Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
AaB-Jones
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB-Jones » 8. jun 2017, 10:42

Ærgerligt med Ludwig - vi får brug for en venstrebenet stopper, men jeg ser også hellere Søren Reese på den plads, som jeg synes har god fart, nærkampsstyrke og så kan han noget i luften.. Derudover har han været vant til at have den dirigerede rolle i Viborg - han og Pløre vil være et drømmeforsvar for mig.

Gamen

Indlæg af Gamen » 8. jun 2017, 10:54

Thelander på vej ud i Panathinaikos...

Interesse fra to klubber i Championship, og fra AEK Athen. Panathinaikos er villige til at lade ham gå for lidt under 1 mio. kr.

Han skulle få omkring 350.000 euro i løn i PAO nu, og vil skulle gå ned i løn hvis han vil skifte. Grækerne har ikke tålmodighed til ham længere, pga. tilbagevendende skader.
Thelander selv vil gerne blive.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 8. jun 2017, 10:56

Frygah skrev:
Hovedet skrev:
AK48hamas skrev:
Forza skrev:
BoT skrev:Debatside-sandhed: Alle andre spillere er bedre, end dem, vi har. Alle.
Normalt hader jeg kommentarer som denne om den såkaldte "debatside-sandhed".

Men når Søren F bliver nævnt er jeg tilbøjelig til at give dig ret.
og saa endda som HB haha.. helt haabloest.
Det ville være modigt af Allan Gaarde at komme rendende med Søren Frederiksen til højre back og så van der Vaart til offensiven. Suppleret med Kenneth Stenild til målmandsposten vil denne sommers transfervindue gå over i historien. Det tør jeg godt garantere!
Jeg ville i hvert fald troppe op til kampene, for at se sådan en trio på banen!
Også her. Det ville være ren kult. Og så ham Ludwig på lejekontrakt, hvis han ikke slår til i Horsens. På den måde kan Gaarde overgå Lynges handel med Dickson og Kusi Jones i sin tid :cheers:

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 8. jun 2017, 11:01

Gamen skrev:Thelander på vej ud i Panathinaikos...

Interesse fra to klubber i Championship. Grækerne er villige til at lade ham gå for lidt under 1 mio. kr.

Han skulle få omkring 350.000 euro i løn i PAO nu, og vil skulle gå ned i løn hvis han vil skifte. Grækerne har ikke tålmodighed til ham længere, pga. tilbagevendende skader.
Synes Thelander er en rigtig dygtig spiller, men hans fødder/ankel er kronisk skadet, og "vandrørerne"(for nu at hylde dem idag) fortalte også dengang at det var en af grundene til at AaB solgte ham ved første mulighed. De var bange for han aldrig rigtig kom helt fri af skaderne. En Bøgelund 2.0
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 8. jun 2017, 11:01

Buzz Killington skrev:
Halamadrid skrev:Ludwig skulle nu være en done deal... god ung spiller... der kommer snart nyt ud
yu break'e ma haart paisano

Hahaha
Sygt at Horsens har overbudt os ! :aabfan:

Gamen

Indlæg af Gamen » 8. jun 2017, 11:05

Martino skrev:
Synes Thelander er en rigtig dygtig spiller, men hans fødder/ankel er kronisk skadet, og "vandrørerne"(for nu at hylde dem idag) fortalte også dengang at det var en af grundene til at AaB solgte ham ved første mulighed. De var bange for han aldrig rigtig kom helt fri af skaderne. En Bøgelund 2.0
Det skulle nu være en lårskade der har plaget ham. De tilbud han har fået fra England kan vi sagtens matche lønmæssigt. Spørgsmålet er om vi vil.

De Fem
Landshold
Landshold

Indlæg af De Fem » 8. jun 2017, 11:06

Kristian skrev:
Buzz Killington skrev:
Halamadrid skrev:Ludwig skulle nu være en done deal... god ung spiller... der kommer snart nyt ud
yu break'e ma haart paisano
Hahaha
Sygt at Horsens har overbudt os ! :aabfan:
Igen viser det bare vores plads i fødekæden. Vi kan ikke konkurrere med den gule fare :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Alle raus :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Brænd klubben ned hvert syvende år. Det skal disruptes af helvede til.

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 8. jun 2017, 11:11

Gamen skrev:
Martino skrev:
Det skulle nu være en lårskade der har plaget ham. De tilbud han har fået fra England kan vi sagtens matche lønmæssigt. Spørgsmålet er om vi vil.
Okay, så måske man tør tro på at fod/ankelskaderne er en saga blot? Det håber jeg da for ham. Lårskaden kan også være en følgeskavank af fodskaden, det er set før.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 8. jun 2017, 11:23

Skal vi ikke lade være med at fastslå, at vi har været med i kampen om Ludwig og drage konklusioner om vores attraktivitet på den baggrund? Vi har det udelukkende fra rygtesmede herinde.

