildt hurtigt, men til gengæld må man sige, at han er en tonser, som virkelig sætter sig igennem. Jeg ved det ikke helt. Men han minder ikke om en back, som jeg kan huske i AaB.
Jeg skal bestemt ikke gøre mig til ekspert på Pallesen, men så længe han har hastigheden vil han bestemt kunne være et våben for os. Dalsgaard havde hastigheden og Mæhle have evner 1 mod 1. Fælles for begge er at de kunne true modstanderen i dybden. Noget som vores spil virkelig higer efter.Johs skrev:“Jeg har forlænget min kontrakt med endnu et år, så den nu løber to år.”Mr-schou skrev:Var transfernyheden virkelig at David Nielsen forlænger kontrakten?!Johs skrev:Haha, sandsynligvis. De kaldte det jo trods alt “store nyheder” og “spændende transfernyt”. Skal nok lige skrive, hvad Viasat har gravet frem, når det erjonas386 skrev:Er det BIF eller FCK der har hentet spillere? Eller måske solgt?Johs skrev:Det var en henvisning til Onside, der starter nu.Kokkefar skrev:
Jeg har også ledt forgæves.
For at vende tilbage til emnet. Alexander Jacobsen var godt nok et lyspunkt på et ellers ringe Viborg-hold i dag. Det var tydeligt, at han stadigvæk manglede lidt kamptræning. Han så godt nok træt ud de sidste 20 minutter + overtiden.
Derudover så Pallesen godt ud i dag. Jeg ved dog ikke helt, om han passer i AaB. Han er ikke teknisk stærk, vildt hurtigt, men til gengæld må man sige, at han er en tonser, som virkelig sætter sig igennem. Jeg ved det ikke helt. Men han minder ikke om en back, som jeg kan huske i AaB.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg formulerede mig ringe. Jeg mener, at han ikke er særlig hurtig. Han er dog heller ikke langsom. Men jeg er helt enig. En udfordrende back, er vigtigt.Forza skrev:Jeg skal bestemt ikke gøre mig til ekspert på Pallesen, men så længe han har hastigheden vil han bestemt kunne være et våben for os. Dalsgaard havde hastigheden og Mæhle have evner 1 mod 1. Fælles for begge er at de kunne true modstanderen i dybden. Noget som vores spil virkelig higer efter.Johs skrev:“Jeg har forlænget min kontrakt med endnu et år, så den nu løber to år.”Mr-schou skrev:Var transfernyheden virkelig at David Nielsen forlænger kontrakten?!Johs skrev:Haha, sandsynligvis. De kaldte det jo trods alt “store nyheder” og “spændende transfernyt”. Skal nok lige skrive, hvad Viasat har gravet frem, når det erjonas386 skrev:Er det BIF eller FCK der har hentet spillere? Eller måske solgt?Johs skrev:
Det var en henvisning til Onside, der starter nu.
Tonser
Pssser fint med Børsting ,
Pssser fint med Børsting ,
Pallesen lever højt på at have en ekstremt dygtig og velspillende Jonas Kamper foran sig, men han er da en udmærket back. Dog også meget svingende og én god kamp mod Helsingør får mig altså ikke til at falde på halen.
Generelt skal vi altså ikke tro at 3-4 Viborg-spillere kan spille os i top-6. Uanset om vi snakker Reese, Pallesen eller Jacobsen vil det være spillere på kanten af start-11.
Generelt skal vi altså ikke tro at 3-4 Viborg-spillere kan spille os i top-6. Uanset om vi snakker Reese, Pallesen eller Jacobsen vil det være spillere på kanten af start-11.
Pallesen har altså spillet mere end "én god kamp mod Helsingør". Jeg er mere enig hvad angår Jacobsen. Reese ser jeg ikke noget større lys i.Yankee skrev:Pallesen lever højt på at have en ekstremt dygtig og velspillende Jonas Kamper foran sig, men han er da en udmærket back. Dog også meget svingende og én god kamp mod Helsingør får mig altså ikke til at falde på halen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Mine Viborg venner har ellers slagtet Kamper det sidste lange stykke tid, så der er vist delte meninger om hans niveau.Yankee skrev:Pallesen lever højt på at have en ekstremt dygtig og velspillende Jonas Kamper foran sig, men han er da en udmærket back. Dog også meget svingende og én god kamp mod Helsingør får mig altså ikke til at falde på halen.