Gamen

Indlæg af Gamen » 8. jun 2017, 11:26

BoT skrev:Skal vi ikke lade være med at fastslå, at vi har været med i kampen om Ludwig og drage konklusioner om vores attraktivitet på den baggrund? Vi har det udelukkende fra rygtesmede herinde.
Jeg tænker at det meste af det der er kommenteret på ham har været lettere ironisk. Vi leder på en højere hylde.

Gamen

Indlæg af Gamen » 8. jun 2017, 11:30

BoT skrev:Skal vi ikke lade være med at fastslå, at vi har været med i kampen om Ludwig og drage konklusioner om vores attraktivitet på den baggrund? Vi har det udelukkende fra rygtesmede herinde.
Fulgt Ludwig kan vi vel sagtens have gjort. Han sagde jo også selv, at de klubber fra Superligaen der havde meldt deres interesse var involveret i nedrykningsspillet. Men derfra og så til at han har været et konkret emne er der langt.

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 8. jun 2017, 11:37

Gamen skrev:
Fulgt Ludwig kan vi vel sagtens have gjort. Han sagde jo også selv, at de klubber fra Superligaen der havde meldt deres interesse var involveret i nedrykningsspillet. Men derfra og så til at han har været et konkret emne er der langt.
Og så kan den tanke opstå at AaB har givet ham et tilbud, men at Horsens noget bedre kunne love en plads i start 11(da jeg regner med vi henter 2 centerforsvarer), og at han så valgte spilletid i Superligaen højere.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 8. jun 2017, 12:10

Martino skrev:

Interesse fra to klubber i Championship. Grækerne er villige til at lade ham gå for lidt under 1 mio. kr.

Hvis det er officiel vandrørs-dag, så vil jeg da godt lige rette ind her, det var ikke første mulighed. Man fik også et rigtig pænt tilbud lige efter mesterskabet (bedre end det man endte med at sælge til Panathinaikos for), som blev afvist da man ville holde sammen på truppen ifbm. europæisk kval.
Aalborg BK 1885!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 8. jun 2017, 12:19

Med tanke om hvor Bruninho kom fra, FCN, og hvor forrygende vores angribere er, så tror jeg godt vi kan være en af de klubber.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/supe ... -bruninho/
- FlæskeFrank

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 8. jun 2017, 12:20

Søgaard skrev:
Martino skrev:

Hvis det er officiel vandrørs-dag, så vil jeg da godt lige rette ind her, det var ikke første mulighed. Man fik også et rigtig pænt tilbud lige efter mesterskabet (bedre end det man endte med at sælge til Panathinaikos for), som blev afvist da man ville holde sammen på truppen ifbm. europæisk kval.
Spændende info. Ved du hvilken klub der var tale om?
Jeg savner Winsnes

boldspiller
Junior
Junior
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Indlæg af boldspiller » 8. jun 2017, 12:56

FlæskeFrank skrev:Med tanke om hvor Bruninho kom fra, FCN, og hvor forrygende vores angribere er, så tror jeg godt vi kan være en af de klubber.

Han har dog brug for en oversætter i truppen for at kunne fungere (Ramón Rodríguez i FCN). Har vi en med portugisisk som andet modersmål i truppen? Thelluf ser altid lidt solbrændt ud?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 8. jun 2017, 13:02

FlæskeFrank skrev:Med tanke om hvor Bruninho kom fra, FCN, og hvor forrygende vores angribere er, så tror jeg godt vi kan være en af de klubber.

Jeg håber da godt nok ikke vi er i markedet efter en dyr og lad brasiliansk has been.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 8. jun 2017, 13:03

Martino skrev:
Gamen skrev:
Og så kan den tanke opstå at AaB har givet ham et tilbud, men at Horsens noget bedre kunne love en plads i start 11(da jeg regner med vi henter 2 centerforsvarer), og at han så valgte spilletid i Superligaen højere.
Selvfølgelig kan vi have fulgt ham - og måske endda overvejet at hente ham. Men dertil at konkludere, at vi nu har fået transfer-smæk af Horsens, er der et pænt stykke!

Og ja: Jeg håber også, vi leder efter noget mere mere erfaring og bevist kvalitet.

De Fem
Landshold
Landshold

Indlæg af De Fem » 8. jun 2017, 13:09

Han er en solbrændt Simon Bræmer. Et godt forår skaber ingen stjerne.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af mich1596 » 8. jun 2017, 13:41

De Fem skrev:

Han er en solbrændt Simon Bræmer. Et godt forår skaber ingen stjerne.
Han skal godt nok ikke koste mange basseøre, statistisk er han fg ingen drøm.
https://da.wikipedia.org/wiki/Bruninho
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Låst