Jeg savner Winsnes
- strangecap
- 1. div

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Sulsted
Vi skal vel have 3-4 spillere fra 1 div eller suppen og 2 fra udlandet for at gøre det spændendeFunky skrev:Pallesen har altså spillet mere end "én god kamp mod Helsingør". Jeg er mere enig hvad angår Jacobsen. Reese ser jeg ikke noget større lys i.Yankee skrev:Pallesen lever højt på at have en ekstremt dygtig og velspillende Jonas Kamper foran sig, men han er da en udmærket back. Dog også meget svingende og én god kamp mod Helsingør får mig altså ikke til at falde på halen.
Præcis. Vi skal op på niveau med Kusk, Okore etc, som lykkes på holdet. Dem skal vi gerne have en tre stykker af. Så tror jeg at nogle af vores egne vil blomstre, og som minimum kunne matche niveau med de fleste af dem der er nævnt herinde som muligheder fra DK.Yankee skrev:Pallesen lever højt på at have en ekstremt dygtig og velspillende Jonas Kamper foran sig, men han er da en udmærket back. Dog også meget svingende og én god kamp mod Helsingør får mig altså ikke til at falde på halen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg er helt enig med dig i at det næppe er med 3-4 Viborgspillere, vi kommer til at byde FCN og FCM op til dans op 3-pladsen i den kommende sæson, men jeg tror også man skal kigge på forholdende i Viborg. Der er ingen respekt omkring Mølby i klubben. Vil blive meget overrasket over hvis man ikke ser en fyring af ham indenfor få dage. Det taktiske virker til at være fuldstændig skævt i den klub. Der er ingen aftaler omkring det offensive spil og på standard-situationerne sejler man. Det overlader dog meget ansvar til en type som f.eks. Jacobsen, som f.eks. i Århus er helt outsstanding, men i en kamp som igår falder helt ud af kampen. Reese og Grønning er to stabile spillere, men håber på noget højere oppe på hylden. Dog syntes jeg bestemt en type som Pallesen i hele playoff-fasen har været en af de eneste som har kunne kigge sig selv i øjnene omkring sin indsats. Tror ikke vi finder en bedre højre back ud fra vores forudsætninger end Pallesen. Jeg syntes det er lidt strengt at kreditere hans formkurve en spiller som Kamper. Ja han var en fin spiller engang, men tror ikke mange Viborg-fans vil beskrive Jonas Kamper som en ekstremt dygtig og velspillende spiller med hans forår in mente. De forsøgte både i Århus og efter kampen igår at give ham nogle klø. Det er naturligvis dybt forkasteligt, men manden har godt nok været en skandale, især de sidste fire kampe mod AGF og FCH.Yankee skrev:Pallesen lever højt på at have en ekstremt dygtig og velspillende Jonas Kamper foran sig, men han er da en udmærket back. Dog også meget svingende og én god kamp mod Helsingør får mig altså ikke til at falde på halen.
Vi skal bruge 5-6 spillere, men næppe alle der kan være hylde A. Derfor er det da relevant at se på hvem vi kan snuppe i Viborg. Hvis vi i Pallesen kan få en driftsikker offensiv back til en god penge er det da værd at tage med. Mht. Reese hvor meget bedre er han end Kasper P og Blåbjerg? Det er vel egentlig det væsnetlige spørgsmål her. Jeg så dog uden tvivl gerne, at vi havde en god driftsikker stopper ved siden af vores hylde A stopper (krydser fingre for Okore). Alexander Jakobsen er vel ham der bliver størst rift om og jeg kan altså godt se ideen. Han vil kunne tage 8'eren selvom jeg ikke tror det er hans bedste plads og derudover tror jeg han er dynamisk nok til også at kunne spille "Nicolaj Thomsen" pladsen. Det helt store spørgsmål må her dog også være om vi forstætter med "The Double" opskriften og skal have inadvendte kanter og wingbacks eller om man vil over i en DBUsk 4-3-3 (det håber jeg sgu ikke sker)
RAUS RAUS SSE!
-
Gamen
I forhold til at det skulle være lige oppe over med et køb, så var der i den forgangne uge én oppe at se på forholdene, men derfra og så til at lukke aftalen kan der jo godt være lidt. Noget trækker i hvert fald ud.
Brian Steen var også på Hornevej i lørdags. Måske kun for at se ungdomsfodbold, men det kan jo tænkes at han også havde et møde med Gaarde inden. Han arbejder trods alt for et agent bureau med flere spændende navne, som er indenfor AaBs muligheder.Gamen skrev:I forhold til at det skulle være lige oppe over med et køb, så var der i den forgangne uge én oppe at se på forholdene, men derfra og så til at lukke aftalen kan der jo godt være lidt. Noget trækker i hvert fald ud.
Jeg savner Winsnes
-
Gamen
Jeppe Andersen eller Emil Berggreen måske. Intet jeg har hørt noget om dog.Martino skrev:
Brian Steen var også på Hornevej i lørdags. Måske kun for at se ungdomsfodbold, men det kan jo tænkes at han også havde et møde med Gaarde inden. Han arbejder trods alt for et agent bureau med flere spændende navne, som er indenfor AaBs muligheder.
Lad spekulationerne begynde - de har de nendestående seniorspillere + en række ungdsomspillere som jeg dog ikek tror vi går efter.Martino skrev:Brian Steen var også på Hornevej i lørdags. Måske kun for at se ungdomsfodbold, men det kan jo tænkes at han også havde et møde med Gaarde inden. Han arbejder trods alt for et agent bureau med flere spændende navne, som er indenfor AaBs muligheder.Gamen skrev:I forhold til at det skulle være lige oppe over med et køb, så var der i den forgangne uge én oppe at se på forholdene, men derfra og så til at lukke aftalen kan der jo godt være lidt. Noget trækker i hvert fald ud.
De totalt urealistiske har jeg markeret med rødt.
Winston Reid
Nicklas Bendtner
Martin Braithwaite
Lasse Vibe
Emil Berggreen
Lukas Hradecky
Jonas Løssl
Uffe Bech
Leon Andreasen
Niki Zimling
Jonas Knudsen
Asger Sørensen
Jacob Bruun Larsen
Mohamed Zidan
Morten Brander Knudsen
Casper Ankergren
Jens Jønsson
Patrick Banggaard Jensen
Bashkim Kadrii
Nikolas Nartey
Kristian Pedersen
Jakob Poulsen
Simon Poulsen
William Kvist
Morten Duncan Rasmussen
Jesper Hansen
Pierre Bengtsson
Mathias "Zanka" Jørgensen
Jesper Lauridsen
Jeppe Andersen
Mikkel Vestergaard
Oliver Thychosen
Marco Larsen
Paul Ebere Onuachu
Casper Højer Nielsen
Thomas Hagelskjær
Marcus Solberg
Robert Skov
Marco Lund
Joakim Mæhle
Mads Døhr Thychosen
Rasmus Nicolaisen
Mathias Kristensen
Victor Nelsson
Marcus Mølvadgaard
RAUS RAUS SSE!
-
boldspiller
- Junior

- Favoritspiller: Jeppe Curth.
Hvorfor tror du det? Kun Tyskeren havde hørt ude i byen, at der skulle lukkes en aftale i sidste uge. Jeg fik det stikmodsatte at vide: der ville ikke ske noget i sidste uge. Dermed er der ikke noget, "der trækker ud", som du skriver. Måske små eller store forhandlinger er i gang hvem ved..Gamen skrev:I forhold til at det skulle være lige oppe over med et køb, så var der i den forgangne uge én oppe at se på forholdene, men derfra og så til at lukke aftalen kan der jo godt være lidt. Noget trækker i hvert fald ud.
Kadrii, Uffe Bech og Jesper Hansen er vel de eneste der kan være aktuelle ud fra den gruppe. Håber på en af de to sidstenævnte.Jakobsen skrev:Lad spekulationerne begynde - de har de nendestående seniorspillere + en række ungdsomspillere som jeg dog ikek tror vi går efter.Martino skrev:Brian Steen var også på Hornevej i lørdags. Måske kun for at se ungdomsfodbold, men det kan jo tænkes at han også havde et møde med Gaarde inden. Han arbejder trods alt for et agent bureau med flere spændende navne, som er indenfor AaBs muligheder.Gamen skrev:I forhold til at det skulle være lige oppe over med et køb, så var der i den forgangne uge én oppe at se på forholdene, men derfra og så til at lukke aftalen kan der jo godt være lidt. Noget trækker i hvert fald ud.
De totalt urealistiske har jeg markeret med rødt.
Winston Reid
Nicklas Bendtner
Martin Braithwaite
Lasse Vibe
Emil Berggreen
Lukas Hradecky
Jonas Løssl
Uffe Bech
Leon Andreasen
Niki Zimling
Jonas Knudsen
Asger Sørensen